Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 15000e kadar en iyi yol tutuşa sahip araç ?



!KO
04-07-2011, 20:29
nedir ?


Burayı açtım ama :soru:

JDM VTİ
04-07-2011, 20:30
106gti geliyor aklıma ilk olarak :)

Jem89
04-07-2011, 20:38
106gti geliyor aklıma ilk olarak :)

106'lar arkayı kolay bırakıyor diye biliyorum ben ama.. ?


bi tane si alıp ön kule gergisi..arka kule gergisi.. birde bu alta takılıyor.. Ondan takıp karting niyetine sürülebilir :)

!KO
04-07-2011, 20:38
astra gsi dediler bide ama hiç kullanmadım

JDM VTİ
04-07-2011, 20:39
yol tutma konusunda sakın hondalardan bahsetme kardeşim :D

EMG
04-07-2011, 20:48
astra gsi veya 306 gti iyidir

JDM VTİ
04-07-2011, 20:49
artık temizini 15e bulamıyosun emre gti-6'ların malesef..

ama gti-6 hepsinden iyi onu da ayrı bi parantez yapiyim :)

ykavcioglu
04-07-2011, 20:51
106'lar arkayı kolay bırakıyor diye biliyorum ben ama.. ?


bi tane si alıp ön kule gergisi..arka kule gergisi.. birde bu alta takılıyor.. Ondan takıp karting niyetine sürülebilir :)

işe yarıyor sayılır e5 te 120 -130 ile 2 şeritde dans ettim kopmadı yoldan:D:D

EMG
04-07-2011, 21:00
artık temizini 15e bulamıyosun emre gti-6'ların malesef..

ama gti-6 hepsinden iyi onu da ayrı bi parantez yapiyim :)

306nın piyasasıdamı arttı :D 15e bulunur bence düzgün 306

JDM VTİ
04-07-2011, 21:02
düzgünlerinin fiyatlarına bi baksana emre :D

daha dur videolarla çıkıyım bi piyasaya daha da arttırıcam zuhahaha :D

ArMy
04-07-2011, 21:07
Bulabilirsen clioRs de üzmez..

EMG
04-07-2011, 21:08
sahibinden fiyatları değilde satıldığı fiyatları biliyorum az çok son bikaç ayda değiştiyse bilemem ama sanmıyorum :)

!KO
04-07-2011, 21:11
cliors astra gsi 306 gti

giderini gectım sadece yol tutus olarak bakarsak sıralama

gti gsi rs midir :D

herkesin kişisel zevki tabi ama gsi daha guzel gelıyo gozume :)

M3CSL
04-07-2011, 21:23
306 sınıfında 1.dir, kardesı xsarada ıyıdır, sonra clıo rs ve hgt derim..hgt daha oturaklı olabılır ama rste kıvraktır..

M3CSL
04-07-2011, 21:24
focus sport trendı unuttum pardon surmedım ama 306 ayarında vardır dıye dusunuorm

Schumi
04-07-2011, 22:35
106gti
306gti6
Focus ST (Ama yavaş)
Fiesta Dizel (ST süspansiyon olsa iyi olur)
Megane Coupe F7R
Clio RS

Stock halde yol tutuşu iyi araçları yazdım bu paralara. Gergi dediğiniz şey aracın dünyasını felan değiştirmiyor adam gibi amortisör yada coilover setupınız yok ise. Liste ağırlıklı Fransız oldu ama yapacak birşey yok. Gerçekler.

tugrul106
04-07-2011, 23:50
106gti
306gti6
Focus ST (Ama yavaş)
Fiesta Dizel (ST süspansiyon olsa iyi olur)
Megane Coupe F7R
Clio RS

Stock halde yol tutuşu iyi araçları yazdım bu paralara. Gergi dediğiniz şey aracın dünyasını felan değiştirmiyor adam gibi amortisör yada coilover setupınız yok ise. Liste ağırlıklı Fransız oldu ama yapacak birşey yok. Gerçekler.

katılıyorumm bide o paraya Civic bulunmazmı aga..

alex
04-07-2011, 23:55
konu sahibi kızma ıse bısy sorucam eksı kasa 1.8 Rsi cliolar nasıldır ?

mehmetRS
04-07-2011, 23:56
306 gti ve clio rs, bunlar tecrübe ettiğim arabalar.. duyduğum ama binip kullanmadığım ise, focus..

Schumi
05-07-2011, 00:00
katılıyorumm bide o paraya Civic bulunmazmı aga..

O paraya civic var ama civicte istenilen yol tutuş yok. O paraya alınacak japonlarda yeterli tutunma yok.

redlinemst
05-07-2011, 00:08
106gti
306gti6
Focus ST (Ama yavaş)
Fiesta Dizel (ST süspansiyon olsa iyi olur)
Megane Coupe F7R
Clio RS

Stock halde yol tutuşu iyi araçları yazdım bu paralara. Gergi dediğiniz şey aracın dünyasını felan değiştirmiyor adam gibi amortisör yada coilover setupınız yok ise. Liste ağırlıklı Fransız oldu ama yapacak birşey yok. Gerçekler.

hemen hemen aynı listeyi yapıcaktım bende :icon_tup: 106 yı bilmeyen adam sert oynarsa direksiyonla tabi kopar arkası :) sanırım gene en güven veren yolda 306 yla focustur.

DogukanB
05-07-2011, 00:16
vosvos :)


........

ocean0636
05-07-2011, 00:28
306gti'in yola iyi yapistigini pek cok kisiden duydum.
Eski arabam varken astra gsi'in yol tutusuna gozlerimle sahit oldum 17 jantli 8cm basik 2010civic'le 150-160 dan dun girdigim her yere gsi da girdi ve benim gordugum dogru durust hic kaymadi. Gsi'da ne var ne yok bilmiyorum ama citirdan oda basikti..

FaBeRgE
05-07-2011, 00:30
sanırım gti-6 :)

ama o paraya temizi bulunur mu bilmem.

mar1lyn
05-07-2011, 02:15
5000 e ef kasa civic alın 1 000 tl yürüyen komple revizyon bilemedin 1500
extra bişey takmay gerek yok all motoringden kaldırdılar resmen ef civicleri pistte delince herkesi
vtec ler tabiki
106 quick lerde arkayı bıraksada çok kontrollüler ama daha pahalı :)

levent
05-07-2011, 02:23
O paraya civic var ama civicte istenilen yol tutuş yok. O paraya alınacak japonlarda yeterli tutunma yok.

varsa sunny gti da vardır , o da o paraya düzgünü var mıdır ki zaten tr de kaç tane var tartışılır.

yol tutuş konusunda gereken araçları yazmışsın abi zaten, megane güzel yol tutar kimsenin beklemeyeceği kadar hemde :)

S.Özeren
05-07-2011, 02:24
106 ve 306

Safak
05-07-2011, 02:29
En iyi yol tutan araba derken...

Zeminle başlarım, sürücünün sürüş karakteri ve becerisi, tercih edilen lastik... Bu araç sıfır değilse yürür aksam kondisyonu.

Çok iyi yol tutar denilen arabayı mucizevi şekilde koparıp patlayan adamda gördüm.
Çok kötü yol tutuyor denilen arabayla mucizeler yaratanda.

Ben kendi arabamın yol tutuşunu çok beğenirim mesela... Aramızda benim gibi kendi aracının yol tutuşunu çok beğenen arkadaşalarda vardır.

Gergi konusunda, ön ve arka olarak aldım, ama ben arka tarafın daha gevşek olmasını ve viraj çıkışına yakın noktada kontrollü olarak kopmasını tercih ediyorum. Bu yüzden arka gergiyi takmadım.

Schumi'nin dediği gibi muazzam dünyasını değiştirmiyor aracın ay ile dünyası arasındaki mesafeyi kısaltıyor.

batuozcile
05-07-2011, 02:34
astra g + fk 3.5 yay + 195/55/15 maxxis ma-z1

Emir_b16a
05-07-2011, 04:13
106 ve focus zamanında sınıflarının yol tutuşu konusunda referans aracıdır bunu atlamamak lazım :)

106 ya kötü yol tutuyo diyenler ya lastiklerinden yada arabanın problemli olmasından söyler bunu veya kopardıktan sonra toparlıyamadığı içindir

keza 306 nında tutuşu gayet iyidir sonuçta ralli yapılmayacağına göre

bn rs alırdım şahsen o fiyata gtı klasmanında



gerçi o fiyatlarada 4 çeker araçlar mevcut 155 q4 e30 325xi ler vs 4 çeker de düşünmekte fayda var :)

aLperTunga
05-07-2011, 07:08
106'lar arkayı kolay bırakıyor diye biliyorum ben ama.. ?


bi tane si alıp ön kule gergisi..arka kule gergisi.. birde bu alta takılıyor.. Ondan takıp karting niyetine sürülebilir :)

vayy bee 2 tane kule gergisiyle 106 yı egale ettin ya kardeşim valla bravo sana :) he bu arada o 106 arkadan kopuyor diyen adamlara sor bakalım hiç sıfır lastik takmışlarmı arabalarına??

kesinlikle 106 GTI...

DOHC
05-07-2011, 07:22
En iyi yol tutan diye bir tanım olamaz.
Yoldan çıkan araba yoktur, onu yoldan çıkartan sürücü vardır.............

CRUEL
05-07-2011, 07:58
106ya arkadan kopuyor denmesinin nedeni bi çoğunun arka torsiyonu bozuk olmasından kaynaklanıyor olabilir:)

enes28
05-07-2011, 07:59
Focus Sport Trend.

B.Battal
05-07-2011, 08:26
Top Gear Best Handling Car Test Porsche 911 993, Ferrari 355, Honda NSX, Lotus Elise MK I, BMW


OD9uq8WMtME

__FrK__
05-07-2011, 08:36
o paraya en iyi bence clio rs alınır yakıt, konfor, donanım, performans, sorunsuzluk

ferad
05-07-2011, 09:03
Vw Golf Mk3 Gti

TaGo
05-07-2011, 09:05
Sport trend veya coiloverlı 320i alınabilir.

YUNUS
05-07-2011, 09:09
106 yol tutuş viraj hızı ile ilgili bir rekoru vardı diye hatırlıyorum ferrarinin bir modeline kaptırmıştı rekoru diyecektim ki onun la ilgili bir video geldi sanırım

aLperTunga
05-07-2011, 12:43
Sport trend veya coiloverlı 320i alınabilir.

gerçekten 15000 e böyle bi bmw alınabılırmı?:beuj::beuj:

pepecura
05-07-2011, 12:57
15 bine ve 10 yaşında ama hala daş gibi yerle birde olsa içinde tık ses olmayan en iyi yol tutuşuna sahip en önemlisiide sorun cıkarmayan sanayiden uzak tutan yakıtta cimri sağlam bir arac tabiki focus :)

oğuzk
05-07-2011, 13:10
esp li focus sporttrend :)

redbaron
05-07-2011, 13:44
fiestanın yol tutuşu üstüne tanımam (stockta) hele birde st ise virajda çoğu arabanın içinden geçer.

sarper
05-07-2011, 14:35
alfa 145qv cok saglam tutunuyo

STeaM
05-07-2011, 14:36
focus 2000-2002

SekoLive
05-07-2011, 14:41
:) 15bin e laguna alınabilir yol tutuşda sorun yok :D
spor tek kapı v.b. bi özellik görmeyince yazdım bu arada ibizacupra2 ye binme şansımz oldu hafta sonu oda güzeldi o paraya bulunur mu bilmem :)

Schumi
05-07-2011, 14:58
5000 e ef kasa civic alın 1 000 tl yürüyen komple revizyon bilemedin 1500
extra bişey takmay gerek yok all motoringden kaldırdılar resmen ef civicleri pistte delince herkesi
vtec ler tabiki
106 quick lerde arkayı bıraksada çok kontrollüler ama daha pahalı :)

Şaka dimi bu :) Çünkü gerçekten yüzümde tatlı bir tebessüme yol açtı mesajınız. 1500 tl'ye yapılan bir revizyon ve başka birşey takmaya gerek kalmadan çok iyi bir yol tutuş EF civicten.

JDM VTİ
05-07-2011, 16:22
Şaka dimi bu :) Çünkü gerçekten yüzümde tatlı bir tebessüme yol açtı mesajınız. 1500 tl'ye yapılan bir revizyon ve başka birşey takmaya gerek kalmadan çok iyi bir yol tutuş EF civicten.

1500tl'ye sadece coilover alınır benim bildiğim, bunun gergileri taşıyıcıları vs vs ıvır zıvır bissürü şeyi var daha :) bence 3-3.5lira'ya dediğiniz gibi olur EF civic.

Jehuty
05-07-2011, 16:32
EF civic gerçekten pek çok araçtan iyi güzel yol tutuyor. Yazdığınız diğer araçları bilmediğim için birşey diyemiyorum , kıyas yapamıyorum. Focus 2000-2001 tren gibi çizgisinden çıkmıyordu onunda tutuşu güzel. EF civic bilstein + eibach tatmin edici geliştiriyor yol tutuşu hiçte 1500 TL tutmuyor masrafı.

by_hayali
05-07-2011, 16:36
opel corsa+ford focus :)

Schumi
05-07-2011, 16:41
EF civic bilstein + eibach tatmin edici geliştiriyor yol tutuşu hiçte 1500 TL tutmuyor masrafı.

Her aracın yol tutuşu bir amortisör yay yada coilover ile iyileşir. Hemde her aracın. Ancak bir aracın safkan halinin yol tutuşu önemlidir. Çünkü senin binlerce lira harcayarak elde ettiğin tutunmayı başka bir araç stock halde elde edebilir. Şasenin rijitliğinden tutun direksiyon sisteminin başarısına kadar hatta aks ve dingil ölçülerine kadar çok şey etki dahilinde.


opel corsa+ford focus :)

Hangi kasa Corsa bu ?

Jehuty
05-07-2011, 16:56
Schumi mesajın başında yazdığım gibi EF civic orjinal haliyle de gerçekten pek çok araca göre iyi yol tutuyor. Yani safkan halinden bahsediyorum. Bu söylediğimi forumda EF kullanıcısı olupta tersini söyleyen çıkacağını sanmıyorum. senin dediğin de doğru bütün araçlar için geçerli olan şey yay ve amortisör/coilover aracın karakterini değiştiriyor.

Schumi
05-07-2011, 16:59
Valla ben iyi kondisyonda yürüyen aksamlısını şahsen tecrübe etmedim. Sözüne güvenebileceğim tanıdıklarımdan tecrübe eden yok. Ama dünya otomobil literatüründe ismi geçen bir araçda değil. Görmek lazım birşey diyemiyorum.

ORKUN D.
05-07-2011, 17:13
fiesta st nin yol tutuşu gerçekten çok iyi ama o fiyatlara alınamama gibi bir durum var. mk5 fiesta sport ta bu konuda oldukça başarılı. araç belli bir noktadan sonra kaymaya başlasa dahi kontrolü kolay bırakmıyor. hem performansı iyi hemde donanım ve yol tutuşu olarak tercih edilir.

timucintt
05-07-2011, 17:17
Hondaya yol tutuşu EF civicler öğretmiştir... Hondada onca araba bindim denedim integrayada 6 7 sene bindim ef yi aldığım gün diğer arabalarımla dalamadığım virajlara efle korkmadan girdim.. ef civiclerin şasesi ve amartisör sistemi çok başarılı ve şase yere olabildiğince geniş yayılmış... indepented double wishbone süspanyion sisteminin kralınıda honda ef civicte yerleştirmiş... diğer civcleride kullandım en dengesiz şase ek dedir sonra es kasalarda ama başarılı bulduğum şase ve süspanyion sistemi ef civic ve eg civicte.... ama efin tadı bambaşka... denemenizi şiddetle tafsiye ederim....

TaGo
05-07-2011, 17:35
15 bine dolu awd araç var ya ozaman onlarıda katın işin içine ;)

!KO
05-07-2011, 18:03
astra gsi kullananlardan yorum alabılırmıyım peki :) bi tık önde şuan :) 306 gti temızlerıne 15den fazla istiolar 106 gti tadını aldım honda istemiyorum clio rsin iç aksamı öldrüo beni :D bmw e36ımız var ama benim değil o yuzden istedıgım seylerı yapamıyorum ama 2. araba olarak gereksiz olur :) alfaya hıc gırmıyım :D
haftasonu kullanırım genelde kullanması zevklı bi araba lazım bana :D

astra gsi ve focus kalıyor geriye

levent
05-07-2011, 18:16
gsi ring videosu buldum :)

http://www.youtube.com/watch?v=_EUT0_kkmvw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=YCgZb3Hng_E&feature=related

bide bu var sonlara doğru daha güzel :)

EMG
05-07-2011, 18:23
Astra GSi ,306 GTi veya focus arasında orjinal hali ile muhtemelen yol tutuş konusunda 306 ve focus astradan daha başarılı olcaktır.

Astra GSi'da sadece amortisör ve yay değiştirdiğinde yol tutuşu çok değişiyor. Konfora dayalımı üretim yaptılar naptılar bilmiyorum ama yay ve amortisör ile araba kendine geliyor. Direksiyon kutusunun durumuda önemli bu arada ***** eski araçlar.

Göreceli bi konu fakat içi ve dışı bence daha yakışıklı diğerlerinden Astra GSi'ın

Yol tutuşunun yanında sürüş karakteristiği, sorunsuzluk, dayanıklılık, motor teknolojisi vs. Astra GSi bir adım önde bence.

EMG
05-07-2011, 18:33
gsi ring videosu buldum :)

YouTube - ‪1 Round@Nürburgring Nordschleife Opel Astra F GSi‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=_EUT0_kkmvw&feature=related)

YouTube - ‪Onboard Opel Astra F GSi 16V @ Nürburgring Nordschleife‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=YCgZb3Hng_E&feature=related)

bide bu var sonlara doğru daha güzel :)

+

YouTube - ‪Speed-Day Chenevierés 17.09.2010, Opel Astra F, D. Stadler/R. Burri‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=GGYrs8PtUJA&feature=related)

clio rs'i üzmüş sanırım :D

M3CSL
05-07-2011, 21:57
Arkadaslar bana gore ıyı yol tutus lımıtlerde ve lımıt ustu kullanımda aracın ne derece kullanılabılır oldugudur, o yuzden 106 çok çok ıyı yol tutan bı arac deıldır, kısa wheelbase buna ızın vermez ztn, yavas pıstlerde basarılıdır, yuksek hızda sorun yasar.
astra gsıda stock halde o kdr ıyı deıldır yumusak bı aractır..

burada en ıyı focus ve 306tır ıdeal ız acıklıgı ve wheelbase ıle,.. 4 cekerde tek basına bırsey ıfade etmez maalesef..
coıl ılede butun aracların yol tutusu deısır ztn bana göre aracı cok sert yapmadan ıyı yol tutması onemlıdır..

mbquart417
06-07-2011, 15:10
opel corsa+ford focus :)

Aynen Focus derim...

mur_84
06-07-2011, 15:29
valla ben vti 306 gti ve sporttrend'e bindim.. içlerinde en iyisi yoldan çıkmayan focus'tu bi de dip basmıştık AT focus bizim şerefin arabası tren gibiydi aydan çıkmıyordu..

Jehuty
06-07-2011, 15:35
Hondaya yol tutuşu EF civicler öğretmiştir... Hondada onca araba bindim denedim integrayada 6 7 sene bindim ef yi aldığım gün diğer arabalarımla dalamadığım virajlara efle korkmadan girdim.. ef civiclerin şasesi ve amartisör sistemi çok başarılı ve şase yere olabildiğince geniş yayılmış... indepented double wishbone süspanyion sisteminin kralınıda honda ef civicte yerleştirmiş... diğer civcleride kullandım en dengesiz şase ek dedir sonra es kasalarda ama başarılı bulduğum şase ve süspanyion sistemi ef civic ve eg civicte.... ama efin tadı bambaşka... denemenizi şiddetle tafsiye ederim....

Timu benim ilk aldığımda EF orjinal yay ve amortisör ile gerçekten başarılıydı ve dediğin gibi gözümü korkutan virajlara çok rahat giriyordu çizgisinden ödün vermeden. Bunu blistein ve eibach ile desteklediğimde tarif edilemez bir yol tutuş elde ettim. Gerçekten dediklerine içtenlikle katılıyorum. Crx için aynı şeyleri söyleyemiyorum maalesef bu yüzden EF hep içimde uhde kalacak :( ileride belki durumlar müsaade ederse zewk için üçüncü araç olarak alır kenara koyarım..

Onamdar
06-07-2011, 18:45
iko sende golf 3 gti yokmu
Onun yol tutuşu nası benim aracı biliyosun henüz basmadım ama bu haliylede oldukça iyi tutunuyo

messi
06-07-2011, 18:48
15.000e kadar 106 gti
150.000e kadar focus rs :)

!KO
06-07-2011, 19:11
iko sende golf 3 gti yokmu
Onun yol tutuşu nası benim aracı biliyosun henüz basmadım ama bu haliylede oldukça iyi tutunuyo
ikolar karıstı heralde bendede vw varda golf değil :)

levent
06-07-2011, 19:31
iko sende golf 3 gti yokmu
Onun yol tutuşu nası benim aracı biliyosun henüz basmadım ama bu haliylede oldukça iyi tutunuyo

basık araba illa daha iyi yol tutucak diye bi kaide yok unutmayın bunu..


15.000e kadar 106 gti
150.000e kadar focus rs :)

Hothatch alıcaksan illa, 150 bin Focus'a verilmez Simge üzgünüm, Megane RS varken :D

JDM VTİ
06-07-2011, 19:36
focus rs diyor yalnız kanka focus st değil :)

Onamdar
06-07-2011, 19:38
ikolar karıstı heralde bendede vw varda golf değil :)

ahaha vwtr den iko diye bir arkadaş vardı kırmızı mk3 gti yı var onunla karıştırdım hocam k.bakma :D

Onamdar
06-07-2011, 19:40
basık araba illa daha iyi yol tutucak diye bi kaide yok unutmayın bunu..



:D

Ağırlık merkezini yere yaklaştırmak tutuşu arttırmazmı ? Bilmediğim için soruyorum hocam ukalalık değil yanlış anlama :)

levent
06-07-2011, 19:40
focus rs diyor yalnız kanka focus st değil :)

8:07.97 Renault Megane RS Trophy

8:16.90 Renault Mégane RS R26.R

8:26 Ford Focus RS


Ring zamanları Alican'ım :heyoo:

levent
06-07-2011, 19:41
Ağırlık merkezini yere yaklaştırmak tutuşu arttırmazmı ? Bilmediğim için soruyorum hocam ukalalık değil yanlış anlama :)

Arttırır tabi ama abartılı alçaltmalarda , yada sürüngen modda tutuş kaybı bile yaşayabilirsiniz bunu demek istemiştim bende :)

JDM VTİ
06-07-2011, 19:50
focus rs'e yazıklar olsun hahahahaha :D :D

Onamdar
06-07-2011, 19:56
Arttırır tabi ama abartılı alçaltmalarda , yada sürüngen modda tutuş kaybı bile yaşayabilirsiniz bunu demek istemiştim bende :)
Anladım dostum:icon_tup:

timucintt
06-07-2011, 20:00
Timu benim ilk aldığımda EF orjinal yay ve amortisör ile gerçekten başarılıydı ve dediğin gibi gözümü korkutan virajlara çok rahat giriyordu çizgisinden ödün vermeden. Bunu blistein ve eibach ile desteklediğimde tarif edilemez bir yol tutuş elde ettim. Gerçekten dediklerine içtenlikle katılıyorum. Crx için aynı şeyleri söyleyemiyorum maalesef bu yüzden EF hep içimde uhde kalacak :( ileride belki durumlar müsaade ederse zewk için üçüncü araç olarak alır kenara koyarım..

bende EF sedan tercih etmemin nedeni ağırlık merkezi daha ortad aolmasından dolayı ama mallesef deidğin gibi crx te ağırlık fazla önde... neredeyse bütün ağırlık önde ve viraja giridğin anda önden kaymalar kıçı hızlı kaybetme sıkıntıları yaşanıyor onuda CRX VT de arkaya daha geniş salıncak ve ekstradan daha kalın bir viraj (stabilizer) demiri kullanarak yapmışlar ( normalde trdekilerde arka viraj demiri inceciktir varlığı yokluğu belli dğeil :) )

bencede varsa imkanın mutlaka bir tanesini al koy kenara bende sedanı bira zkaportasını bitireyim swap düşüncem var B18 onu takarsam komple intrgra salıncağı fren merkezi yerleştirecğeim bide güzel bir amartisör kule gergileriyle vs mükemmel bir araç olur kanatindeyim :D

!KO
06-07-2011, 20:01
8:07.97 Renault Megane RS Trophy

8:16.90 Renault Mégane RS R26.R

8:26 Ford Focus RS


Ring zamanları Alican'ım :heyoo:



ooo renault ezmiş :D

messi
06-07-2011, 20:36
eğer megane pistte focusu böyle ezerek geride bırakmışsa ben başka ne diyebilirimki reno için?
aşmış kendini valla renault helal olsun.
o kadar farkı redbull lotusa atmadı. :D

çizelim 150.000lik zirveden focusu, r26yı koydum en başa.

JDM VTİ
06-07-2011, 20:55
bende EF sedan tercih etmemin nedeni ağırlık merkezi daha ortad aolmasından dolayı ama mallesef deidğin gibi crx te ağırlık fazla önde... neredeyse bütün ağırlık önde ve viraja giridğin anda önden kaymalar kıçı hızlı kaybetme sıkıntıları yaşanıyor onuda CRX VT de arkaya daha geniş salıncak ve ekstradan daha kalın bir viraj (stabilizer) demiri kullanarak yapmışlar ( normalde trdekilerde arka viraj demiri inceciktir varlığı yokluğu belli dğeil :) )

bencede varsa imkanın mutlaka bir tanesini al koy kenara bende sedanı bira zkaportasını bitireyim swap düşüncem var B18 onu takarsam komple intrgra salıncağı fren merkezi yerleştirecğeim bide güzel bir amartisör kule gergileriyle vs mükemmel bir araç olur kanatindeyim :D

ohooo sendede proje varmış demek :D:D

tool
06-07-2011, 21:15
EF civic bayagi ovgu almis hic denemedim ama CRXin virajda EK civicten iyi oldugu kesindir...

Onno
06-07-2011, 21:41
Pek hatchback tavsiye etmem fiesta, clio gibi. Tabi arabadan arabaya değişir.

trgy
06-07-2011, 21:49
ef civicimi özledim yaa.

skunk2 on arka camber kitleri almıştım.cok güzel yürüyen seti hazırlamıştım,takamadan sattım.bi iş bulursam tekrar ef alıcam.

KMR2-GT
06-07-2011, 22:08
crx guven vermıor vırajda yada bana oyle geldı

M3CSL
06-07-2011, 23:39
8:07.97 Renault Megane RS Trophy

8:16.90 Renault Mégane RS R26.R

8:26 Ford Focus RS


Ring zamanları Alican'ım :heyoo:

Levent yanna yazsana rs ı sport auto test ettı fazla kasmadılar, dıerlerı ozel reno pılotları tarafından lımıtlerı zorlandı dıe:D r888lerıde unutmamak lazım:p

ozel modlu rs 340 hp 7.58 yapmıs eh fena deıl:D

BoraRS
07-07-2011, 07:00
Walla eskiden, yani eskiden dediğim 1998-1999 ve 2000 yıllarında Saxo VTS ler yeni çıkmıştı. O zamanlar hatırlıyorum da arka tekerleri de viraja girerken açılı dönüyor geyiği vardı. Ne kadar doğru bilmiyorum ama Saxolar o zamanlar 106 lardan çok daha iyi yol tutuyor denirdi. Hatta bir Top Gear mı 5th gear mı hangisiyse vitesleri karıştırdım :D o programlardan birinde Saxo VTS vs Clio RS testi vardı pistte. Düzlüklerde Clio RS arayı açarken virajlarda ve keskin dönüşlerde Saxo VTS RS i yakalıyordu.

Saxo VTS de düşünülebilir diyorum o fiyat aralığında. Clio RS derseniz iyi bir amörtisör ve yay desteği ile tam bir go-cart makinası oluyor. Hem çok hızlı hem çok torklu ki virajlarda her seferinde vites düşürmeye gerek kalmıyor hem de direksiyon tepkimeleri oldukça iyi. Utku sanırım baya bi para harcamıştı eski RS inin yol tutuşuna. Dediğine göre çok iyi olmuştu.

Bu arada Focus Sport Trendin yol tutuşunu ben de çok duymuştum. Ama herşey sadece yol tutuş değildir ya :) Araba bastın mı biraz da yürümesi lazım. Hayat hep virajlardan oluşmuyor :D Bazen uzuuun düzlüklere de rasgeliniyor. İşte o zaman virajdan çıkınca keyifli dakikalar kabusa dönüşmesin :D

Günkut
07-07-2011, 07:48
crx guven vermıor vırajda yada bana oyle geldı

Güzel bir coill ve adam gibi lastikle sıkıntısız oluyor kamer abi :D

Jehuty
07-07-2011, 09:09
crx guven vermıor vırajda yada bana oyle geldı

Gerçekten ne yapacağı belli olmuyor normal şartlarda bende çok güvenmiyorum. En azından EF 'ye alıştıktan sonra Crx farklı geliyor.


EF civic bayagi ovgu almis hic denemedim ama CRXin virajda EK civicten iyi oldugu kesindir...

EK Vti kullandım. kötü gelmedi açıkçası ama EF ile kıyas kabul etmez.


ef civicimi özledim yaa.

skunk2 on arka camber kitleri almıştım.cok güzel yürüyen seti hazırlamıştım,takamadan sattım.bi iş bulursam tekrar ef alıcam.

Satan bin pişman :D

ukku
07-07-2011, 09:24
Clio RS derseniz iyi bir amörtisör ve yay desteği ile tam bir go-cart makinası oluyor. Hem çok hızlı hem çok torklu ki virajlarda her seferinde vites düşürmeye gerek kalmıyor hem de direksiyon tepkimeleri oldukça iyi. Utku sanırım baya bi para harcamıştı eski RS inin yol tutuşuna. Dediğine göre çok iyi olmuştu.


Komple yeni ön takım, yeni takozlar, powerflex poliüretan burçlar ve lastikler, komple yeni oem motor ve şanzıman kulakları, koni amortisör ve h&r, apex, vogtland bikaç çeşit yay denedim :) bunlara ek dunlop sp sport lastikler. ciddi yol tutuyordum :)

trgy
07-07-2011, 09:24
Gerçekten ne yapacağı belli olmuyor normal şartlarda bende çok güvenmiyorum. En azından EF 'ye alıştıktan sonra Crx farklı geliyor.



EK Vti kullandım. kötü gelmedi açıkçası ama EF ile kıyas kabul etmez.



Satan bin pişman :D

Sorma hemde nasil pismanim.

Bide ben arabayi orijinal ekipmanlariyla doldurdum,6 bin tl ye sattim ki millet 8 isterken.

Ve 3 cu sahibiydim,151k km de:(

taytay
07-07-2011, 09:27
Komple yeni ön takım, yeni takozlar, powerflex poliüretan burçlar ve lastikler, komple yeni oem motor ve şanzıman kulakları, koni amortisör ve h&r, apex, vogtland bikaç çeşit yay denedim :) bunlara ek dunlop sp sport lastikler. ciddi yol tutuyordum :)

oy masallah bu rs e binmek isterdim. :icon_tup:

ukku
07-07-2011, 09:33
oy masallah bu rs e binmek isterdim. :icon_tup:

Bayağı eğlenceliydi, bazen başka RS kullanırken kendimi kendi RS'imde gibi hissediyordum o pek iyi olmuyordu :D
Bir gün Alican'ın RS'iyle S2000 gibi virajdan çıkmıştık, viraj çıkışındaki duygularını kendisi yazar, ben ne desem boş :D

taytay
07-07-2011, 09:37
Bayağı eğlenceliydi, bazen başka RS kullanırken kendimi kendi RS'imde gibi hissediyordum o pek iyi olmuyordu :D
Bir gün Alican'ın RS'iyle S2000 gibi virajdan çıkmıştık, viraj çıkışındaki duygularını kendisi yazar, ben ne desem boş :D

:D:D tam go kart olmus o artık alican hala rs den vazgecmedi hala izleri var demekki :) bu rs nerde su an acaba ?

ukku
07-07-2011, 09:43
izmitte, sahibi askere gitti, kendisi kapalı garajda yatıyor, sahibindende ilanı da var :) 41 FL 428
ön takımda 1-2 eksiği var şu an, amortisör ve yaylar da farklı bi RS üzerinde.. hala gokart gibi değil malesef..

Starion
07-07-2011, 11:50
Walla eskiden, yani eskiden dediğim 1998-1999 ve 2000 yıllarında Saxo VTS ler yeni çıkmıştı. O zamanlar hatırlıyorum da arka tekerleri de viraja girerken açılı dönüyor geyiği vardı. Ne kadar doğru bilmiyorum ama Saxolar o zamanlar 106 lardan çok daha iyi yol tutuyor denirdi. Hatta bir Top Gear mı 5th gear mı hangisiyse vitesleri karıştırdım :D o programlardan birinde Saxo VTS vs Clio RS testi vardı pistte. Düzlüklerde Clio RS arayı açarken virajlarda ve keskin dönüşlerde Saxo VTS RS i yakalıyordu.

Bahsedilen sistem saxo ve 106'da değilde 306 GTi-6'da bulunan passive rear wheel steering durumu olmalı.

http://www.otoalmanak.com/wp-content/uploads/2010/15/016-1600x1200.jpg

Bahsettiğin video 2000 senesinden olmalı Bora. Tiff baya eğleniyor.:)

YouTube - ‪Renault Clio Sport 172 vs. Citroen Saxo VTS (Top gear)‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=oIVvTuRkNY0)

Alicanrs
07-07-2011, 12:35
Bayağı eğlenceliydi, bazen başka RS kullanırken kendimi kendi RS'imde gibi hissediyordum o pek iyi olmuyordu :D
Bir gün Alican'ın RS'iyle S2000 gibi virajdan çıkmıştık, viraj çıkışındaki duygularını kendisi yazar, ben ne desem boş :D

ahahaha walla doğru seninkine bindik mükkml yol tutuodu ben kendiminkinde hissediodm dur utku napıosn diodum :D ama utku benimkini sürdğünde yapma bak senin araç gibi deil dedim dinlemedi :D virajı yan yan çıktık :D tırsmıştm :D ama yinede çıkmadık yoldan :D U rs harbiden çok ii yol tutuodu zevkliydi =) benimki arka çeker gibi :D

mar1lyn
07-07-2011, 13:12
Şaka dimi bu :) Çünkü gerçekten yüzümde tatlı bir tebessüme yol açtı mesajınız. 1500 tl'ye yapılan bir revizyon ve başka birşey takmaya gerek kalmadan çok iyi bir yol tutuş EF civicten.

bende tebessüm etmiştim hatta kahkaha atmıştım taki o virajlara girerken emniyet kemerini ısırana kadar :)
ayrıeten revizyondan kastım yuruyen aksamın orj parçalarla orj hale gelmesi modifiye değil :)
tecrübe ile sabittir

mar1lyn
07-07-2011, 13:14
1500tl'ye sadece coilover alınır benim bildiğim, bunun gergileri taşıyıcıları vs vs ıvır zıvır bissürü şeyi var daha :) bence 3-3.5lira'ya dediğiniz gibi olur EF civic.

modifiyeye girilirse komik paralar parçaları ve b20 swapla zaten videoları kaldırmışlar öyle diyorum bırakmaz kimseyi ortada okadar şaka yapan makine bi caterham / westfield
birde smart hayabusa swap gordum bu 3 araba şaka makineleridir supersportlara pistte
en kolay ulaşılabilecek o bütçeyle ef civictir :)

16EC813
07-07-2011, 13:25
konu sahibi kızma ıse bısy sorucam eksı kasa 1.8 Rsi cliolar nasıldır ?

bende var dı manyak eglenceli 1 makine ,duran astra ve golfe arkadan girmiştim bende hasar 0 astra bele kadar girmişti :D yol tutuş onnumara bendeki zırr stoktu

Ufuk
07-07-2011, 22:33
106gti
306gti6
Focus ST (Ama yavaş)
Fiesta Dizel (ST süspansiyon olsa iyi olur)
Megane Coupe F7R
Clio RS

Stock halde yol tutuşu iyi araçları yazdım bu paralara. Gergi dediğiniz şey aracın dünyasını felan değiştirmiyor adam gibi amortisör yada coilover setupınız yok ise. Liste ağırlıklı Fransız oldu ama yapacak birşey yok. Gerçekler.

nGB_InvPGm0&feature

o kadarda yavaş değil.

levent
07-07-2011, 23:19
o kadarda yavaş değil.

306 GTi-6 ya göre falan bariz yavaştır Focus SportTrend. ST170 ile karıştırma kardeşim :)

Schumi
08-07-2011, 21:17
Ben pes ettim bu konuda. Pasif izleyici moduna geçtim. :)

M3CSL
08-07-2011, 21:42
Ben pes ettim bu konuda. Pasif izleyici moduna geçtim. :)

haklısın al bendende:D

bence egye bı koni bak nasıl yol tutuyor ne gerek var araç alt yapısına fılan, konı coıl dunyalara bedel.....

levent
08-07-2011, 21:44
haklısın al bendende:D

bence egye bı koni bak nasıl yol tutuyor ne gerek var araç alt yapısına fılan, konı coıl dunyalara bedel.....

şase rijitliği , ağırlık dağılımı en son plan zaten dimi :D

cloverleaf
08-07-2011, 21:44
alfa 145qv cok saglam tutunuyo

Al benden de o kadar:icon_tup:
Bahsi geçen araçlar arasında hem yol tutuş hemde fren'de ilk 3'e oynar;)
Ama kimin umrunda tabi:D

alex
08-07-2011, 21:44
bende var dı manyak eglenceli 1 makine ,duran astra ve golfe arkadan girmiştim bende hasar 0 astra bele kadar girmişti :D yol tutuş onnumara bendeki zırr stoktu

bütceme göre honda bulamassam ondan almayı dusunuyorum bende :)