Orijinalini görmek için tıklayınız : Integra B18A2 mi? yoksa B18C GSR mı?
Arkadaşlar sene sonunda başlamak istediğim bir projem var. Integra için B18a2 mi yapmak daha kolay olur yoksa B18C GSR mı? maddi olarak sorun yok, turbo yapmak istemiyorum , n/a olacak ama karar veremedim hangisiden daha iyi verim alırım? daha fazla güç değil daha fazla verim önemli ? daha uzun süre kullanım vb.. parça fiyat bilgisi aklında olanlar cvp yazarsa çok sevinirim. ayrıca yurtdışından getireceğimiz bir B18C yi TR de işletebilir miyiz? ikisinin de maliyetini aşşağı yukarı tahmin edenlerden de bilgi rica ediyorum. Kardeşim için alacağımız Crx için de B16a2 yada direk turbo düşünüyoruz swapdan daha ucuz ve daha hızlı olacağını düşünerek. Bu konuda da görüşlerinizi yazar mısınız?
P.S: Forumdaki tüm CRX ve TEG konularını okudum
Talih.b16
11-07-2011, 23:17
b18 gsr işlenmiyo onu biliyorum
boosted_pug
12-07-2011, 00:04
bence maddiyatda sıkıntı yoksa k20 den şaşmayın atmosferik frenkeştayn swap yapar 2.4 de binersiniz turbo zaten orjinali 400 500 hplere çıkabiliyo
b18a2 ile b18c aralarında güç farkı + malzeme farkı var yanılmıyorsam sadece krankları aynı..
bencede maddiyat sorun deil ise k20 güzel olabilir.
yada b18c-r
b18 gsr işlenmiyo onu biliyorum
Neden işlenmiyor talih abi ?
by_hayali
12-07-2011, 08:23
imkan varsa b18c-r yada b18c5 :) atmosferik olarak gayet tatminkar olur
b18a2 orjinalde vtec olmayan bir motor(non-vtec) sonradan ls/vtec'e çevriliyor diğerlerine göre biraz daha zahmetli olur ;)
fsunnetci
12-07-2011, 09:38
Anlamadığım konu Integra'da zaten mevcutta B18A2 var :soru:
Eğer MAddi sorunun yok ise o zmn B18/LS-Vtec Yap bunun sana maliyeti 15binTL'yi bulur ama ortaya komple Stage2 bir TEG çıkar ve sana B18c'yi aratmaz ve hatta OEM B18C'den de daha üstün olur ;)
Talih.b16
12-07-2011, 12:11
Neden işlenmiyor talih abi ?
gsr motoru olan bi araç trde yok zannedersem yurt dısından gelincede fatura falan nasıl oluyo bilmiyorum biz fuata ve sitete bu işi yapan bikaç arkadasa sorduk herkes olmaz dedi.hatta fuata sorduk kıbrısatki en iyisi b16 swaplayın demişti eg için konuşuyorum tabii.
alala bilal abi b18 takmıştı işlenmişti heralde
Talih.b16
12-07-2011, 12:40
kapakla falan başka şekilde yaptıysa bilmem yada ozaman oluyodur.ben yeni araştırdım 1 aylık mevzu yani kime sorduysam olmaz dedi sen yine bi araştır
B.Aktepe
12-07-2011, 12:59
ben motoru 3 sene önce işlettim. o zaman problem yaşamamıştım. ama şimdiki düzenlemeler ile hem ruhsat hemde gümük işlemlerinde problem yaşayabilirsiniz.
maliyet performans oranına göre bakacak olursan ls vtec yapman daha mantıklı olucaktır. en azından gümrük ve ruhsat işlemleri ile uğraşmazsın.
he yok uğraşıcam diyorsan. ısrarla atmosferik yapmak istiyorum diyorsan k swap düşünebilirsin.
Talih.b16
12-07-2011, 13:05
banada bilalin yazdıkları gibi bişi sölenmişti onunla uğraşma b16 yap demişledi demekki doğruymuş bi yannışlık yok.en doğru ağızdan cevabı aldık.illegal yapılır tabi mutlakada ruhsata işletemessin onu pek kimse istemez heralde
herkese cvp ları için teşekkürler , k swap seçeneklerimiz de yoktu ama elinde faturalı motor olan varsa işletebileceğimiz neden olmasın, motoru tak kullan istemiyorum, bunun muayenesi falan var , ne polisle ne de tüv le uğraşmadan legal bi şekilde binmek istiyorum. 15 + araba mailyeti bana uyar , l/s vtec tam olarak ne mantıkla çalışıyor ? vti ile fark oluor mu ? hatta hazır yapılmış b18a2 varsa yada faturalı ruhsata işlenmiş b18c direk bu şekilde alır ve speclerini değiştiririm.
Talih.b16
12-07-2011, 19:57
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/74380-integra-b18c-ust-kapak.html
buraya bakın burdaki arkadaşlara sorun onlar size yardımcı olucaktır
LS Vtec normal b16a2 vti motorundan bi gömlek üstün oluyor.
1.8 litrelik hacim ile daha belirgin tork oluyor.
sanırım her integra sahibinin kalbinde yatan bi projedir :D
gokhan035
12-07-2011, 20:19
ben motoru 3 sene önce işlettim. o zaman problem yaşamamıştım. ama şimdiki düzenlemeler ile hem ruhsat hemde gümük işlemlerinde problem yaşayabilirsiniz.
maliyet performans oranına göre bakacak olursan ls vtec yapman daha mantıklı olucaktır. en azından gümrük ve ruhsat işlemleri ile uğraşmazsın.
he yok uğraşıcam diyorsan. ısrarla atmosferik yapmak istiyorum diyorsan k swap düşünebilirsin.
Bilal B18CR ın Allah belasını vermeye :) inanılmaz güzel bi motor Allah razı olsun zamanında getirmiş herşeyini halletmişsin :) sesi verimi vs mükemmel
bu karşılaştırma da vtec kapak yapmak daha uygun gibi duruyor.
K20 çok daha iyi olur.
ama b20 vtec bi cem abinin arabasını biliyorum turbo teg. b20 vtec atmo nasıl olur merak ediyorum :)
meraka gerek yok.
google a b20 vtec terörizm yaz :D
meraka gerek yok.
google a b20 vtec terörizm yaz :D
Bizzat çektim :D
YouTube - ‪B20 VTEC EG HATCH‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=Sk1RVAaxeQs&feature=channel_video_title)
Sk1RVAaxeQs
meraka gerek yok.
google a b20 vtec terörizm yaz :D
TEG'de merak ediyoz oğlum EG'de çok var
herkese cvplar için teşekkürler , en kısa zamanda site de haberlerini paylaşmaya başlarım inş.
şu k20 ye bir ben ısınamadım sanırım :) daha çıkalı kaç sene oldu patlayanlarmı dersin stock motor yatak saranlarmı dersin durmadan subabla öpüşenlermi dersin bu motor 15-20 yıl sonra ne olacak çok merak ediyorum
b serisi devam derim
şu k20 ye bir ben ısınamadım sanırım :) daha çıkalı kaç sene oldu patlayanlarmı dersin stock motor yatak saranlarmı dersin durmadan subabla öpüşenlermi dersin bu motor 15-20 yıl sonra ne olacak çok merak ediyorum
b serisi devam derim
Nasıl yani. Kullanma ile alakalı dediklerin. B serisinde yokmu bunlar sanıyorsun ? O zaman D serisi araçların tamamını çöpe atsınlar.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.