Orijinalini görmek için tıklayınız : 306GTI-6 Egzos Sistemi ve Filtre Sistemi Nasıl Olmalıdır???
60lık Düz boru + SS Magnum Replika koyucam hafta içi kısmetse Airmass'ı söküp.
Sıkıştırmayı seviyorlar PUG'lar, ortaya bi susturucu koysam 60lık ayriyetten üstlerde çok mu sıkar?
Yeterli midir sizce SS Magnum!
Filtreyi sisin oraya salmak en verimli iş soğuk hava için diye kullanıcı yorumu vardı UP 306nın sahibinin.
Sizce filtre nerede olmalı?
saksofon gibi bişe düşün tamponun oraya inen ve filtre tam sisin oraya gelecek şekilde ayarlarsan ve sisiide sökersen en verimli bu şekilde olur
bence 306 nın egsozu hks dir
60 lık fazla düz 51 sonada ss magnumda olur herhangı baska bı eksozda...
hady ama sabırsızlanıyorum :)
Kutsal naptın 2.0cc araca 51lik boru be kardeşim :)
60lık çekili zaten.
Airmassı sattım SS magnum replika alıyorum pzt inş 60lık.
Filtre sistemi içinde sisin orayı diyor herkes oraya götürücem yüksek ihtimal boruyu..
ben crm suat ustadan duyduğumu sana sölüyorum kardeşim emin ellerden geldi bilgi;)
Gokhan43
05-06-2011, 01:39
Sıkıştırmadan kasıt geri basınç sanırım ?
ben turbo aracımda 60lık kullanıyorum, bence o araç için 60 lık biraz fazla kaçar madem pug lar sıkıştırmayı seviyor ;)
bu 306 gti lar kaç cc bu arada? 2000mi?
Kutsal naptın 2.0cc araca 51lik boru be kardeşim :)
60lık çekili zaten.
Airmassı sattım SS magnum replika alıyorum pzt inş 60lık.
Filtre sistemi içinde sisin orayı diyor herkes oraya götürücem yüksek ihtimal boruyu..
tamam 2000 miş şimdi gördüm :)
kutsalında dediği gibi bence 60'lık fazla.....
60 lık duz boruda hp tork artısını dayno üstünde denyerek görebilirsiniz
Sıkıştırmadan kasıt geri basınç sanırım ?
backpressure kardeşim ;)
ben crm suat ustadan duyduğumu sana sölüyorum kardeşim emin ellerden geldi bilgi;)
kafam karıştı şimdi ilk defa duydum ama dediğin gibi söyleyen crm kafam allak bullak oldu:beuj:
60 lık duz boruda hp tork artısını dayno üstünde denyerek görebilirsiniz
dynoya çıkıcam zaten 1-2yapıcağım şeyler var tamamlıyorum bu hafta.
fakat crm 51 deyince şok oldum açıkcası:beuj:
arkadaşımın 306 gtı da filtre kazanın içerisindeydi ve en altta hem soguk hava hem ses süperdi tavsiye edebilirim kazan güzel oluyo
backpressure kardeşim ;)
kafam karıştı şimdi ilk defa duydum ama dediğin gibi söyleyen crm kafam allak bullak oldu:beuj:
dynoya çıkıcam zaten 1-2yapıcağım şeyler var tamamlıyorum bu hafta.
fakat crm 51 deyince şok oldum açıkcası:beuj:
için rahat olsun 60 lık iyidır suat ustanında bi bildiği vardır tabiki biz denedik görduk ondan 60 lık diyoruz zaten orginal boruları 51 lık veya 48 lık olması lazım
Zaten 60lık çekili.
Değiştirmeyi düşünmüyorum da zate.
Dediğim gibi SS Magnum replika alıcam pzt. inşallah.
Freeflow bi son susturucu değil sonuçta sıkıcak biraz.
Korkum üstlerde bi sıkıntısı olmaz inşallah.
hks hks hks diyorum başka bişe demiyorum :D 306 egsozu hks dir benim için
Birazdan Airmass'ın sesini çekicem HKS'yi unutucaksın :D :D
sebring xt1 yapıstır devam :D
kanka SS magnum replika alıyorum izmir'den. hem ucuz hem aynı performans sonuçta. kullananların yorumları çok iyi. neden maliyetlisini tercih edeyim.
Birazdan Airmass'ın sesini çekicem HKS'yi unutucaksın :D :D
ses içinmi takıyosun egsozu prformans içinmi :))
Airmass'ı söküp ss replikayı makina sıkıştırma sevdiği için takıyorum zaten performans yani.
fakat HKS ile Airmass arasında bi performans farkı eminim yoktur.
Airmass'ı söküp ss replikayı makina sıkıştırma sevdiği için takıyorum zaten performans yani.
fakat HKS ile Airmass arasında bi performans farkı eminim yoktur.
iç yapısı olsun kazan çapı olsun egsozu içi boru deikleri olsun farklıdır hks
ykavcioglu
05-06-2011, 12:18
filtreyı dırek port onune alırsan son hızlarda ters tepebılir..
peugeot- remus tan başkası yalan
Gokhan43
05-06-2011, 12:58
backpressure kardeşim ;)
benim bildigim back pressure yani geri basincla sikistirma farkli seyler de o yuzden kardesim neyse :)
Sıkıştırmadan kasıt backpressure olayı demek istediğim açık be gökhan.
İnce conta,piston vs anlamında değil;)
PPR engineering
05-06-2011, 14:04
60 mm ara borular 60 mm orta susturucu.devam et alican sana söledik..
Abi kafamı kemal karıştırdı sıkıştırmada sıkıştırma diye.
Airmass 63lük bu arada.
SS replika alıyorum yarın inş.
sattım airmassı zaten.
Replika oldugu için ucuz ve performansta sıkıntı yokmuş kullananların yorumu hepsi memnun.
Deniycez bakalım.
OverDose
05-06-2011, 15:01
Ben 61 kullanıyordum komple düz boru sonda hks vardı 7 mahalleyi bir birine katıyordu performans olarakta en iyisi bu sekilde bence orta susturucu takacaksanda orjinali ni yada 63 lük felan tak ben sanayi isi takmiştim arabayı kosturmustu filitre olayida aşağı sol camurlugun oraya alabilirsin hem ses hemde performans olarak iyi ama toz ve su çekme olayı olabilir dikkatli kullanmalısın ben son yaptıgım rollde filtreyi çıkardım boruyu radyotorun yanındaki boşluğa soktum 2 boy farketti ama senin aracının orası dolu olması laziim yapman biraz zor olabilir
biz suat ustayı dinleyip bizim 306ya 51 yapıcaz farkı ozmn sana söyleriz 106 yada 48 lık yapın dedı eksozla beraber 3 boy aldık bilmem anlatabıldımmı eksoz düz boruyla 3 boy almak uçmak demek ;)
hks ye okakadar para vermek saçmalık. son susturucuyla bg-tork alınmaz 1 2 bg fazlalık için hks ye 2 katı para verılmez.arkadaşlar çokmu zengınsınız anlamadım ?
2.si nacızane 2.0 araca 51 lık olmaz zaten standartı o . egzoz capını arac ust devırde rahatlasın dıye takmıyormuyuz ? arkadaş 60 cekılı demıs 51 e dusmenın mantıgı ne ?
3. 60 lık düz 60 lık ta tüp orta susturucu tak sesı keser alt devırlerı toplar 63 luk airmass ortalıgı parclar cok ses adamın kafayı ağrıtıyor bıde polıs amcalar rahat bırakmaz :) sıkıstırmayı sevıyor dıyosan aklındakını al yada otto oneırırm fıyatına gore cok ıyıdır 200 tl.arkadaşlar son susturucuya ucuk rakamlar verenlere anlam veremıyorum.
filitre konusundada sisi çıkarıp spiral boruyla ınmen sana baya bı performans sağlar fakat suya dikkat!
ayrıca bıızm kullanım tarzımıza cai uymuyodıye dusunuyorum
short ram kit daha mantıklıdır.eğer spiralle aşşağı ınmeyım alımunyum veya krom boruyla aşşağıda ınebılrıısn . sudan korunmak ıstıyorsan by pass yaptır hatta uğraşıp kendınde yapabılrıısn çok zor bısey değil
örnek by pass
http://www.autosportz.com/air_intakes/aem_bypass_valve_example.jpg
60 lık boru ama ortaya freeflow ve gene 60lık bir orta susturuc.
Merhaba arkadaşlar,60 lık düz boru son susturucu supersprint kullanıyorum ama HKS de çok iyidir,filtrede tarif edilen şekilde sisin arkasında unüversal boruyla indirilmiş şekildedir.306 gti için en sağlıklı filtre ve egsoz sistemi budur.
hocam hiç dynoya çıktın mı acaba??
aracın yürürünü biliyoruz maşallahı var.:)
ama hp-tork olayı, yere verilen güç ve eğriler ne durumda oluyor bunu da merak ediyorum.
bence peugeot serisinin eksozu ottodur alican.
ama sen yine de ss dene
sessizlikten şikayet edebilirsin çünkü tapagaz yapmadığın sürece çok ses almazsın.
ss de freeflow bildiğim kadarıyla. kazan yapısından dolayı sessiz oluyor sanırım
bende 206 varken otto karbon kullanıyordum. çok güzeldi hafif tok bi ses çok yakışıyor peugeot serisine. neyse hangi eksozu alıcaksan bir an evvel al. :)
ottoyu söktüm sattım kanka otto sevmiyorum ben :)
Ek.Civic_Spoon
06-06-2011, 16:38
performan olarak bilmem ama ses olarak 306 gtı 'da hks yi tek geçerim ;)
performans için ss replika alıyorum kısmetse inş. :)
hocam hiç dynoya çıktın mı acaba??
aracın yürürünü biliyoruz maşallahı var.:)
ama hp-tork olayı, yere verilen güç ve eğriler ne durumda oluyor bunu da merak ediyorum.
evet yazılım öncesi sonrası dyno verilerim var ayrıca paşaoğlunun dyno sundada plakadan sorgulanabilir çıktısıda var.
Eyvallah teşekkür ederim ;)
yazılım öncesi ve sonrası dyno çıktılarını paylaşırmısınız sakıncası yoksa?
emme-gaz kelebeği port polishte yaptırıcam ben inşallah bu hafta, chipi ondan sonraya bırakıyorum.
yazılım öncesi ve sonrası dyno çıktılarını paylaşırmısınız sakıncası yoksa?
emme-gaz kelebeği port polishte yaptırıcam ben inşallah bu hafta, chipi ondan sonraya bırakıyorum.
tabi paylaşırım sakıncası yokta çıktılar torpidoda arabada bahçeşehirde kapalı garajda.Cumartesi akşam ataşehirde elden görebilirsin istersen.
veriler neydi abi, hp-tork? devir ne dönüyordun chipten sonra?
emme-gaz kelebeğine işlem yaptırdın mı sende?
biraz fazla sordum kusura bakmazsın inşallah araba TS 306 olunca soruluyor işte :)
veriler neydi abi, hp-tork? devir ne dönüyordun chipten sonra?
emme-gaz kelebeğine işlem yaptırdın mı sende?
biraz fazla sordum kusura bakmazsın inşallah araba TS 306 olunca soruluyor işte :)
Estafurullah forumlar bunun için var,sen cumartesi geliceksen görüşür konuşuruz rakamları olurmu :) istersen bi denemede yaparız sende işlemlerinden öncesini ve sonrasını görmüş olursun kendi aracın için.Bu arada plaka neydi senin?
zuhahaha vay demek denemeye gelmiyorsak göremiycez verileri :D
SS 306 benim ki füme ;)
şuanda denemelere cıkmıyorum aracım hazır değil malesef.
eksiklerimi bitirmeden cıkmıycam abicim., bekleyen çok var zaten konu açıcam aracımın işleri bitince.
TS 306 çok beğendiğim bir araçtı. Aracınıza maşallah. Bir ara turbo idi ve çok güzel gidiyordu. Şu an tekrar atmosferike döndü sanırım.
TS 306 çok beğendiğim bir araçtı. Aracınıza maşallah. Bir ara turbo idi ve çok güzel gidiyordu. Şu an tekrar atmosferike döndü sanırım.
yok o turbo olan ts başka şuan nerelerde bilmiyorum kayboldu.benimki doğuştan atmosferik daha kapak açılmadı :)
Turbo TS füme renkti abi.
Araba kayboldu gitti.
zuhahaha vay demek denemeye gelmiyorsak göremiycez verileri :D
SS 306 benim ki füme ;)
şuanda denemelere cıkmıyorum aracım hazır değil malesef.
eksiklerimi bitirmeden cıkmıycam abicim., bekleyen çok var zaten konu açıcam aracımın işleri bitince.
Allah kaza bela vermesin gönlüne göre olur inşallah ;)
Bu konu da olayı netleştirelim.
Herkesin genel kanısı;
60mm düz boru / SS,Remus,Sebring,Devil tarzı 60mm son susturucu en iyi performansı veriyor.
Hava filtresi sisin önünde uzatılıp sis sökülüyor.
Turbo TS füme renkti abi.
Araba kayboldu gitti.
Geçen aylarda Bahçelievlerde Erad Tuning yanındaki ocak başının önünde gördüm tamponu içinden intercooler gülümsüyordu. :)
34tb9544
06-06-2011, 23:42
eskı bı 306 sahıbı olarak 60 lık duz boru magnex slush cat son susuturucu fıltreyıde sısın ıcıne koyduktan sonra tadından yenmez ses az olsun dıyosan ss magnum bak derım 51 lık ıle altlar daha dolu oluyo ama 60 lıkla ustler daha guzel oluyo denedık gorduk yınede senın fıkrın
51lik koymıycaz egzos.
60lık olucak, devir döneceğimiz için chipten sonra altlardan ziyade üstler canlı olması daha faydalı, zaten torku filan yerinde olacağı için makinanın altlarda ölme gibi bi durumda söz konusu olmıycak inşallah..
34tb9544
06-06-2011, 23:53
kelebekı temızlet bence ugrasmısken hastalık gıbı bı seydır gaz telını kontrol ettır gtı larda olan seyler
kelebekı temızlet bence ugrasmısken hastalık gıbı bı seydır gaz telını kontrol ettır gtı larda olan seyler
Emme manifoldu ve gaz kelebeğini port polish yapıyoruz, dolayısıyla temizlenicek.
Gaz teli olayı da katılıyorum.
Süper 2 tespit:icon_tup:
pug larda sistemi bilmiyorum ama all motoring de 2 litre vteclerde 60mm kullanıyorlar ve 10 000 donuyolar makineleriyle burdan yola çıkarsak yine 2 litre ama flowu okdar olmayan 306 gti makinesine fazla buyuk gelebilir
İlerde benim denemek istediğim esas ölçü 55mm-57mm gibi ara bi ölçü..
Çünkü 106gti'de 51lik borudan 48liğe düşüp arabası ileri giden çok GTI'cı var..
GTI-6'da da bu olayın gerçekleşeceği kanısındayım ben şahsen ama bunu denemem için biraz zaman var..
Emre Akçay
07-06-2011, 01:12
Ya konu sahibinden özür diliyorum.Yeni konu açmayayım dedim.Benimde 1.6 Accent'im var.Üstten çift egzantirik DOHC.Headers ve kat iptali var.Orjinal ara borular 45mm.Biz bunu 51 mm yapsak orta susturucuyu da iptal etsek sona da SS veya HKS , Otto tarzı bişey taksak alt devir ne olur üst devir ne olur?Bi yardımcı olabilecek var mı?Boşu boşuna konu kirliliği olmasın.
depresif
07-06-2011, 01:31
Ya konu sahibinden özür diliyorum.Yeni konu açmayayım dedim.Benimde 1.6 Accent'im var.Üstten çift egzantirik DOHC.Headers ve kat iptali var.Orjinal ara borular 45mm.Biz bunu 51 mm yapsak orta susturucuyu da iptal etsek sona da SS veya HKS , Otto tarzı bişey taksak alt devir ne olur üst devir ne olur?Bi yardımcı olabilecek var mı?Boşu boşuna konu kirliliği olmasın.
bence yapma. yapıcaksan 48lik yap. benim araca 48lik tam gelmişti. 51büyük gelir.
bende 48lik borular duruyor fazla almıştım. dirseklerle beraber uygun fiyata veririm.
arkadaşlar 1.6 lt 160 hp civic vti 51 mm kullanıyor modifiyeli hali ile
160 hp sini yazıyorum nekadar gaz çıktığını tahmin edin :)
bukadar devir donmeyen ve okadar güç üretmeyen bir motora aynı çapı takarsanız ewde kimse kalmaz :)
Cliosportve
07-06-2011, 02:02
Bu eksozt işine herkez bildiğini okuyor gene
Ben 2.0 16V Clio Rs imde 71 mm eksozt kullanıyorum
Bazısı orjinal 51 mm kullanıyor bazısı 63 lük kullanıyor herkez kafasına göre nasıl verim alırsa
Şayet ben 71 mm ile gayet mutluyum araba 180 hp üzeri değerler veriyor
Devirlenmesi geri tepmesi gibi bir sıkıntı hiç yaşamadım back pressure denilen davayıda hiç anlamam
Abi senin ara boru cok büyük çapı ufaltsan daha iyi gidikceksin bence;)
zaten boru çekilmiş hiç elleme ..yalnız ortaya 60 geçişli bir susturucu takarsan sesi biraz keser ama sıkıştırma filan olmaz hikaye (çapı daha dar olursa farkeder tabi)..son susturucu 60 olsun marka hiç farketmez sadece sesi değiştirir performansa HİÇ etki etmez..hatta 306 da şöyle alt devirde boru çapını kısıp üst devirde açacak bir vana sistemi yapılsa müthiş farkeder ...yani ben silencer taktığımda eksoza yanımdaki 306 ya 2-3 boy çıkyorum :) ama üst devire gelince ölüyor..ayrıca yanımda son susturucusu orj. olan bir 306 ile denediğimde o bana 2-3 boy çıkıyo ama üstlerde yakalıyıp geçiyorum ..bunların hepsi tecrübeyle sabittir.yani sallamıyorum Alican :D
filtre sistemide en az emme gaz kelebeğinin çapı kadar olacak bir paslanmaz boruyla (akışkanlık için) S şeklinde sisin arkasına getir tamamdır.sisi sök veya sökme oda farketmiyor denedim..
birde netteki videolara bakarak yanlış düşüncelere varma.. her deneme 2 araçta tam hazırken yapılmamıştır.eksikler olabilir.specler farklı olabilir.
sen arabayı hazırlada SBL ile deneyelim..son haliyle en iyi yürüyen 306 bence SBL ...(bu cümle Akını gazlamak için yazılmıştır:D:D)
sağolasın abi düşünceler için.
dediğim gibi ilerde ara ölçü bi sistemde deniycem boruda
Filtreyi sis'e indir.
60'lık düz boru çektir.
60'lık HKS Hi Power taktır.
:)
Sisi fara indir ne la :D :D
Filtreyi sise indiricem zaten.
Egzos içinde ss replika karar kıldık kanka sağolasın görüşlerin için
Emre Akçay
07-06-2011, 13:07
O zaman 48mm lik yapsak.Ortaya tüp susturucu koymak gerekiyor mu?
Sisi fara indir ne la :D :D
Filtreyi sise indiricem zaten.
Egzos içinde ss replika karar kıldık kanka sağolasın görüşlerin için
Bunu yazarken ben neyin kafasını yaşıyormuşum anlamadım :D
Filtreyi sis'e indir yazacağıma ne yazmışım, hey Allah :D
emretektas
08-06-2011, 20:38
Airmass'ı söküp ss replikayı makina sıkıştırma sevdiği için takıyorum zaten performans yani.
fakat HKS ile Airmass arasında bi performans farkı eminim yoktur.
Kardeşim ss replika yı denemeni 4 gözle bekliyorum bendede 60lık boru 60 lık orta susturucu var senin sonuca göre beklemedeyim
enjöktörlerin puskurtme oranlarına baktır kesinlikle
Eme manifoldu-gaz kelebeği port polish'e, enjektörler temizlemeye ve teflon emme contası yapılcak gönderdik dün malzemeleri.
Powered by PPRMotorsport JapanTuner Kaan abiye sevgiler :)
Kardeşim ss replika yı denemeni 4 gözle bekliyorum bendede 60lık boru 60 lık orta susturucu var senin sonuca göre beklemedeyim
yazarım bu konuda:icon_tup:
emretektas
14-06-2011, 20:34
yazarım bu konuda:icon_tup:
hala fırsat olmadımı
Malesef ya, bugün çıkarıcaktık çıkaramadık aracı.
Yarın inşallah çıkarıcam görücez bakalım.
Altların iyi olucağı kesin, üstlerde merak ediyorum ben sıkıcak mı diye
zaten boru çekilmiş hiç elleme ..yalnız ortaya 60 geçişli bir susturucu takarsan sesi biraz keser ama sıkıştırma filan olmaz hikaye (çapı daha dar olursa farkeder tabi)..son susturucu 60 olsun marka hiç farketmez sadece sesi değiştirir performansa HİÇ etki etmez..hatta 306 da şöyle alt devirde boru çapını kısıp üst devirde açacak bir vana sistemi yapılsa müthiş farkeder ...yani ben silencer taktığımda eksoza yanımdaki 306 ya 2-3 boy çıkyorum :) ama üst devire gelince ölüyor..ayrıca yanımda son susturucusu orj. olan bir 306 ile denediğimde o bana 2-3 boy çıkıyo ama üstlerde yakalıyıp geçiyorum ..bunların hepsi tecrübeyle sabittir.yani sallamıyorum Alican :D
filtre sistemide en az emme gaz kelebeğinin çapı kadar olacak bir paslanmaz boruyla (akışkanlık için) S şeklinde sisin arkasına getir tamamdır.sisi sök veya sökme oda farketmiyor denedim..
birde netteki videolara bakarak yanlış düşüncelere varma.. her deneme 2 araçta tam hazırken yapılmamıştır.eksikler olabilir.specler farklı olabilir.
sen arabayı hazırlada SBL ile deneyelim..son haliyle en iyi yürüyen 306 bence SBL ...(bu cümle Akını gazlamak için yazılmıştır:D:D)
apo abi gazlandım :D :D TS hazır bilgine deneyelim :)
Bu arada hava filtresi kitinde sisin oraya indirmeyip farklı bi olay yapıcaz inşallah belirtmek istedim
dragstar
14-06-2011, 22:34
Malesef ya, bugün çıkarıcaktık çıkaramadık aracı.
Yarın inşallah çıkarıcam görücez bakalım.
Altların iyi olucağı kesin, üstlerde merak ediyorum ben sıkıcak mı diye
o egzostcuya araba 1 günde çıkmaz bikaç gün lazım zaten haklısın,
git servisten marşpiye fiyatı tampon fiyatı öğrende sonra egzostcu ve lift, kriko seçmeye başla :D
yok bu sefer oraya gitmiycem kanka dinliycem seni :D :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.