Orijinalini görmek için tıklayınız : basınç?
10.4 sıkıştırmalı motorda güvenli max. turbo basıncı ne kadar olmalıdır??
uygulama bolt on yapılacak
turbo nedir egzantrik vs nedir bu söylenemezki bu şekilde
e ben dedim ona.
motor d16v1 diyeyim daha açıklayıcı olur.
stock internal bolt on turbo.
turbonun ne olduğunu yusuf yazar
bolt on turbo ne demek turbonun büyüklüğünü özelliklerini yazsanıza:) iş sıkıya gelirse her turboyu bolt on yaparsın:)
turbo nedir egzantrik vs nedir bu söylenemezki bu şekilde
cok özür :D
garett gt25 , egzantrık oem , ınternal wesgate lı sıstem olacak
bolt on turbo ne demek turbonun büyüklüğünü özelliklerini yazsanıza:) iş sıkıya gelirse her turboyu bolt on yaparsın:)
bolt on turbo derken, uygulama bolt on oalcak :D
turbo bolt on demek istemedim yani :D
sürüngen
22-08-2011, 11:09
bolt on turbo derken, uygulama bolt on oalcak :D
turbo bolt on demek istemedim yani :D
arkadaş bi laf nolmuş ya :) bişry merak edıyorum sıkıstırma düşcekmi yoksa direk bolt on uygulayıp basınçmı accaksınız ? aracta suan ne var ve beyın ne kullancaksın çok merak ettım
bide arac lpg limi ?
edit: nick name rebel .
aracın stock sıkıştırması 10.4 turbo uygulanacak araca
garett gt25 turbo (internal wesgate )
550 cc enjektörler
safc ıle kontrol edılecek (0.5 barda yeterlı olacagını düşünüyorum)
avansla şunla bunla oynanmayacak
aracın stock sıkıştırması 10.4 turbo uygulanacak araca
garett gt25 turbo (internal wesgate )
550 cc enjektörler
safc ıle kontrol edılecek (0.5 barda yeterlı olacagını düşünüyorum)
avansla şunla bunla oynanmayacak
Pardon birşey sorabilir miyim Apexi safc yi ecu olarak kullanabiliyor musunuz yani oem ecu yu direk devre dışı mı bırakacaksınız?
Pardon birşey sorabilir miyim Apexi safc yi ecu olarak kullanabiliyor musunuz yani oem ecu yu direk devre dışı mı bırakacaksınız?sadece hava yakıt karışım ayarını yappmak için kullanacagız , tabııkı oem ecu üzerinde kalacak
sadece hava yakıt karışım ayarını yappmak için kullanacagız , tabııkı oem ecu üzerinde kalacak
Anladım teşekkür ederim.
safc her araca uygun oluyormu ya ?
bide avans falan uğraşmıcaz diyonuz , sebebini merak ettim. amaç beyine falan girmeden en ucuza çıkarmakmı ?
safc her araca uygun oluyormu ya ?
bide avans falan uğraşmıcaz diyonuz , sebebini merak ettim. amaç beyine falan girmeden en ucuza çıkarmakmı ?düşük güçler hedefımız , 170 hp cıvarı versın bereket versın çıtırdan bişi istiyorum, motor içine girmek ıstemıyorum şu an
anladım abi MS falan niye düşünmüyosun
anladım abi MS falan niye düşünmüyosunhedeflediğim basınçlarda gerek görmüyorum ms , bakalım önumuze ne cıkacak yaşayıp görcez :D
hedeflediğim basınçlarda gerek görmüyorum ms , bakalım önumuze ne cıkacak yaşayıp görcez :D
kolay gelsın inş istediğiniz gibi olur :)
kolay gelsın inş istediğiniz gibi olur :)
amın ınsallah teşekkür ederim
safc yerine bence farklı birşeyler kullanın,
0.7 0.8 bar basmanız gerekir bence sıkıntısız yani ben olsam böyle bırakırım
safc yerine bence farklı birşeyler kullanın,
0.7 0.8 bar basmanız gerekir bence sıkıntısız yani ben olsam böyle bırakırımaslında ılk etap için 0.5 , sonrasında bır aem fic işimi görür ve hem basınc yükseltirim hemde avan ıle oynarım diye düşünüyorum
bırde sormak ıstedıgım başka bişey var senna
şimdi motorun oem enjektörleri 240cc , benım elımde 550cc enjektörlerde var sorum şu: oem enjektörler üstünde kalsın onları kullanıp yakıtımı besliyeyim yoksa 550cc lerı takıp yakıtımı kısayım sizce en saglıklı hangisi olur ??
Konuyu takipteyim ben de astra g için tam olarak böyle bir proje düşünüyorum...
punto_multijet
22-08-2011, 19:07
eger fic dusunursen cok cok uygun fiyata verebilirim sıfırdan farksız
.............................................
eger fic dusunursen cok cok uygun fiyata verebilirim sıfırdan farksız
şu anda maalesef elımdekı nakıtı parçalara verdım kardeşim, bır kaç ay sonra haala elınde ıse kısmetse alırım neden olmasın bana mutlaka lazım aem fic :icon_tup:
punto_multijet
22-08-2011, 20:10
şu anda maalesef elımdekı nakıtı parçalara verdım kardeşim, bır kaç ay sonra haala elınde ıse kısmetse alırım neden olmasın bana mutlaka lazım aem fic :icon_tup:
Aem ems gen2 aldıgımdan uguna vericem. İstersen get ile kredi kartıylada verebilirim. Aklında bulunsun.
SAFC kullanacaksanız avansınız dusecek bılgınıze ;)
Bu motorun orjinal kollarının fotoğrafı varmı. İncemi kulları acaba. Gerçi Vtec2 araçlara kalın conta koymadan daha öncede turbo uygulamaları yaptılar. Manifold ne kullanıcaksınız ? Döküm mü acaba ?
vtec2 nin kolları çok ince. o yüzden stock internal 0,8 - 0,9 bar limit gibi görünüyor.
neyse nede olsa kırılınca kaç psi da kırıldığını söyleriz :D
aslında ılk etap için 0.5 , sonrasında bır aem fic işimi görür ve hem basınc yükseltirim hemde avan ıle oynarım diye düşünüyorum
bırde sormak ıstedıgım başka bişey var senna
şimdi motorun oem enjektörleri 240cc , benım elımde 550cc enjektörlerde var sorum şu: oem enjektörler üstünde kalsın onları kullanıp yakıtımı besliyeyim yoksa 550cc lerı takıp yakıtımı kısayım sizce en saglıklı hangisi olur ??
bence ilk başta 240cc ile başla
halilcan9455
22-08-2011, 21:35
D16v1 in kollar gerçekten ince. daha önce konularda 0.6 barın üstünde sıkıntı yaratacağı söylenmişti.
http://www.techturkey.com/forum/asiri-besleme/85973-d16v1-turbo-projesi-yardim.html
kanka vtec2 turbo konusunda sana gökhan035 çok iyi yardımcı olur.
bizede çok yardımcı olmuştu saolsun...
valla kanka çarşamba akşamı despe, ben , e0041 girişiyoruz bakalım ya olur keyifle bınerız ya motoru alırız kucagımıza ben butun cesaretı toplamışken bu işi dallandırıp budaklandırmıcam, eger kafamızın basmadıgı bır nokta olursa elbette gökhanda da burdakı bu işin ehli diğer arkadaşlardan da bu konuyu açıp kafamın takıldıklarını sordugum gibi yine utanmam ve bılmediğim yada tereddüt ettiğim herşeyı sorarım , bılmemek değil öğrenmemek ayıp , herkese yardımlarından dolayı sonsuz teşekkürler ALLAH sonumuzu hayretsin inşallah AAMİN
başlangıç dahi olsa safc yerine aem fic ile başlamak daha iyi bir seçenek..
basınçla birlikte ateşlemeyi rötara çekmek motoru sadece safc ye göre koruyacaktır..
Ayrıca aem fic de benzin ayarınısafc ye göre daha sık devir aralıklarla yapmak olası..
Bu projede kısacağınız maliyet işletim sistemi olmamalı bence..
Başarılar
valla kanka çarşamba akşamı despe, ben , e0041 girişiyoruz bakalım ya olur keyifle bınerız ya motoru alırız kucagımıza ben butun cesaretı toplamışken bu işi dallandırıp budaklandırmıcam, eger kafamızın basmadıgı bır nokta olursa elbette gökhanda da burdakı bu işin ehli diğer arkadaşlardan da bu konuyu açıp kafamın takıldıklarını sordugum gibi yine utanmam ve bılmediğim yada tereddüt ettiğim herşeyı sorarım , bılmemek değil öğrenmemek ayıp , herkese yardımlarından dolayı sonsuz teşekkürler ALLAH sonumuzu hayretsin inşallah AAMİN
dikkat et laa şemsiye açılmasın :D
şu anda maalesef elımdekı nakıtı parçalara verdım kardeşim, bır kaç ay sonra haala elınde ıse kısmetse alırım neden olmasın bana mutlaka lazım aem fic :icon_tup:
Kardeşim sen neden Emanage ultimate düşünmüyon? :)
240CC düşük değer değil abi , fakat 0.4-0.5 üzeri sanki yetmez gibi geliyor . emrecan'da aynı problemi yaşadık .
regülatörle ray basıncını arttırırsan yetebilir enjektörler. duty e çok dikkat etmek lazım afr tutsa bile... basınçtan değilde fakirden kırma arabayı .
Aracla ayni turbo ile tecrubesi olan biri soylese bile senin icin kistas olmaz cunku motor kondisyonlariniz ayni olmayacaktir.
Her soylenen basinc bana gore mantiksiz tahmindir. Denemeden gormeniz mumkun degil.
Basarilar
240CC düşük değer değil abi , fakat 0.4-0.5 üzeri sanki yetmez gibi geliyor . emrecan'da aynı problemi yaşadık .
regülatörle ray basıncını arttırırsan yetebilir enjektörler. duty e çok dikkat etmek lazım afr tutsa bile... basınçtan değilde fakirden kırma arabayı .
bende onun için 550cc enjektörlerle regülatör kullanayım diyorum ama 240cc lerı bı deneyelım baştan bakalım ne olacak banada yeter gıbı gelıyor
burada yetmesi önemli değil . %90 duty olur ama yeter diyelim , o da sağlıklı değil. bobinleri çok ısınıyor enjektörlerin belli bir yüzdeden sonra. en öenmli konulardan birisi . muhakkak duty okuman lazım .
550CC de çok fazla . senin için gereksiz yani , ufak enjektörle daha güzel rölanti yakalarsın .
burada yetmesi önemli değil . %90 duty olur ama yeter diyelim , o da sağlıklı değil. bobinleri çok ısınıyor enjektörlerin belli bir yüzdeden sonra. en öenmli konulardan birisi . muhakkak duty okuman lazım .
550CC de çok fazla . senin için gereksiz yani , ufak enjektörle daha güzel rölanti yakalarsın .
benım bu aldıgım kıt içindekı enjektörler yanı 550cc dedıklerım zaten vtec2 de cıktı efe aracı yapan custom garage , sorunsuz sıkıntısız kullanıldı araç bakıp görcez bakalım
turbo tam olarak nedir abi ?
turbo tam olarak nedir abi ?yarın elımde olacak o zaman net bılgı verırım , butun parçaları burdan yazarım herkesin tavsiyelerini alırım ve hayırlısıyla sizin yardımlarınızlada bu iş biter
Sorunsuz montaj ve ayarlamalar dilerim , ben hala gümrüğe takılan parçalarla uğraşıyom. bu arada sen emanage ı bi düşün :D:D
Sorunsuz montaj ve ayarlamalar dilerim , ben hala gümrüğe takılan parçalarla uğraşıyom. bu arada sen emanage ı bi düşün :D:D
ne düşünmesi aklımdan cıkmıyor :D ama bursada aem fici cok ıyı bılen bır abım var ama menage i oda yenı kurcalıyor , eger aem fıc alırsam ayarını zaten yaptırırım ona
kardeşim çok bomba bi hamle yapıyorum söliyim mi ;)
kardeşim çok bomba bi hamle yapıyorum söliyim mi ;)hadi hadi sööle meraklandırma :D
önden biraz şımarayım dedim :D:D
helical lsd + d17a1 son dişli ( oranı : 4.111 / bizimki de bu idi : 4.411 )
+cc stage 4 seramik/bronz neyse ondan da var ;)
sen o stage 4 le arabayı nasıl kullanmayı planlıon şehiriçinde, bız stage2 ıle sol bacak kası yaptık :D
burada yetmesi önemli değil . %90 duty olur ama yeter diyelim , o da sağlıklı değil. bobinleri çok ısınıyor enjektörlerin belli bir yüzdeden sonra. en öenmli konulardan birisi . muhakkak duty okuman lazım .
550CC de çok fazla . senin için gereksiz yani , ufak enjektörle daha güzel rölanti yakalarsın .
servislerde arıza okumak için obd den takılan pc lerde görünüyorsa duty ordan bakabiliriz.
montaj işi ne zamana kalır onu hala kestiremiyorum ama patinaja dair çok bi kaygım kalmadı :D
gelişmeleri paylaşırım inşallah bi montaja geçebilsek...
servislerde arıza okumak için obd den takılan pc lerde görünüyorsa duty ordan bakabiliriz.eam fic te duty okunuyomu??
sen o stage 4 le arabayı nasıl kullanmayı planlıon şehiriçinde, bız stage2 ıle sol bacak kası yaptık :D
ben geniş düzlüklerde takılıyım diyom nası ;)
valla şimdilik kulağa hoş geliyo ama ne kadar kasar bakıp görcez artık, napak . .
sen o stage 4 le arabayı nasıl kullanmayı planlıon şehiriçinde, bız stage2 ıle sol bacak kası yaptık :D
biraz sol biraz sağ ayarlarım onu ben :D :D
1 gecede turbo project :D
akşam turbo montajını yaptık, zaten herşey hazır olduğu için pek uzun sürmedi. orjina emeli araçtan çıktığı için emmeye giden boruyla uğraştık biraz.
normalde N/A iken manifolt basıncını -7 -8 kpa falan görüyorduk. psi çöevirirsek eğer -1,05 gördük vafc tan.
wastegatenin vidasını sıktık biraz, + 1,8 psi gördük daha sonra. eğer hesap doğruysa -1,05 ide eklersek +2,85 psi görmüş oluyoruz. buda 0,19 bar a denk geliyor.
eğer aşağıda kullandığım converter doğru ise :D
BAR to PSI to KPa Converter (http://www.tvr-webmart.co.uk/tvr_info_psi.asp)
hayırli olsun Emre.
injektör 350-420 cc senın için iyi olur, Fuel Injector Calculator from WitchHunter Performance (http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4)
surdan bakabilirsin.
sağol şükrü abi, cnc ci yusufun arabayı turboladık. orj enjektörleri ya 210 yada 240 cc olması lazım. ama elimizde 550 cc enjektör var zaten. enjektör duty lerine bakalım eğer yetmezse 550 cc lik olanları kullanırız.
zaten en fazla 0,7 bar basarız heralde stock internal e.
hadi hayırlı olsun . fotoğraf bekliyoruz .
Serkan VTEC
28-08-2011, 16:45
Hayırlı olsun:) güle güle bol çuf çuflu kullan :surucu: kazasız belasız
hayırlı olsun . kazasız belasız yürümeniz dileğiyle :)
cembasmaci
29-08-2011, 11:16
video da bekliyoruz :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.