Orijinalini görmek için tıklayınız : oil pump failure ew10
utkuselamoglu
23-05-2011, 16:22
kol yatagı saran moturumuzun yağ pompasında kesitler.
http://img51.imageshack.us/img51/5677/23052011082.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/51/23052011082.jpg/)
-----
http://img94.imageshack.us/img94/2051/23052011084.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/94/23052011084.jpg/)
-----
http://img96.imageshack.us/img96/244/23052011086.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/96/23052011086.jpg/)
-----
http://img263.imageshack.us/img263/8292/23052011087.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/263/23052011087.jpg/)
-----
http://img824.imageshack.us/img824/2475/23052011088.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/824/23052011088.jpg/)
TURBO CİVİC
23-05-2011, 16:27
gecmis olsun kanka
Geçmiş olsun tekrar. :( Malzeme hatası mı nedir bunu kaynağı acaba? Orjinal pompa mıydı bu Mustafa?
Valla çok geçmiş olsun.Allah beterinden korusun.. En yakında zamanda daha iyi şekilde yollara dönmesi dileği ile Rc'nin..
B.Aktepe
23-05-2011, 16:33
büyük geçmiş olsun.
utkuselamoglu
23-05-2011, 16:37
krank ta da fazla bişi yok ama ölçünce çıkıcak. ben % 99 değiştiricem.
o gün neler geldi başımıza bu tuzu biberi idi.
pompa orjinaldir...
Rc bence aşırı güçlü dayanmıyor bazı standart parçalar, utkuyada söyledik çok üzüldü bunaltma kendini diye.
Deli gibi gidiyor bu arada maşallah.
gecmıs olsun uzucu bır durum
gsi_club
23-05-2011, 16:43
geçmis olsun.en kisa zamanda düzelir insallah.
çok büüyük geçmiş olsun cok can sıkıcı bır durum....
Vts_Power
23-05-2011, 16:47
o bir ayı millet yanlış vites atar bizimki pompayı 8 e böler :)
sen tam bi aysısın canım :D
utkuselamoglu
23-05-2011, 16:52
benim fikrim eskiden motor a piston atılırken gömleklerde ovalleşme vardı biraz burdan blow by etti compresyonu karter e verdi. buda aşırı olunca pompayı kastı ve patlattı..
utkuselamoglu
23-05-2011, 16:53
ama karter havalandırmam da mevcut..
Utku ben demedim mi :)
Geçmiş olsun kanka olur böle şeyler
Low-Rider
23-05-2011, 17:33
geçmiş olsun utku
rc çok güzel gidiyordu vallahi izlemek kısmet olmadı,daha sağlam döner inşallah geri
berkayGLRN
23-05-2011, 18:34
büyük geçmiş olsun allah beterinden korusun..
toplayıp iyileştirmeleri yapıp devam etcez inşallah
herkese teşekkürler
çok byük geçmiş olsun allah çok daha iyilerini nasip etsin inşallah . maddi manevi herşey gönlünüzce olsun .gerçekten arabanızda fazlasıyla emek var ama vardır bi nasip kısmet ben eminimki daha ii olucak .
Peugeot Sport yağ pompasında fark varmı öğrenmek lazım Mustafa. Merak ve endişe ettim şimdi.
çok üzüldük hepimiz...hele utku kahroldu resmen...bir ara bize laf yetiştiriyordu ama kafa arabada belli neşesi kaçmıştı hepten.....oluyor keşke hiç olmasa...ama ben bir dahaki yarışı iple çekiyorum......müthiş bir iş başarmışsınız tebrikler.....hadi şansınız açık olsun.....
Peugeot Sport yağ pompasında fark varmı öğrenmek lazım Mustafa. Merak ve endişe ettim şimdi.
onu bir araştırıcam
mecburuz biraz da daha iyisini blmaya:)
çok üzüldük hepimiz...hele utku kahroldu resmen...bir ara bize laf yetiştiriyordu ama kafa arabada belli neşesi kaçmıştı hepten.....oluyor keşke hiç olmasa...ama ben bir dahaki yarışı iple çekiyorum......müthiş bir iş başarmışsınız tebrikler.....hadi şansınız açık olsun.....
biraz kendine geldi bugün:)
inşallah utku kardeşimle çok daha iyisini yapcaz:)
en büyük emek onundur bu arabadaki
Burak Kasim
23-05-2011, 20:10
Gecmis olsun kardesim
gokhan882
23-05-2011, 20:14
Çok geçmiş olsun..Allah tekrar karşılaştırmasın inşallah bu tarz can sıkıcı olaylarla.
PPR engineering
23-05-2011, 20:45
geçmiş olsun beyler.ALLAH daha sıkıntı yüzü göstermesin..
ferhat-a
23-05-2011, 21:24
Geçmiş olsun Utku / Mustafa
benim fikrim eskiden motor a piston atılırken gömleklerde ovalleşme vardı biraz burdan blow by etti compresyonu karter e verdi. buda aşırı olunca pompayı kastı ve patlattı..
Cok gecmis olsun ... Gomekler degisicekmi sorun tekrarlanmamasi icin...
Yasanan sorunun kaynagi bulundumu yoksa ?
Masallah
utkuselamoglu
23-05-2011, 21:37
Cok gecmis olsun ... Gomekler degisicekmi sorun tekrarlanmamasi icin...
Yasanan sorunun kaynagi bulundumu yoksa ?
Masallah
bu arabada gömlek yok başar:) ama sorunun devam etmemesi için elimizde geleni yapacagız..
bu arabada gömlek yok başar:) ama sorunun devam etmemesi için elimizde geleni yapacagız..
Hallediceginize eminim.. Bol sanslar
devil_berk22
23-05-2011, 22:53
geçmiş olsun umarım eskisinden daha iyi olarak döner geri
büyük geçmiş olsun draglarda ilgiyle izliyordum gayet güzel yürüyordu Allah daha iyilerini nasip etsin
dragstar
23-05-2011, 23:39
çok büyük geçmiş olsun rc ye
geçmiş olsun , daha iyi bir şekilde toparlanır elbet..
VteC_MaNiaC
24-05-2011, 08:14
en büyük sorun kaynağı bilinmeyen sorundur... sizin sorunun kaynağı biliniyor daha iyisini güzelini düzelterek yapacağınıza şüphe yok ...
geçmiş olsun öyle bi pompa çatlaması hiç görmedim acaba krankın ekseni mi kastı :confused:
geçmiş olsun öyle bi pompa çatlaması hiç görmedim acaba krankın ekseni mi kastı :confused:
ortadaki rulmanın iki dişi var onlar tutuyor dişlinin içini sanırım ordan dağıtmış
Cok gecmis olsun kardesim, olur boyle seyler bu islerde onemli olan bir daha ayni sikintinin yasanmamasi icin sebebi net olarak tespit edip kesin cozum uretmek.
Karterdeki yag suzgecinin resmi var mi veya soktugunuzde yag pompasinin icinde cabak var miyidi? diger yataklardada bariz asinti , egzantriklerde asinti veya piston pimlerinde asinti var mi?
incelemeden fikir yurutmek cok zor ama belki faydasi olur diye aklima gelen seyi soyliyim,
bana sanki capak alip yag pompasi kilitlemis, bu sebeplede krank kamasinin gectigi yerden kopartmis gibi geldi yani oncelikle kol yatagi dokmus , cikan capaklarla da pompa kilitlenip rotoru kirmis olabilir, cunku hicbir arabada kullanilan yag pompasinin rotoru zayif kirilacak bir malzemeden uretilmez, guvenli katsayisi cok yuksektir.
Diger bir sebepte krankta veya volanda balans olmasi sebebiyle, rotorda vuruntuya sebep olup kamanin gectigi yeri kirmasi olabilir. Bunu ana ciplaklardaki asintidan tespit edebilirsin.
Fakat benim bu resimlerden cikardigim kadari ile once yag pompasinin kitlemesi daha mantikli geliyor.
Çok geçmiş olsun abi inşAllah çok daha iyi çok daha hızlı şekilde döner sizin sayenizde tekrar büyük geçmiş olsun.
Cok gecmis olsun kardesim, olur boyle seyler bu islerde onemli olan bir daha ayni sikintinin yasanmamasi icin sebebi net olarak tespit edip kesin cozum uretmek.
Karterdeki yag suzgecinin resmi var mi veya soktugunuzde yag pompasinin icinde cabak var miyidi? diger yataklardada bariz asinti , egzantriklerde asinti veya piston pimlerinde asinti var mi?
incelemeden fikir yurutmek cok zor ama belki faydasi olur diye aklima gelen seyi soyliyim,
bana sanki capak alip yag pompasi kilitlemis, bu sebeplede krank kamasinin gectigi yerden kopartmis gibi geldi yani oncelikle kol yatagi dokmus , cikan capaklarla da pompa kilitlenip rotoru kirmis olabilir, cunku hicbir arabada kullanilan yag pompasinin rotoru zayif kirilacak bir malzemeden uretilmez, guvenli katsayisi cok yuksektir.
Diger bir sebepte krankta veya volanda balans olmasi sebebiyle, rotorda vuruntuya sebep olup kamanin gectigi yeri kirmasi olabilir. Bunu ana ciplaklardaki asintidan tespit edebilirsin.
Fakat benim bu resimlerden cikardigim kadari ile once yag pompasinin kitlemesi daha mantikli geliyor.
teşekkürler abi,
yağ tertemiz abi, egzantriklerde de aşınma gözükmüyor.
aynen dediğin gibi abi kamanın geçtiği yerden kırılmış. Büyük ihtimal ya kasnak ya da krank balansından diye tahmin ettik.
pompa dağıldıktan sonra 4. göz kol yataklarından sıkmış bırakmış Allah'tan gazlarkenn değil de motor kitlenip kalmış.
yeni krankımızı bulduk toplayacağız geri hemen motoru kontrolleri yapıp
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.