Orijinalini görmek için tıklayınız : 106 gti turbo yapıyorum desem
boosted_pug
25-09-2007, 15:56
arkadaşlar aranızda bu aracı turbolamış olan arkadaşlar warsa yardımlarını bekliyorum aracımı turbolamak istiyorum ama ne gibi sorunlar çıkar neler almalıyım ileride negibi sorunlar yaşarım yardımcı olursanız çok memnun olurum teşekkürler
yapan cok oldu daha once.
bence ahmete bir danıs, saxo vts turbo ile o cok ugrastı ve drag birincisi olarakta emeklerinin karsılıgını aldı.
boosted_pug
25-09-2007, 16:13
sağolasın khan teşekkürler
bence biraz daha sabret pasaoglu kit hazırlıyomus diye bir dedikodu dolanmakta ortada ...Senin için biraz daha zahmetsiz olur bence
boosted_pug
27-09-2007, 01:03
Facia tesekkurler arkadaslar daha onceden yapmis olan arkadaslarin yardimlarini bekliyorum
04 barda Dynodynamics Stock motor 51 lik egsozt ile 178Beygir
benim bilgim bu
Vts_Power
27-09-2007, 09:39
Facia tesekkurler arkadaslar daha onceden yapmis olan arkadaslarin yardimlarini bekliyorum
bütçe ne??
04 barda Dynodynamics Stock motor 51 lik egsozt ile 178Beygir
benim bilgim bu
stocta yıpranma payı nedir ???
gazladk baya sorun çıkmarmadı hala
chip kısa eksantirlker güzel seyler olur gibi ozman alsakmı bitane 106
egzantirik atmosferik için -beygir çıkarır
pt52 ile fln elde edemezmiyiz bişiler bide bi yerde duydum orj egzantirigi derciliye ceviriyolarmış durum nasıl olur
bişey merak ettim turbolu 106 nın beynidemi orjinal yoksa farklı beyinmi kullanıldı?
eet yazılım ve kullanılan parçalar hakkında bilgin varmı OZ ?
eet yazılım ve kullanılan parçalar hakkında bilgin varmı OZ ?
yazar yazar yakında :)
çok yuksek güç hedeflenmıosa atmosferık daha mantıklı bence;)
çok yuksek güç hedeflenmıosa atmosferık daha mantıklı bence;)
atmosferikte TB yapsan dahil alıcağın tork turbo kadar olamaz bence. hp hiçbirşeydir tork herşeydir :)
04 dedim hiçbişi yapmadan kapağını bile açmadan tamamen standart
atmosferikte TB yapsan dahil alıcağın tork turbo kadar olamaz bence. hp hiçbirşeydir tork herşeydir :)
tork ölede, devir ve surus zevki ses farklı olur;)
boosted_pug
28-09-2007, 23:52
arkadaşlar çok teşekkürler 4000 ytl ve biraz yukarı çıkabilirim yorum yazan arkadaşlara çok teşekkürler hedef 200 - 250 hp orjinal pistonun üzerinden azıcık alınarak sıkıştırmayı biraz düşürmeyi planlıyoruz biraz araştırdım 0.6 barda felan herhangi bi sorun olmadan yürüyomuş araçlar bu arada parçalar ebaydan yavaş yavaş gelmeye başladı :D herkese ii forumlar
sıkıstırmayı pistonun tepesini almadan dusurebiliyoruz, conta ile.
04 dedim hiçbişi yapmadan kapağını bile açmadan tamamen standart
oz nezaman geliyo bu kit :)
Shadow_Dancer
29-09-2007, 16:03
Nette aradıgın zaman çeşitli kitler bulunabiliniyor özellikle ve dogal olarak fransada...
Bi araştır olmazsa
boosted_pug
29-09-2007, 19:16
sıkıstırmayı pistonun tepesini almadan dusurebiliyoruz, conta ile.
haklısın ama ozaman kapak ile bloğun hiçbi şekilde pürüzsüz olması gerekiyo yoksa araç vuruntulu çalışıyo (benim aracın kapağı küçük bi işlem görmüş daha önce güvenemedim ) birde contanın yüksek ısıda yanma ve kompresyon kaçağı yapma riski war birde zaten ben bugüne kadar gördüğüm bikaç araçda (motor kıran) genelde pistonlar ya segman kanallarından kırılmış yada segman kırmış ortadan delineni hiç görmedim zaten yatakları segmanları değiştircem o yüzden açmışken tertemiz olur herkese teşekkürler parçalar ve fotografları yakında
piston tepesinden almanı önermiyeceğim. insan hazır forget piston alırken bile aracaba gramajları tammı. krankta balans boşluğu yaparmı diye düşünürken alelade göz kararı hadi daha prof (!) diyelim kumpas felan ile ölçerek piston kafasından alırsan üst devirlerde ufacık gram farkları bile 6000 devirde 1500 kere hareket eden bir pistonun motorunu deforme etmesine sebep olur. bence kalın conta kullanarak yüksek olan sıkıştırma değerini düşürebilirsin. he bunun için amerikayıda baştan keşfetmeye yada orjinal bi contayı frezecide inceltip takmaya gerek yok. hazırı var onu al. turbo peugeot ve citron işinde internette gördüğüm en büyük firma (profesyonnellikeri konusunu bilemem) hollanda daki dp-engineering. tüm kiti almasan bile contasını alabilirsin burada contaları ve fiyatları mevcut. tüm motorlar için var. ayrıca her motor için 2 farklı contaları var. çok boost basıcam dersen en çok düşüreni alırsın. tabi alt devirlerinde ölür. he ama kapağına güvenmiyorsan çıkmacılarda pert bi sürü gti var. bir kapak alırsın. ama en güzeli C2 VTS üst kapağı ve kapak içi takımı kullanmam iticileri vs.v.s gibi.
linki unutmuşum buda
http://www.dp-engineering.nl/EN/products/decompression/index.php
boosted_pug
01-10-2007, 03:12
piston tepesinden almanı önermiyeceğim. insan hazır forget piston alırken bile aracaba gramajları tammı. krankta balans boşluğu yaparmı diye düşünürken alelade göz kararı hadi daha prof (!) diyelim kumpas felan ile ölçerek piston kafasından alırsan üst devirlerde ufacık gram farkları bile 6000 devirde 1500 kere hareket eden bir pistonun motorunu deforme etmesine sebep olur. bence kalın conta kullanarak yüksek olan sıkıştırma değerini düşürebilirsin. he bunun için amerikayıda baştan keşfetmeye yada orjinal bi contayı frezecide inceltip takmaya gerek yok. hazırı var onu al. turbo peugeot ve citron işinde internette gördüğüm en büyük firma (profesyonnellikeri konusunu bilemem) hollanda daki dp-engineering. tüm kiti almasan bile contasını alabilirsin burada contaları ve fiyatları mevcut. tüm motorlar için var. ayrıca her motor için 2 farklı contaları var. çok boost basıcam dersen en çok düşüreni alırsın. tabi alt devirlerinde ölür. he ama kapağına güvenmiyorsan çıkmacılarda pert bi sürü gti var. bir kapak alırsın. ama en güzeli C2 VTS üst kapağı ve kapak içi takımı kullanmam iticileri vs.v.s gibi.
linki unutmuşum buda
http://www.dp-engineering.nl/EN/products/decompression/index.php
hocam link için çok teşekkür ederim şimdilik pistonun üzerinden azıcık alarak düşürücem çok haklısın söylediklerinin hepsi doğru forget için araştıma yapıyorum yurtdışında saxosportsclub die bi siteden birkaç arkadaşla konuşuyorum bana (uygun olarak :D ) piston bulucaklar o yüzden birde conta olaına girmedim yorumlar için teşekkürler herkese
boosted_pug
08-10-2007, 19:45
güncell.................
güncell.................
ben güncel diyim. sen ne aşamadasın ?
evet merakla bekliyoruz gelişmeleri ?
SİNANN007
09-10-2007, 13:24
turboda sıkıştırmanın azalması gerekır dıye bılıyorumm pt52 kısa chip falan onlar atmosferık motordaiş yaparda turbo nun ayarları bam başka atmosferiğe göre
yuksek devir donen bi egzantirik takın boylece buyuk bi turbo bagalrsınız, dusuk basınc ile uzun omurlu olur.
kalkısta yada ara hızlanmada zaten alt devir kulanılmıyo
boosted_pug
09-10-2007, 19:53
arkadaşlar gelen yanlış bir parçadan ötürü şuan proje bekleme aşamasındadır ama çok fazla değil en fazla bir hafta allahın saftorik power selleri external wastegate gönderceğine 12 litrelik intercooler göndermiş arabanın tamponundan büyük :D resimler geliyo parçaların
boosted_pug
09-10-2007, 20:04
işte parçaların resimleri
http://img220.imageshack.us/img220/7305/p9060004bc6.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/7800/p9060002hw5.jpg (http://imageshack.us)
http://img232.imageshack.us/img232/306/p9060007ep8.jpg (http://imageshack.us)
http://img232.imageshack.us/img232/9256/p9060008gg1.jpg (http://imageshack.us)
http://img409.imageshack.us/img409/5048/dsc00046cx4.jpg (http://imageshack.us)
XSpower external wastegatemde gelmiş bulunmaktadır bugün :D birtek silikon hortumlarım ve wideband ile boost saatim kaldı onlarda bi sorun olmadıysa bugün yarın gelir herkese ii forumlar
http://img232.imageshack.us/img232/9302/dsc00051oh7.jpg (http://imageshack.us)
http://img409.imageshack.us/img409/8170/dsc00053xx3.jpg (http://imageshack.us)
http://img232.imageshack.us/img232/143/dsc00055xy6.jpg (http://imageshack.us)
http://img409.imageshack.us/img409/3966/p9060006hz6.jpg (http://imageshack.us)
http://img232.imageshack.us/img232/927/dsc00057st2.jpg (http://imageshack.us)
boosted_pug
09-10-2007, 20:09
arkadaşlar bişi sorcam birkaç arkadaştan duydum turbo olduktan sonra debriyaj sorun çıkartıyormuş kaçırma felan yapıyomuş acaba bu konuda bilgisi olan warmı ???
overblack
09-10-2007, 20:31
307 turbosu olan bir arkadaş debriyaj problemi yaşıyor.ama onun setupları senin düşündüklerinin daha üzerinde.debriyaj işine girmeden bir süre orjinalle gez.sorun çıkarırsa değiştirirsin.boşuna para verme şimdiden ;)
hayırlı olsun parcalardan işin guzelligi belli, debriyaz valeo nun yeni spor serisi var onu alabilirsin o intercooleri boruları saxo icinmi sizmi yaptınız?
hayırlı olsun parcalardan işin guzelligi belli, debriyaz valeo nun yeni spor serisi var onu alabilirsin o intercooleri boruları saxo icinmi sizmi yaptınız?
aksaraydaki parçacımda valeo nun o bahsettiğin ürününü sölemişti. yanlız sadece balata satılıyormuş. baskı yokmuş içinde. yada tam tersi :)
valeonun sitesinde var o debriyaj, sadece balata olarak satılıyormuş..
valeonun sitesinde var o debriyaj, sadece balata olarak satılıyormuş..
siteye gerek yok. aksaraydaki parçalar getirtiyorlar. merkezde var diyorlardı. en azından peugeot sitelerine sponsor olan aksaraydak parçacılara bir sorun ;) yurtdışından almaya gerek yok.
fiyat nedir aceba ? 385ytl gibi bişi demişlerdi bana..
fiyat nedir aceba ? 385ytl gibi bişi demişlerdi bana..
banada indirim ile 300-350 arası bi rakam sölemişti. ben alıcaktım 2 ay önce debriyaj değiştirirken sonra vazgeçtim. iyiki almamışım arabayı satıyorum. :)
Vts_Power
18-10-2007, 10:27
baskı balata kesn problem çıkarır.baskı çok yumuşak kalıyor valeonun balatasına falan o parayı vermek mantıksız.ben şu an twin plate'e geçmek zorunda kaldım 1,7 bar + nos lu kullandığımız için.1,2 1,3 bara kadar dayanacak ap baskı ve bronz balatam elimde fazla fiyat 300.emme manifoldunda ve enjektörler konusunda sıkıntı yaşıyacaksınız.yardımcı olurum takılırsanız kolay gelsin
lazım olursa bende spor balata var 3-4 parca olanlardan
ama durumu cok iyi degil caktırım derseinz yada hazır isterseniz caktırır veririm
boosted_pug
18-10-2007, 22:51
arkadaşlar çok teşekkürler vts power acaba emme manifoldunda ve enjektörde ne gibi sıkıntılar yaşıyabiliriz biraz açıklayabilirmisin herkese teşekkürler
yusufbatırel
18-10-2007, 22:54
konuyu dıkkatle ıncelıyorum nedır suankı durum hangı asamadasınız.
Vts_Power
19-10-2007, 10:58
plastik emme manifoldu 1 barda çok fazla dayanmaz pencere açarsınız :) ben alüminyumdan kendim yaptım manifoldumu.bizim enjektörler çok kısa o boyda büyük cc enjektör bulmak çok zor.smt ilede enjektörleri büyüttüğünüz ölçüde alt devirleri kısamazsınız
manifold ve enjektörler görünüyo fikir verir belki
http://img524.imageshack.us/img524/6189/img0211largekg9.jpg
boosted_pug
19-10-2007, 23:45
vys power teşekkürler eline sağlık on numara olmuş walla manifold yakıt kütüğü felan bişi sorucaktım acaba soğutma ile ilgili bişi yapıldımı aracında yoksa standartmı acba teşekkürler
arkadaşlar aracı parçalamaya başladık fotolar en kısa zamanda eklenicek
vys power teşekkürler eline sağlık on numara olmuş walla manifold yakıt kütüğü felan bişi sorucaktım acaba soğutma ile ilgili bişi yapıldımı aracında yoksa standartmı acba teşekkürler
arkadaşlar aracı parçalamaya başladık fotolar en kısa zamanda eklenicek
bekliyoruz. ayrı bir konu açarsan bu sayfalar arasında karışmaz ;)
plastik manifolt hangi akla hizmet bilmem.
sizin emme manifoltu Hangi veriler goz onunde bulundurularak yapıldı?
Kaca mal oldu,
Vts_Power
20-10-2007, 12:05
vys power teşekkürler eline sağlık on numara olmuş walla manifold yakıt kütüğü felan bişi sorucaktım acaba soğutma ile ilgili bişi yapıldımı aracında yoksa standartmı acba teşekkürler
arkadaşlar aracı parçalamaya başladık fotolar en kısa zamanda eklenicek
soğutma standart çift fanlar 2. devreyi açtığında gayet yeterli oluyor.
plastik manifolt hangi akla hizmet bilmem.
sizin emme manifoltu Hangi veriler goz onunde bulundurularak yapıldı?
Kaca mal oldu,
manifold cnc de yapıldı fiyatıda malzemeler ve total işçilik 600 verdim ama babamın emekleri ve uğraşısı 1500 ytlden bile fazladır o manifold üzerinde
boosted_pug
21-10-2007, 01:56
soğutma standart çift fanlar 2. devreyi açtığında gayet yeterli oluyor.
manifold cnc de yapıldı fiyatıda malzemeler ve total işçilik 600 verdim ama babamın emekleri ve uğraşısı 1500 ytlden bile fazladır o manifold üzerinde
hocam sağolasın bişi daha merak ettim acaba frenlerle ilgili bi çalışma oldumu
peugeot partner ve 307 sw frenlerini önericem. fren merkezi disk kaliper ve balata. 283 mm lik diskler yanlız 15" jant istiyor.
http://www.205gtidrivers.com/articles/pics/307brakes1.jpg
bunlar 307 frenleri. 306 gti 6 frenlerini önerecekler olacaktır eminim ama 306gti frenleri 283 mm çapında 22 mm genişliğinde bu 307 frenleri ise 26 mm genişliğinde. çıkmacılardan fren merkezleri ile kaliperleri alarak disk ve fren balatalarını sıfır alabilirsin. birde çelik örgülü fren hortumları ve dot5.1 fren hidroliği sana bayağı bir yeterli gelicektir :)
boosted_pug
21-10-2007, 13:52
schumi çok teşekkkürler
4pod alcon racing kulanıyorum 106tıda.
araba biraz fazla duruyo
Kesin ve prof sonuc
Eskiden brembo cizikli disk ve ferodo kulanırdım oda cok tatminkar
omp balata da vardı pek tavsiye edemicem
http://img164.imageshack.us/img164/8972/spa0208mm0.jpg
fredeo balatada iyi sonuç veriyo..
4pod alcon racing kulanıyorum 106tıda.
araba biraz fazla duruyo
Kesin ve prof sonuc
Eskiden brembo cizikli disk ve ferodo kulanırdım oda cok tatminkar
omp balata da vardı pek tavsiye edemicem
http://img164.imageshack.us/img164/8972/spa0208mm0.jpg
4 podlara bütçeyi bir miktar aşıyor. ama 4 pod da en uygun çözüm 406 coupe 3.0 v6 larda yada 607 3.0 v6 lardaki brembolar. çıkmacılardan 1000 ytl civarına fren merkezi brembo 4 pot kaliper balata ve diskleri alınabilinir. sadece çelik sargılı hortum ve dot5.1 ile çok iyi sonuç alınabilinir.
bu arada fazla durmak iyidir. kaburga kırmamak için kemer takılır ama genede iyi dursun :)
ben 206 xs yaptırdım 0.5 bar bastık 145 hp aldım sımdılık sorunsuz sanırım sende aynısını yapıcaksın tahmınım sende 170 hp cıvarında guc alırsın ama
dıkkat et asırıya kacarsan stok motorda canın yanar basarılar
ben 206 xs yaptırdım 0.5 bar bastık 145 hp aldım sımdılık sorunsuz sanırım sende aynısını yapıcaksın tahmınım sende 170 hp cıvarında guc alırsın ama
dıkkat et asırıya kacarsan stok motorda canın yanar basarılar
kırmızı 1.6 8v olan araç mı?
dostum oncelikle hayırlı olsun insallah istedigin verimi sorunsuz bir sekılde alırsın. Bol şans ve başarılar dilerim
M U R A T
29-12-2007, 12:31
ne aşamadasın yürümeye başlamadın mı?
ayar problemi var sanırım, yada rodajdadır :(
boosted_pug
29-12-2007, 22:35
arkadaşlar teşekkürler arabamın rodajı bitti geçen perşembe günü smt6 nın harnessini bağladım apexi turbo timerimi taktım şimdi büyük enjektör bekliyorum 450 cc o gelinceye kadar 5. enjektörle idare edicem şuan onun haricinde hks evc 4, indiglow kadran, map sensor siparişlerini verdim malzemeleri bekliyorum şimdilik sakin sakin öle sürmekteyim
smt firması ile gorusursen 450cc ye hukmedemicegini, onun yerine surekli 5. enjektor ile yurumen gerektigini soylicekler.
daha once bi arkadasım cok uzun sure mailleşti, hatta afriakadan gelen bu konu ile ilgili maili amerikaya filan attı boyle sacmalık olurmu die, stm7 onerdiler o iş için, oda ozman satısı yoktu:)
boosted_pug
30-12-2007, 10:44
gti teşekkürler hocam benim bi arkadaşım war vti turbosunda smt6 ile 750 cc enjektör sürüyo ama yine bi ona sorayım
baştan sona okudum.. darısı başımıza diyelim.. fotolarıda görmek isteriz
gti teşekkürler hocam benim bi arkadaşım war vti turbosunda smt6 ile 750 cc enjektör sürüyo ama yine bi ona sorayım
kardesim hatirlatmam gerekiyor hondanin enjektor olayi bizimkilerle farkli bizde beyinden 2 cikis var hondada 4 cikis var ama nasil yaptiysa onu iyi becermis
az once arastirdim eger hig impedance kullanmak istiyorsan smt6 ile ek olarak 112 dolara inverter satiyorlar boylelikle kullanabiliyorsun
boosted_pug
24-02-2008, 23:48
koray teşekkürler kardeş akşam görüşürüz sanayide
smt firması ile gorusursen 450cc ye hukmedemicegini, onun yerine surekli 5. enjektor ile yurumen gerektigini soylicekler.
daha once bi arkadasım cok uzun sure mailleşti, hatta afriakadan gelen bu konu ile ilgili maili amerikaya filan attı boyle sacmalık olurmu die, stm7 onerdiler o iş için, oda ozman satısı yoktu:)
sanırım arkadaşına yanlış aktarılmış.Ben standalone a geçene kadar kendi aracımda 450cc ile smt kullanmıştım.Hiç bir sorunum olmamıştı.
Mengü saate bak :hahaha:
boosted_pug
19-03-2008, 17:17
sanırım arkadaşına yanlış aktarılmış.Ben standalone a geçene kadar kendi aracımda 450cc ile smt kullanmıştım.Hiç bir sorunum olmamıştı.
Mengü saate bak :hahaha:
gökhan napıyosun abi sabahın köründe :)
gökhan napıyosun abi sabahın köründe :)
Ne durumda saxo turbo ?
boosted_pug
19-03-2008, 22:39
Ne durumda saxo turbo ?
kardeşim şuan yürüyo 250 hp dyno çıktısı war ama daha işler çok yetiştirebilirsek 2008 ulusal draglara onunla uğraşıyoruz
kardeşim şuan yürüyo 250 hp dyno çıktısı war ama daha işler çok yetiştirebilirsek 2008 ulusal draglara onunla uğraşıyoruz
hiç video foto vs.vs. varmı görsel şekilde ?
gökhan napıyosun abi sabahın köründe :)
bil bakalım naptım :)
sportinger
20-03-2008, 16:59
OTostop mu çekiyodun lan o saatde...
bu arac draga geliyodur heralde sormaya gerek duymuyorum 23 mart
boosted_pug
20-03-2008, 22:39
bu arac draga geliyodur heralde sormaya gerek duymuyorum 23 mart
malesef kardeş gelemiyoruz
OTostop mu çekiyodun lan o saatde...
karşı şeritteki otostopçuda senmiydin madem gördün bi slm verseydin :)
sportinger
21-03-2008, 16:51
olum tükanın önünü kapamayalım dedik kötü mü etmişiz :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.