Orijinalini görmek için tıklayınız : Karburatörlü turbo motorda emişli sistem hakkında bilgisi olan ?
Karburatörlü motora bildiğiniz üzere iki farklı şekilde turbo uygulanıyor birincisi bildiğimiz sıradan yöntem ikinciside karburatörün turbo emişinin önüne koyulması yani emişli sistem.
Yani bu ;
http://www.grandeurcycle.com/parts/images/Turbo.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y165/zaidd/VW%20turbo/28-06-08_1038.jpg
http://autoxer.skiblack.com/carbs/turbo2bbl.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3127/3093364892_a3a7f06454.jpg
Bu sistem hakkında bilgisi olan varmı detayları hakkında ? Belli başlı kriterler varmı ? Bildiğim kadarı ile içerisinde benzin gölleşmesi olduğundan bu sistemde intercooler kullanılamıyor peki blov off ? Mantıken kullanılmaması için bir neden yok gibi ancak hava ile birlikte benzinde dışarıya çıkacağı için bir sorun teşkil edermi ?
emme sisteminde backfire yaşadığın an turbo pali kırma ihtimalin yada mili kesme ihtimalin var ateşleme zamanından emin olsan siboplarına güvensen yinede homojen olarak dağıtabilmen şüpheli ve ısınan turbonun benzin aracılığıyla kropaj stresi altında olması yağın geçmesini engelleyen bazı noktaların oring keçe gibi benzin için yeterince engelleyici olmaması buna bağlı ilerliyen vadede mil boşluğu keçe patlatma ihtimali....
geleneksel uygulamanın daha doğru olduğunu düşünüyorum olmaz diye birşey yok ikisindede problemler yine olabilir. yakıtı yanma odasına ne kadar yakın basarsan o kadar verim alırsın ziyan olan yakıt da azalır homojen karışım ve güzel atomizasyon bakımındanda zaten tarihi sıralama karbüratör-jetronic-çoknokta enjeksiyon-direkt enjeksiyon diye adım adım yanma odasına yaklaşarak gider
Keçeler oring ler neden patlasın ki onu anlayamadım açıkçası birde bu sistemi denemek istiyorum bu sistemi uygulamak diğer sisteme nazaran çok çok daha kolay regülatör yok pompa derdi yok dahada uygun olur herhalde.
Keçeler oring ler neden patlasın ki onu anlayamadım açıkçası birde bu sistemi denemek istiyorum bu sistemi uygulamak diğer sisteme nazaran çok çok daha kolay regülatör yok pompa derdi yok dahada uygun olur herhalde.
benzinle turboyu montaj öncesi temizleme amaçlı yıkayıp emme housing oringini eriten insan tanıyorum... keçeler de yağ keçesi turbonun gövdesindekiler benzine ne tepki verir hele o miktarda benzine? kolay olması konusunda haklısın ama bu problemleri bilip ona göre karar vermen için yardımcı olmaya çalışıyorum
ha bir de güzel bi marş olur turbodan süzülüp yanma odalarına benzin ulaşana kadar marş motorunun vereceği devirdeki vakum çok yardımcı olmaz uzun marş sürelerine alışman gerekebilir
Keçeden yana bir sıkıntı olmaz benzin keçeye zarar vermez de oring konusunda haklısın daha önce tecrübe etmiştim şimdi hatırladım benzinde şişiyor oringler ve bozuluyor peki ne yapmak gerekiyor bu turbo sistemi yurt dışında yaygın bir uygulama onlar bu sorunları yaşamıyormu ? Nasıl geliyorlar üstesinden ?
Keçeden yana bir sıkıntı olmaz benzin keçeye zarar vermez de oring konusunda haklısın daha önce tecrübe etmiştim şimdi hatırladım benzinde şişiyor oringler ve bozuluyor peki ne yapmak gerekiyor bu turbo sistemi yurt dışında yaygın bir uygulama onlar bu sorunları yaşamıyormu ? Nasıl geliyorlar üstesinden ?
her turboda emme housinginde oring yok keçe de dediğin gibi kesin bişey diyemem bilmiyorum. kullananlar handikaplarıyla kabul edip daha pratik olduğu için kullanıyor olabilir ben olabilecekler hakkında fikir yürüttüm çok verimli olacağına inanmıyorum kendi fikrim
ha bir de güzel bi marş olur turbodan süzülüp yanma odalarına benzin ulaşana kadar marş motorunun vereceği devirdeki vakum çok yardımcı olmaz uzun marş sürelerine alışman gerekebilir
Hımmm bunu hiç hesaba katmamıştım işte.Mantıken böyle evet ve çok can sıkıcı olur peki bunun önüne şöyle geçebilirmiyiz manifold girişine bir adet enjektör koysak marşa basmadan önce bir iki püskürtüp ilk hareketi almasını sağlasak ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.