Orijinalini görmek için tıklayınız : Ankara CEPA Saat&Saat Mağazasında Yaşanan Saçmalık
Arkadaşlar selamlar,
2010 yılının son yarısında 4-5 ay içerisinde Ankara Kentpark Saat&Saat mağazasından 5 adet saat aldım ve toplamda 6000 TL ye yakın alışveriş yapmış oldum adamlardan. Bu saatlerden birisinin kordonu silikon bazlı bir malzeme ve kordonda kullanımdan kaynaklanmayan çok saçma sapan bir sorun çıktı. Garanti belgesini de alıp Kentpark mağazasına gittim, onlar beni Cepa daki mağazaya yönlendirdiler. Cepa daki mağazada kordona bakıldı ve kordonun garanti kapsamında olmadığı (satarken kordonun garanti dışı olduğu söylenmemişti ama pek de önemli değil...) söylenerek sorgusuz sualsiz hemen kordon sipariş etmeye çalışıldı. Buraya kadar herşey güzel...
Ben de "madem kordon garanti kapsamında değil ve kıçı kırık bir silikon kordona 220 TL para verecem, artık silikon kordon almayayım fiyatı ne olursa olsun aynı kasaya metal kordon almak istiyorum" dedim. Mağaza müdürü olacak çiğ şahsiyet yerinden bile kalkmadan "öyle olmaz, o kasaya uymaz" dedi. Bu tarzda rahatsız edici tavırlara devam edince ben de saat ve saat in iletişim adresini istedim. "napacaksın" gibi bir geri dönüş yaptı. kendisine 2 3 laf ettikten sonra mağazadan çıktım. Sonra bu durumu saat ve saate mail attım, sonra da bulduğum bir telefon numarası ile genel merkeze ilettim.
Özetle, saati satarken dünyanın en beyefendi insanı profiline bürünen adamlar sorun durumunda müşteri değilmişsin de dilenciymişsin gibi tavır takınıyorlar. Ben o alışverişi herhangi bir esnaftan yapmış olsaydım eminim o kordon dakikasında değiştirilirdi. kaldı ki mesele kordonun ücretsiz değişmesinden ziyade karşıdaki şahsın sergilediği tavır...
Bilgilerinize arkadaşlar, bu tarz yerlerden alışveriş yapmadan önce bu metni hatırlamanızı tavsiye ederim :)
NOT: Cepa mağaza sorumlusu arkadaş, mütemadiyen seni şikayet edecem ve o mağazaya gelip senin sinirini bozacam. Vereceğin tepkilere göre de sana güzel geri dönüşler yapacam ;)
saat &saat fırmasının muduru abdulrahman beye bır maıl atsanız daha saglıklı olurdu + kac paralık saat satarlarsa o kadar prım alıyorlar
saat &saat fırmasının muduru abdulrahman beye bır maıl atsanız daha saglıklı olurdu + kac paralık saat satarlarsa o kadar prım alıyorlar
mağazanın sitesinden mail adresimi bırakarak bir mesaj yazdım. bir de telefonla çağrı merkezine durumu bildirdim. Albulrahman Bey in mail adresi varsa hemen yollayabilirim :)
///KDrÖZER
26-04-2011, 08:42
abi saat alacaksan uğur saatden alıcaksın...
Mağazalarının dekorunu biz yapıyoruz ve adamlar harbi kaliteli...Rolexine kadar satıyorlar eğer birdaha düşünürseniz saat alma konusunda ben yardımcı olabilirim ilgilenirlerde...Benim bi diesel saatımın deri kordonu parçalanmıştı selamla işi halledip 1 saat içinde vermişlerdi
abi saat alacaksan uğur saatden alıcaksın...
Mağazalarının dekorunu biz yapıyoruz ve adamlar harbi kaliteli...Rolexine kadar satıyorlar eğer birdaha düşünürseniz saat alma konusunda ben yardımcı olabilirim ilgilenirlerde...Benim bi diesel saatımın deri kordonu parçalanmıştı selamla işi halledip 1 saat içinde vermişlerdi
Hocam bende arkadaşın bahsettiği sorunla uğur saatte karşılaşdım ve hemen yan mağazası olan saat&saat den aldım. Firma ve şahıslar önemli değil her neresi olur ise olsun hakkınızı aramanız lazım geçmiş olsun.
* Antares mağazasında oldu benim olayda.
Hocam bende arkadaşın bahsettiği sorunla uğur saatte karşılaşdım ve hemen yan mağazası olan saat&saat den aldım. Firma ve şahıslar önemli değil her neresi olur ise olsun hakkınızı aramanız lazım geçmiş olsun.
* Antares mağazasında oldu benim olayda.
teşekkür ederim. kesinlikle haklısınız... kentpark mağazada güler yüzüyle sohbetiyle saygısıyla bana o kadar saat aldıran arkadaş şu an askerde. aynı markanın 2 çalışanı arasında bu kadar fark olur. zıt kutuplardalar :)
///KDrÖZER
26-04-2011, 08:56
Hocam bende arkadaşın bahsettiği sorunla uğur saatte karşılaşdım ve hemen yan mağazası olan saat&saat den aldım. Firma ve şahıslar önemli değil her neresi olur ise olsun hakkınızı aramanız lazım geçmiş olsun.
* Antares mağazasında oldu benim olayda.
senin olayın aldıkdan sonra mı oldu almadan mı oldu nasıl bi olay oldu.?
hakkını aramasından yanayım
utkuselamoglu
26-04-2011, 09:01
pahalı saat almamak lazım..
senin olayın aldıkdan sonra mı oldu almadan mı oldu nasıl bi olay oldu.?
hakkını aramasından yanayım
Benim hanımın saatte hafif kararma vardı hem onu gösterip hemde kendime yeni saat alacakdım. Adamlar insan değil şunada bakayım diyorum şimdimi alacaksınız yok o model pahalı cart curt diyorlardı bende kaç paralık adamsın? koluna her gün dükkandan farklı saat takınca adam olunmaz dedim ve çıkdım.
lnd_samet
26-04-2011, 09:06
hahah milletteki bu pazarlamacılık ruhunu esnaflık ruhunu anlamıyorum yaa:)
panoradaki bowlingi maliyeye verdim bütün evrakları bu hafta incelemeye alınacak...böylelerine bu yarar çünkü...
///KDrÖZER
26-04-2011, 09:14
Benim hanımın saatte hafif kararma vardı hem onu gösterip hemde kendime yeni saat alacakdım. Adamlar insan değil şunada bakayım diyorum şimdimi alacaksınız yok o model pahalı cart curt diyorlardı bende kaç paralık adamsın? koluna her gün dükkandan farklı saat takınca adam olunmaz dedim ve çıkdım.
güzel söylemişsin ben şirket patronu yüksel abiye iletirim...böyle bi saçmalık olamaz neye bakıpda neye göre insanların ne alıp veremiyeceğine karar verirler anlamıyorum...
mağazanın sitesinden mail adresimi bırakarak bir mesaj yazdım. bir de telefonla çağrı merkezine durumu bildirdim. Albulrahman Bey in mail adresi varsa hemen yollayabilirim :)
arastırıyrumm su an bulunca pmlerım
arastırıyrumm su an bulunca pmlerım
Teşekkürler :)
Teşekkürler :)
adamıma ulasamıyourm oğlen tekrar denıcem :)
multispace
26-04-2011, 10:07
çok sinir bozucu bir olay . Hakkınızı sonuna kadar arayın . Bırakmayın. Geçmiş olsn
Benim hanımın saatte hafif kararma vardı hem onu gösterip hemde kendime yeni saat alacakdım. Adamlar insan değil şunada bakayım diyorum şimdimi alacaksınız yok o model pahalı cart curt diyorlardı bende kaç paralık adamsın? koluna her gün dükkandan farklı saat takınca adam olunmaz dedim ve çıkdım.
valla bu tavır yüzünden hanıma saçma sapan bi çizme almışlığım var ben aldıktan sonra bu lafı söylemiştim farklılık olarak
///KDrÖZER
26-04-2011, 10:14
valla bu tavır yüzünden hanıma saçma sapan bi çizme almışlığım var ben aldıktan sonra bu lafı söylemiştim farklılık olarak
yaa kötü elemanlar yüzünden güzelim firma isimleri kirleniyor...
Bana bu saatten sonra bağ bağışlasalar girmem oraya. Olay 9 ay önce falan oldu bedava milyarlık saat bile verseler girmem ve tavsiyede etmiyorum kimseye.
///KDrÖZER
26-04-2011, 10:27
Bana bu saatten sonra bağ bağışlasalar girmem oraya. Olay 9 ay önce falan oldu bedava milyarlık saat bile verseler girmem ve tavsiyede etmiyorum kimseye.
sen haklısın abi ben ileticem bu sorunu gerçekden benim bi kazancım yok ben memnun kaldım sanırım işlerini ve babamın araması sonucu ilgilendiler neyse görüşün saygı duyarım konuya gelecek olursakda şikayet et peşini bırakma elemanlarınıda değiştirsinler...Sonuçda firma sahipleri milyarlar harcayıp dükkan açıyorlar ve bunun karşılığını müşteri memnuniyeti sağlayacak eleman bulamayıp emeklerinin karşılığını bu şekilde almaları pek hoşdeğil...Şikayet et uyarsınlar yada o yanlışı yapanı işten çıkartsınlar.Para kolay kazanılmıyor
sen haklısın abi ben ileticem bu sorunu gerçekden benim bi kazancım yok ben memnun kaldım sanırım işlerini ve babamın araması sonucu ilgilendiler neyse görüşün saygı duyarım konuya gelecek olursakda şikayet et peşini bırakma elemanlarınıda değiştirsinler...Sonuçda firma sahipleri milyarlar harcayıp dükkan açıyorlar ve bunun karşılığını müşteri memnuniyeti sağlayacak eleman bulamayıp emeklerinin karşılığını bu şekilde almaları pek hoşdeğil...Şikayet et uyarsınlar yada o yanlışı yapanı işten çıkartsınlar.Para kolay kazanılmıyor
doğru bir nokta... o dükkan o tarz hıyarlara emanet edilmemeli. el elin eşşeğini oynaya oynaya ararmış misali, hıyarzana dükkan emanet edilmiş müşteri kaçırıyo g.vat...
Onurkk06
26-04-2011, 11:10
bir arkadaşım da antaresde çalışıyor saat firimasında prim üsulüyle çalışıyolar ne kadar saat satarsa o kadar işine geliyor kendi ağzıyla söylüyor herşey saati alana kadarrr;) ve saatin sadece kasası garanti kapsamında oluyormuş
///KDrÖZER
26-04-2011, 11:17
doğru bir nokta... o dükkan o tarz hıyarlara emanet edilmemeli. el elin eşşeğini oynaya oynaya ararmış misali, hıyarzana dükkan emanet edilmiş müşteri kaçırıyo g.vat...
şikayetinizi iletin gerçekden avm ye bi mağaza açmak kolay değil.Bi kaç çalışan yüzünden koskoca firma adı heba olmasın
onursumer
26-04-2011, 11:29
birçok avm çalışanı esnaflık nedir bilmediğinden oluyor kesinlikle şikayet edilmeli ve uyarı alınmaları gerekioyor...
Belki bu konuyla alakasız ama ben galleria opal optikten swarovski marka gözlük almıştım, kendi hatam sonucu çerçeveyi kırdım ve mağazaya gidip tamir edilip edilmeyeceğini sordum. gözlüğü alıp bir hafta içinde döneceklerini söylediler, beş gün sonra arayıp gözlük hazır dediler. ben acaba ne kadar para isteyecekler diye düşünürken hiç bir ücret istemedikleri gibi gözlüğün tamiri mümkün olmadığı için yenisini vereceklerini söylediler. inanın sevinçten nutkum tutulmuştu. işte size ürününün arkasında sonuna kadar duran bir firma ve şu ana kadar bu firmaya 5 müşteri kazandıran ben. Demekki neymiş sen sattığın ürünün arkasında durup müşterini sevindirirsen müşterinde seni sevindirir. Burada iki ayrı firma ve iki ayrı müşteri profili var, memnun olan olumlu, olmayan olumsuz yorum yapıyor ve binlerce kişi de okuyor. ve bu firmalardan biri prestij kazanırken diğeri yerin dibine giriyor. Opal optik gibi firmaların daha da çoğalmasını dilemekten başka bir şey gelmiyor elimizden ne yazıkki...:)
Antares Saat Ve Saat ten memnun olmayan varsa söylesin komşum ordaki arkadaş :D
saatin kordonuna hiçbir saatci garanti vermez. Bencede çok saçma ama öyle malesef. Bayinin ayıbını bütün firmayada mal etmemek gerek ama hakkınızıda sonuna kadar arayın tabiki. Malesef esnaflık tezgahtarlık herkesin yapabileceği birşey değil, ama firmalar bunu göz ardı edip sokaktan çevirdikleri adamı oturtuyolar.
onursumer
26-04-2011, 11:46
Belki bu konuyla alakasız ama ben galleria opal optikten swarovski marka gözlük almıştım, kendi hatam sonucu çerçeveyi kırdım ve mağazaya gidip tamir edilip edilmeyeceğini sordum. gözlüğü alıp bir hafta içinde döneceklerini söylediler, beş gün sonra arayıp gözlük hazır dediler. ben acaba ne kadar para isteyecekler diye düşünürken hiç bir ücret istemedikleri gibi gözlüğün tamiri mümkün olmadığı için yenisini vereceklerini söylediler. inanın sevinçten nutkum tutulmuştu. işte size ürününün arkasında sonuna kadar duran bir firma ve şu ana kadar bu firmaya 5 müşteri kazandıran ben. Demekki neymiş sen sattığın ürünün arkasında durup müşterini sevindirirsen müşterinde seni sevindirir. Burada iki ayrı firma ve iki ayrı müşteri profili var, memnun olan olumlu, olmayan olumsuz yorum yapıyor ve binlerce kişi de okuyor. ve bu firmalardan biri prestij kazanırken diğeri yerin dibine giriyor. Opal optik gibi firmaların daha da çoğalmasını dilemekten başka bir şey gelmiyor elimizden ne yazıkki...:)
gözlukte genelde boyledir ama
bunuda gozluk markaları sağlıyor aslında
mesela en basitnden oakley gozluğumun tam buruna oturan yerindeki desteklerinden birini düşürmüşüm farkında olmadan herhangi bir oakley satan mağazaya girip sorduğumda bugun sipariş veriyorum 2 gün sonra gelin alın dediler
ucretsiz olarak ;)
bunu tamamen firmalar sağlıyor saat firmalar enteresan bir şekilde bu konuda esnek değiller nedense
///KDrÖZER
26-04-2011, 11:51
gözlukte genelde boyledir ama
bunuda gozluk markaları sağlıyor aslında
mesela en basitnden oakley gozluğumun tam buruna oturan yerindeki desteklerinden birini düşürmüşüm farkında olmadan herhangi bir oakley satan mağazaya girip sorduğumda bugun sipariş veriyorum 2 gün sonra gelin alın dediler
ucretsiz olarak ;)
bunu tamamen firmalar sağlıyor saat firmalar enteresan bir şekilde bu konuda esnek değiller nedense
prensip ve müşteriye sunduğun hizmet kalitesinin faktörlerinide böylece görmüş bulunuyoruz
gözlukte genelde boyledir ama
bunuda gozluk markaları sağlıyor aslında
mesela en basitnden oakley gozluğumun tam buruna oturan yerindeki desteklerinden birini düşürmüşüm farkında olmadan herhangi bir oakley satan mağazaya girip sorduğumda bugun sipariş veriyorum 2 gün sonra gelin alın dediler
ucretsiz olarak ;)
bunu tamamen firmalar sağlıyor saat firmalar enteresan bir şekilde bu konuda esnek değiller nedense
Gözlükte böyledir diyorsunda, aynı marka gözlüğü bir arkadaşım bakırköy may optikten almış, o da senin gibi burun desteklerinden birini kırmış ve aldığı yere götürmüş tam 100 dolar ücret istemişler kullanıcı hatası diye, ben arkadaşımı alıp opal optiğe götürdüm, kendilerinden almadığı halde ücretsiz olarak değiştirdiler ve gözlük kollarınada ayrıca streç film uyguladılar terlemeye karşı.. Bence bu tamamen mağazanın inisiyatifi ve müşterisine verdiği değerdir. Kaldıki benim gözlükte parça değişimi değil ürünün tamamı yenilendi, hemde 1 seneye yakın kullandığım halde...:)
selam arkadaslar yaklasık 15 yıldır saat we gunes gozlugu sektorundeyım.. saatınızın markası ne olursa fıyatı nekadar olursa olsun hıcbırının derı we sılıkon kayısları garantı kapsamına gırmez.. degısım olursa ancak ucret karsılıgında olur fakat bazı ıstısnaı durumlar soz konusu olabılır o da fırma yetkılısı ıle ıthalatcı fırma arasındakı ınsıyatıf dogrultusunda olur.. gozlukte ıse saat gıbı degıldır genelde musterı hatası olsa dahı ucretsız serwıs we parca degısımı saglanır.. ancak bazı esnaf arkadaslar bu durumdan ıstıfade edıp musterının bılıncsızlıgınden faydalanarak ucret talep edıyor malesef...
bazı firmalar müşteri memnuniyeti konusunda çok hassas ve kaliteli oluyor. örneğin otomobil konusunda müşteri memnuniyeti odaklı toyota firması diğer markalara göre açık ara öndedir.
onursumer
26-04-2011, 14:20
Gözlükte böyledir diyorsunda, aynı marka gözlüğü bir arkadaşım bakırköy may optikten almış, o da senin gibi burun desteklerinden birini kırmış ve aldığı yere götürmüş tam 100 dolar ücret istemişler kullanıcı hatası diye, ben arkadaşımı alıp opal optiğe götürdüm, kendilerinden almadığı halde ücretsiz olarak değiştirdiler ve gözlük kollarınada ayrıca streç film uyguladılar terlemeye karşı.. Bence bu tamamen mağazanın inisiyatifi ve müşterisine verdiği değerdir. Kaldıki benim gözlükte parça değişimi değil ürünün tamamı yenilendi, hemde 1 seneye yakın kullandığım halde...:)
işte burda halkı soymaya çalışan kısım devreye giriyor :)
aslında o 100 doları cebe atıp garantiden o gozluk sıfırı ile değişiyor
malesef şuan piyasadaki birçok firma bu mantıktan vazgeçmiyor arada istisnalar var işte bahsettiğiniz gibi aslında onlar daha çok kazanıyorlar diğerleri bunun farkında değiller ;)
bb 9700 sayesinde telecervice ile başım belaya girdi mesela insanlar bukadar soyulur başka birşey diyemiyorum :)
sıfır 950tl olan cihazın sadece ağ mep kodu sıfırlandığı için benden 850tl istediler :)
halbuki sonradan oğrendimki imei ve pin numarasını mail atıldığı zaman kanadada herzaman her cihazın 2. bi yedek ag mep kodu bulunuyormuş :)
bi düşünsenize kaç kişiden havadan para aldıklarını :)
bencede yapılan yanlıs böyl davranılması hoş degil
ÅikayetVar (http://www.sikayetvar.com/)
bu siteye detaylı bi şekilde şikayetinizi belirtin mutlaka geri dönüş yapılıyor.
Dün gerekli girişi yapmıştım bugün bilgilendirme mail ini de aldım. teşekkürler :)
haldun31
26-04-2011, 16:32
selam arkadaslar yaklasık 15 yıldır saat we gunes gozlugu sektorundeyım.. saatınızın markası ne olursa fıyatı nekadar olursa olsun hıcbırının derı we sılıkon kayısları garantı kapsamına gırmez.. degısım olursa ancak ucret karsılıgında olur fakat bazı ıstısnaı durumlar soz konusu olabılır o da fırma yetkılısı ıle ıthalatcı fırma arasındakı ınsıyatıf dogrultusunda olur.. gozlukte ıse saat gıbı degıldır genelde musterı hatası olsa dahı ucretsız serwıs we parca degısımı saglanır.. ancak bazı esnaf arkadaslar bu durumdan ıstıfade edıp musterının bılıncsızlıgınden faydalanarak ucret talep edıyor malesef...
sanırım arkadaşın söylediği şey tavır .yoksa para değil.ayrıca eşimde geçen gün tupperware adlı firmadan kayınvalidenin 20 yıl (dogru okudunuz)önce aldığı ürünleri özelliklerini kaybettikleri için geri gönderdiğinde ürünlerin sıfırını gönderdiklerinde gözlerime inanamadım.bilmem bu nasıl bir firmadır.reklam diye düşünenler olursa yönetim yorumu hemen silebilir.isteyen zaten araştırınca hemen öğrenir.sadece firma dürüstlüğüne örnek olsun diye verilmiş bir örnektir.darısı milyonlarca liralık yatırımlarını bir kazmaya emanet edenlere diyelim.
:)
onursumer
26-04-2011, 16:36
sanırım arkadaşın söylediği şey tavır .yoksa para değil.ayrıca eşimde geçen gün tupperware adlı firmadan kayınvalidenin 20 yıl (dogru okudunuz)önce aldığı ürünleri özelliklerini kaybettikleri için geri gönderdiğinde ürünlerin sıfırını gönderdiklerinde gözlerime inanamadım.bilmem bu nasıl bir firmadır.reklam diye düşünenler olursa yönetim yorumu hemen silebilir.isteyen zaten araştırınca hemen öğrenir.sadece firma dürüstlüğüne örnek olsun diye verilmiş bir örnektir.darısı milyonlarca liralık yatırımlarını bir kazmaya emanet edenlere diyelim.
:)
büyük birçok firma bunu yapıyor ama bunların bayileri veya urunlerini satan firmalar bunu çıkarları için kullanıyorlar
;)
ki burdaki arkadaşın durumu biraz daha farklı resmen ya bi git işine senlemi uğraşıcaz demişler benceki kesinlikle uyarılmaları gerekiyor :)
Oldschool
26-04-2011, 17:07
git birebir cakmasını taktır kardeş 220 dedikleri kordon 20 30 lira bile etmeyen silikon...
Saat koleksiyonum var hemen hemen anadolu yakasında saat bakmadığım almadığım yer kalmamıştır.Bagdat Caddesi şaşkınbakkal '' seiko aydın saat'' uzak durun! 2 aylık saat şakır şakır su geçirdi servise gönderdiler halloldu diyip geri verdiler yenısını vermek yerine.Aynı saat 1 ay sonra tekrar su gecirdi bu sefer kullanıcı hatası değiştirmiyeceğiz dediler.Küfür kavga kıyamet tehditle daha düşük bir modelin yenısını kabul ettirebildim aldım.Hayatımda böle esnaf böle insanlar tanımadım.Ordan 10 tane saat aldım bana yaptıkları buysa yoldan gecen adama neler yaparlar.Gecerken vitrine bakanlara burdan almayın diyip devam ettim 2-3 defa.Bundan sonrada denk geldikce yapacağım.
Low-Rider
26-04-2011, 21:05
sanırım arkadaşın söylediği şey tavır .yoksa para değil.ayrıca eşimde geçen gün tupperware adlı firmadan kayınvalidenin 20 yıl (dogru okudunuz)önce aldığı ürünleri özelliklerini kaybettikleri için geri gönderdiğinde ürünlerin sıfırını gönderdiklerinde gözlerime inanamadım.bilmem bu nasıl bir firmadır.reklam diye düşünenler olursa yönetim yorumu hemen silebilir.isteyen zaten araştırınca hemen öğrenir.sadece firma dürüstlüğüne örnek olsun diye verilmiş bir örnektir.darısı milyonlarca liralık yatırımlarını bir kazmaya emanet edenlere diyelim.
:)
Tupperware o konuda çok başarılı bir firma , ürünler yanmadığı sürece kırılsa dahi değişim yapıyorlar.İade aldıkları her ürünü geri dönüşümde kullanabildikleri için yenisini rahatça veriyorlar
Ben kız arkadasıma Ankamall deki Saat&Saat ten saat almıstım.. Saatin kasasında kocaman cizik varmıs, alırken hiç dikkat etmemiştim.. Sonra gittim, hiç bi sorun cıkarmadan, hemen aynısıyla degistirdiler.. Yani markadan cok, magaza sahibiyle alakalı bi durum bence anlattıgın olay.. Genellikle Franchaise tarzında magaza acıldıgı icin..
Not: Saat&Saat ten sadece tek bi alısverisim oldu, baska hic bi alakam yok.. Yanlıs anlasılmasın yani yazdıklarım..
mgnPower
26-04-2011, 23:17
saat kordonuna garanti veren saat firmalarida var. ben acity'deki saatciden yanlisim yoksa viva saatti bikac tane saat aldi. sermaik kordon kirildi ve goturdugumde hallettiler. her zaman guleryuzlu ve anlayisliliar. oradan almadigim saatlerin bile bakimini yapiyorlar. cok memnunum. bu arada saat&saat firmasi ile bi kac kere munasebetim oldu en ufak bir menuniyetim olmadi hic bir seferindede. hep ukala ve lavukca tavirlar sergiliyorlar. kimseyi asagilamak kucumsemek istemem ama o magazaya girince paramla dovmek istiyorum oradakileri. bu denli gicik ve lakayit yaklasiyorlardi yada bana hep oylesi denk geldi. bu yuzdende bir tane bile saat pili almisligim yoktur bu tavirlarindan dolayi.
gaz vermek falan değil.
ben dört saate 6.000 lira para verecem.
bana yamuk yapılacak.
yıkarım orayı... :D
CasabLanca
27-04-2011, 00:11
saat işi bence sakat :D ankarada çok bilindik bir saatçiden hatrı sayılır bir ücrete longines almıştık replika çıkmıştı :hehe: belki hatırlayanlar olur forumda satıyordum bir ara
saat işi bence sakat :D ankarada çok bilindik bir saatçiden hatrı sayılır bir ücrete longines almıştık replika çıkmıştı :hehe: belki hatırlayanlar olur forumda satıyordum bir ara
zaten bu gidişle zorla replikacı yapacaklar beni :D
pahalı saat almamak lazım..
Bütün konuyu okudum ama bu mesaja katılıyorum sadece. :)
ALPER-VNS
28-04-2011, 01:23
6000neymiş yaw.. "ben elazığlıyım" deseydin :D
Konuyu açan arkadaş işin parasında değil alışveriş ettiği yerin kendisinin alışveriş sonrasında yaşadığı bir sorunda takındıkları tavır.
Olaya farklı bir açıdan yaklaşarak aynı sonuca çıkacağım bir yorum yapmak istiyorum.
Kapitalizm/Küreselleşme denilen olgunun bir sonucu olabilir mi bu ve buna benzer yaşananlar?
Zira avm denilen saçmalıklar olmadan önce;mahallede bakkal varken,kasap varken ya da saat satan esnaf varken bir sorun yaşadığımızda bizi böyle dımdızlak ortada mı bırakıyorlardı?
Migros bize veresiye mal verir mi?:)
Ya da saati aldığımız esnaf o kordon ona uymaz diye ukâlaca cevap verir miydi?Yoksa "bu buna yakışmaz;olmaz;ama yine de sen bilirsin;ben takarım" mı derdi?
İşte benim canımı sıkan husus ta budur.Avm denilen saçmalıklarda toplanan dar kesim beyaz gömlek giyip,2 kol düğmesi takıp,eline Blackberry ya da vb. telefon alıp;malı satana kadar yağlamayı aralıksız yapan ama sattıktan sonra hakir gören yeni trend insanlar yok mu..Deli ederler adamı.Hayatta bir yere gelmiştir.Geldiği yer de orasıdır;ötesi olmaz.
Not:Bu sitede de avm'de çalışanlar olabilir.Söylediğimden alınmasınlar/gücenmesinler.Benim bahsettiğim kişiliklerin nasıl olduğunu yukarıda yazdım.Onlar öyle değilse sorun yok.Öyle olan da lütfen biraz esnaflık nasıl yapılır;öğrensin.
Konuyu açan arkadaşın sorunu umarım çözülür.
6000neymiş yaw.. "ben elazığlıyım" deseydin :D
sorma Alper düştük bir batağa :D bu arada elazığlı olduğumu söylemesem de sinir anında belli ediyorum kendimi :D
Arkadaşlar tekrardan selamlar,
güncel bilgileri paylaşmak istedim. Biraz önce İstanbul saat&saat merkezden arandım. İlk mesajımda çiğ tavırlarından bahsettiğim mağaza sorumlusu "biz sistemimizde mevcut olan ve o arkadaşın saatine uyabilecek bütün kordonlarımızı kendisine gösterdik, kendisi kabul etmedi" demiş :) ben de mümkünse hemen o arkadaşı da telefona alalım ne ara böyle birşey yapmış birlikte öğrenelim dedim. Sonrasında telefondaki bayan "saatinizi İstanbul a gönderin, istediğiniz değişikliği yapalım" dedi. ben de "gördüğüm muameleden sonra saat&saat e 1 kuruş para kazandırtmam, garanti kapsamına alıp da değiştirecekseniz yollayacağım. Aksi takdirde başka bir saatçi de saatime kordon taktıracağım" dedim. Bugün 17:00 a kadar geri dönüş yapacaklar...
Son durum budur...
lnd_samet
28-04-2011, 10:47
git bence o yalan söyleyen elemana ortalığı birbirine kat.
yavşak herif birde yalancı duruma düşürüyor insanları.
bak yaa sinir oldum.
ankamalldeki saat-saat midir nedir pazar günü oraya gittim hatunun zoruyla, adama titanyum saat istiyorum dedikçe şu güzel bu güzel diyor tilt oldum-en sonunda tersledim sen anlamıyormusun beni yoksa sallamıyormusun titanyum istiyorum dedim-siz o zaman swach a bakın dedi.sanamı sorucam dedim çıktım töbee bir daha girmem bu adamların iş yerlerine...
nereden buuyorlar böyle çalışanları anlamıyorum...
erhanarici18
28-04-2011, 21:11
böyle olaylarla kalitelerini düşürüyolar ben saat & saat firmasını kaliteli bi firma zannederdim
ama şu an gözümden düştü
beyler selamlar, baskılarım sonuç verdi. saatimi değiştirme kararı çıktı. bu kararın çıkmasında benim payım hiç de azımsanacak boyutlarda değil :) olur da başınıza benim olayın benzeri birşeyler gelirse size örnek teşkil etmesini ümit ediyorum...
34btr1907
28-05-2011, 12:29
en güzelini yapmışssın aynen emsal olsun kovalamak lazım hakkı tebrik diyelim.
e hadi hayırlı olsun kenk.
FunnyCorpse
28-05-2011, 13:05
bende sadece benim basıma gelir sanıyordum böyle seyler
saat&saat üyeyim sürekli takip ederim
renk solması
kordon sorunu
su alma
geri kalma
takvim sorunsalı
saat içersndeki marka arması düşmesi olayı :)
otomatik saat de içten parça düştü aldıgımın 2.günü
bu sorunların sadece 2 tanesini çözebildim
yine aynı şekilde eren holding den swatch marka üst seri 3 saat aldım
renk solması :D
geri kalma gibi sorun yasadım
aldıgım yerdekiler at çöppe dedi gülerek :D
mail attım
kordon degişti geri kalan saat 3 defa yenisi ıle degişti sonra baska saat verdiler.....
çok ünlü bir saatçiden 10 bin degerinde bir saat aldık ÇAKMA çıktı ve geri veremedik kabul etmediler degiiştirmişsinizdir gibi ukalaca dalga geçtiler
2005 den buyana yasadıgım sorunlar
artık cok pahalı saatlerin ortalama
pillileri 300 500
otomatiklerin 1000 liraya mükemmel ÇAKMAları satılıyor
(100 - 300 lira arasındada saatlerde var tabiki)
3 defa aldım....1 defa bozuldu direk yenisini verdi özür diledi
çok pahalı saat ne olursa olsun mantıklı degil bence ama ZEVKLER tabiki
saygılar
kaliteli replika satan site yok mu?
FunnyCorpse
28-05-2011, 18:55
direk site olarak tam bilmiyorum
özellikle turstlik yerler bu işlerin göz bebegi ;)
ANTALYA MARMARİS vsvs...
sahibinden de bolca bulunmakta iyi birsekilde arastırarak alabilirsin
direk magazada gidip orjinalini bir bakın önce alacagınız modeli vs yazın .
sahibindende yeterince mevcut ama fiyat konusunda iyi bir pazarlıkla çok güzel rakamlara alabilirsiniz
devil_berk22
28-05-2011, 19:01
geçmiş olsun bende sahibinden.com üzerinden 1-2 saate bakıyordum almaktan vazgeçtim bu yazıları okuduktan sonra
geçmiş olsun baskılarınız sonuç getirmiş güzel bişi bu arada sakın silikon kayış almayın beyaz olarak anında sararıyo yani 5 saatte bir yıkamak gerekir heralde aklınızda olsun
FunnyCorpse
28-05-2011, 19:28
SİLİKON kayış alırken diikkat edin vitrindeki ürünüde almayın bazı magazalarda vitrinde hiç çıkmıyor spot ışık güneş vs maruz kaldıgından erken yıpranmalar çatlamalr görülüyor cogu zaman
açılmamıs ürün stokdan vs isteyin ;)
saat kordonu hiç bir sekilde garantiye girmez bende 1 sene kadar saat saat ile calsıtım onların ürünlerini sattım en cok armani saatlerin kokulu silikon kayısları ile sıkıntı yasıyorduk vitrin malı ve sürekli gergin durdukları için cok catlama yapıyorlardı.
magaza müdürünun davranıs sekli yanlıs malesef bir cok yerde köprü ayı dayı sistemiyle calısıyorlar.
FunnyCorpse
28-05-2011, 20:08
genelde 3000.... den daha pahalı saatler replikası var
bu saatlerde 300 lıra gıbı rakamlara satılıyor yanı
orjınalının %10 20 sı gıbı rakamlar bunlar
yani 300 500 fark yok :D keske öyle olsada alsak
örnek veriyorum TAG HEUER MONACO 5000 lira dolaylarında cakmasının kalitelileri
300 lira gibi rakama cok rahat bulunur ki 200 lira genelinde satılıyor
replika saatler genelde 200 400 arasında kaliteli ürünler bulabılmek olası
daha iyi bilen arkadaslarda muhakkak vardır onlarda görünce yazarlar
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.