Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Amarok



dmts
24-05-2011, 21:12
MOTOR

Yeni nesil çift turbo TDI motor

Amarok, 2.0 BiTDI çift turbo motoruyla günümüzün en ileri motor teknolojilerinden birini kullanıyor. 163 PS güç üreten, çift turbo özelliği sayesinde en dik rampalarda bile yüksek performans ve çekiş sağlıyor. Motor ve şanzımanını incelediğinizde sizi etkileyen tek özelliğin gücü olmadığını anlıyorsunuz. Dayanıklı ve sağlam yapısı ile şehrin yoğun trafiğine ve doğanın zorlu şartlarına meydan okurken, kullanım maliyetinizi de düşürmenizi sağlıyor.

Düşük emisyon değerleriyle çevreci motor

Volkswagen, yeni teknolojiler geliştirirken önceliğini doğaya veriyor, bunu da Amarok’ta kullanılan 2.0 BiTDI çift turbo motor ile kanıtlıyor. 2.0 BiTDI çift turbo motorda performans artışı, düşük CO2 salınımıyla destekleniyor. Yani, sizin için çok daha güçlü bir araç yaratılırken, dünya için de çok daha iyi bir gelecek yaratılmış oluyor.

Performansınıza hem dağlar hem de yollar şahit olacak.

Amarok, çift turbo özellikli 163 PS 2.0 BiTDI motoru sayesinde her yol şartında yüksek performans ve çekiş sağlıyor. Dilediğiniz zaman kullanabileceğiniz üstün offroad (4x4) özelliği, nasıl büyük bir güce sahip olduğunuzu hissettiriyor.

Sadece Amarok’ta bulabileceğiniz ‘özel kılavuz sistemi’, size güçlü olduğu kadar konforlu bir aracı kullanmanın keyfini de yaşatıyor. Arazi şartlarında aracınızı kullanırken özel kılavuz sistemi devreye giriyor ve vites kolundaki titreşimi minimuma indirerek, kullanım kolaylığı sağlıyor. Amarok’ta hizmetinize sunulan önemli özelliklerden birisi de yanlış vitese takmanın önüne geçen kilitleme çubuğu sistemi. Bu sayede, zor yol şartlarında siz hata yapsanız bile aracınız yapmıyor, şanzıman korunuyor.

http://img21.imageshack.us/img21/106/06bm.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/21/06bm.jpg/)

Sınıfının en düşük yakıt tüketimine sahip pick up’ı.

Amarok, 5. vites’te maksimum hıza ulaşıp, 6. viteste yakıt tüketimini düşürüyor ve size en ekonomik sürüşü sunuyor.4x4 araçlar için 7,8 litrelik yakıt tüketimiyle yüksek teknoloji ve gücünden sizin kadar doğanın da faydalanmasını sağlıyor.

KONFOR

http://img835.imageshack.us/img835/7365/04bt.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/835/04bt.jpg/)

Gittiğiniz her yere yüksek standartlarınızı da götürün.

Volkswagen Amarok ile yolculuk yapıyorsanız, bilirsiniz ki sizi rahat ettirecek her şey elinizin altındadır. Yol bilgisayarı ile ihtiyacınız olan tüm bilgilere anında ulaşırken, CD ve MP3 çalarlı radyosu, 6 hoparlörle, sevdiğiniz melodileri size yol arkadaşı yapıyor. Kısmi krom kaplamalı, deri kaplı direksiyon, krom kaplı iç kapı kolları ve üfleçler Amarok’un içinin de en az dışı kadar güzel olmasını sağlıyor. Geniş saklama gözleri dışarıda hiçbir eşyanızı bırakmıyor.

Modern çizgileriyle göz kamaştırıyor.

Amarok’la zorlu yolları olduğu kadar geniş bir hayran kitlesini de ardınızda bırakacaksınız. Amarok, sportif ve göz alıcı çizgileriyle tüm dikkatleri üzerinizde toplarken, size yakışan bir araca sahip olmanın gururunu yaşayacaksınız.

Yol bilgisayarı : Yolculuğunuza ait detay bilgiler yol bilgisayarınızda: Kaç kilometre yol aldığınız, ne kadar zamandır yolda olduğunuz, ortalama hızınız, aracınızın anlık ya da yolculuk süresindeki ortalama yakıt tüketimi, deponuzda kalan yakıtınızla mevcut hızda ne kadar yol alabileceğiniz...

Klimatik klima : Her zaman ideal koşullarla çevrilisiniz: Klima tüm Amarok modellerinde standart... Size dört mevsim istediğiniz sıcaklığı sağlıyor.

Klimatronik klima : Highline modelinde standart olarak sunulan klimatronik klima ile sürücü ve yolcu için farklı sıcaklık ayarı yapabilirsiniz.

Hız sabitleyici : Amarok’ta standart olarak sunulan hız sabitleyici ile uzun yolda yorulmadan, konforlu bir şekilde araç kullanmanın keyfine varacaksınız.

Otomatik yokuş çıkış ve iniş asistanı : Rampa iniş ve çıkışlarda işinizi kolaylaştırırken, güvenliğinizi de artırıyor. Aracın kayarak devrilme riskini azaltıyor. Bu sistem sayesinde hiçbir pedala basmadan 45º eğimli araziye bile tırmanıp aynı şekilde inebiliyorsunuz. Tek yapmanız gereken direksiyon ile aracınıza yön vermek.

CD ve MP3 çalarlı radyo : Hafızadaki tüm radyo kanalı bilgilerini ekranda aynı anda görebilirsiniz. 6 hoparlörü ile kaliteli ses sunarken, ergonomik kontrol mekanizması kullanımı kolaylaştırıyor. Yan aynaya entegre anteniyle net radyo dinleme keyfi sizi bekliyor.

Elektrik kumandalı ısıtmalı yan aynalar
Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon
Kısmi krom kaplamalı deri direksiyon*
Deri kaplı vites topuzu ve el freni*
Elektrik kumandalı ve sıkışmayı önleyen akıllı ön camlar
Kapı açık uyarısı
Yüksekliği ayarlanbilir sürücü ve yolcu koltuğu
Krom çerçeveli üfleçler*
Krom kaplı iç kapı kolları*
Orta konsolda 1 adet 12V soket
Torpido üstünde ve bagajda 2 adet 12V soket*
Rezistanslı arka cam
Karartılmış arka camlar*
Krom çıtalı gövde rengi ön tampon*
Krom kaplamalı, basamaklı arka tampon*
Gövde rengi kapı kolları*
Kısmı krom kaplamalı yan aynalar*
Krom çerçeveli ön sis farları*
Krom kaplı ön panjur*
Alaşımlı jantlar

*Highline donanım paketinde sunulmaktadır.

Yol biter, Amarok devam eder...

4MOTION Seçilebilir 4 çeker

Volkswagen Amarok, 4x4 özelliği ile en dik rampalarda yüklü dahi olsa rahatça tırmanıyor, tek bir tuş ie düz zeminde normal sürüş fonksiyonuna geçebiliyor. Amarok sahibiyseniz yolunu değil, kolayca sürüş fonksiyonunuzu değiştiriyor, istediğiniz yola en hızlı şekilde adapte oluyorsunuz.

Amarok’ta sizi 3 farklı sürüş seçeneği bekliyor.

Arkadan itiş: Birleşik yollarda kullanıma uygundur.
4X4: Off-road kullanıma uygundur.
4X4 Low: Zorlu zemin ve aşırı eğimlerde kolay kullanım sağlar.

http://img192.imageshack.us/img192/4711/05bb.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/192/05bb.jpg/)

Off-road ABS fren sistemi

Amarok’ta çetin arazi şartları için her şey düşünüldü. Standart ABS sistemine ilave olarak bulunan Off-road ABS sistemi, orta konsolda bir düğmeye basılarak devreye alınabiliyor. Off-road ABS sistemi, 130 km/s’in üstünde otomatik olarak devre dışı kalırken; ESP sistemiyle beraber, 30 km/s'nin altındaki hızlarda Off-road ABS'nin devreye sokulması durumunda, aynı zamanda Yokuş Aşağı İniş Desteği de devreye giriyor.Kumda, çakılda ve toprakta; gevşek zemini aracın lastiklerinin önünde biriktirerek patinaj takozu etkisi oluşturuyor. Böylece sistem, gevşek zeminde direksiyon hakimiyetinizi koruyarak, daha kısa mesafede aracı durdurmanıza yardımcı oluyor.

4x4 modu seçildiğinde de ESP (Viraj dengeleme sistemi), sizi yalnız bırakmıyor. Tüm bu özellikleriyle size Off-road şartlarında Amarok’un tadını çıkarmak kalıyor.

Amarok’ta bulunan 28º yaklaşma ve 17.6º uzaklaşma açıları, beklentilerinizin ve aracın arazi performansının yükselmesini sağlıyor.

Otomatik yokuş çıkış ve iniş asistanı

Rampa iniş ve çıkışlarda işinizi kolaylaştırırken, güvenliğinizi de artırıyor. Aracın kayarak devrilme riskini azaltıyor. Bu sistem sayesinde hiçbir pedala basmadan 45º eğimli araziye bile tırmanıp aynı şekilde inebiliyorsunuz. Tek yapmanız gereken direksiyon ile aracınıza yön vermek.

Kalkış yardımı : Yokuş yukarı kalkış esnasında siz gaz pedalına yeterince basıncaya kadar sistem aracı yerinde tutarak geri kaymasını önlüyor.

GÜVENLİK

Amarok’ta size sunulan sayısız güvenlik özelliğiyle en zorlu yol koşullarında bile rahat ve emniyettesiniz.

Amarok’un standart olarak sunduğu Off-road ABS, otomatik yokuş çıkış-iniş asistanı ve ESP özellikleri pick up sınıfında onu tek kılıyor.

ESP (Viraj dengeleme sistemi)

ESP, virajlar ve ani manevralar gibi aracın dengesini bozacak durumlarda hassas sensörleri sayesinde otomatik olarak devreye girerek aracın yoldan çıkmasını veya savrulmasını önleyen önemli bir aktif güvenlik sistemidir. Yolun eğim ve kayganlık durumuna göre, her tekerlek için milisaniyeler içerisinde ayrı ayrı frenleme yaparak aracın dengede kalmasını sağlıyor. Direksiyon hakimiyetini artırarak, yüksek hızlarda dahi tam kontrol sunuyor.

ABS (Kilitlenmeyi öneleyici fren sistemi)

ABS, aracınızın her türlü yol koşulunda güvenle durmasını sağlıyor. Özellikle ani fren gerektiren durumlarda ABS devreye giriyor, tekerleklerin kilitlenmesini ve aracın hakimiyetini kaybetmenizi engelliyor.

ASR (Anti patinaj sistemi)

Aracın çekiş kontrolünü sağlamaya yardımcı oluyor. Her hız aralığında devrede olan ASR, kayma eğiliminde olan akslara müdahale ederek güvenliğinizi artırıyor.

EDL (Elektronik diferansiyel kilidi)

Aracınızın ön tekerleklerinden birinin kaygan zeminlerde boşa döndüğü durumlarda, EDL boşa dönen tekerleği frenleyecek ve kuru zemindeki tekerleğe motor torkunun aktarılmasını sağlayacaktır. EDL sayesinde aracın yol tutuş kabiliyeti iyileşir, böylelikle kaygan zeminlerde zorlanmadan kalkış mümkün olur.

Düşük emisyon değerleriyle çevreci motor

Amarok’un tüm donanım paketlerinde sürücü ve yolcu hava yastıklarına ek olarak yan hava yastıkları da standart olarak sunuluyor.

Sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları
Off-road ABS fren sistemi
Arka diferansiyel kilidi*
Ön ve arka viraj denge çubukları
Arka sis farları
Gündüz farları
3. stop lambası
Yan işaret lambası
Ön koltuklarda 3 noktalı emniyet kemeri
Ön ve arka koltuk başlıkları
Elektronik immobilizer
Arka sıra, dış koltuklarda (Isofix) çocuk koltuğu sabitleyiciler
Emniyet kemeri sürücü ikazı
Ani frenlemelerde otomatik yanan flaşörler

*Seçilebilir 4x4 araçlarda opsiyonel olarak sunulmaktadır.

FİYAT

http://img204.imageshack.us/img204/3940/fiyat.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/204/fiyat.jpg/)

Amarok Trendline modelinin standart donanımları

Yol bilgisayarı
Klima
Hız sabitleyici
Off-road ABS fren sistemi
Otomatik yokuş çıkış ve iniş asistanı
Sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları
CD ve MP3 çalarlı radyo
6 Hoparlör
Arka sis farları
Gündüz farları
Yükseklik ayarlı halojen farlar
Yan aynaya entegre anten
Elektrik kumandalı ısıtmalı yan aynalar
Yükseklik ve derinlik ayarlı deri direksiyon
Elektrik kumandalı ve sıkışmayı önleyen akıllı ön camlar
Yüksekliği ayarlanbilir sürücü ve yolcu koltuğu
Orta konsolda 1 adet 12V soket
Rezistanslı arka cam
Alaşımlı jantlar (16”)

Amarok Highline modelinin standart donanımları

Yol bilgisayarı
Klimatronik klima
Hız sabitleyici
Off-road ABS fren sistemi
Otomatik yokuş çıkış ve iniş asistanı
Sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları
Arka diferansiyel kilidi*
CD ve MP3 çalarlı radyo
6 Hoparlör
Arka sis farları
Gündüz farları
Yükseklik ayarlı halojen farlar
Yan aynaya entegre anten
Elektrik kumandalı ısıtmalı yan aynalar
Yükseklik ve derinlik ayarlı kısmi krom kaplamalı deri direksiyon
Deri kaplı vites topuzu ve el freni
Elektrik kumandalı ve sıkışmayı önleyen akıllı ön camlar
Yüksekliği ayarlanbilir sürücü ve yolcu koltuğu
Krom çerçeveli üfleçler
Krom kaplı iç kapı kolları
Orta konsolda 1 adet 12V soket
Torpido üstünde ve bagajda 2 adet 12V soket
Rezistanslı arka cam
Karartılmış arka camlar
Krom çıtalı gövde rengi ön tampon
Krom kaplamalı, basamaklı arka tampon
Gövde rengi kapı kolları
Kısmi krom kaplamalı yan aynalar
Krom çerçeveli ön sis farları
Krom kaplı ön panjur
Alaşımlı jantlar (18”)



VW.com.tr'den alıntıdır.

berkayGLRN
24-05-2011, 21:14
güzel arac yapmışlar görünüsüde güzel duruyor..

seko
24-05-2011, 21:15
Fiyatlar bence saçma kesin yine boş alet yoktur gidersin almaya 60 dan kapı acarlar !
ama araba cok basarılı ..

sinan-s
24-05-2011, 21:29
Çok değişik bir o kadar da tuhaf bir araç.. :)

elpadre
24-05-2011, 21:34
4 yada 5 ay önce bizim yan galeride vardı güzel aracti :)

Ufuk
24-05-2011, 21:37
Sahibindende satılıktı bir ara doğuda bir yerde 120 milyarmıydı neydi.
Şu fiyatlara wıldtrack çok daha iyi bir seçim olacaktır.
trendline paketi bildiğimz boş oğlu boş.
fiesta trend bile daha donanımlı
edit:fiyatı abartmışım http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-volkswagen-amarok-2-0-tdi-4m-highline-47809518/pasif-ilan/#classifiedTitle

messi
24-05-2011, 21:43
adı çok çirkin ama görüntüsü müthiş.
gerçek arazi şartları için uygun olacağını pek sanmıyorum.
şehirde daha güzel durur bu.
zaten insan kıyamaz bunu bağa bostana sokmaya. :)

Frid
24-05-2011, 21:57
ön kısım çok degişik :D

Emre D.
24-05-2011, 22:02
aslında kullanımına bağlı donanımı en büyük artısı bence motoru 2000 cc ile 2500 cc arasında büyük farklar var ayrıca yakıtta önemli ;) uzun zamandır beklediğim bir araç...

levent
24-05-2011, 22:05
Doğuş Center otoparkında vardı geçenlerde Batuyla gördük :)

devil_berk22
24-05-2011, 22:06
tarla işleriyle uğraşanlar ve çiftlik sahipleri için gayet güzel bir araç

deeperblack
24-05-2011, 22:07
DUB cılar TIS çılar 22" jantları koyup yaldır yaldır basarlarsa üstünede bir dizi kocaman hella sis gurubuyla farklı lezzetler yakalanabilir gibi görünüyor...

seko
24-05-2011, 22:09
bu arac hem gider hem az yakar hemde vw kalitesi yani navarra yı filan supurur siler eger fiyatı dogru ise..

Schumi
24-05-2011, 22:35
Çok güzel araç. İlk konsept iken nette görünce kesin tutar demiştim. Bizim vatandaşımız transporter sevdalısı bunu görünce navara felan kalmaz. Ama benim derdim bir yazılım yapılsa nasıl olur acaba. :D

Jön Türk
24-05-2011, 22:44
DSG yokmu ?

bilalMW
24-05-2011, 22:58
163 PS 2.0 BiTDI motoru golf'e passat'a jetta'ya koyasnız nolurdu?
İç mekan plastik kalitesini beğenmedim şahsen.
Tek etkilendiğim pick-up F-150 ki zaten rakip değiller F daha büyük kalıyor.

BlackEmperor
24-05-2011, 23:05
tam tadında çift turbo motor hacmı gucu torqu yerınde olmuş bu sınıfta alınabilecek en mantıklı araç

Ufuk
24-05-2011, 23:12
bu motor caravelle'deki 180lik değilmi? ne ota gücünü düşürmüşler?

crazydog
24-05-2011, 23:18
bi arkadaşım teste aldı dergi için bindik dolaştık falan görüntüsü falan hoş ama bayağı bi haşır neşir oldular kullandılar onların değimiyle tork fakiri

Schumi
24-05-2011, 23:18
Eğer aynı motor ise emisyon dalgasına ve 4 çeker şanzımanın dayanım gücü düşük diye tork ve gücü kısmış olabilirler. VW motorları hakkında bilgim yok ama VW'nin ilk SUV'si değil bu. Tourage var ama sınıfı farklı. Alt sınıfta masrafları kısmışlardır.

Renç
24-05-2011, 23:37
İstiyorum.

mert_leon
24-05-2011, 23:42
araç güzel ama navarayı hilüx u l200 ü silecek filan denior bu araç için. çok iddalı konuşuolar bu araç için.

gambit49
25-05-2011, 00:04
bence navarayi zor siler ama gorucez

mert_leon
25-05-2011, 00:07
araç içi tork fakiri denmiş acaba arazi şartlarında torktan ziyade güç gerekli değilmidir. ona göre yapılmışta olabilir. çünki arazide serilik ten ziyade yere sağlam basıp kendini kurtarması daha önemlidir.

Parsia
25-05-2011, 00:12
beklediğim bir araçtı. bizim pedere almak lazım bundan :D piyasada çok önemli bir payda alıcaktır amarok kesinlikle. bi kere görüntüsü sınıfındaki araçlara göre çok daha güzel. 2si alman kalitesi zaten ortada. fiyatı da eğer ordaki rakamlar euro değil de türk lirasıysa harbi sağlam :D navara'yı l200ü falan silmez de onların pastasından bayağı büyük bir dilim çalar.

ferad
25-05-2011, 00:14
adini sakin tersten okumayin :D

Eyüp
25-05-2011, 00:23
Biraz önce bir tırın üstünde gördüm , baya güzel gözüküyordu :)

TünayK
25-05-2011, 00:24
ısım orjınal olmus.... amaraaaa ko!!!

dragstar
25-05-2011, 00:39
arkadaşıma 4x2 highline sipariş verdik gelsinde test edip sonuçlarını yazarım

leventrc
25-05-2011, 01:19
Navarayı siler denmiş ama Bu araç 2011 yılının teknolojisine sahip daha doğrusu uzun lafın kısası ''Yeni'' bir araç değilmi? Navarayla karşılaştırmak sizce doğrumu:) Kaç yıl önce çıkan bir araç Navara.Navara'nın yeni kasası (makyajlı hali değil) ne zaman çıkar bilmiyorum ama çıktıktan sonra karşılaştırma yapmak daha mantıklı bence:)

VWci
25-05-2011, 06:19
Navara'dan güzel araç bu...

ahk
25-05-2011, 07:42
navarayı silme imkanı sıfır en başta amacına uygun kullanılacaksa 2 litre motor tırt olur 2 tonu aldı mı sırtına tork fakiri sebebi ortaya çıkar.
arka aksta halen makas kullanılıyorsa (ki öyle olmak zorunda) binek bi araç olarak alıcak olanlar arka kısmın aşırı salıntılarını test etmeden almasınlar pişman olurlar.

Emre D.
25-05-2011, 09:32
YouTube - ‪VW Amarok, Ford Ranger, Toyota HiLux, Mitsubishi L200, Nissan Navara Pick up test‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=c9XmW8b-N6A) testi yapılmış zaten :D anlamadığım birşey daha var almanya fiyatı 37.000 euro bizde 64.000 tl euro zaten 2.2 bizde araç daha mı ucuz :D

bilalMW
25-05-2011, 10:42
4x2 olan gücü önemi yoksa arkayamı aktarıyor peki?

Kahraman castle
25-05-2011, 11:50
fiyat aralıkları beklendiği gibi yüksek olmaması,alınabilirliği bence arttırır.

CinAli_06
25-05-2011, 13:55
tasarımı çok güzel valla tam amerikan stili olmuş araç F150-250 kıvamında

messi
25-05-2011, 15:07
navarayi biraz zor siler.
hacmi ve tecrübesi yeter nissanın.
iç mekan kalitesini beğenmeyenler için söylüyorum.
sınıfı içinde en iyi iç mekan kalitesi amarokda.

maxpower
25-05-2011, 15:14
dün doğuşta inceledik arkadaşla, içi dışı gayet başarılı olmuş.

HkN
27-05-2011, 11:34
YouTube - ‪VW Amarok, Ford Ranger, Toyota HiLux, Mitsubishi L200, Nissan Navara Pick up test‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=c9XmW8b-N6A) testi yapılmış zaten :D anlamadığım birşey daha var almanya fiyatı 37.000 euro bizde 64.000 tl euro zaten 2.2 bizde araç daha mı ucuz :D


Türkiyedeki tm Volkswagen araçlar Almanya'daki fiyattan ucuz :) Ama herkes ön yargılı kimse araştırmıyor :)

VteC_MaNiaC
27-05-2011, 12:03
bende dün alturda inceledim... dıştan güzel dolu dolu bir araç ama klasik vw taktikleri bundada mevcut... boşu bomboş..

sadece düz şanzıman mevcut ve mart 2011 de otomatik vitesli olanı dünya için üretime gircekmiş... yani bize otomatik olanının gelmesi 2012 haziran :)

gri rengi mantar kırmızısı falan olsa kıyak olur bide içi dolusu :) öyle oluncada 120 milyarı bulur :)

mert_leon
27-05-2011, 12:09
ben beyenmedım bu aracı önünü dustera benzettım bıraz . yandan tata nın pıck up ınıda andırıo gibi.

redbaron
27-05-2011, 15:28
bitdi cift turbodan 163 hp mi üretmisler,ilginc... gücü kısa kısa bi hal olmuslar demekki.
Arabam.com un testine gore arazi kabiliyeti vasatmıs, VW Amarok 2.0 BiTDI Highline 'Onun yeri asfalt (http://www.arabam.com/Test/-VW-Amarok-20-BiTDI-Highline/Detay-292747/?vzn=11)
Arazi icin kullanacaklar one gore davranmalı...Asfalt pickup ı oldugu soylenmis

punto_multijet
27-05-2011, 15:50
gucu dusuk 2.0 bir dizele gore dusuk sanki. 1.9 mjet bile 190hp cift turbo olan

G_TT_I
27-05-2011, 17:38
direksyonu sanırım eski rocco'larda çıkan, yeni direksyonu sahibinden.com'da bile satılıyor, vites topuzuda aynı, çıkma rocco koltukları konur aynen ortaya ekran karbon sticker kaplama filan yola devam.
lifting kitli mickey thompson jantlar ile ezer, güzel kaplamada yapılabilir, toplam 60. tl 4x2'nin gideri var.

8.000rpm
27-05-2011, 19:17
adını tersten okuyunca sıkıntı yaratıyor :D:D:D
amarok...
:D:D:D

Renç
27-05-2011, 19:19
arabam com'u bilmemde, youtube amarok offroad yazarsanız, gayet tatmin edici görüntüler izliyebilrsiniz.
sınıfındakilerin en iyisi

Ome_RS
27-05-2011, 19:19
ben bunu hala concept sanıyorum bugun canlı gördüm sasırdım ne ara cıktı diye fotolarda biraz garip gibi görünüyo ama canlısını cok begenedim

onursumer
27-05-2011, 19:28
dsg seçeneğinin olmaması kotu olmuş bence ;)

Kakus
27-05-2011, 19:36
Farlar farklı tasarlansaydı araç çok daha güzel olabilirdi. Yani farlar ile kalıba yakışır bi agresif bakış sağlanabilirdi. Biraz Navara'ya benzettim ama bu normal. Sonuç olarak hoşuma gitti. :)