TURBOSMART: FUEL CUT DEFENDERS (http://www.turbosmartonline.com/index.php?s=fuel-cut-defenders)
bu fcd'nin hks fcd'den üstün olan bi yönü varmıdır? açıklamayı okudum anladımda ama tam olarak nedir ne değildir çözemedim.....
ürünün üzerinde 2.ci bir ayar vidası var bu ne işe yarar?
clamp ayarı: map sensörü çıkış voltajını o değerin üzerine çıkmasını engelliyor
mesela 4.1 volt
map çıkışı 4.0 oldu, bunun çıkışı 4.0 volt
map çıkışı 4.1 oldu, bunun çıkışı 4.1 volt
map çıkışı 4.2 oldu, bunun çıkışı 4.1 volt
map çıkışı 4.3 oldu, bunun çıkışı 4.1 volt
şimdi diğer "release" ayarıda bu kısıtlamanın nereye kadar devam edeceğini belirliyor
yani tamam ayarlanan 4.1 volt altı aynen geçecek,
4.1 volt geçilmiyor ama nereye kadar ?
burada diyebilirsinki , 4.8 volt sonrasında gelen voltaj sabitlenmesin devam etsin,
yani 4.1 üzeri sabit kalıyor ta ki 4.8 volt aşılana kadar ,ondan sonra çıkışı 4.9 volt olacak .. gibi...
hımm bu sayede biraz daha güvenlik katmış oluyoruz işe sanırım
klasik fcd de şöyledir.
işte atıyorum derizki voltaj 4.1 üzerinde sabit kalsın
ecu 4.1 voltun üzerini görmeyecek böylece
diyelim aracın fabrika çıkış boostu 0.8 bar (4.0 volt)
sen basıncı açınca ecu kesiyor haliyle
fcd ayarladın, dedinki 4.0 volt üzerinde voltaj artmasın hep 4.0 kalsınki ecu kesmesin
sonra veriyorsun ayarı, 0.8 bar, 1 bar, 1.1 bar
tabi bilinçliysen ve basıncı görüyorsan sorun yok
ama ya basınç 1.5 bar olursa ? wg hortumu çıktı bir nane oldu ??
1.6 bar oldu boost , alırsın motoru kucağa
1.6 bar karşılığıda 4.9 volt diyelim
bu senaryoda ecu kesmeyecek çünkü hiç 4.9 volt göremeyecek, girişinde en fazla 4.0 volt olacak .
ama bu üründe onu ayarlama şansın var
4.9 volt üzeri geçsinki ecu ters bir durumda kesiciye girsin diyebilirsin
güzel, beğendim ben
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.