berkayGLRN
26-05-2011, 18:39
http://i54.tinypic.com/34y39xv.jpg
http://i55.tinypic.com/2la3e9v.jpg
http://i53.tinypic.com/10cjfde.jpg
http://i51.tinypic.com/so6bea.jpg
http://i51.tinypic.com/2igkvi8.jpg
http://i52.tinypic.com/20ftjls.jpg
http://i56.tinypic.com/24v0l0n.jpg
http://i54.tinypic.com/24l6dzo.jpg
http://i54.tinypic.com/30j44nr.jpg
http://i51.tinypic.com/2ztluae.jpg
http://i51.tinypic.com/28jf7o6.jpg
http://i52.tinypic.com/2lk8enq.jpg
http://i55.tinypic.com/j6idqo.jpg
http://i56.tinypic.com/15otizn.jpg
Mazda Shinari ConceptGüç ve esnekliğin mükemmel ifadesi: Mazda Shinari
Mazda Shinari'nin sahip olduğu dört kapılı ve dört koltuklu spor coupe tasarımı, Mazda'nın yeni tasarım teması olan "KODO - Canlı Hareket"in yalın ve mükemmel bir ifadesi.
Japonca bir kelime olan "shinari", çelik veya bambu gibi yüksek gerilme direnci olan nesneler kıvrıldığında veya büküldüğünde oluşan, güçlü ve esnek kuvvetin çevik görünümünü tanımlar. Tasarımda aynı zamanda, hızlı bir hareket hazırlığında gövdesini esneten bir insan ya da hayvanın görünümünden de esintiler bulunmaktadır.
Dış tasarım: Güçlü bir görünüm
Her bir noktasında kuvvetli görüntüsüyle Mazda Shinari her an sıçramaya hazırdır. Gövde boyunca uzanan güçlü bel kemiği, birikmiş enerjinin aniden serbest bırakılması ile güzel, esnek hareketlerin etkileşimi oluşturur.
Karakteristik ön çamurluklar, RX-8'de lanse edilen ve öne çıkan çamurlukların sonraki gelişimini ifade eder. Bunlar gövdenin yan tarafındaki dinamik hareketi, sportif ve zarif bir şekilde vurgular. Ön ızgaranın üç boyutlu şekillendirilmesi ile birlikte, tasarım Mazda'nın kökenine vurgu yapmaktadır. Hareketin güçlü hattı ızgaradan başlar ve kaput, çamurluk, ön farlar ve tampon boyunca devam eder. Son olarak, ızgarayı ön farlarla birleştiren alüminyum çubuk hızın üç boyutlu ifadesini vurgular.
İç tasarım: Ferahlık ve özgürlük
Mazda iç kısımda, ergonomiyi temel mekanik fonksiyonlarla birleştirmeye odaklanarak "üstün atletik alanı" yarattı. Bu, hem sürücünün kokpitte sürüşe odaklanmasını sağlarken hem de yolculara geniş bir his vermek için alan sağladı. Bu modelin kokpit tasarımında Mazda, sürücünün üç mod arasında kendi isteğine göre geçiş yapabilmesini sağlayan insan-otomobil bütünleşmesi tasarım anlayışı için yeni fikirler sunmaktadır. O anki ruh halinize göre bir sürüş; İş, Zevk ve Konfor.
Alıntıdır.
http://i55.tinypic.com/2la3e9v.jpg
http://i53.tinypic.com/10cjfde.jpg
http://i51.tinypic.com/so6bea.jpg
http://i51.tinypic.com/2igkvi8.jpg
http://i52.tinypic.com/20ftjls.jpg
http://i56.tinypic.com/24v0l0n.jpg
http://i54.tinypic.com/24l6dzo.jpg
http://i54.tinypic.com/30j44nr.jpg
http://i51.tinypic.com/2ztluae.jpg
http://i51.tinypic.com/28jf7o6.jpg
http://i52.tinypic.com/2lk8enq.jpg
http://i55.tinypic.com/j6idqo.jpg
http://i56.tinypic.com/15otizn.jpg
Mazda Shinari ConceptGüç ve esnekliğin mükemmel ifadesi: Mazda Shinari
Mazda Shinari'nin sahip olduğu dört kapılı ve dört koltuklu spor coupe tasarımı, Mazda'nın yeni tasarım teması olan "KODO - Canlı Hareket"in yalın ve mükemmel bir ifadesi.
Japonca bir kelime olan "shinari", çelik veya bambu gibi yüksek gerilme direnci olan nesneler kıvrıldığında veya büküldüğünde oluşan, güçlü ve esnek kuvvetin çevik görünümünü tanımlar. Tasarımda aynı zamanda, hızlı bir hareket hazırlığında gövdesini esneten bir insan ya da hayvanın görünümünden de esintiler bulunmaktadır.
Dış tasarım: Güçlü bir görünüm
Her bir noktasında kuvvetli görüntüsüyle Mazda Shinari her an sıçramaya hazırdır. Gövde boyunca uzanan güçlü bel kemiği, birikmiş enerjinin aniden serbest bırakılması ile güzel, esnek hareketlerin etkileşimi oluşturur.
Karakteristik ön çamurluklar, RX-8'de lanse edilen ve öne çıkan çamurlukların sonraki gelişimini ifade eder. Bunlar gövdenin yan tarafındaki dinamik hareketi, sportif ve zarif bir şekilde vurgular. Ön ızgaranın üç boyutlu şekillendirilmesi ile birlikte, tasarım Mazda'nın kökenine vurgu yapmaktadır. Hareketin güçlü hattı ızgaradan başlar ve kaput, çamurluk, ön farlar ve tampon boyunca devam eder. Son olarak, ızgarayı ön farlarla birleştiren alüminyum çubuk hızın üç boyutlu ifadesini vurgular.
İç tasarım: Ferahlık ve özgürlük
Mazda iç kısımda, ergonomiyi temel mekanik fonksiyonlarla birleştirmeye odaklanarak "üstün atletik alanı" yarattı. Bu, hem sürücünün kokpitte sürüşe odaklanmasını sağlarken hem de yolculara geniş bir his vermek için alan sağladı. Bu modelin kokpit tasarımında Mazda, sürücünün üç mod arasında kendi isteğine göre geçiş yapabilmesini sağlayan insan-otomobil bütünleşmesi tasarım anlayışı için yeni fikirler sunmaktadır. O anki ruh halinize göre bir sürüş; İş, Zevk ve Konfor.
Alıntıdır.