PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Drift Works ün yeni oyuncağı



Mechanix
07-08-2007, 00:11
İngilterede yaşayan Phil isimli arkadaşın aracı.Kendisi EDC (avrupa drift şampiyonası) ,D1GB (D1İngiltere) ve UK Drift şampiyonalarında yarışıyor.Bundan önceki otomobili turuncu S14a idi.Motor olarak Sr20DET kullanılmıştı.Bu araç yaklaşık 450 hp gücündeydi.Ve Phil in D1GB i kazanmasına yetmişti.
Bu sezon ise araç değiştirme ihtiyacı duydular ve yine Silvia yı tercih ettiler.Ancak bu sefer S15 şaseye 2JZ koyarak işe koyuldular.Neden Rb26 yada RB25 koymadıklarınının sebebi ise Getrag 6 ileri şanzıman kullanacak olmaları.Ayrıca 2JZ in çok daha verimli ve modifiyeye açık olduğunu düşünmeleri.RB serisini modifiye etmek ucuz ve araca sığdırmak çok daha kolayken 2JZ i seçerek bu sezonda ne kadar iddialı olduklarını birkez daha gösterdiler.Bu sezonda başarılarının devamını dileriz :)
Birazda yeni araçtan resimler görelim.
Bu eski araçları , S14a:
http://www.driftworks.com/images/Random/11.jpg
http://www.driftworks.co.uk/images/PhilMc2.jpg
Bu da bu sezon için hazırladıkları S15 :
http://media.driftworks.com/S15/S15Decals2.jpg
http://media.driftworks.com/S15/article/S15Decals5.jpg
http://media.driftworks.com/S15/article/S15Decals7.jpg

Talep olursa bu aracın hazırlanış resimlerini ekleyebilirim.:)

tool
07-08-2007, 00:13
kaputun altini koyda tam görelim noluyor orda :D

Berkan
07-08-2007, 00:14
ay ay s15 fenaymıs ;)
dewamını isterik :)

OmerRS
07-08-2007, 00:18
süper yapmışlar koyarsan sevinirim kendi adıma :)

STP
07-08-2007, 00:21
asık oldum makınenın durusuna...

Mechanix
07-08-2007, 00:28
1 x Spec R S15
1 x 2JZ GTE 3.0 Supra motoru ,kullanılan turbo GT35
En az 590hp
6 ileri Getrag gearbox.

http://www.philmorrison.pwp.blueyonder.co.uk/S15wip3.jpg
http://www.philmorrison.pwp.blueyonder.co.uk/S15wip2.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/EngineMount3.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/EngineMount.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/EnginePlacement1.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/EnginePlacement2.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/EnginePlacement3.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/SeatMockup2.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/Build1.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/Build2.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/Build3.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/Build7.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/Build9.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/Build10.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/Scallop.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/stitch1.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/stitch2.jpg

Mechanix
07-08-2007, 00:28
http://www.driftworks.com/images/S15build/stitch6.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/stitch7.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/stitch8.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/mockIC2.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/mockIC5.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/SPall.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/VertexKit2.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/cage2.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/cage7.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/CutCarbon.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/cagecomplete2.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/OffWeGo.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/ZincPrimer.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/FirstPaint.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/Paintedbumpers.jpg
http://www.driftworks.com/images/S15build/RearPainted.jpg
http://media.driftworks.com/S15/S15Decals8.jpg

Mechanix
07-08-2007, 00:30
Neden Nissanın en iyi motoru olan RB serisini değilde Toyotanın 2JZ ini kullandığını şöyle açıklıyor.


Quote:
Originally Posted by BH1
Why do you decided to go for the 2JZ and not for the RB25DET ? Is it because of the extra 400cc or is it cause the 2JZ is cheaper and/or more reliable and can withstand more abuse ?

Are the internals of the gearbox all OEM and will it handle that much power ?

Good question .. I did my research, and it was a toss up between the RB and the 2J.. The 2J is actually a much more expensive engine than the RB25, and a much bigger nightmare to fit to a right hand driver car. But the engine in standardish form with a big blower on it, is vastly superior to the RB25, the extra capicity and tunability is better than the RB26, and the Getrag 6 speed box, is capable of handling alot more power than the RWD Nissan box's.

What it really came down to was taking the best eliments of my 2 favourite cars from the 2006 pro season over here and melded them.
I won the championship in my S14a, so obviously that has to be my favourite, but a close second was Glen's 2JZ powered Soarer, simply for the noise, and the power it put down.
Basically, I took the 2006 season quite seriously, and the point of this car is to bring a little more fun, and a little pinch of the rediculous to the 2007 season. Hopefully with a little careful setup and enough development time (something that we will likely be a little short on), I hope to have it at least equaling the competitiveness of the S14a, but at worst, we'll be putting on a good smoke show in it this year .

Mechanix
07-08-2007, 00:32
Gece gece böyle bi konu açtırdınız ya bana,rüyanıza girer uykunuz kaçar inşallah =)

sforever
07-08-2007, 00:38
Acaip güzel duruyor..

STP
07-08-2007, 00:41
ee ne demıs sımdı bu :D okadar ıngılızce olsa ogretmen olurdum :D

Mechanix
07-08-2007, 00:50
Özet olarak demişki,
Ben araştırmamı yaptım.Aslına bakarsanız 2JZ ,RB25 den çok daha pahalı.Ve sağdan direksiyonlu bir otomobile oturtmak tam bir kabus.Ama RB25 e göre çok daha modifiyeye açık.Ve Getrag şanzıman Nissanın şanzımanından çok daha sağlam.
2006 Drift serilerinin en iyi otomobil ve motorlarını birleştirmek fikrindeydim ve şu an bunu yapıyorum.2006 sezonu ben kazandım ama 2. olan Glenin Soarer ındaki motor 2JZ di.2007 yi çok ciddiye alıyorum bu yüzden en iyi setup ı yapmak istiyorum.Daha fazla güç daha çok eğlence demek.En kötü ihtimalle showda bol miktarda duman bırakırız.

Pek özet gibi olmadı yaw.

STP
07-08-2007, 00:55
kanka lastıkler balon gıbı yere basmıyor? nedır nedenı

Mechanix
07-08-2007, 08:02
Arka lastiklerin basıncı önlerin 2 katı civarında olur drift otomobillerinde.Mantığı lastik ne kadar şişerse o kadar elips şeklini alıp yere teması o kadar azalır.Arkadan daha kolay kopmasını sağlamak için gerekli bir ayardır.200 hp civarında araçlar için 90psi , 200 üstü araçlar için 60psi civarında hava basılır arka lastiklere.

Bestsi
07-08-2007, 08:44
Turuncu cok şık yaaa;)

miniks
07-08-2007, 09:24
hımmm güsel bişiye benzior bi S14a rica edebilirmiyim eheheheheheee

tool
07-08-2007, 09:59
Arka lastiklerin basıncı önlerin 2 katı civarında olur drift otomobillerinde.Mantığı lastik ne kadar şişerse o kadar elips şeklini alıp yere teması o kadar azalır.Arkadan daha kolay kopmasını sağlamak için gerekli bir ayardır.200 hp civarında araçlar için 90psi , 200 üstü araçlar için 60psi civarında hava basılır arka lastiklere.

60psi basilabilicek lastik var mi turkiyede :confused:

Mechanix
07-08-2007, 10:00
24000$ a full drift spec olarak satıldı minik :)

Mechanix
07-08-2007, 10:01
Onur 60 psi basmak için kaliteli bir lastiğe ihtiyacın yok , çatlak patlak olmasın yeter.

tool
07-08-2007, 10:15
Onur 60 psi basmak için kaliteli bir lastiğe ihtiyacın yok , çatlak patlak olmasın yeter.

emin misin, lastiklere basilabilicek max basinc uyarisi vardir
ama usengec oldugum icin suan gidip bakamiyorum :hahaha:

Mechanix
07-08-2007, 10:37
Sonuçta uzun yolda kullanmıyorsun o sınırı geçsen bile 2 saat içinde çöp oluyor zaten o lastik.

SertacTDemir
07-08-2007, 15:30
super , en iyi sase ile en iyi motor+sanz. birlestirilmis
kesip bicip motoruda orjinalinden biraz daha geriye almislar onunede interi yapistirmislar ; agirlik merkezinide degistirmisler setupdan cikmis sasenin dengesine kadar kasmislar :)

STP
07-08-2007, 15:49
Arka lastiklerin basıncı önlerin 2 katı civarında olur drift otomobillerinde.Mantığı lastik ne kadar şişerse o kadar elips şeklini alıp yere teması o kadar azalır.Arkadan daha kolay kopmasını sağlamak için gerekli bir ayardır.200 hp civarında araçlar için 90psi , 200 üstü araçlar için 60psi civarında hava basılır arka lastiklere.


sagol kanka :)

Mechanix
07-08-2007, 17:13
super , en iyi sase ile en iyi motor+sanz. birlestirilmis
kesip bicip motoruda orjinalinden biraz daha geriye almislar onunede interi yapistirmislar ; agirlik merkezinide degistirmisler setupdan cikmis sasenin dengesine kadar kasmislar :)

Ağırlık merkezini isteyerek değiştirmediler.Zaten Silvianın ağırlık merkezini arkaya almak yol tutuşunu arttırmak anlamına gelir.Aslında istemedikleri bir değişiklik oldu diyebilirim.

gorke
08-08-2007, 10:44
ya gerçekten süper, nasıl uğraşmışlar... musti içinin en son bitmiş halinin fotosu varmı?

killererkan
08-08-2007, 12:17
2jz nin acikca rb26 dan daha iyi ve verimli oldugunu, pahali oldugu halde 2jz yi tercih etmişler..peki soru sudur ki;
şimdi japonyadaki 0-300 km hızlanma yarışlarında niçin hep (stroker li) rb26 lar ve 4wd skyline lar kullaniliyor? veya araplar nicin dolarlari dokup rb26 lı supralar yaptırıyolar?

killererkan
08-08-2007, 12:23
buarada sanziman da dev gibiymiş...
ayrıca ilk kez mod. lu bi s15'in arka stoplarini begeniyorum