Orijinalini görmek için tıklayınız : Dizelde performans için neler kullanıyoruz/kullanıcaz
ChtArdARSL
20-04-2011, 21:03
Arkadaslar sabit bir konu olsun diye dusundum..
Dizel araçlarda kullandıgnız specler nelerdir?
Aldıgınız performans +/- leri nelerdir?
Yapmayı planladıgınız dusuncelerınız nelerdir?
Örn:Acıklamalı olarak mesala 1.3 multijete Chip ve duz boru yaptırdım aracım eskıye nazaran alt ve ustlerde cok gzl yuruyor..
Örn:Chip+duz boru+egzos+dowm pipe+turbo upgrad+filtre suan bu bg su nm gibi gibi..
By_HaNNibaLL
20-04-2011, 22:39
Ege turbo yazilim ve simoto kutu içi filtre var.
Eskiye göre yazilim ile gidipte cok fark etti yakit tasarufu düştü filtreyi taktindan sonra yakit tasarufu neredeyse %20 daha düştü temiz filtre 4ever:D
Büyük turbo+down pipe düz boru ve magnex son susturucu
By_HaNNibaLL
21-04-2011, 03:18
dereceli egzantirik
Ne kadar bi iyileşme sağladi ?
Böyle bir konu yokmuydu zaten :):beuj:
Dizel motor modifiyesi vardi
ChtArdARSL
21-04-2011, 11:29
Ege turbo yazilim ve simoto kutu içi filtre var.
Eskiye göre yazilim ile gidipte cok fark etti yakit tasarufu düştü filtreyi taktindan sonra yakit tasarufu neredeyse %20 daha düştü temiz filtre 4ever:D
Büyük turbo+down pipe düz boru ve magnex son susturucu
Bende kısmetse 1,4 hdi için aynı seylerı yaptırcam Filtre olarak ne kullndınız?
Buyuk turbo
Yazılım
Fıltre
Dowm pipe
Duz boru
Son susturucunun onemı varmı dızelde yoksa sona kadar duzmu gıdeyım?
By_HaNNibaLL
21-04-2011, 12:55
Bende kısmetse 1,4 hdi için aynı seylerı yaptırcam Filtre olarak ne kullndınız?
Buyuk turbo
Yazılım
Fıltre
Dowm pipe
Duz boru
Son susturucunun onemı varmı dızelde yoksa sona kadar duzmu gıdeyım?
Simota Filtre var bende eski aracimdan kalma bence Filtre cok önemli temiz oldugu zaman hem cekiş hemde yakitta cok fark ettiriyor.
son susturucuyu isteye kalmiş bişey isterseniz hiç susturucu takmayin gene pek bi fark etmez
simota kutu içi, downpipe 55 mm potsuz ara borular isotta combat son susturucu, powerbox (satıldı) 84.6 hp 205 nm almıstım tabi simota takılı deildi dyno asamasında
ChtArdARSL
27-04-2011, 11:16
simota kutu içi, downpipe 55 mm potsuz ara borular isotta combat son susturucu, powerbox (satıldı) 84.6 hp 205 nm almıstım tabi simota takılı deildi dyno asamasında
down pipe ne gibi degısıklık aldın?
down pipe ne gibi degısıklık aldın?
bi çıtır üstleri hareketlendirir.
dawnpayp yapacagına şell +gtl koy daha iyi :D:D
Güzel bir eksoz, Büyük turbo, Orjinel bir yazılım yeterli bence. tabiki temiz bir filtreyle
embiya26
03-05-2011, 00:40
partner 1,6 hdı kutu ıcı fıltre satılık varsa alırm veya takas da olur aem dry flow acık fıltre ıle takas olur
Onur1984
20-05-2011, 14:29
Safe Chip + K&N kutuiçi filtre var şuan. Aracın turbosu sıkıntılı olduğu için stock halinin altında bir güçte çalışıyor motor. 140 hp 300 nm civarında. Yazılımdan önce 130 hp 260 nm idi.
Merak ettiğim bir nokta var arkadaşlar, düz borudan kastınız tam olarak ne oluyor ve ne gibi artıları, eksileri oluyor?
turbo araçlada çıkış ne kadar rahat olursa o kadar verim artar,
bu arada downpipe ve borular birlikte yapılmıştı bnm üst devirlerde devirlenmesi daha rahatladı 1500 dd den itibaren turbo ıslığı duyulur hale geldi
Onur1984
20-05-2011, 21:20
Teşekkür ederim cevap için.
Peki turbo ıslığının duyulması iyi bir şey mi kötü bir şey mi? Bir yerde ıslık gibi çıkan bu sesin turbonun arızalanacağına delalet ettiğini okumuştum...
Teşekkür ederim cevap için.
Peki turbo ıslığının duyulması iyi bir şey mi kötü bir şey mi? Bir yerde ıslık gibi çıkan bu sesin turbonun arızalanacağına delalet ettiğini okumuştum...
1 turbo gidiyordur
2 hortumlarda delik olma ihtimali
Onur1984
21-05-2011, 22:15
Alla alla... Peki benim bu bütün turbo dizel arabalarda duyduğum ıslık sesi anormal mi yani? Hepsinin turbosu mu bozuluyo? Ya da ıslık olarak nitelendirdiğimiz sesler farklı.
2.0 TDİ Jetta K&N kutu içi filtre ve Yazılım var
Murat Özcan
22-05-2011, 00:39
benım bıldıklerım kutu ıcı guzel bır fıltre ve yazılım
Arkadaslar bu kutu ici filitre olayi ekstra bir gücmü saglıyor yoksa sadece arabanin rahatlamasını mı saglıyor. 207 1,4hdi kullanıyorum. Bu ürünü önerirseniz hangi markasını önerirsiniz.
By_HaNNibaLL
28-05-2011, 22:57
Arkadaslar bu kutu ici filitre olayi ekstra bir gücmü saglıyor yoksa sadece arabanin rahatlamasını mı saglıyor. 207 1,4hdi kullanıyorum. Bu ürünü önerirseniz hangi markasını önerirsiniz.
Güç artişindan ziyade daha rahat hava cekmesini sağliyor araciniz ama normal filtreye göre farki hissedersiniz aracinizi iyi taniyorsaniz
anladım dostum bilgi icin teşekkürler.
kazım2002
29-05-2011, 12:06
1,6 hdi 110 hp + açık hava filtresi +down pipe + egr valfi iptali = beygir olarak ölçmedim ama gidiş olarak 1,5 boy farketti rollde çok iyi gaz tepkii çok değişti ..
Onur1984
03-07-2011, 11:59
Safe Chip uygulaması ve K&N kutu içi filtreden sonra yeni gücellemeler yapıldı...
Yazılım iptal edildi + Egr iptali + dizel partikül filtresi iptali + düz boru + turbo revizyonu + carbon clean işlemleri yapıldı
Son olarak yine Gazihan ustada yeni bir yazılım yapıldı. Haftaiçi ayarlayabilirsek bir dyno testi yapacağız. Yazılımı yaptıralı 350 - 400 km oldu. İyice kendine geldi sistem. Turbo lag büyük ölçüde ortadan kalktı. Özellikle manuel kullanımda gaz tepkileri çok fark etti.
Sadece ecufast yazilimla stock 105 hp su anda 140+ hp 300+ tork um fazla fazla yetiyor. Bu yazilim ile 20.000 km devirdim.bence egzos downpipe filan gerek yok cogumuz dizel araba alirken rahat rahat heryere gidebilelim diye aldik.filtre rahat nefes icin olabilir.
Sadece ecufast yazilimla stock 105 hp su anda 140+ hp 300+ tork um fazla fazla yetiyor. Bu yazilim ile 20.000 km devirdim.bence egzos downpipe filan gerek yok cogumuz dizel araba alirken rahat rahat heryere gidebilelim diye aldik.filtre rahat nefes icin olabilir.
Duman durumu nedir acaba?Standart yazılımmı attırdınız yoksa açtırdınızmı ekstradan..
Duman durumu nedir acaba?Standart yazılımmı attırdınız yoksa açtırdınızmı ekstradan..
Normal kullanımda yada hafif gazlamada duman yok çok alttan doldurduğunda yada vites küçültüğünde yine anlık bi duman patlaması var ama olda olucak olsunda zaten..
e boyle b konu vardı zaten
http://www.techturkey.com/forum/dizel/39119-dizel-motor-modifiyesi.html
kutu içi filtre var, megane'da etkisini çok hissedememiştim ama C3'te baya bi etkili oldu.. kısa süre içinde de yazılım yaptıracağım.. bu ikisi yeter..
kat iptali,60 lık düz boru,K&N kutu içi filtre,sprintbooster
kutu içi filtre var, megane'da etkisini çok hissedememiştim ama C3'te baya bi etkili oldu.. kısa süre içinde de yazılım yaptıracağım.. bu ikisi yeter..
109 turbosu,egr iptali,kat iptali, büyük enjektör isteriz
Onur1984
07-07-2011, 13:14
kat iptali,60 lık düz boru,K&N kutu içi filtre,sprintbooster
Sprint Booster'ın farkını hissedebildiniz mi, gaz tepkimesini iyileştiriyor mu gerçekten?
Chip + box bence en verimli performans artışı için yeterlidir. Filte, egzos, düz boru v.b değişiklikler chip+box kadar hissedilebilir etki yaratmaz sadece sistemi rahatlatırlar.
8.000rpm
08-07-2011, 14:36
kurum temizliği + hafif jant + yazılım
bunlar yeter de artar bile
maksadı aşmamak lazım
1 turbo gidiyordur
2 hortumlarda delik olma ihtimali
o yüzden değil katın sıkıştırdığı gaz çıkışı rahatlayınca turbo ıslığı daha rahat duyulur hale geldi turbomuz iyi çok şükür :icon_tup:
fatihtemizer
08-07-2011, 16:11
turbodan zaten ince bir ses gelmesi lazım ki çalıştığını anlayalım..bariz ıslık sesi geliyorsa o kötüye işaret olabilir buyuk ihtimal..
abicim dizel araçlarınızda emme manifolunuzu temizletin egr falan bir de güzel bir yazılım..motoru rahat çalıştıracak ince tam sentetik bir yağ hava filtrenizi değiştirin yeter..Allaha şükür çok memnunum..
Sprint Booster'ın farkını hissedebildiniz mi, gaz tepkimesini iyileştiriyor mu gerçekten?
evet alt devirlerde çok iyi zaten 3 kademeli hep kırmızıda kullanıyorum en üst kademesi oluyor :)
Onur1984
08-07-2011, 19:55
Teşekkür ederim cevap için dostum.
Bizim araçta yazılım konusunda yüzümüz gülmedi bir türlü. Dünkü ölçümde 130 hp 350 nm çıktı araç. İnşallah aktarmalarda falan sorun yoktur :(
turbodan zaten ince bir ses gelmesi lazım ki çalıştığını anlayalım..bariz ıslık sesi geliyorsa o kötüye işaret olabilir buyuk ihtimal..
abicim dizel araçlarınızda emme manifolunuzu temizletin egr falan bir de güzel bir yazılım..motoru rahat çalıştıracak ince tam sentetik bir yağ hava filtrenizi değiştirin yeter..Allaha şükür çok memnunum..
fatih niyetim var emmeyi söktürüp bi temizletmeye, şu an gelen ses turbonun emme palinin daha büyük olmasından kaynaklı çok güzel bi ses :D çok şükür giderinden memnunum yazılım turbo egzos sistemi filtre harbi harbi yürütüyor
Onur1984
09-07-2011, 21:27
Gazdan ayağı çekince gelen o ince ıslık sesi çok güzel... Blow off takınca çıkan ses bu sesin yükseği sanırım?...
burak_skry
09-07-2011, 23:13
yazılım + kn kutu içi filtre.
alt devirler hala cansız gibi arada can sıkıyor onun çaresine bakmam lazım!
burak o ztn ne kadar yüklersen yüklen olmuyor malesef her metodu denedim diyebilirim ama içlerinde en iyisi box ile alt devirler daha canlı, bide hava filtresi girdiğinde daha canlı oluyor
burak_skry
10-07-2011, 00:03
valla bazen öyle oluyorki kalkışta şahlanıyor araç ama bazende ölüyor resmen ara hızlanmalarda.tabi turbo devreye girdikten sonra sorun yok ama şu 2bin devire kadar çektiklerimi bi ben bilirim bide gaz pedalı:D
bu arada acaba egzosa bulaşsam mı diyorum düz boru ve güzel bi son susturucuyla mesela süper sprint ama sonra boşuna masraf olur mu diyede frenliyorum kendimi.
chip downpipe ve borular ve son susturucu ile tok bi ses alırsın chipsiz ses cıkmaz
burak_skry
10-07-2011, 12:43
araçta gazihan yazılım var zaten ama bütün egzos işlemlerinden sonra yeni bi yazılım atılması gerekicek sanırım.
gerekmez yazılımın yenilenmesi
Arkadaşlar bende 1.4 hdi 206+ var fabrika 70 hp diyor ama yakıt sarfiyatını artırmadan performansı arttırmak istiyorum. Aracım garanti kapsamı içinde parça değişimine pek sıcak bakmıyorum onun yerine chip le oyalansam nasıl olur ne önerirsiniz?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.