PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bakımdan sonra aracım çok yakmaya başladı



srknzfr
07-06-2011, 11:09
Arkadaşlar geçen hafta aracımı 60000 bakımına götürdüm.. bakımı yetkili serviste yaptırmadım ve sanırım hata yaptım..

araç bakımdan sonra neredeyse yarı yarıya daha fazla yakmaya başladı. bunun sebebi ne olabilir bi fikriniz var mı ? :confused:

miniks
07-06-2011, 11:10
Araç nedir

bakımda neler yapıldı

tunceR
07-06-2011, 11:11
carbon clean felan yaptırdıysan ilk başta fazla yakar..

srknzfr
07-06-2011, 11:11
araç 2009 seat ibiza 1.2

bujiler değişti
filtreler değişti
triger kayışı değişti

geri kalanı baskı balata vs..

srknzfr
07-06-2011, 11:12
carbon clean felan yaptırdıysan ilk başta fazla yakar..

yok o tarz bişey yaptırmadım.. :(

ErK_aY
07-06-2011, 11:13
carbon clean felan yaptırdıysan ilk başta fazla yakar..

evet carbon cleanın etkisidir cigerleri temizlendiyse :)

By_HaNNibaLL
07-06-2011, 11:13
2 3 gün yakit biraz artar ama sonra düzelmesi lazim 1 hafta olmuş başka bi sıkıntı olabilir

tunceR
07-06-2011, 11:14
buji orjinal mi kullandınız.. ?

srknzfr
07-06-2011, 11:15
buji orjinal mi kullandınız.. ?

değil sanırım..

turco_013
07-06-2011, 11:26
araç 2009 seat ibiza 1.2

bujiler değişti
filtreler değişti
triger kayışı değişti

geri kalanı baskı balata vs..

triger kayışı erken değişmemişmi?

srknzfr
07-06-2011, 11:28
triger kayışı erken değişmemişmi?

gerçekten hiç anlamamki ne zaman değişmesi gerektiğinden falan .. normalde ne zaman değişmesi gerekir

XoR
07-06-2011, 11:28
Yanlış buji kullanımı ve muhtemelen kullanılan yan sanayi filtrenin etkileri

turco_013
07-06-2011, 11:31
gerçekten hiç anlamamki ne zaman değişmesi gerektiğinden falan .. normalde ne zaman değişmesi gerekir

benim eski aracımda ben 40bin km değiştirmiştim ama benim sebebim farklıydı ilk marşda dizelimsi ses yapıyordu özellikle motor soğukken. ama benim bildiğim triger 80bin ile 90bin arasında değişiyor. benim bildiğim çok yakma ile bi ilgisi warmı sanmam.

srknzfr
07-06-2011, 11:32
benim eski aracımda ben 40bin km değiştirmiştim ama benim sebebim farklıydı ilk marşda dizelimsi ses yapıyordu özellikle motor soğukken. ama benim bildiğim triger 80bin ile 90bin arasında değişiyor. benim bildiğim çok yakma ile bi ilgisi warmı sanmam.

şu an o dizel gibi sesi motor soğukken benim aracım da yapıyo :S

srknzfr
07-06-2011, 11:33
Yanlış buji kullanımı ve muhtemelen kullanılan yan sanayi filtrenin etkileri

mecburen yetkili servis yolu gözüktü yani... teşekkür ederim bilgilendirme için.

turco_013
07-06-2011, 11:35
şu an o dizel gibi sesi motor soğukken benim aracım da yapıyo :S

ben alfa 147 kullanıyordum o ses kesilsin die trigeri değiştirdim 5-6bin km sonra tekrar başladı.satarkende bayabi problem yaratmıştı o ses bana.

Swift
07-06-2011, 13:53
ben alfa 147 kullanıyordum o ses kesilsin die trigeri değiştirdim 5-6bin km sonra tekrar başladı.satarkende bayabi problem yaratmıştı o ses bana.

bahsettiğiniz varyatör problemi gibi geldi

turco_013
07-06-2011, 16:19
bahsettiğiniz varyatör problemi gibi geldi

evet varyatör problemiydi servis motor açılmışken trigeride değiştirelim dedi bende sesle onun bi ilgisi warmıdır dedim pek bağlantı kuramadım ama sonucunda trigerde değişti benimde aklımda hep o sesi yapan triger diye kalmıdı.satarkende alan arkadaş tekrar yetkili servisse götürdü trigerin değişmesi gerektini söyledi o sesin bitmesi için.