tuncayakyz
22-08-2011, 23:49
Slm aracımda bir takım değişiklikler yapmıştım.Turbo,Headers,İntercool,Ext.Westgate,Enj ektör v.s sonra ms2 beyin ve msd ateşleme uygulamıştık.Ankara'da güzel bir ayar yaptık.Fakat Ext.Westegate sorun çıkardığı için tekrar aracı kendi beynine aldım.Ms2 yi çıkardım.Çünkü diyafram bayağı yırtık çıktı.Fakat bu sefer enjektör ve benzin regületörü değişmiş oldu sökmedimde yerinde bıraktım regületörün basıncınıda 3 barda bıraktım.Enjektörler Rc 440cc olarak değişmiş oldu.
Şimdi egsoz manifoltumda şuan kaçak var sanırım manifoltun planyaya girmesi gerekiyor.Bunuda belirteyim.Şimdi westegate i düzeltip tekrar Ankara'ya gitmeden önce manifoldu da, yaptıracağım.
Fakat şöyle bir gariplik var.Araç sabahları ilk çalıştırdığımda afr 16.5 gibi başlıyor motor iyice ısınınca 17.5 ile 18 arası gösteriyor tabiki fakir olunca motor stop edecekmiş gibi gidip geliyor.Hatta trafik halindeyken kırmızı ışıkta durmak için debriyaj fren yaptığımda devir küt düşüyor araç nerdeyse stop edecekmiş gibi oluyor ve hemen toparlıyor tabiki bu durum bazende stop etme olarakta sonuçlanabiliyor.
Şimdi burda turbo aracın kendi turbosu değil daha büyük bir turbo sonra intercool oem değil daha büyük ve hava yolları uzamış durumda,enjektörler oem değil,regületör oem değil, bu kadar değişiklikte acaba kendi beyni sapıtıyormu yoksa emme manifoldu bir yerlerden havamı alıyor diyecem ama baktım hava alan bir yerde göremedim.Hani egsoz manifoldu bayağı kaçırıyor hem kaçırıp hem hava alabilir mi diye düşünüyorum fakat bu konuda bilgim yok bişey diyemiyorum.Lpg dede aynı sorun oluyor benzindede sizce sorun nedir?
Bu arada Ankarada Ms2 ile yapılan güzel ayarda bu sorun yoktu.Taki westegate sorun çıkarana kadar...
Enjektör ve regületör beyin ile aynı anda takıldı.Sonradan ben kendi beynine döndüm geçici olarak fakat enjektör ve regületörü değiştirmedim aynen bıraktım.Hani bunlardan kaynaklanabilir mi?Beyin rolantiyi ayarlayamıyor mu?Kontrol tavsiyeleriniz nelerdir neler yapayım neleri kontrol edeyim?Tşk ederim..
Şimdi egsoz manifoltumda şuan kaçak var sanırım manifoltun planyaya girmesi gerekiyor.Bunuda belirteyim.Şimdi westegate i düzeltip tekrar Ankara'ya gitmeden önce manifoldu da, yaptıracağım.
Fakat şöyle bir gariplik var.Araç sabahları ilk çalıştırdığımda afr 16.5 gibi başlıyor motor iyice ısınınca 17.5 ile 18 arası gösteriyor tabiki fakir olunca motor stop edecekmiş gibi gidip geliyor.Hatta trafik halindeyken kırmızı ışıkta durmak için debriyaj fren yaptığımda devir küt düşüyor araç nerdeyse stop edecekmiş gibi oluyor ve hemen toparlıyor tabiki bu durum bazende stop etme olarakta sonuçlanabiliyor.
Şimdi burda turbo aracın kendi turbosu değil daha büyük bir turbo sonra intercool oem değil daha büyük ve hava yolları uzamış durumda,enjektörler oem değil,regületör oem değil, bu kadar değişiklikte acaba kendi beyni sapıtıyormu yoksa emme manifoldu bir yerlerden havamı alıyor diyecem ama baktım hava alan bir yerde göremedim.Hani egsoz manifoldu bayağı kaçırıyor hem kaçırıp hem hava alabilir mi diye düşünüyorum fakat bu konuda bilgim yok bişey diyemiyorum.Lpg dede aynı sorun oluyor benzindede sizce sorun nedir?
Bu arada Ankarada Ms2 ile yapılan güzel ayarda bu sorun yoktu.Taki westegate sorun çıkarana kadar...
Enjektör ve regületör beyin ile aynı anda takıldı.Sonradan ben kendi beynine döndüm geçici olarak fakat enjektör ve regületörü değiştirmedim aynen bıraktım.Hani bunlardan kaynaklanabilir mi?Beyin rolantiyi ayarlayamıyor mu?Kontrol tavsiyeleriniz nelerdir neler yapayım neleri kontrol edeyim?Tşk ederim..