PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : teknik yardım pls...



cvxx
12-07-2011, 18:54
standard vti krankı ve 1.8 integra krank ölçüleri bire bir uyyor Ana 55 Kol 45 Dişli 28 fakat strong 1* derece fazla çıkıyor. yani vti strongu 92* integra strongu 93* ve buna göre integra krangını kullanırsam standar vti krank kolları uzun gelecek ve büyük ihtimal yukarı değecektir diye düşünmekteyim ( integranın blok uzunluğu daha fazla diye biliyorum) integranın kollarını kullansan sanırım gene aynı durum söz konusu olacak. bu krankı kullansam kol işini nasıl çözerim ve maliyeti ne olur sizce? yardım bekliyorum acil lütfen ( kapak taşlamak gerkirmi) 81.5 yüksek sıkıştırma piston kullanılacak değerlendirme buna göre olur sanırım help me!

cvxx
13-07-2011, 01:21
nerde bu vtec ci arkadaşlar herkezmi tıkandı?

boosted_pug
13-07-2011, 01:34
öncelikle bold ve büyük yazmak yasak die biliyorum bi kurallara bakınız yinede

sorunuza gelince 1mm yüksek bi değer benim araçta 0.6mm piston yüksekliği silindir kapağına vurmuştu o yüzden kısa kol bulmanız gerekli yada yaptırtmanız onun haricinde pistonların çevresinden içeri doğru da alabilirsiniz ( ben bu şekilde çözdüm) orta kısmı bıraktım kenarlardan bir miktar aldırdım yada kalın kapak contası belki kurtarabilir ama buda sıkıştırmanızı bir miktar düşürür

senna
13-07-2011, 07:33
birincisi kim tıkanmış? görememiş olabiliriz daha yeni açmışsın konuyu 2de mesaj atmışsın:)

uzun kol kullanacaksan ona göre ya piston yaptıracaksın, yada kısa kol kullanacaksın aynı pistonu kullanmak istiyorsan iki seçenekten biri, kol uzayınca pistonun pim yüksekliği yukarı kayması gerekecek eğer tepeden dokunulmayacaksa ki kişisel olarak o tip bir işlem yapmam

integra vs krankının blok yüksekliğini bilmeden bu yorumu yaptım belki kurtarabilir ölçmek lazım

B.Aktepe
13-07-2011, 07:34
b18a2 krankı 89mm, b16a2 krankı 77.4mm

orjinal vti kolları ile kullanıp, custom piston yaptırman gerekiyor. ayrıca 89mm krankın ağırlıkları(sakalları, karşı ağırlıkları vs.) vti bloğunda yağlama jetlerine değer. yağ jetlerini iptal edip, (golden eagle oil squirter plug ile) custom piston yaptırırsan sağlıklı şekilde binersin. eğer krankın ağırlıkları hala bloğa temas ediyorsa, krankın ağırlıklarından alıp, krank,volan,krank kasnağı ile birlikte tekrar balans yaptırman gerekir.

cvxx
13-07-2011, 09:16
illa krank üzerinde işlemmi yapmak gerekiyor? ( daha önceki aracımda bu yüzden krank kesmişti) elimde olan mevcut pistonları kullansam kolu kendimmi yaptırmalıyım? yada sanırım en mantıklısı standart bi krank kullanmak galiba?

B.Aktepe
13-07-2011, 09:54
kol yaptırma, piston yaptır. r/s ratio dediğimiz bir oran var. kolu kısaltarak iyi bir iş yapmış olmazsın. illa krank üzerinde bir işlem gerektirmeyebilir. dediğim gibi yağ jetlerini iptal ettiğin zaman değmiyor olabilir. şu an tam hatırlamıyorum.

cvxx
13-07-2011, 11:39
ben tam bir ölçüm yapayım çalışmalardan haber veririm hiç olmazsa başka arkadaşlar faydalanır

bladerk
13-07-2011, 23:37
84mm gömlek ve pistonla gayet güzel hacim alırsın kasmadan krankla tr şartlrında oynamanı çok önermem jetlere dikkat kol olarak b16b 142mm b18c1/5 137.9 mm gibi farklı seçenekler de var illa 134 ya da 137 değil gömlek desteğiyle ve bi çok işlemle garip hacimler çıkıyo ama önerilmiyo