Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.3 multijet için en uygun boru ölçüsü
1.3 Multijet için en uygun ara boru ölçüleri nedir bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
By_HaNNibaLL
25-08-2011, 03:28
Dowpipeden sonra 51lik ve sona mütlaka tüp sanirim
şuan bende donwpipede sonra 60 lık var sonda otto son susturucu
ancak 60lık tan sonra turbom geç doldurmaya başladığını hissettim
By_HaNNibaLL
25-08-2011, 03:33
şuan bende donwpipede sonra 60 lık var sonda otto son susturucu
ancak 60lık tan sonra turbom geç doldurmaya başladığını hissettim
Yurtdişinda 1 mjet vardi tjetlerle yürür 51lik boru kullanmiş adamlar
edit: Bende dowpipe ve 51lik boru yaptiracamda dp bulmak zor
saol dostum bakalım diğer yorumlar ne yonde olucak teşekür ederim
Osman Bahadır
25-08-2011, 03:47
1248cc hacimde 51 üstü bence gereksiz olur. Hem normal 60'a vereceğin paraya krom 51'lik alırsın.
ustunde zaten 60lık var parasıda sıkıntı değil
bendede 55 var doğan biliyorsun, ama sıkıyor gibi
1.4 hdi yüklü motorumda 51 lik var gayet memnunum potsuz . 60 denedim altlarda istediğim verimi alamadım 51 tavsiye ederim ama sonda mutlaka birşey olsun spor son yada tüp
en güzeli katı temizleyip geri taktırıcam ben cat back olsun bnm olsun
gokhan035
25-08-2011, 13:56
downpipe ve ara borular için 51 lik gayet yeterli bir ölçü, sona da 51-60 arası free flow bi son susturucu kullanabilirsin.
1.4 hdi yüklü motorumda 51 lik var gayet memnunum potsuz . 60 denedim altlarda istediğim verimi alamadım 51 tavsiye ederim ama sonda mutlaka birşey olsun spor son yada tüp
60 lıkta turbonun geç dolduma gib bi olay yaşadınmı dostum
arkadaşlar başka bi bilgisi olan yokmu
DetailEF
27-08-2011, 18:31
Sonda susturucu kullanmamaya bak, hırıltı sesini alamazsın, susturucu koyarsan duyabileceğin ses hırıltıdan fazla çıkan turbonun ıslık sesi olur :)
60 lıkta turbonun geç dolduma gib bi olay yaşadınmı dostum
Evet altlarda ozellikle turbo hissini azaltti basinc gec gelmeye basladi
Evet altlarda ozellikle turbo hissini azaltti basinc gec gelmeye basladi
şuan aracınız da egzoz sistemi olarak ne kullanıyosunuz ve tam olarak araca yaptığınız modifiyeler nelerdir
burak_skry
28-08-2011, 02:18
51lik en mantıklı seçenek sanırım düşük hacimli dizellerde.peki 51lik krom ve sona takılacak bir tüpün maliyeti ne olur acaba işçilikle?
boru tamam 51lik herkez onu tavsiye etti peki sona nasıl bi susturucu kullanmak lazım orjinalimi takmak lazım ne tarz bişe lazım
embiya26
29-08-2011, 01:41
bnece orj kac sa hıc ellemeyın sadece ara susturucu ve kat ıptalı yeterlı olur 1,3 multıjet ıcın fazlası gerıye goturur
embiya26
29-08-2011, 01:43
[QUOTE=DOGAN__;2557668]boru tamam 51lik herkez onu tavsiye etti peki sona nasıl bi susturucu kullanmak lazım orjinalimi takmak lazım ne tarz bişe lazım[/Qson susturucu orj kulanırsan altlrın ıyılesır 51 lık ıc hacım lı bı eksoz kullanırsan bu sefer ustler ıyılesır dızelde son susturucu gercekten cok farkedıo ben el yapımı yaptırmıstım kendı pejoma gırıs ve cıkıs 51 ıc hacım 60 lıktı cok ıyı verım almıstım :)
kat iptali pekte iyi olmuyor, hem yakıt artıyor kat temizlenip takılması daha verimli olur
51lik boru sonada freeflow bir tüp takmanız mantıklı olur düz boru bırakmayın üstlerdeki verimin arttığı gibi altları boğuyor fazlasıyla ben hiç memnun kalmadım düz borudan
şuanda komple 51lik potsuz bir sistem kullanıyorum en sondada freeflow tüp var rahatsız edici değil ama tatminkar bir ses var arabada heleki üst devirlerde baya baya gürüldüyo :)
aklınıza takılan birşey olursa özeldende yazabilirsiniz
tdipower
29-08-2011, 09:26
51 üzerine çıkmayın zaten hacim 1.3 ve turbo ufak gereksiz lag olur alt devirde :)
alttan öte üstlerdede sıkıntı yaşatıyor
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.