Orijinalini görmek için tıklayınız : A3 1,8T 300hp'e çıkarmak için neler gerekli?
motorun içine çok fazla girmeden(piston vs.) 300hp güce nasıl çıkabilirim???
2000 model 8L A3
Komple egzos, K04 turbo, RevoTechnık stage 2 chip, kaliteli bir cai veya kutuiçi filtre, 4 barlık benzın regulatoru (fpr), yuksek basınclı benzın pompası ve de biraz daha buyuk bir intercooler belki:)
enjektör de katalim ama stok olcekse 300hp zor gibi gelyooobana????
K04 Turbo, Manifold, Turbodan sonra komple egzoz, TT/S3 Inlet Pipe, VR6 Maf Housing, TT/S3 Filtre kutusu yada normal filtre, 4bar fpr, 400cc üzeri enjektorler, forge dv, n75j yada mbc/evc, fmic intercooler ve yeni intercooler borulandırmaları, bronz debriyaj yada ecs stage 2 debriyaj seti, güçlendirilmiş motor kulakları ve en önemlisi yeni yazılım.
Olmasada olur olarak aks ekleyebilirim sadece listeye, kırdıkca degistirirsin fazla maliyetli değil, bütün bu söylediklerim nereden baksan 9,000 ytl tutar düzgün iş yapılırsa, yoksa zaten yapmaya gerek yok boşuna:)
Bu saydıklarımla 280hp civarına gelirsin, 300 ve sonrası için gt28rs öneririm, zaten yapacaksan 2,3 fazla koy gt28rs yap, 340 hp...
9,000 ytl yi neye dayanarak çıkarttığımda söyleyim tahmini fiyatlarla, tam olarak yardımcı olabilmiş olayım.
K04 Turbo 1000 ytl
Manifold 700 ytl / daha pahalı olabilir, net bilmiyorum
Egzoz, Intercooler borulandırmaları 1500 ytl
Inlet Pipe 200 ytl
Custom borulandırmalar (turbo için) 250 ytl
MAF Housing 40-50 ytl (çıkma)
Filtre kutusu/filtre 150 ytl
FPR 100 ytl
Enjektorler 750 ytl
DV 300 ytl
N75j/mbc 200 ytl
Evc (tercih) 500$+
Intercooler 600 ytl (değişir)
Debriyaj 1000 ytl (ecs stg2 + 11lbs volan)
Motor Kulakları 500 ytl
Yazılım 1500 - 2000 ytl
8,500 ytl civarı tutuyor bu hesapta, bunlar dışında cıkan incik boncukta çok olacak, onlarda topladığın zaman baya bi tutuyor. Eklemeyi unuttuğum 1-2 şey olabilir belki gece gece :)
Motor kulakları dışında söylediklerimin hepsi olmazsa olmaz, motor kulaklarıda olursa iyi olur olarak ekledim.
Kafana takılan birşey olursa sorabilirsin
headers haricinde komle egzost sitemi var, hks kutu içi filtrem var, superchips var ama wimmer yaptırmayı düşünüyorum çünkü bülent abide ölçtük 1,5bar basıyo ve bi işe yaramıyo, bu şekilde wimmer'ide yaptırdığmızı düşündüğümde 200hp'i rahat görüyo olucak tahminlerimize göre zaten sadece +46hp wimmer veriyo, peki sadece 80hp için 9000ytl m, harcıycaz biraz fazla geldi tutar banada hadi chipi egzostu filtreyi flan çıkardığımızda nerden baksan 7000'den fazla bi rakam geliyo sadece 80hp için :)
1,8T hakkındaki bilgini biliyorum kardeşim, zaten senden cavap bekliyodum çünkü senin arabanda böyle bi araba, fakat rakamlar bana biraz fazla geldi pek emin değilim ama..
rakamlar bu civardan dahada fazlaya cikabiliyor.hatta cikiyor.cunku illa bir yerlerde bir sorun cikiyor,hata oluyor...
headers haricinde komle egzost sitemi var, hks kutu içi filtrem var, superchips var ama wimmer yaptırmayı düşünüyorum çünkü bülent abide ölçtük 1,5bar basıyo ve bi işe yaramıyo, bu şekilde wimmer'ide yaptırdığmızı düşündüğümde 200hp'i rahat görüyo olucak tahminlerimize göre zaten sadece +46hp wimmer veriyo, peki sadece 80hp için 9000ytl m, harcıycaz biraz fazla geldi tutar banada hadi chipi egzostu filtreyi flan çıkardığımızda nerden baksan 7000'den fazla bi rakam geliyo sadece 80hp için :)
olaya 80 hp olarak bakma :) o 80 hp çok ciddi farklar yaratır, o bir yana 80 hp için 7000 ytl harcanmaz belki ama +140-150 hp için 10,000 ytl harcanır... :) ama paranın dışında kendindende cok şey harcayacaksın :) Emirinde dediği gibi, rakamlar çıktıkça çıkıyor :)
headers haricinde komle egzost sitemi var, hks kutu içi filtrem var, superchips var ama wimmer yaptırmayı düşünüyorum çünkü bülent abide ölçtük 1,5bar basıyo ve bi işe yaramıyo, bu şekilde wimmer'ide yaptırdığmızı düşündüğümde 200hp'i rahat görüyo olucak tahminlerimize göre zaten sadece +46hp wimmer veriyo, peki sadece 80hp için 9000ytl m, harcıycaz biraz fazla geldi tutar banada hadi chipi egzostu filtreyi flan çıkardığımızda nerden baksan 7000'den fazla bi rakam geliyo sadece 80hp için :)
Aracın turbo oldugundan +40 hp yi ufak tefek işlerle alabiliyosun çunku vw bu toleransı motor omrunu uzun tutmak acısından saklı tutuyor.
sonraki gucleri almak istediginde ise para harcaman gerekiyo ne yazıkki ...
mesela 300 hp oldugunu varsayalım 350 hp olmak istersen gene bi bkadar harcarsın asagı yukarı ...
maksat uğraşmak yoksa arabamın üstüne bu rakamları koyunca 290hp gücünde bir S3 sahibi olabilirim ama dediğim gibi önemli olan uğraşmak... peki k04'ü K03'ün yerine koymakla iş bitiyor mu yoksa ekipmanları var mı? he bide oytun bişe daha sorucam abi, eğer ekipmanları var dersen K04'ün, bu verdiğin 1000ytl'ye bu ekipmanlar dahil mi??
s3 den, a3 den alacağın performansı alamazsın, arada güc kaybı ve ağırlık gibi ciddi farklar var :) k03 yerine k04 takamazsın, manifoldu değiştirmen lazım, flanşla olur ama uzun soluklu olmaz, sadece k04 takmanında manası yok hiçbir şekilde extradan güç alamazsın sadece turboyla :) fakire düşersin hatta... ekipman derken?
Bu arada, işçiliği unutmuşum listede :):)
Aracın turbo oldugundan +40 hp yi ufak tefek işlerle alabiliyosun çunku vw bu toleransı motor omrunu uzun tutmak acısından saklı tutuyor.
sonraki gucleri almak istediginde ise para harcaman gerekiyo ne yazıkki ...
mesela 300 hp oldugunu varsayalım 350 hp olmak istersen gene bi bkadar harcarsın asagı yukarı ...
Buğranında dediği gibi, aracı fazla uğraşmadan 200 hp ye çıkartabiliyorsun rahatca, bunu yapabilmende dahada üzerinede çıkartabilecekmişsin gibi gelmesini sağlıyor, ama malesef o kadar basit değil sonrası dediğim gibi, girdinmi girmen lazım, girince gerisi illaki geliyor cünkü :)
chip,egzos ıvır zıvır 200hp rahat aliniyor oytunun dedigi gibi .ancak ekstra guclerin icin ekstra (ciddi miktarda) para harcaman gerekiyor.hatta paradan ziyade zaman ve emek harcamak gerekiyor.hatta sinirlerin oldukça gerilecek ,yeri gelecek arabandan nefret bile edeceksin :) cunku hic ama hic kulay bir iş degil.oytunun yukarda dedigi gibi sadece turbo ile iş bitmez.yapanlar oldu hic bir ise yaramadiklarini kendileride gördüler.iş bu kadar kolay olsa herkes k03 ü söker yerine 04 koyar mis gibi gezer...
chip,egzos ıvır zıvır 200hp rahat aliniyor oytunun dedigi gibi .ancak ekstra guclerin icin ekstra (ciddi miktarda) para harcaman gerekiyor.hatta paradan ziyade zaman ve emek harcamak gerekiyor.hatta sinirlerin oldukça gerilecek ,yeri gelecek arabandan nefret bile edeceksin :) cunku hic ama hic kulay bir iş degil.oytunun yukarda dedigi gibi sadece turbo ile iş bitmez.yapanlar oldu hic bir ise yaramadiklarini kendileride gördüler.iş bu kadar kolay olsa herkes k03 ü söker yerine 04 koyar mis gibi gezer...
eyw, yani şimdilik 200hp'le yatinicez heralde:) öyle görünüyo
34 UZ plakalı audi a4 1.8t sport var arkadaşımda 180 hp standart şu an kendisi askerde ama bayağı bir para harcadı arabasına. karşılığını aldığını söylüyordu ancak :)
t25 yada t3/4 flanslı bi manifold bide turbo, e tabi bide yazılım
kafan 3000ytl sin, daha ucuza olmazmı dersen hiç bulaşma derim cunku yapıcak kişi cok olur.
ama butce sıkıntısı yoksa cok gzl bi proze olur ileriye yonelik 300un ustune bile cıkarsın
ki yabancı arkalrımız gt35 tarzı turbolar ile gezmekteler
t25 yada t3/4 flanslı bi manifold bide turbo, e tabi bide yazılım
kafan 3000ytl sin, daha ucuza olmazmı dersen hiç bulaşma derim cunku yapıcak kişi cok olur.
ama butce sıkıntısı yoksa cok gzl bi proze olur ileriye yonelik 300un ustune bile cıkarsın
ki yabancı arkalrımız gt35 tarzı turbolar ile gezmekteler
bi ara bi yerde duymuştum satılık kit vardı herşeyiyle borularını hortumlarına kadar ve 3,500ytl ye vericekti 300hp'i görürsünün demişlerdi bu bahsettiğiniz bir başka turbo kiti gibi mi??
bi ara bi yerde duymuştum satılık kit vardı herşeyiyle borularını hortumlarına kadar ve 3,500ytl ye vericekti 300hp'i görürsünün demişlerdi bu bahsettiğiniz bir başka turbo kiti gibi mi??
Bahsettiğin kit benim sattığım kit olabilir ATP Turbonun kiti idi o guzel bişidi ama herşey var ibaresi biraz yanlış Sadece turbo kiti (borular manifolt turbo vs..) bu kiti takabilmen içinde bisuru sey yapman gerekiyo tum turbo kitlerinde oldugu giibi ...
(yazılım+intercooler+enjektor+eksoz+işçilik+sonrad an cıkıcak bir suru ıvır zıvır gosterge gibi)
Bahsettiğin kit benim sattığım kit olabilir ATP Turbonun kiti idi o guzel bişidi ama herşey var ibaresi biraz yanlış Sadece turbo kiti (borular manifolt turbo vs..) bu kiti takabilmen içinde bisuru sey yapman gerekiyo tum turbo kitlerinde oldugu giibi ...
(yazılım+intercooler+enjektor+eksoz+işçilik+sonrad an cıkıcak bir suru ıvır zıvır gosterge gibi)
:icon_tup:
10 civarına cıkıyor gene fiyat her türlü, yani ucuza yok malesef öyle birşey :)
200hp gayet keyifli oluyor bence simdilik bununla yetin derim...
:icon_tup:
10 civarına cıkıyor gene fiyat her türlü, yani ucuza yok malesef öyle birşey :)
E tabiki normali bu aslında ucuza güç ucuza ekmek yok ne yazıkki keşke olsada hepberaber ucuza yapsak bitse ama olmuyo işte ....
Bahsettiğin kit benim sattığım kit olabilir ATP Turbonun kiti idi o guzel bişidi ama herşey var ibaresi biraz yanlış Sadece turbo kiti (borular manifolt turbo vs..) bu kiti takabilmen içinde bisuru sey yapman gerekiyo tum turbo kitlerinde oldugu giibi ...
(yazılım+intercooler+enjektor+eksoz+işçilik+sonrad an cıkıcak bir suru ıvır zıvır gosterge gibi)
valla sizin kim olduğunuzu bilmediğim için bişe diyemiycem:) ama bana söylenen herşeyiyle tam bir kitti, hatta 1,8T'ye uygulanmış diye hatırlıyorum yalan olmasın... bu arada turbo kitinin içinde yazılım, egzost ve işçiliğin olmadığını herkes bilir ki bende öyle bişe idda etmedim kardeşim yanlış anlaşılmasın
bu işler ucuz olsaydı zaten ben girmesdim alırdım bi tane 50-60hp araba takılırdım kafama göre çünkü burdaki maksat farklı olmak değil mi? o zamanda ben farklı olurdum 300-500hp'lerin arsında :D maksat ucuza kaçmak değil ki zaten öyle olsaydı arabamda kalitesiz ve ucuz ürünler olurdu...
34 UZ plakalı audi a4 1.8t sport var arkadaşımda 180 hp standart şu an kendisi askerde ama bayağı bir para harcadı arabasına. karşılığını aldığını söylüyordu ancak :)
emre'nin arkadaşı galiba bahrettiğiniz araba, ben arkadaşı tanımıyorum ama arabasını duydum, baya iyimiş 4 tekerden patiye sarıyomuş:D
yok fwd o ediminkiyse
arkadaşın adı Can galiba yanlış hatırlamıyorsam
ha pardon tamam can o, us plaka edim dediğim, karıstırdım. canın araba quattro, güzel oldu o
ha pardon tamam can o, us plaka edim dediğim, karıstırdım. canın araba quattro, güzel oldu o
evt coiloverları ile yola tutunuyo ama lastikler patinajdan tutunmuycan diye inat ediyo. :D
a3 2 ceker patinajdan kurtuldugu yerde hızlı olucaktır
a3 2 ceker patinajdan kurtuldugu yerde hızlı olucaktır
kısacası 3. vitesten itibaren diyebilirmiyiz :D
gt 2871r turbo,forge ıntercooler ,650 cc enjektör,komple egsoz sıstemı,büyük hava akışmetre vss bi kaç parca degıserek 300hp aldık leon cupradan ama bu bızı tatmın etmıor çünki yazılımda probelem olduğunu düşünorum :S yaptık bi hata amatöre iş yaptırdık sırf bu yüzden forged kol,piston vss getırdım almanyadan bakalım masraf 15000 den gidior umarım benım düştüğüm hataya düşmessın kardeş ! (Unitronic yaptırmayı düşünüorum bakalım )
Ahmetfikri
18-04-2009, 10:50
Unitronic güzeldir
TorqueTuning
18-04-2009, 18:20
gt 2871r turbo,forge ıntercooler ,650 cc enjektör,komple egsoz sıstemı,büyük hava akışmetre vss bi kaç parca degıserek 300hp aldık leon cupradan ama bu bızı tatmın etmıor çünki yazılımda probelem olduğunu düşünorum :S yaptık bi hata amatöre iş yaptırdık sırf bu yüzden forged kol,piston vss getırdım almanyadan bakalım masraf 15000 den gidior umarım benım düştüğüm hataya düşmessın kardeş ! (Unitronic yaptırmayı düşünüorum bakalım )
Daha önceki yazılımı kim yapmıştı? Dilerseniz yardımcı olamaya çalışırım..
Eray Yümsel
18-04-2009, 18:33
gt 2871r turbo,forge ıntercooler ,650 cc enjektör,komple egsoz sıstemı,büyük hava akışmetre vss bi kaç parca degıserek 300hp aldık leon cupradan ama bu bızı tatmın etmıor çünki yazılımda probelem olduğunu düşünorum :S yaptık bi hata amatöre iş yaptırdık sırf bu yüzden forged kol,piston vss getırdım almanyadan bakalım masraf 15000 den gidior umarım benım düştüğüm hataya düşmessın kardeş ! (Unitronic yaptırmayı düşünüorum bakalım )
unitronic son karar daha ötesi yok vw audi de prof. düşünmeden gidip yaptır ayarını aradaki farkı görceksin ;)
Vtec-SEDAN
18-04-2009, 19:25
bu projen için sana tavsiyem;
VWTECH Bostancı San. Sit G Blok No:2 0216 575 11 49 ( ilkan )
k04 le orjınal manıfold olur.flansla degıl ,k04un egzoz salyangozunu degıstırerek olur.ha ne kadar verımlı olur ona bısı dıyemem ama olur :) ılla 300hp degılde 250-260la yetıneceksen enjektorede gerek yok.fpr nı degıstırırsın yeterlı olur.motor ıcıne zaten 400lere kadar gırmeye gerek yok.yazılım guzel secılmelı wımmer,unıtronıc yada revoda olabılır.superchıps kotu degıl ama bunların yanında soft kalır.orjınal fıltre degısecekse tek tercıhın aem dry flow yada varsa benzerı bı yagsız fıltre olsun.gerısı maf a yaramıyor malesef.egzozun komple turboback 60mm yeterlı olur asırı sesten de basın agrımaz.baskı balata ıster aftermarket bısı al ıstersen bronz yaptır.stock bıle yeter aslında ama arabayı guclendırıpte yavas kullanmayacagın ıcın stock cok uzun omurlu olmaz.maf housıng ve ıntake komple 3ınc olabılır.ıntercoolerda yetmeyecegı ıcın onuda degıstırmen buyuk fayda saglayacaktır ama borulandırmayı yaparken havayı mumkun oldugunca kısa dolastırmaya bak.
ıyı forumlar.
Vtec-SEDAN
18-04-2009, 19:55
k04 le orjınal manıfold olur.flansla degıl ,k04un egzoz salyangozunu degıstırerek olur.ha ne kadar verımlı olur ona bısı dıyemem ama olur :) ılla 300hp degılde 250-260la yetıneceksen enjektorede gerek yok.fpr nı degıstırırsın yeterlı olur.motor ıcıne zaten 400lere kadar gırmeye gerek yok.yazılım guzel secılmelı wımmer,unıtronıc yada revoda olabılır.superchıps kotu degıl ama bunların yanında soft kalır.orjınal fıltre degısecekse tek tercıhın aem dry flow yada varsa benzerı bı yagsız fıltre olsun.gerısı maf a yaramıyor malesef.egzozun komple turboback 60mm yeterlı olur asırı sesten de basın agrımaz.baskı balata ıster aftermarket bısı al ıstersen bronz yaptır.stock bıle yeter aslında ama arabayı guclendırıpte yavas kullanmayacagın ıcın stock cok uzun omurlu olmaz.maf housıng ve ıntake komple 3ınc olabılır.ıntercoolerda yetmeyecegı ıcın onuda degıstırmen buyuk fayda saglayacaktır ama borulandırmayı yaparken havayı mumkun oldugunca kısa dolastırmaya bak.
ıyı forumlar.
kısaca herşey bolt on işçilik sök tak olmamalı, biraz custom düşünmek lazım.. :) :icon_tup:
eline sağlık Orhan
maskaran
16-03-2010, 19:38
passat 1.8 t 280 hp ye çıkarmak için 2300 $ harcadım 2006 da
passat 1.8 t 280 hp ye çıkarmak için 2300 $ harcadım 2006 da
peki ne gibi modifikasyona gittiniz parayla acaba?
ahmet3425
16-03-2010, 20:41
konunun acılma tarihi 2007 bugun bu sartlarda 300 beygire cok daha ucuza ve kolay bir sekilde cıkabiliyor bu araclar...
AHMET1907
16-03-2010, 22:45
ATP eliminator ise yaramaz diyolar eliminator olmayan gt28 kit varmi?
Aytepe53
17-03-2010, 09:37
benim araca ful stock kt04,00,01 turbo ile + yazılım ile sorunsuz 250,260 hp ulaşmak mümkün müş.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.