Orijinalini görmek için tıklayınız : GorDiNi_Clio 2.0 RS vs ABT_PoLo 1.4 GTi
vanished
07-07-2011, 23:26
Evet arkadaşlar kafama takıldı merak ettim sorayım dedim. Drag&Roll, cadde performansı başta olmak üzere bu iki güzel makinayı karşılaştırmanızı ve tercihinizi söylemenizi istiyorum. İkinci planda fiyat, tüketim ve vergiler ve türkiye şartlarını da göz önünde bulundurun.
http://image.bitautoimg.com/bitauto//2010/03/081044564_550.jpg
ABT POLO 1.4 GTI
1390 cc 154 kW (210 HP) 290 Nm tork 0-100 kph 6,5 sn Top Speed : 241 km/s
kaynak
http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx_comabt/6R0_114_210_CAVE_DSG_E.pdf
http://www.321auto.com/images/actualite/1009/600/Clio_RS_Gordini.jpg
GORDINI CLIO 2.0 RS
1998 cc 147 kW (200 HP) 215 Nm tork 0-100 kph 6,9 sn Top Speed : 225 km/s
kaynak
Renault France - Constructeur automobile (http://www.renault.fr)
Vergi diyince direk POLO GTI zaten :)
Edit: Yakıt konusundada polonun cliodan daha cimri olacağını düşünüyorum...
Gordini efsane bir isimdir ama alt yapıda gordini ye yakışır bişey yok hatta normal clio 3 rs verileri bunlar ya.
dış gorunuşte polo bıraz ezmiş. kırmızı makyajsız clıo rs 3 olsa belkı bıraz kararsız kalırdım ama hem makyajlı hemde mavı renk olunca bana ıtıcı geldı.jantlarıda hıc begenmedım.
vergı yakıt ıvır zıvır masrafları gene polo yu sectırır.
clıo nun secılecek tek yonu var o da atmosferık zevkı(oda kırmızı makyajsız olursa tabı:D)
bu kadar kucuk kasaya sahıp 210hp 290nm lık bır aracın ne sehır ıcı ne sehırdısı zevk verecegını dusunmuyorum.
clio3 gordini de pek bi ekstra yok zaten görüntü haricinde, verileri aynı normal clio3 rs ile.
fren performansı, pist ve virajlı yollarda clio alır, roll drag vs de ise polo.
gordını dedınmı renauld 12 aklıma gelır ben bunu gordınıden saymıyourm :D
Ben Clionun içini daha başarılı buluyorum özellikle RS monitor çok güzel birşey
Tasarım olarak bakarsak Polo daha şık, clionun azı bi acayip olmuş değişik duruyo beğenemedim.
atmosferik bence keyiflidir her zaman, turbo araba kullanmayı zatende beceremiyorum :D
İç olarak polonun içini pek sevmedim clio daha bi güzel geldi içi şaşırttım kendimi :D clioların eskilerinin içi bence çok kötü.
Performans olarak bilemeyek gibiyim ama hep cliolarda şanzıman oranları kısa olmuştur alır büyük ihtimalle hafiftir birde :D
clio jantları cms heralde.. :p polo ağır basmış..
vanished
08-07-2011, 19:41
Arkadaşlar iç mekanlarını da görelim... Clio'nun direksiyonunu beğendim ama vites topuzu Allah muhafaza :) Polo'nun da direksiyon spor güzel ama koltuk'ta deri vienna deri ops. mutlaka seçilmeli.
GORDINI CLIO 2.0 RS
http://driving-dutchman.com/wp-content/gallery/clio-gordini/clio-gordini-3.jpg http://img62.imageshack.us/img62/9486/fravpx852vp32d338142fb7.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/62/fravpx852vp32d338142fb7.jpg/) http://driving-dutchman.com/wp-content/gallery/clio-gordini/clio-gordini-4.jpg
ABT POLO 1.4 GTI
http://auto-media.info/wp-content/uploads/2010/02/Polo-GTI-04.jpg http://static.taume.com/image/2010-volkswagen-polo-gti-dashboard.jpg
dış görünüm olarak polo cok iyi iç tasarım olarak clio çok iyi bence :)
Reno iç tasarımı öğreniyor yavaş yavaş. İnşallah dahada güzelleştirecek. :)
gtin iç tasarımı da güzel aslında ama şu aptal liseli kız eteği desenini niye koymuşlar onu anlayamadım başından beri. arabayı alır almaz art car a gitmek lazım
mad_max1978
08-07-2011, 23:04
renonun içi gayet güzel o değişik renk vites körüğü haricinde bence
JapanVsGermany
08-07-2011, 23:23
Renault 12Gordini vs VW golf MK1 GTI Karsilastirilsa kesinlikle gordiniyi secerdim ;)
Renault clio atmosferik canawar spec bir araba, eminim ki pistte canina okur polonun ama polonun vergi we yakit awantaji mantiga dayali tercihte önde olur. Ama kalbim atmosferik fransizdan yana...
polo her türlü eziyor bence
ocean0636
09-07-2011, 03:25
Polo adaletli duruyor, sirf goruntusu icin gene polo alinir ki performans yol tutus vs. vs. konusundada clio'nun arkasinda kalacagini hic sanmiyorum..
mantık polo, gönüller clıoda,
SuperCorr
09-07-2011, 09:38
polo gti olmuş
Cliosportve
09-07-2011, 10:53
Sırf gordini efsanesi diye saygımdan Clio Rs i seçerdim.
Tabiki ülkemize hiç gelmiycek bir araba oda üzücü bir durum
Low-Rider
09-07-2011, 12:08
Tercihim polo olurdu
ya bu reno ne zaman güzel direksiyon yapabilecek çok merak ediyorum?
genel olarak fransız araçlarında oluo bu çirkin direksiyon furyası,allah aşkına spor araca öle kamyon direksiyonu gibi direksiyon konur mu yahu?
bide polo nun direksiyona bak walla sırf bu yüzden bile polo alınır...
vanished
09-07-2011, 18:28
Arkadaşlar detaylı test verilerini buldum. Polo performans olarak bayağı önde hatta ABT'ye gerek yok gibi ben normal 180'liği rahat yer gordini clio diye ABT ile karşılaştırma yapmıştım hani kafa kafaya olur belki diye ama hayal kırıklığına uğradım normal 1.4 bile çoğu yerde daha iyi. Kaldı ki daha Polo R yok piyasada ama bu clionun top modeli. Bence Gordini isminin hakkını verememiş. Siz ne dersiniz ?
Kaynak
Renault Clio Gordini RS lap times and specs - FastestLaps.com (http://www.fastestlaps.com/cars/renault_clio_gordini_rs.html)
VW Polo GTI 1.4 TSI lap times and specs - FastestLaps.com (http://www.fastestlaps.com/cars/vw_polo_gti_14_tsi.html)
ABT Leistungssteigerung : Produktprogramm (http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/VW-Polo-6R0-Motortechnik_1708_1402_4/produkt/ABT-Leistungssteigerung-5207/)
Max speed
1. ABT Polo GTI: 241 km/s (148,76 mph)
2. VW Polo GTI: 229 kph (141.98 mph)
3. Gordini Clio RS: 224 kph (138.88 mph)
0-100 kph
1. ABT Polo GTI: 6,5 sn
2. VW Polo GTI: 6,7 sn
3. Gordini Clio RS: 7,0 sn
0-200 kph
1. ABT Polo GTI: n/a
2. VW Polo GTI: 29,9 sn
3. Gordini Clio RS: 33,7 sn
0-100 mph
1. ABT Polo GTI: 15,6 sn
2. VW Polo GTI: 16,3 sn
3. Gordini Clio RS: 17,4 sn
1/4 mile
1. ABT Polo GTI: n/a
2. VW Polo GTI: 15,0 sn
3. Gordini Clio RS: 15,2 sn
1/8 mile
1. ABT Polo GTI: n/a
2. VW Polo GTI: 10.1 s @ 80 mph
3. Gordini Clio RS: 10.2 s @ 79 mph
0-1000 meters
1. ABT Polo GTI: 26.3 s @ 203 kph
2. VW Polo GTI: 27.4 s @ 193 kph
3. Gordini Clio RS: 28.0 s @ 188 kph
Dyno Power Output
1. ABT Polo GTI: 154 kw (208 bhp / 210 ps) @ 6000 rpm
2. Gordini Clio RS: 148 kw (198 bhp / 201 ps) @ 7100 rpm
3. VW Polo GTI: 132 kw (177 bhp / 179 ps) @ 6200 rpm
Dyno Torque Output
1. ABT Polo GTI: 290 Nm @ 2500 rpm
2. VW Polo GTI: 250 Nm @ 2000 rpm
3. Gordini Clio RS: 215 Nm @ 5400 rpm
Mass
1. Gordini Clio RS: 1282 kg
2. VW Polo GTI: 1194 kg
3. ABT Polo GTI: 1194 kg
Juggernaut
09-07-2011, 19:06
Bence sonuçları bile bile açmışsın konuyu:)
Polonun genel olarak + sı daha fazla.Günlük poloyu,pistte clioyu seçerdim.
Trance-R
09-07-2011, 22:39
POLO :)
vergi , yakıt , iç konsol , kalite ... ama RS başka :)
vanished
09-07-2011, 23:11
Bence sonuçları bile bile açmışsın konuyu:)
Polonun genel olarak + sı daha fazla.Günlük poloyu,pistte clioyu seçerdim.
Vallahi'de billahi de bilmiyordum bilsem normal 1.4 TSI ile açarım ki konuyu neden kasayım ABT falan diyim. 1.4 TSI'ı gordini rahat yer diyordum. inan bu verileri görünce şaşırdım.
ya bu reno ne zaman güzel direksiyon yapabilecek çok merak ediyorum?
genel olarak fransız araçlarında oluo bu çirkin direksiyon furyası,allah aşkına spor araca öle kamyon direksiyonu gibi direksiyon konur mu yahu?
bide polo nun direksiyona bak walla sırf bu yüzden bile polo alınır...
megane III üm war çok hoş bence ya:D
kelalper
19-07-2011, 08:09
stock binilecekse polo mantıklı ama biraz yüklenecekse polo nun DSG Yuri Gagarin olabilir.
BuraKirca
19-07-2011, 08:45
polo ezmiş:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.