Orijinalini görmek için tıklayınız : Meggy
xxozanxx
04-10-2007, 13:32
Slm arkadaşlar...Buda benim arabam:icon_tup::)
Gelecek sezon için izmir Drag'larına hazırlıyoruz.21 Ekim'deki yarıştada bir ön deneme yapmak için katılmayı planlıyorum..
1999 Megane Coupe F7R 150 hp
Modifikasyonlar:
Kısa şanzıman
Valeo 3 paletli yarış baskı balatası
Verimli çalışan FK hava filtresi
Supersprint Egsoz
Chip Tuning
4 tane ayarlanabilir Koni Yellow Sport amortisör
Maxtrac 3.5cm Helezon
Yarışlarda kullanılmak üzere 13'' ve 14'' slick lastikler (önlere) ve onlara uygun sac jantlar
Polyester Motor kaputu
kazasız belasız. megane coupe lerin beyinlerine müdahale edilemiyor kesiciden başka diye biliyordum. yanlış mı biliyorum. bu arada aracın önden çok farklı duruyo. göz aşinalığım çok yok ama. panjur mu kaput mu nedir farklı olan. angel lı megane coupe de ilk kez görüyorum ayrıca. maşallah
xxozanxx
04-10-2007, 13:44
kazasız belasız. megane coupe lerin beyinlerine müdahale edilemiyor kesiciden başka diye biliyordum. yanlış mı biliyorum. bu arada aracın önden çok farklı duruyo. göz aşinalığım çok yok ama. panjur mu kaput mu nedir farklı olan. angel lı megane coupe de ilk kez görüyorum ayrıca. maşallah
Teşekkür ederim arkadaşım.Hepimize kazasız belasız sürüşler...
Evet eskiden sadece F7R beyinlerine müdahele edilemiyordu ama artık komple chip yapılabiliyor.
Body'de şuanlık bi değişiklik yok angel'dan dolayı öyle gelmiştir:cool:
tampon altı falan boyalı belki arkadaş o yuzden yanılıor olablir
arac güsel maşallah
ama seni yerinde oolsam bu EFyediReee le cok uraşmazdım
eskiden ogun mısır vardı o cok uraşmıştı ama bi cack olmamıştı makinadan bilgin olsun
kazasız belasız
Vts_Power
04-10-2007, 14:35
kazasız belasız araban güzelmiş. ulusal dragdan bahsediyosan 2 litrede katılan araç yok o yüzden sınıf 2 de yarış olmuyor.nos veya turbo yaparsan sınıf 3 e bekleriz
MUGENPOWE®
04-10-2007, 14:36
masalla bende sımdı ogun mısırı hatırladm su dergılere maıl atıp vteclle f7r yı karsılastıran aarakadsss oda cok urastı ama olmadı bence sende urasma genclıne yasık :D
Trafik için ideal bi araç
Trafik için ideal bi araç
yol tutuşundan dolayımı ? anlayamadım :)
xxozanxx
04-10-2007, 14:56
...........
Evet. Yol tutuşundan dolayı.
ogunmisir
04-10-2007, 15:11
Ogün Mısır siz yokken vardı,her zamanda olacak.Ayrıca aslında size cevap yazmayada gerek yoktu ancak madem isim geçmiş ekleyelim.Ben aracın herhangi birşeyiyle uğraşmadım halada stok biniyorum,sadece kendini bilmez dünyanın sadece Hondadan var olduğunu sanan bir avuç müsveddeye birkaç kelam anlatalım dedik ancak sen istediğin kadar iyi anlat olay karşı tarafın anlama kapasitesiyle alakalı.Milletin ürettiği araçların üretildikleri ülkelere yararı olduğunu kendi memleketinde bir avantaj sağlamayacağını,aracını doldurup doldurup sonra stok diye konuşanları hep gördük göreceğizde.
Ozan kardeşim kolay gelsin sana,umarım istediğin neticelere ulaşırsın.F7R keyifli emniyetli ve şık cihazdır.Sadece Renault olmasından sebep modifiye parçası bulman zor.Zamanında bulan performans team alayına kapak etmiştir.;)
Maxiboost
04-10-2007, 15:18
bursadaki usta kim di? merak ettim :D
chip var tmm da nereye kadar gidicek?
@ogunmısır
abi megane ın ülkene olan yararını söyler misin? hondanın da fabrikası var? F7R diye yedin bitirdin dergilerden karşılaştırma istemişsin sonuçlar ortada, F7R dan da bir cacık olmaz zaten yokta etrafta adam gibi F7R hep stock sahipleri yazıyor F7R F7R? ne yani yok işte mugen çok güzel yazmış bir cacık olmuor, kit car ları örnek gösteriosunuz vs bu arada ozan üzerine alınma genel konuşuyorum :) aklıma gelmişken işin içine modifiye girdiği zaman vti a da kısa takılabiliyor?
isteyen herkes istediği aracı yapabilir buna kimse birşey diyemez ama kimsede gerçekleri inkar edemez yapıo adamlar bir B16a2 ile F7R ın yeri çok farklı.
ogunmisir
04-10-2007, 15:26
Maxiboost kardeşim F7R'ında diğerlerininde biz üretmedikçe geliştirmedikçe bize bir yararı yok demek istedim.Bu olaylar diğer bir konudaki Megane RS ile Tayyar mevzusunda da geçti,aralarında çok az fark değerler olan araçlar karşılaştırılırken kendini bilmez tayfanın kullandığı saçma sapan yorumlar karşılığında uzman görüşü sorduk ve teyit aldık.Biz o yıllarda(4 yıl öncesi)aracı tanımıyorduk verilerine bakıyorduk ve aralarındaki oranları sorduk.Bir araçtan piyasada yoksa veya canı çıkarılıncaya kadar kasılarak kullanılmıyorsa veya mod parçaları bulamıyorsan yüklediğin araçlar tabiki daha sağlam gider.Şimdi yine eski başarıları mevzuları açmaya gerek yok.Modifiye ediyorsan Unoylada alayını geçersin.Ancak milletin sokaklarda otobanda illegal yaptığı yarışlarla şehir efsaneleri yerine pistlerde kırılan ve halada egale edilemeyen başarıları bu motor yapmışsa durup düşünmek gerekir bence.
Neyse mevzu geniş zaman dar.Herkese bildiği şekilde kullanacağı araçlar.
MUGENPOWE®
04-10-2007, 15:27
ya ben hıc yuruyen f7r gormedm goren warsa vıdeosunu felan yolasn kıme zamanında kapak yaptı kım yaptı bı annat bıde muswedde demısn gıt bı arbanın kaputunu ac muswedde gor saygılar ...
Trafik için ideal bi araç.Ama bir B16 ile kıyaslanamaz. Kullanımı güzel ayna mahruti çatlatsada olsun.
f7r ıcın dunya malzeme var. ama kımse ugrasmaz. hem pound la alısverıs ypıosun hemde motorun omru kısa.
renault makınalarının tumu makına sureklı sıkılarak kullanılırsa max 100km omru var. f7r ı yuklersen kısa omurlu olur. tum yarısan f7r lar 2 yarıs ta bır makına yenıler. madem cok renault ya bınmek ıstıosun ozmn stock bınıcen. ama yarıslarda pek basarılı olamaz...
Maxiboost
04-10-2007, 15:34
Maxiboost kardeşim F7R'ında diğerlerininde biz üretmedikçe geliştirmedikçe bize bir yararı yok demek istedim.Bu olaylar diğer bir konudaki Megane RS ile Tayyar mevzusunda da geçti,aralarında çok az fark değerler olan araçlar karşılaştırılırken kendini bilmez tayfanın kullandığı saçma sapan yorumlar karşılığında uzman görüşü sorduk ve teyit aldık.Biz o yıllarda(4 yıl öncesi)aracı tanımıyorduk verilerine bakıyorduk ve aralarındaki oranları sorduk.Bir araçtan piyasada yoksa veya canı çıkarılıncaya kadar kasılarak kullanılmıyorsa veya mod parçaları bulamıyorsan yüklediğin araçlar tabiki daha sağlam gider.Şimdi yine eski başarıları mevzuları açmaya gerek yok.Modifiye ediyorsan Unoylada alayını geçersin.Ancak milletin sokaklarda otobanda illegal yaptığı yarışlarla şehir efsaneleri yerine pistlerde kırılan ve halada egale edilemeyen başarıları bu motor yapmışsa durup düşünmek gerekir bence.
Neyse mevzu geniş zaman dar.Herkese bildiği şekilde kullanacağı araçlar.
öyle düşünüosan kullanma abi f7r burda savunma? ne gerek var böyle şeylere girmeye ülke yararı vs?
tayyar atmosferik RS turbo bi motor unutmamak lazım ;)
modifiye etmeden F7R 2.0 150hp b16a2 (1.6) 160hp k20 aslında bence dengi efsane motor olarak diyorum k20 çok güzel bir motor çünkü sizin anlattığınız f7r efsanesiyle denk düşüo litrelerde tutuo atmosferik 200hp F7R la alakası yok hangi F7r Stock motorla bolt on turbo kitiyle 420hp lere çıkabilir? günlük güvenle kullanılabilir?
rekorları merak ettim abi yazarsan sevinirim :)
Kazasız belasız sürüşler.
ogunmisir
04-10-2007, 15:59
öyle düşünüosan kullanma abi f7r burda savunma? ne gerek var böyle şeylere girmeye ülke yararı vs?
tayyar atmosferik RS turbo bi motor unutmamak lazım ;)
modifiye etmeden F7R 2.0 150hp b16a2 (1.6) 160hp k20 aslında bence dengi efsane motor olarak diyorum k20 çok güzel bir motor çünkü sizin anlattığınız f7r efsanesiyle denk düşüo litrelerde tutuo atmosferik 200hp F7R la alakası yok hangi F7r Stock motorla bolt on turbo kitiyle 420hp lere çıkabilir? günlük güvenle kullanılabilir?
rekorları merak ettim abi yazarsan sevinirim :)
Benim savunmam senin savunmaman birşey ifade etmez diyorum ben,burası sanal alem.Illegal ortamlarda atıp tutmayla geçmeylede olmuyor.100 km yapmış 10000k km yapmış bilemem.Derecelere bakacaksın,adam noter eşliğinde bilmem nelerle kanıtlıyor başarıları rekorları dünya geneli.Biz burada avuç adam oturup ahkam keseriz sonra klavyeden efelenenmi ararsın,geçerim geçemezsem yakarımmı.Her aracın yetisi özellikleri farklıdır.Senin aracın iyi gider,virajda parende atar,biri durur 30 metrede biri durur 40.Ben F7R a binerim,durur 39 metrede,beni mutlu eder.Param buna yeter,hergün sokaklarda yarışmı yapıyorum.İşime geliyor biniyorum.Servisi her tarafta var,parçası nispeten uygun,ne bileyim işte.İmkanım oluncada yine Renault alırım sanırım neticede bildiğim az çok tanıdığım marka.F7R ın başarılarını istemiştin,konu kirliliği olmaz neticede Ozan kardeşimin topiği yazalım 2-3 tane.:icon_tup:
Maxi Megane Bozhane'yi fethetti!
01.Eylül.2007 - [ 226 ] Geri
Mer-Tur Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın altıncı yarışı Genel Sigorta Tırmanma Yarışı, İstanbul Otomobil Klübü (İSOK) tarafından efsanevi Bozhane parkurunda 1 Eylül 2007 Cumartesi günü düzenlendi. Beykoz ilçesine bağlı Bozhane yakınlarındaki Öğümce köyünden Mahmut Şevket Paşa köyüne giden yoldaki 5.6 kilometrelik parkurda iki çıkış olarak düzenlenen yarışta ilk defa en iyi zamanı Renault Maxi Megane ile Cem Acar gerçekleştirdi. İki çıkış üzerinden düzenlenen yarışta Cem Acar ikinci çıkışta elde ettiği 3:29,22'lik zamanı ile Mitsubishi Evo 9 ile yarışan Vedat Diker'i geride bırakmayı başardı.
Cumartesi sabahı teknik ve idari kontrol ile başlayan yarışta ekipler iki kez antreman çıkışlarını tamamladılar. Antremanlar sırasında Kategori 1 lideri Serhan Türkkan yol dışına taşarak aracına hasar verdi ve yarışdışı kaldı. Ayrıca Gökhan Serim de yoldan çıkarak yarışa veda etmek zorunda kaldı. Kategori 1'in iddalı pilotu, son üç yarışın galibi Murat Üçbaşaran da yoldan çıkmasına rağmen çekici ile aracını düştüğü yerden kurtardı ve yarışa katıldı. Antremanların tamamlanmasının ve yolun açılmasının ardından 15:00'da verilen start ile ekipler ilk çıkışlarını gerçekleştirdiler. İlk çıkışta Vedat Diker ile Cem Acar arasında sadece 0.64 saniye fark vardı. 16:30'da verilen ikinci çıkışta biraz daha hızlanan Cem Acar 3:29,22'lik zamanı ile uzun süredir tırmanma yarışlarında geçilmeyen Diker'i 2,84 saniye geçmeyi başararak Genel Sigorta Bozhane Tırmanma Yarışı'nın en iyi zamanını gerçekleştirdi.
Kesin olmayan zamanlar:
KATEGORİ 1
KAPI
YARIŞMACI
SÜRÜCÜ
MARKA
1.ÇIKIŞ
2.ÇIKIŞ
TOPLAM
NO
ZAMAN
2
Murat ÜçbaşaranMurat ÜçbaşaranPegeout 106 GTI
03:53,51
03:55,11
07:48,62
4
Delta SportÖzcan SökeFiat Palio
04:02,44
04:01,64
08:04,08
3
Delta SportEvren ÖzcanFiat Palio
04:05,56
04:02,64
08:08,20
9
Erkan KitapçıoğluErkan KitapçıoğluFiat Palio
04:24,81
04:20,82
08:45,63
6
Alp Arslan TanerAlp Arslan TanerCıtroen Saxo Vts
04:32,00
04:19,09
08:51,09
7
Delta SportBarkın ŞahinFiat Palio
04:30,95
04:26,81
08:57,76
11
Delta SportÇiçek GüneyFiat Palio
04:30,90
04:31,30
09:02,20
10
Emre DurmazEmre DurmazCıtroen Saxo Vts
04:52,19
04:32,38
09:24,57
8
Delta SportRoya AngejıheidariFiat Palio
04:16,02
05:23,93
09:39,95
1
Delta SportSerkan TürkkanFiat Palio
5
Delta SportGökhan SerimFiat PalioKATEGORİ 2
14
Delta SportAli ÖnkökFiat Punto
03:43,05
03:42,07
07:25,12
13
Burak NomerBurak NomerPegeout 306 S16
03:48,09
03:43,89
07:31,98
12
Nebil ErbilNebil ErbilCitroen C2
03:48,66
03:46,72
07:35,38
17
Cevdet DurmazCevdet DurmazPegeout 306 GTI
04:14,68
04:14,70
08:29,38
18
Murat EkşiMurat EkşiFiat Palio Kıtcar
03:53,89
DNF
15
Taner ŞengezerTaner Şengezer
16
Ümit ÜlküÜmit ÜlküFiat Palio
19
Alkan ErdenAlkan ErdenHonda TypeKATEGORİ 3
20
Vedat DikerVedat DikerMitsubishi Evo 9
03:32,18
03:32,06
07:04,24
23
Şeref AkgünŞeref AkgünMitsubishi Evo 6
03:42,35
03:43,75
07:26,10
22
Öğül OrhanÖğül OrhanMitsubishi Evo 8
03:46,08
03:45,16
07:31,24
21
Emin Ali KoçerEmin Ali KoçerSubaru Impreza Turbo
03:48,07
03:45,32
07:33,39
24
Halim ÖzalHalim ÖzalMitsubishi Evo 7KATEGORİ 4
25
Cem AcarCem AcarRenault Megane
03:32,82
03:29,22
07:02,04
31
Ümit Kemal CoşkunÜmit Kemal CoşkunAlfa Romeo
04:04,19
04:05,18
08:09,37
27
Gürkal MenderesGürkal MenderesPegeout 309 16S
04:17,41
04:18,66
08:36,07
26
Tan UydaşTan UydaşVauxhall
04:27,76
04:25,10
08:52,86
28
Galip BilginGalip BilginRenault 19
04:33,07
04:33,83
09:06,90
29
Cumhur ÖnderCumhur ÖnderProton Wira Evo3
30
Tayfun ApuhanTayfun ApuhanRenault 11 Turbo
Yeni Maxi Megane nefes kesti !..
Renault Sport Türkiye adına Elf ve Sonax katkıları ile 2005 Türkiye Pist Şampiyonası Grup Maxi’de mücadele eden Ethem Genim, sezonun dördüncü yarışında finişe ikinci sırada ulaştı.
Bu yarış ile birlikte yeniden Renault Maxi Megane direksiyonuna geçen pistlerin tecrübeli ismi 03-04 Eylül tarihlerinde İOK (İzmir Otomobil Kulübü) tarafından Pınarbaşı Pisti’nde organize edilen yarışta Cumartesi yapılan sırlama turlarında Ethem Genim ve Erkut Kızılırmak arasında saliselerden olması Grup Maxi mücadelesinin oldukça renkli geçeceğinin habercisi oldu.
Sesi, görüntüsü ve performansı ile yarış severleri adeta büyüleyen ve 2003-2004 yıllarında Genim’e şampiyonluk kazandıran Maxi Megane yeni görünümü ile bu hafta sonu İzmir’de start aldı ve startla birlikte liderliğe oturmayı başardı…
İlerleyen turlarda start düzlüğü çıkışındaki virajın girişinde hamle yaparak Genim’in önüne geçen Kızılırmak kalan turlarda bu pozisyonunu korumayı başararak günü birinci tamamladı. Genim ve Kızılırmak uzun süredir özlemi çekilen çekişmeyi piste taşırken Grup Maxi’de üçüncülük Renault Clio RS ile yarışan genç pilot Kadir AKÇA’nın oldu.
GENİM ŞAMPİYON..
RENAULT PERFORMANS TEAM pilotu Ethem GENİM, İzmir Pınarbaşı Pisti'nde düzenlenen Türkiye Pist Şampiyonası 5. ayağında Grup Maxi'de zafere ulaşan isim oldu. Yarış sabahı gerçekleştirilen ısınma turlarında Pınarbaşı pistinin otomobil kategorisindeki rekorunu 220 salise geliştirerek 58.340 ile yeni rekora imza atan GENİM, bu birincilikle bitime 1 yarış kala şampiyonluğu garantiledi…
STS (Sakarya Telekomünikasyon Sistemleri) ana sponsorluğunda Elf, CMS, Kent Olips, Omsan ve Michelin'in katkılarıyla mücadele eden RENAULT PERFORMANS TEAM pilotu Ethem GENİM, pistlerin en hızlı pilotu olduğunu bir kez daha kanıtladı. Yarımca Körfez Pisti ve İzmir Pınarbaşı Pisti'nin en hızlı ismi olan Genim, sezonun beşinci yarışında da bu başarısını tekrarlayarak 20 turluk yarışta finiş bayrağını ilk geçen isim oldu...
Toplam 6 pilotun mücadele ettiği Grup Maxi'de; 7 ileri sequential şanzımana sahip 285 HP gücündeki Renault Maxi Megane ile geçen yılın Türkiye Pist Grup A Şampiyonu Genim zafere rahatlıkla ulaşırken, Celal GÜLERHAN (Mitsubishi Lancer EVO VII) ikinci ve RENAULT PERFORMANS TEAM'in diğer pilotu Aykut Kutluel (Renault Maxi Megane) üçüncü oldu. Startla birlikte Celal Gülerhan Mitsubishi Lancer'ı ile iyi bir kalkış yaparak liderliğe yükseldi ve kendisini Hakan KOPAN izledi. Ancak Ethem Genim, Renault Maxi Megane'ı ile Gülerhan ve Kopan'ı 4. turda müthiş bir atakla geçmeyi başardı. Temposunu her tur arttıran Genim rahat bir birincilik elde ederken, ikinci sırada finiş gören Hakan KOPAN yarış sonunda kapalı parka girmek yerine pit alanına girmesi ve mekanikerlerin araca müdahale etmesi üzerine komiserler kurulu kararı ile yarıştan ihraç edildi.
Bu yarışın ardından Türkiye Pist Grup Maxi Şampiyonası'nda en yakın rakibi Celal GÜLERHAN ile arasındaki puan farkını 23'e yükselten GENİM, sezonun bitimine bir yarış kala şampiyonluğunu garantiledi…
GRUP MAXI SONUÇLARI
1 Ethem GENİM ... Renault Maxi Megane
2 Celal GÜLERHAN ... Mitsubishi Lancer EVO VIII
3 Aykut KUTLUER ... Renault Maxi Megane
Kocaeli Otomobil Sporları Derneği (KOSDER) tarafından düzenlenen Türkiye Mer-Tur Tırmanma Şampiyonası'nın üçüncü yarışı Maşukiye beldesinde Kartepe mevkiinde gerçekleştirildi. İki çıkış olarak düzenlenen yarışta parkurun en hızlısı ikinci çıkışta en iyi zamanı, Kategori 4 aracı Renault Maxi Megane ile mücadeleye katılan Cem Acar elde ederken, iki çıkışın toplamı ile belirlenen yarışın birinciliğini de Kategori 2 pilotu Nebil Erbil kazanmış oldu.
Dört farklı kategorinin yer aldığı şampiyonada bu yarış üç kategoriden araçların katılımı ile tamamlandı. Kategori 3 pilotu Öğül Orhan'ın rahatsızlığı nedeni ile katılamaması nedeni ile diğer pilotlar Vedat Diker ve Emin Okan Koçer de yarışa katılmama kararı aldılar.
Kategori 1'de ilk sırayı Peugeot 106 ile mücadeleye katılan Murat Üçbaşaran aldı, ikinci Evren Özcan olurken, üçüncülük Toygar Saraçoğlu'nun oldu. Özcan ve Saraçoğlu, Delta Sport'un hazırladığı Fiat Palio'lar ile mücadeleye katıldılar. Bu yarışta dördüncü olan Serhan Türkkan şampiyonada liderliğini sürdürdü, Evren Özcan ikinci, Toygar Saraçoğlu ise üçüncülükteki yerlerini korudular.
Kategori 2'nin en hızlı ismi Nebil Erbil, tüm katılımcılar arasında da toplam zamanlarda en hızlı isim olmayı başardı. İlk çıkışta start saati ile finiş saatinin senkron olmaması sebebi ile 23 saniye fazla ölçüldüğü yarışta Nebil Erbil toplamda 6:35,00'lık zamanı ile en hızlı zamanı elde etti. Düzeltilmiş zamanı ile Erbil toplamda 6:12,00 yapmış oldu. Bu kategorinin ikincisi İzmirli pilot Taner Şengezener olurken, üçüncülük Ali Onkök'ün oldu. Şampiyona puan durumunda bu kategoride Taner Şengezener üç yarış sonrasında topladığı 28 puan ile liderliğini korurken, ikincilikte Nebil Erbil yer alırken, Burak Nomer üçüncü sırada bulunuyor.
Kategori 3 pilotları Vedat Diker ve Emin Okan Koçer, üçüncü yarışmacı Öğül Orhan'ın rahatsızlığı neden ile yarışmaya katılamayacağını açıklamasından sonra yarışmaya katılmama kararı aldılar. Bu nedenle bu yarışta Kategori 3 araçları start almadı. Kategori 3'te puan durumunda bir değişiklik olmadı; Emin Okan Koçer 18 puan ile lider, 16 puanlı Vedat Diker ikinci ve 14 puanlı Öğül Orhan da üçüncü sırada yer alıyor.
Kategori 4'te yer alan efsane araç Renault Maxi Megane, Kartepe parkurunda izleyicilerin gönlünü; hem sesi hem de görüntüsü ile fethetti. İkinci çıkışta tüm araçlar içinde en iyi zamanı (2:58,70) elde ederek etabı 3 dakikanın altında geçebilen tek araç oldu. Cem Acar'ın kullandığı Renault Maxi Megane, 1997 yılında Avrupa F2 Şampiyonu olan Nejat Avcı'nın kullandığı araç. Bu yarışta yine eski renklerine bürünen Maxi Megane tarihin sayfalarından çıkarak yeni neslin de gönlünü çalmayı başardı. Bu kategoride Gürkal Menderes ikinci olurken, üçüncülük Alper Ekmekçioğlu'nun oldu. Liparis adına kayıt yaptıran Cem Acar bu sonuçla şampiyonada liderliği de ele geçirmiş oldu. Tan Uydaş şampiyonada ikinci sıraya inerken Alper Ekmekçioğlu onun bir puan gerisinde üçüncü sırada yer alıyor.
Yarışın şanssız pilotları ise Cumartesi günü antremanlarında kaza yapan Taner Şengezener, ilk çıkışta şanzıman arızası ile yarışdışı kalan Tunç Tuncer ve ikinci çıkıta aks kesen Kenan Seferler oldu. Şengezener'in kaza yapan aracı bir gece içinde neredeyse yeniden yapılarak yarışa yetiştirildi.
Maşukiye Belediyesi, The Green Park Hotels & Resorts, Cem Bey Turizm, İzmit Ticaret Odası destekleriyle düzenlenen yarışın ödül töreni The Green Park Hotels & Resorts'da yapıldı.
MAXİ'NİN KRALI GENİM...
RENAULT PERFORMANS TEAM pilotu Ethem GENİM, Yarımca Körfez Pisti'nde düzenlenen Türkiye Pist Şampiyonası 4. ayağında Grup Maxi'de zafere ulaşan isim oldu. Bir gün önce gerçekleştirilen sıralama turlarında Körfez pistinin otomobil kategorisindeki rekorunu 300 salise geliştirerek 49.030 ile yeni rekora imza atan GENİM, 20 turluk yarışta en yakın rakibi GÜLERHAN'a tur bindirdi …
STS (Sakarya Telekomünikasyon Sistemleri) ana sponsorluğunda Elf, CMS, Kent Olips, Omsan ve Michelin'in katkılarıyla mücadele eden RENAULT PERFORMANS TEAM pilotu Ethem GENİM, pistlerin en hızlı pilotu olduğunu bir kez daha kanıtladı. Cumartesi günü yapılan sıralama turlarında RENAULT MAXI MEGANE ile kaydettiği 49.030'luk zamanı ile bir kez daha kendi rekorunu geliştirerek Yarımca Körfez Pisti'nin en hızlı ismi olan Genim bu başarısını yarışa da taşıyarak 20 turluk yarışta finiş bayrağını ilk geçen isim oldu...
Toplam 9 pilotun mücadele ettiği Grup Maxi'de 7 ileri sequential şanzuma sahip 285 HP gücündeki Renault Maxi Megane ile geçen yılın Türkiye Pist Grup A Şampiyonu Genim zafere rahatlıkla ulaşırken, Korgün Şengün (Mitsubishi Lancer EVO IV) ikinci ve RENAULT PERFORMANS TEAM'in diğer pilotu Aykut Kutluel (Renault Maxi Megane) üçüncü oldu. Startla birlikte Celal Gülerhan Mitsubishi Lancer'ı ile iyi bir kalkış yaparak liderliğe yükseldi. Ancak Ethem Genim, Renault Maxi Megane'ı ile deniz şiganında yakaladığı Gülerhan'ı sonraki düzlükte geçmeyi başardı. Temposunu her tur arttıran Genim, rahat bir birincilik elde ederken Celal Gülerhan'a tur bindirdi. Takımın diğer pilotu Aykut Kutluel ise ikincilik için Gülerhan ile giriştiği mücadele sırasında Gülerhan'ı geride bıraktığı an ikinciliği kaptırdığı Korgün Şengün'ü çok sıkıştırmasına rağmen üçüncülükle yetindi. Yarışın bir diğer favori ismi Opel pilotu Hakan Kopan ise sıralama turlarında otomobilin motor sorunu yaşaması sebebiyle start alamadı.
GRUP MAXI SONUÇLARI
1 Ethem GENIM ………… 16:36.652
2 M.Korgün SENGUN ………… 17:25.987
3 Aykut KUTLUER ………… 17:27.061
4 Celal GULERHAN ………… 16:39.805
5 Mehmet BESLER ………… 17:21.448
6 Osman UĞUR ………… 16:42.598
7 Ömer ERCAN ………… 17:04.940
8 Merih ERKAL ………… 14:56.496
9 Nuray ESENER ………… 17:17.539
http://komikvideom.com/video/20528/R...xi_Megane.html
Türkiye pist şampiyonasının 3. ayağı geçtiğimiz hafta sonu İzmit Körfez pistinde gerçekleştirildi. Güneşli ve açık bir havada yapılan yarışlarda Türkiye Pist Grup A, Grup N, F3 ve Super Production 'ın yanı sıra Formula 3 ve motosiklet yarışlarıda gerçekleştirildi. Ayrıca aynı gün Mutlu Cup yarışı da düzenlendi. Grup A'da Ethem Genim STS ana sponsorluğunda performans team adına Renault Maxi Megane ile ilk sırayı alarak pistlerde ne kadar iddialı olduğunu bir kez daha kanıtlamış oldu. Genim'in en büyük rakibi, Opel Astra G Kit Car ile yarışan İbrahim Okyay ise yarış sırasında pole pozisyonda başlamasına rağmen startta Ethem Genim'in arkasına düşerek bir bakıma ikinci sırada yarışa başlamış oldu. Ancak Okyay yarışta kırmızı bayrak sallandığı bir sırada kural ihlal ederek önündeki araçları geçince yarış komiserleri tarafından yarışmadan ihraç edildi. Daha sonra yarışın kalan kısmını rahat tamamlayan Ethem Genim, Türkiye pist şampiyonasının üçüncü ayağını kazanmış oldu.
Yarış boyunca dikkatleri çeken en büyük nokta, STS ana sponsorluğundaki Performans Team 'in gerek basın mensuplarına gerekse tüm seyircilere yönelik yaptığı gerçekten başarılı tanıtımlarıydı. Geride kalan bu pist yarışına yeni renkleri ile katılan Performance Team 'in başarılı pilotu Ethem Genim, yarışın ardından bazı basın mensuplarını bir Clio cup otomobili ile Co-drive etkinliğinde buluşturarak, takımlarının tanıtımını son derece iyi bir şekilde yapmış oldu. İşte sizlere Performans Team ve yarıştırdıkları ekip ve otomobilleri hakkında tüm merak ettikleriniz...
Renault Performans Team
Renault Maxi Mégane, Renault Sport'un ralli departmanı tarafından Mégane Coupé 16V baz alınarak yaratılmış kendi çizgisinin son ralli otomobili... Renault Design tarafından tasarlanan gözalıcı karoser ile, Maxi Mégane bir mükemmel yarışçı haline gelmiş ve başta Fransa olmak üzere pek çok Uluslararası rallide birçok şampiyonluk ve birincilik kazanmıştır.
Renault-Mais'in 1998 sezonu sonunda ralli departmanının faaliyetlerini sona erdirmesinin ardından 4 yıldır garajda bekleyen Maxi Megane'lar, bu sezon Ethem GENİM pilotajında Atıl ATILGAN'ın co-pilotluğunda Türkiye Ralli ve Pist Şampiyonalarında start alıyor.
RENAULT PERFORMANS TEAM, bu güne kadar yaptığı başarılı dereceler ve adrenalini arttıran sesiyle kendisine özel bir hayran kitlesi yaratan Maxi Mégane'lar ile Sakarya Telekomünikasyon Sistemleri STS ana sponsorluğunda Kent Olips, Omsan, Elf, CMS ve Michelin katkıları ile başarılı sonuçlar almak hedefi ile yola çıkıyor.
RENAULT PERFORMANS TEAM, Türkiye Pist Grup A Şampiyonası ile Türkiye Ralli Şampiyonası Sınıf 7 Birinciliğinde lider durumda bulunuyor.
kazasız belasız. megane coupe lerin beyinlerine müdahale edilemiyor kesiciden başka diye biliyordum. yanlış mı biliyorum. bu arada aracın önden çok farklı duruyo. göz aşinalığım çok yok ama. panjur mu kaput mu nedir farklı olan. angel lı megane coupe de ilk kez görüyorum ayrıca. maşallah
Güneş yansıdığından dolayı kaput kabarmış gibi duruyor... Maşallah güzel araba...
ogunmisir
04-10-2007, 16:03
Renault Maxi Mégane
TEKNİK ÖZELLİKLER
Engine
F7R-A710- 4 cylinders, 16 valves Capacity (cc) 1995 Bore x stroke (mm) 84 / 90
Maximum power (bhp)
280 at 8000 rpm
Maximum torque (kg/m)
25,8 at 5900 rpm
Transmission
7-speed sequential gearbox, Viscous Coupling differential (Tarmac)
6-speed sequential gearbox, Viscous Coupling differential (Gravel)
Suspension
Front MacPherson struts with custom-made uprights, springs and dampers
Rear Transverse links, trailing arms, custom-made uprights, springs and dampers
Brakes
Front / gravel : DV280
Front / asphalt : DV355
Rear / gravel : DV265
Rear / asphalt : DV254
Dimensions & Capacity
Length (mm) : 3952
Widht (mm) : 1835
Height (mm) : 1350
Wheelbase (mm) : 2492
Front track (mm) : 1598
Rear track (mm) : 1598
Weight (kg) : 960
Safety Equipment
Matter Roll cage
OMP driver seat
6 points harnesses
Extinguisher
Electronical battery switch
Motorspor.com: Cumartesi günü yapılan seeding'leri nasıl değerlendiriyorsunuz? Otomobiliniz performansı için neler söyleyebilirsiniz?
CG: Gayet iyi. Şu anda GR N de üçüncü pozisyondayız. İkinci de olabilirdik. Bence çok iyi.
Motorspor.com: Bu sene Türkiye Pist Şampiyonası'nda Ethem Genim ve Hamdi Ünal gibi iki usta pilot ve iki güçlü otomobilin mücadelesini izleyeceğiz. Bu Türkiye Pist Şampiyonasının genel seyrini nasıl etkiler sizce?
CG: Çok daha güzel bir yarışma heyecanı getirecektir. Geçtiğimiz senelerde Opel yalnız başına yarışıyordu. Bu sene yanına bir arkadaş buldu. Bence çok daha heyecanlı güzel yarışlar olacak.
Yusuf Aramacı (Yarış Öncesi)
Motorspor.com: Bu sene GR A da Hamdi Ünal ve Opel Astra Kit Car'ın yanında Ethem Genim ve Renault Maxi Megane mücadele edecek. Bu konu Opel Team Turkey'i Pist Şampiyanasında hangi yönlerden etkiler? Motorspor.com aracılığıyla yarışseverlere neler söyleyebilirsiniz?
Yusuf Aramacı: Bu sene pistlerde ciddi bir rakibimiz var. Dün seedinglerde aynı saniyenin içinde olmasına rağmen ikinci zamanı yaptık. Bizim geçen seneden olan bir tembelliğimiz var. Geçen sene çok rahat kazanıyorduk. Pistleri çok fazla dikkate almadık açıkçası. Daha çok ralliye eğildik. Bugünkü durum gösteriyor ki pistte daha çok çalışmamız lazım. Çünkü bir rakip var. Açıkçası bu hoşumuza da gidiyor. Rekabetin olması bizim daha iyi şeyler yapmamızı sağlayacak diye düşünüyorum. Geçen seneden farklı olarak Opel Corsa Kit Car'ı da sokuyoruz bu sene. Corsa bizim beklentilerimizin çok üstünde bir otomobil. Megane ve Astra'ya karşı 2 sn ile onların arkalarında ve 3. en iyi zamanı yaptı. Bu çok sevindirici. Üzücü hiçbir şey yok. Önümüzdeki pistlerde daha iyi olmaya çalışacağız.
Ethem Genim (Yarış Öncesi)
Motorspor.com: Renault Maxi Megane ile Ethem Genim 2003 yılında pistlerde yarışseverlerin karşısında. Bu sene nasıl bir pist şampiyonası olacak sizce?
Ethem Genim: Renault Maxi Megane gerçekten muhteşem bir otomobil. Gerek Avrupa'da gerekse ülkemizde rallilerde başarılı dereceleri var. Avrupa şampiyonu olan bir otomobil. Hatta yurtdışında ünlü pilotlar bu otomobille WRC otomobillerini de geçtiklerinin görüyoruz. Bizim Türkiye'de yarışlarda kullandığımız 2 tane Maxi Megane'ımız var. Bir tanesi toprak için bir diğeri ise asfalt için hazırlanmış. Toprak ile toprak rallilerde asfalt ile hem 4 ralli hem de 6 pist yarışını kovalayacağız. Biliyorsunuz pistte herşey seyirci önünde gerçekleşiyor. Bu anlamda baktığımız zaman seyirciye biraz heyecan yaşatmamız lazım. Bu da mücadeleyle beraber geliyor. Opel'in Astra'sı güçlü bir otomobil. Türkiye'de de yalnız başına dönüyordu pistlerde. Renault Maxi Megane'ın gelmesiyle bir heyecan gelecek. Bu da seyirciye keyifli anlar yaşatacak. Gerek seyirci gerek basın bundan zevk alacaktır.
Şu an bildiğim kadarıyla Türkiye'deki tüm pistlerin rekorları 3-4 içinde F7R lı makine tarafından kırılan rekorlarla devam ediyor,hala egale edebilen yok.Sıralamalarda Typerlar,Subarular,Evolar geçemedi bu cihazı.Yanlış veya yeni bilgi varsa eklesin bilenler.;)
Abi çocuk arabasını gözsterdi, siz birbirinize girdiniz...
ogunmisir
04-10-2007, 16:10
Yani uzun lafın kısası bu makine eğer bu değerleri vermişse,efsane Clio Williams ve Spider modellerinde de kullanılmışsa,biraz daha dikkat edilmeli dedik biz yıllarca.Ancak yok turbo,yok atmosferik,yok devir yok kaldırla olmuyor işte cevap burada saklı.
Maxiboost
04-10-2007, 16:13
Şu an bildiğim kadarıyla Türkiye'deki tüm pistlerin rekorları 3-4 içinde F7R lı makine tarafından kırılan rekorlarla devam ediyor,hala egale edebilen yok.Sıralamalarda Typerlar,Subarular,Evolar geçemedi bu cihazı.Yanlış veya yeni bilgi varsa eklesin bilenler.;)
tek bir araçtan gitmişsin abi :) başka yok galba :) maxi meganın birinciliği ile F7R ın alakası yok konu F7R maxi megan değil ztn maxi özel hazırlanmış hafif feci yol tutan deli gibi kısa şanzımanı olan bir araç pilotaj farkıda var ama eminim geçicek bir sürü araç vardır TR ye gelmemişleridr çünkü örnekler hp TR :)
abi o zmn memleket yararı ne alaka niye öyle bişi yazdın onu anlayamadım?
bu arada önceki postlarımda da yazdım kimse aracını sevmene ona binmene senin beğenmene birşey diyemez ama F7R abartılıyor bariz ortada benim takıldığım konu o benim arabamda F7R var yok şöle yapar böyle yapar eleştirdiğin adamlar gibi bir izlenim oluşuyo, ayrıca o bahsettiğin klavye erkeklerinden yok burda onlara senin gibi burdaki herkes uyuz :) gel deneyelim desen çıkıp gelirler :)
Maxiboost
04-10-2007, 16:15
Yani uzun lafın kısası bu makine eğer bu değerleri vermişse,efsane Clio Williams ve Spider modellerinde de kullanılmışsa,biraz daha dikkat edilmeli dedik biz yıllarca.Ancak yok turbo,yok atmosferik,yok devir yok kaldırla olmuyor işte cevap burada saklı.
devir değişio abi ondan turbo :D WRC de de görmek isteriz renault u :D madem ralli konusuna girdik :D
ogunmisir
04-10-2007, 16:15
ya ben hıc yuruyen f7r gormedm goren warsa vıdeosunu felan yolasn kıme zamanında kapak yaptı kım yaptı bı annat bıde muswedde demısn gıt bı arbanın kaputunu ac muswedde gor saygılar ...
Yürüyen görmemen doğaldır,yukarda koşanlarını koyduk oradan bakabilirsin fırsat bulursan.;)
Bu arada sen modifiyemdeki armağanmısın,avatar dikkatimi çektide.:soru:
ogunmisir
04-10-2007, 16:24
devir değişio abi ondan turbo :D WRC de de görmek isteriz renault u :D madem ralli konusuna girdik :D
Valla benim hiçbirine giresim yok,vatana millete yararından kastım ekonomik ve diğer gelişim süreçleri açısındandı.Bugün bu 2 markanın ekonomimize direkt katkılarına baktığında ki bu mevzu çoğu arkadaşı bağlamayacaktır,sağladığı istihdam,kaç bayisi servisi olduğu olgusu,kaç yıldır Türkiye'de araç ürettiği,sattığı rakamlar ekonomik dersek,yeni gelişmekte,burada eski tecrübeli yaşlı abilerini dinleyen okuyan bilgilenen tayfaya yol göstericilik olarak baktığında da hangi aracın ne olduğunu ne maksatla üretildiğini,güvenlik,ekonomi(yakıt),fiyat performans değerlerini görmeden,sadece yüksek devirde güç üzerine kurulu yavan tatsız bir bilgilendirme olduğu kanaatindeyim.Zaten bu Honda fanatizmi kadar derin kökleri olan bir başka markada yok,dünyanın en iyi aracı makinesi Honda,diğerleri telmaşa.
Neyse bak nerden nereye geldi konu yine,şimdi yine cevaplar uçuşur ortalıkta,umarım kimseye dokundurma yapmadan geçmişizdir mevzuyu.Ancak fanatiklikte son nokta ne fener ne cimbom ne başkası honda kardeşim.:D
Maxiboost
04-10-2007, 16:31
Valla benim hiçbirine giresim yok,vatana millete yararından kastım ekonomik ve diğer gelişim süreçleri açısındandı.Bugün bu 2 markanın ekonomimize direkt katkılarına baktığında ki bu mevzu çoğu arkadaşı bağlamayacaktır,sağladığı istihdam,kaç bayisi servisi olduğu olgusu,kaç yıldır Türkiye'de araç ürettiği,sattığı rakamlar ekonomik dersek,yeni gelişmekte,burada eski tecrübeli yaşlı abilerini dinleyen okuyan bilgilenen tayfaya yol göstericilik olarak baktığında da hangi aracın ne olduğunu ne maksatla üretildiğini,güvenlik,ekonomi(yakıt),fiyat performans değerlerini görmeden,sadece yüksek devirde güç üzerine kurulu yavan tatsız bir bilgilendirme olduğu kanaatindeyim.Zaten bu Honda fanatizmi kadar derin kökleri olan bir başka markada yok,dünyanın en iyi aracı makinesi Honda,diğerleri telmaşa.
Neyse bak nerden nereye geldi konu yine,şimdi yine cevaplar uçuşur ortalıkta,umarım kimseye dokundurma yapmadan geçmişizdir mevzuyu.Ancak fanatiklikte son nokta ne fener ne cimbom ne başkası honda kardeşim.:D
ehehe :D yok abi adam gibi tartışıyoruz burda :) honda yazdın die honda dan bahsediyorum fanatizmim yok çok beğenirim ayrı :D mantıklı bakmak gerek hondanın da fabrikası var toyota nın var japon olarak baktığımızda, renault ne yaptı toros fln şahin gibi yani abi bence bunların bize katkısı olmadı hiç? otohaberin test verilerinde F7R vti dan az performans çok yakıt yakiyordu yanlış hatırlamıyorsam? yüksek devirde güç olayı tamamen zevktir sonuçta ortada bi güç var :D honda haricinde bir sürü marka var performanslı motorlarıyla ünlü hiçbir hondacının fanatiklerinin bile inkar edeceğini sanmam :)
ogunmisir
04-10-2007, 16:47
Allah herkese selamet versin,bu konunun sonu gelmez.
kazasz belasız güzel olmuş
güzel araç kazasız belasız..
MUGENPOWE®
04-10-2007, 22:38
Yürüyen görmemen doğaldır,yukarda koşanlarını koyduk oradan bakabilirsin fırsat bulursan.;)
Bu arada sen modifiyemdeki armağanmısın,avatar dikkatimi çektide.:soru:
yok ben aramaan felan deılım adım murat cou kısıde tanır sen rallı den felan gırmısın bızım karsılastırmamsı road car wrc ler yada kıt carlar deıl ona bakarsan bı dunya pıst parkur sonucu dokerız burda kıyaslamaları deıstırme bence burda konu senın muhtesem dedın feyedireee motoru onu kıyasla sen parkluarları pıstlerı karsıtırma yoksa konu arapsacı olur ...
xxozanxx
04-10-2007, 22:45
...........................
Maxiboost
04-10-2007, 23:08
:) aracı alıp binme demedik ztn eheh chip olayından kastım önceden chip yapılamıyordu şimdi yapılıyor demişsin çok ileri gidilecek bir araç değil şuan atmosferik yüklesen chip headers egsoz intake egzantrik vs yapsan max alacağın güç 30 35hp bişidir yani bir tomarda para döküceksin gideceği yer bu kadar yani onu söylemeye çalıştım eskiden chiplenemiodu chiplenince 20hp alınmıo ne yazık ki :(
Aziz ustayı tanırım :) hatta araba denicez eheheh deli biridir biraz o :D
honda fanatizmi konusuna gelince burda olsa bile mantıklı fanatizm vardır :D bu benim zevkim buna biniyorum dediğin zaman kimse karışmaz :) başka sitelerde olan apaçilerden yoktur burda standartsa standarttır birde :)
vti kısa olayı yetişio demişsin ya vti a da kısa takarsan vti gene önde olur yani modifiyeye girince işler değişir eşit modifiye edilmiş araçları karşılaştırmak lazım.
bu arada şimdiden başarılar dilerim bence aracı hafifletmeye çalış çok fardekio :D
xxozanxx
04-10-2007, 23:36
................................
Maxiboost
04-10-2007, 23:47
type-r ları geçebiliomusun? oraya gelicekler stock olmicak ama :D
orjinalinde headers var die bişi yoktur mutlaka daha iyisi vardır :) turbo olayına bursada girme derim ben :)
xxozanxx
04-10-2007, 23:56
...............................
ogun patlamısır gelmısh gıtmıs tuh yakalayamadık ya bız musveddeler olarak.... cok uzuldum :(
MUGENPOWE®
05-10-2007, 00:43
sus muswedde parcası :D
Maxiboost
05-10-2007, 00:47
iki tane type-r la kalktım 220 mt olarak tam ayarladık.Geçiyorum.
intake egsoz kısa şanz. gibi basit modlar vardı ikisindede.17''lastikliydik üçümüzde...
Orjinalinde headers yoktur derken? Sanırım daha iyisini taktırabilirsin demek istedin dimi kardeşim:)?
Bursa'da neden girme diyorsun turbo olayına bu arada? Renault'nun kalbi orda atıyor ama...(parça tedariği bakımından y.dışı-y.içi)
enteresan hızlanma değerleri daha iyi diye biliyorum :)
zaten parçanın adı headers :) bizim bahsettiğimiz daha performanslı olanı genelde o anlamda kullanılıo headers, ve hiç bir fabrika çıkışı araçta headers yoktur orjinalinde yani isimsel olarak var ama aftermarket bir ürünle aynı işi yapmaz yapsa daha iyisi olmazdı ;) yani araç m gibi bi üretim olsa anlicam da neyse
bursada ne parçasını bulabileceksin aracının? standart sadece yurt dışından da kimsenin zannetmiyorum senin turbo uygulamana yönelik renault parçaları getirsin :) turbo olayında bursa çok geride, montaj yapılır öyle yada böyle ama elektronik kısım 0 = hiç beklemediğin anda kırarsın motorunu
aslında header olması lazım V motor olunca 2 tane olduğundan headers diyolar diye biliyorum ben ama yanlış olmasın
Maxiboost
05-10-2007, 01:13
doğru aslında header hatta exhaust manifold :)
xxozanxx
05-10-2007, 01:20
.......................................
^^ANIL^^
05-10-2007, 01:20
ogünmısır ın tekrar doğuşu olmuş bu konu özlemiştik vallahi ama arkadaşın konuda dağılmasın güle güle kullan maşşallah ama ben pek type-r ları geçebiliceğini sanmıyorum egzoz intake le fln
xxozanxx
05-10-2007, 01:25
Egsoz intake işin önemsiz kısmı.Kısa şanzıman ve yarış debriyajı ve en önemlisi AĞIRLIK işi bitiriyor.Arada 80kg fark var orjinalden birde polyester kaputu koydunmu yaklaşık 115 kg oluyor ağırlık farkı ve dikkat edersen arkadaşım 220 metre yazdım.Parkur uzadıkça type-r geçmeye başlar rahatça kaç hp fark var arada:rolleyes:
Teşekkür ederim bu arada:)
Maxiboost
05-10-2007, 01:28
Kısa şanzıman olayı çok değiştiriyor bilirsin...Honda'lar zaten çok iyi oranlı çıkıyor fabrikadan ama F7R öyle değil.E bende yaptırınca iyi oldu 7 saniyeye çekebildim 0-100'ü(diğer modlarla tabikide).orjinali 8 saniye...
Evet parçanın adı headers biliyorumda.Aftermarket bir headers ile büyük fark olurmu orası hakkında tam bir bilgi sahibi değilim?Yani o kadar fazla verdiğin paraya değcek kadar olurmu?
Bursa'da yaptırmama gelince;Swap olayı düşünüyoruz o yüzden:cool:
swap derken F7R i nie söküosunuz? ne koyucaksınız ki :D 7 saniyeleri neyle ölçtünüz? merakımdan soruyorum yanlış anlama sakın :) atmosferikte bence verdiğin paranın karşılığını hiçbir zaman alamazsın :D kiessa diye bi adamın sözü var çok hoşuma gitti
bunun 306gti ı var yüklü derken 106xs turbolayan arkadaşı bunu ayırıo bi güzel o günden sonra milyarlar verip 3 beygir almaktan vazgeçtik turbo çalışmalarına başladık diyor :D
fabrikanınkinden her zaman + vericektir kötü olsada iyi olsada vereceği güç ztn belli
xxozanxx
05-10-2007, 01:37
.......................................
xxozanxx
05-10-2007, 01:42
Bu arada yanlış anlaşılmasın sitede 6 saniye yazıyor turbolanınca F7R ama titanyum piston ile birleşip turbo basıncını 1'den 1.2 bar'a çıkartırsanız 1 saniye daha alıyorsunuz yaklaşık.(adamlarla mail'leşmiştik ordan biliyorum.)
Maxiboost
05-10-2007, 01:45
şuan draglarda koşan araçların çoğu sanayi işi :D yapılması gerektiği gibi yapılıyor bu kitte nasıl adam koyduysa yazılım sanayide de yaptırsan aracın ayarı önemli sende sadece elektronik kısmını alırsın diğer parçaları daha uygun olanlarıyla deiştirirsin veya 2.el maliyet çok daha düşer :D tabi motor ömrü hala belirsiz bişi yazmamışlar
swap ne düşünüyorsunuz?
xxozanxx
05-10-2007, 01:51
...........................
Maxiboost
05-10-2007, 02:00
225 koymak daha mı ucuza gelicek :) her türlü pahalı bu işler zevk meselesi valla :D tekrardan güle güle bin draglarda başarılar dilerim :)
xxozanxx
05-10-2007, 02:07
.................................
Maxiboost
05-10-2007, 02:22
zor iş çok para isterler pert haline bile :)
xxozanxx
05-10-2007, 02:25
......................................
Hızlı_Fransız
05-10-2007, 02:34
Arkadaşlar herkes bişeyler yazxmış karalamış motorları karşılaştırmış cok güzel bu ama f7p yani f7r ın kopyası tek hacim farkı ve elektronik ateşleme farkı olan motor tam tamına 1987 yılında piyasaya girdi lütfen 1987 yılındaki honda motorları ile karşılaştırma yapalım millet öle böyle diyo sadece tr tutulmuyan bir model avrupada tanıgıdım bir cok kişi f7p ve f7r yükleyip alayına yürüyolar lütfen tutulmuyo vs vs gbi bir şeyler demeyin f7r bir efsanedir ve öyle kalıcak.
saygılar
Maxiboost
05-10-2007, 03:02
b16 1989 yılında piyasaya çıkmıştır :) b18 var 86 yılı yapımı 160hp tekrardan yakın rakipler sonuçta
Hızlı_Fransız
05-10-2007, 03:38
valla ben gecen tamir ettim 1986 model honda prelude b20a5 araç bana f7p kadar tatminkar gelmedi...
Bursa'da yaptırmama gelince;Swap olayı düşünüyoruz o yüzden:cool:
Ee nerede kaldı F7r gücü :)
Kazalı bir 225 bulduğumda olabilir ama tabikide pahalı bu işler. Yalnız direk 225hp'ten olacak makina o zaman.Üzerine chip,wastegate vs,vs ile 280-300 hp'lere rahatça çıkar.1100 kg turbo. Mükemmel olur ama çok uzun zaman alacak bir proje tabiki.Öğrenci halimizle tak diye alamayız ya :rolleyes:
Kazalı bir RS bulsanda onu kasko prosedürlerinden ötürü komple almak zorundasın. Aracın pahalılığından ötürü min. 20bin ytlye gelir o da gerçekten taklalı ha$at olmu$ bir araba olur herhalde. Eh motoruda hasar alır büyük ihtimalle.
RS e gelince , turbo güzel bir makina ama kocaman bir kapalı kutu. Yapabileceğin pek çok $ey sınırlı. Aracın modifikasyona kar$ı tepkileri çok garip :) Turbo bir araç için yapabileceğin en güzel $ey olan egzoz çapını geni$letmek ve kıvrımları azaltmak bu makinada dyno üzerinde güç dü$ürüyor. Hatta RS sahipleri sadece son sustrucu iptali yaparlar yada bol poundlu bir egzoz alırlar :rolleyes:
Chip olarak Wimmerın getirdiği bir yazılım vardı. Kısacası max alınabilen güç $u an için 270hp. ECU olarak bir$eyler yapılabilse çıkacak daha güzel güçler vardır eminim ama bu makinada yüksek teknolojiye yenik dü$en bol korumalı bir makina ve kimse elinde daha verimli 2.0 makinalar varken bu kapalı kutuyla uğra$mak istemiyor :rolleyes:
Swap güzel olur tabi yakla$ık 250kg hafiflik çok $ey katacaktır. Çabanı takdir ediyorum , Allah utandırmasın in$allah yarı$larda izleyebiliriz.
abi hakkaten aracın dış görünümü falan çok güzel de, bu arabaya hiç ama hiç atmosferik çalışma bence.Madem bu kadar bereketli bir motor, tak turbo kitini , veya git custom yap.Ondan sonra güzel güzel yürü.Kazasız belasız iyi sürüşler dilerim
xxozanxx
05-10-2007, 12:37
......................................
xxozanxx
05-10-2007, 12:43
Swap güzel olur tabi yakla$ık 250kg hafiflik çok $ey katacaktır. Çabanı takdir ediyorum , Allah utandırmasın in$allah yarı$larda izleyebiliriz.
abi hakkaten aracın dış görünümü falan çok güzel de, bu arabaya hiç ama hiç atmosferik çalışma bence.Madem bu kadar bereketli bir motor, tak turbo kitini , veya git custom yap.Ondan sonra güzel güzel yürü.Kazasız belasız iyi sürüşler dilerim
Teşekkür ederim arkadaşlar;) Turbo projesi çok zaman alacak zaten Atmosferik olarak sezondan önce bir denicez makinayı bakalm.Umarım istediğimiz sonucu alırız...
Maşallah kazasız belasız inş. istediğin gibi yaparsın ...
roadmause4
06-10-2007, 10:00
Arkadaşlar herkes bişeyler yazxmış karalamış motorları karşılaştırmış cok güzel bu ama f7p yani f7r ın kopyası tek hacim farkı ve elektronik ateşleme farkı olan motor tam tamına 1987 yılında piyasaya girdi lütfen 1987 yılındaki honda motorları ile karşılaştırma yapalım millet öle böyle diyo sadece tr tutulmuyan bir model avrupada tanıgıdım bir cok kişi f7p ve f7r yükleyip alayına yürüyolar lütfen tutulmuyo vs vs gbi bir şeyler demeyin f7r bir efsanedir ve öyle kalıcak.
saygılar
ilkecim merhaba bu arada f7r denmişken kesinlikle haklıısın o bir efsane kendim bir yarış mekanikeri olarak:cool: sana burada katılıyorum orçun mısırın da dediği gibi bozğane tırmanma yarısında vardım aracıda yakından tanıyorum bozian efsanesi ama soyle diyelim f7r yuklendiğinde vtec tanımaz ozeelıkle turbo beslemeli bir motorda uçuk sonuçlar alınırr atmosferik olarak yuklencem dıyorsanız canlı orneği olna cem acarın araç gıbı 280 -300 hp olarak guc alabılırsınızz ayrıca mınıks:arakadasuna seslenıyorum burdan yuklenılen tum motorların omru duser mekanıkerı olduğum palio kit carların motor omru 850 km ama atmosferık 187 hp yanı isteyen olursa dynoya rollinge ve draga cıkarız ayrıcaa ilke:cool: arkadasımla yakın bir arkadasımızın renault 11 turbosunu komple revize ettik vee sonuçmu 1400cc turbo bır araç bıze ne yanıt verdı biliyormusunuzz
HONDA is WHAT? Vtec is Who? RENAULT rulezzzzzzzzzzzzzz saygılarr
:icon_tup:
1400cc turbo bır araç bıze ne yanıt verdı biliyormusunuzz
HONDA is WHAT? Vtec is Who? RENAULT rulezzzzzzzzzzzzzz saygılarr
Vtec stokc'tu sanirim. 1.4 turbo civicler var tr de bi denk geldiginizde onla deneyin. 1.4 turbo diyorum VTI turbo demiyorum dikkat.
MUGENPOWE®
06-10-2007, 12:40
atmosferık 280-300 hp nası aldınıs ?
reno yaw manyak araba gardas hele bıde "tıttanyum" pıston dakınca fellekat yörüyo....:D:D:D
yenı fanatık grubumunz hayırlıolsun...
atmosferık 280-300 hp nası aldınıs ?
300 hp lık bı arabayı ruyanda 300 kere gorunce oluyo herhalde mugencım:)
MUGENPOWE®
06-10-2007, 12:48
ahuahuah 300 hp hemde f7r hemde atmosferık...
Serkan.S
06-10-2007, 12:55
reno yaw manyak araba gardas hele bıde "tıttanyum" pıston dakınca fellekat yörüyo....:D:D:D
yenı fanatık grubumunz hayırlıolsun...
bence fanatiklik bu ;adamın biri hondayla ilgili bişi yazdında arkadan 3 kişinin ona cvp vermesi; başka markalar için bu geçerli olmuyo burda
arkadasım ıster mekanıker ol ıster yarıscı TR de renaul ıle ugrasan herkes bana bırseyler danısmıstır. buna yarıscılar da dahıl. hatta pıst rekorları kıranlarda. TR de bneım kadar kımse renault markası ıle ugrasmadı. reanulkt 12 den broadway e flash motoru atmaktan renaault 21 turbo ya safrane 2.0 3.0 2.5 a safrane bı turbo bacara ya ve renault lagunanın tum modellerıne kadar ve hatta kemal tepretogulları - asf - yon - yucelır gıbı yetkılı servıslerın cotec lerıne yardımlarıma kadar.
bu yuzden renault yu burda hele kı bana anlatmayın ıstersenız. sız tırmanın tırmananlara mekanıker olun sogutucu sıkın yaralanmalara karsı sargı bezı uygulayın az tendurdıyot saglayın agzına ısostar verın.
honda cıvıc 1.4 turbo aracın nasıl gıttıgını merk edıosanız f7r la hemen denenır ızmırde de var turbo 1.4 ıst de de ankarada da.
bence fanatiklik bu ;adamın biri hondayla ilgili bişi yazdında arkadan 3 kişinin ona cvp vermesi; başka markalar için bu geçerli olmuyo burda
walla gardas honda bu alayına gıder!:D
xxozanxx
06-10-2007, 13:08
ahuahuah 300 hp hemde f7r hemde atmosferık...
Arkadaşın Cem Acar dediği pilot arkadaşlar... 280 hp 0-100'ü 2.8 saniye olan Maxi Megane sahibi olan Cem Acar.Bilmeden yazmayalım lütfen...
xxozanxx
06-10-2007, 13:11
reno yaw manyak araba gardas hele bıde "tıttanyum" pıston dakınca fellekat yörüyo....:D:D:D
yenı fanatık grubumunz hayırlıolsun...
walla gardas honda bu alayına gıder!:D
Diğer arkadaşında dediği gibi yersiz Honda fanatizmi işte burda...Bu foruma üye olalı hep aynı şeyleri gördüm burda..Bütün markalar '' 0 '' burda Honda '' Best '' ama...Diğer markalara istediğiniz lafı eedin nerdeyse kimse laf etmiyor.Hondaya bi laf edin hurra herkes çullanır size aynen bu topic'te olduğu gibi...
Honda size karından pay veriyor sanki bu kadar savunmanız niye? Anlamak güç ...
MUGENPOWE®
06-10-2007, 13:13
yaw nıe butun f7r yı saawunanlar maxı megane ı one suruyolar anlamıyorm ozmn bende f20c dıyım kac senee ust uste odul aldı warmı otesı?
xxozanxx
06-10-2007, 13:21
yaw nıe butun f7r yı saawunanlar maxı megane ı one suruyolar anlamıyorm ozmn bende f20c dıyım kac senee ust uste odul aldı warmı otesı?
Çünkü Vtı gibi elini sallasan ellisi gibi Türkiye'de çok olan bir araç değil F7R.
E ticari yöndende firmalar bu yüzden parçalarını getirmiyor.Bundan dolayıda yüklenmek makinaya çok zor oluyor para bakımından F7R'lara.Yurtdışındaki gibi parçalar olsa yapılabilir tabiki yada çok paramız olsa:) O zaman Maxi Megane değilde yurtdışında çalışılmış bir F7R turbo örneği vereyim 483 hp ;
1998 cc F7r turbo
all steel bottom end (arrow rods + crank)(Grp A bearings)
Forged cosworth pistons
tripple scavenged dry sump system with F3 renault sport sump pan
modified head porting (welded up then machined out)
modifed block / head coolant paths / volume. vertical reverse thermo syphon water flow. high flow wrc 260 l/minwater pump, 70degC thermostat
Mocal laminova linear flow oil to water heat exchangers
modified compresion ratio (secret)
stainless steel multilayer head gasket
"high clamp" head stud conversion
steel bottom end re-enforcing plate / windage plate
+1mm inlet and exhaust valves
reprofiled Grp A cams (profile/lift secret)
solid lifters
vernier pulleys
modified combustion chamber geometry with reverse tumble squish areas
electronic "fly by wire" 45mm port throttles with "constant dynamic ram" intake manifold
8 injectors, 4 close coupled, 4 staged
In cylinder water injection
intercooler water spray
Motec M8 ecu with, traction control, sequential injection, wide band lambda control, anti lag(throt bypass), knock control, variable boost / ignition trimming, full throttle gear change, launch control, 4mb of data logging
Garret WRC spec Myram shafted turbo charger (0.63 A/R, cut back turbine blades, modified intake trim (secret)
Inconnel WRC spec tubular exhaust manifold
HKS remote wasegate, adaptive PID boost controller
3" exhaust system
ITG Carbon fibre intake airbox
34mm intake restrictor for rally events (BOO, HISS, spoil sports!)
performance(engine dyno flywheel figures, corrected to ISO1585), 34mm inlet restricted on 102 octain fuel, 312 bhp at 5750 rpm & 480Nm at 4250 rpm (90% between 2100 and 4800rpm when als activated)
non restricted with garret GT35 hybrid tubo on 98 ron super unleaded, 483bhp at 7300rpm, 460Nm @ 6300 rpm
bit of a flyer!
MUGENPOWE®
06-10-2007, 13:30
yok arkadasm anlasamıyors bız normal bı road car motorundan bahsedıyors sız parkur makınelernden bahsedıuyosns uymuyo bırbırlerıne anlamıyosns
xxozanxx
06-10-2007, 13:33
yok arkadasm anlasamıyors bız normal bı road car motorundan bahsedıyors sız parkur makınelernden bahsedıuyosns uymuyo bırbırlerıne anlamıyosns
Hayır bu kesin olarak,cadde makinası diye örnek vermedim ben.(ki büyük ihtimal cadde makinası)Yüklenince neler çıkabiliyor olarak dedim... Maxi Megane'da değil bu...:cool:
Hızlı_Fransız
06-10-2007, 13:53
ya arkadaşlar niye burdabir fanatizim var anlamıyorum sırf bu yüzden bu sitede arabamın bir fotosunu dahi bir yere eklemedim birte kendi cekimlerimize birgfotosu vardı burda renault yürümez diyenler videolar bölümne r5 koyup f430 yiyince r5 e bak didyoalr araç süper diyolar o aracın sahibi pascal fransada oturyor ve ben onla bir forum aracılıgı ile tanışdım gayet saglam yürüyen bir araç araç f7r degil bile f7p motor bu işler paraya bakar arkadaşlar ne kadr para o kdar hep diyelim aydoganın dedigi araça gelince r11 araç stock sayılır yane 1985 yılına göre 1400cc carb araca göre aldıgmız degerler tahmini 130 hp civarıydı yılına göre güzel deger diye düşünüyorum ama yıllar geciyo teknoloji gelişiyo evet bu konuda hep hondaayı taktir ediyom hep atmosferikde güzel iler cıakrıyo araçlar bir cok moda acık o konuda honda tartışılmaz benimburda belirtmek istediğim tek şey ver arkadaşlar fanatizimi bırakalım inanın bazen cok krıcı oluyoz bunun biraz farkına varsak güzel olmaz mı burda bir birimizin arabasını kötülücegimize kardeş orasını böyle yapsan daha güzel olmaz mı gibi yorumlarla pekiştirsen hepimiz araçları hızlı olsa dünyaya bir mesaj versek artık tr de tuning var artık bizde dünyaya oynuyoz desek cok dahagüzel olmaz mı arkadaşlar evet ben r19 1600cc den 145 hp aldım benim aracım için gayet gecerli bir rakam hatta cok bile fazla diye düşündüm...ama bunlar hep kendimi geliştirmek içindi hiç bir zamn kimseyle yarışmadım her zman kendi kendimi geçmeye calıştım...
Saygılar inşallah sizde bana katılırsınız...
Diğer arkadaşında dediği gibi yersiz Honda fanatizmi işte burda...Bu foruma üye olalı hep aynı şeyleri gördüm burda..Bütün markalar '' 0 '' burda Honda '' Best '' ama...Diğer markalara istediğiniz lafı eedin nerdeyse kimse laf etmiyor.Hondaya bi laf edin hurra herkes çullanır size aynen bu topic'te olduğu gibi...
Honda size karından pay veriyor sanki bu kadar savunmanız niye? Anlamak güç ...
walla ben dunyada hondada baska araba tanımam hekelkı vtec warya ınanaılmaz bısey adrenalın makınesı ıvmelenmesı muhtesem otoban canavarı..tum arabalardan daha ıyı dunyadakı en gusel araba...ben hergun 100 km yol yapıyorum ewe gelıyorum ınternetten vıdeo ızlıyorum sonrada ruyamda kullanıyorum arabamı...o benım herseyım abırvtec o bır efsane...tanrım onu coooook sevıyorum...:)
Serkan.S
06-10-2007, 13:54
verdiği örnek road car ne kit car ne wrc
xxozanxx
06-10-2007, 14:20
walla ben dunyada hondada baska araba tanımam hekelkı vtec warya ınanaılmaz bısey adrenalın makınesı ıvmelenmesı muhtesem otoban canavarı..tum arabalardan daha ıyı dunyadakı en gusel araba...ben hergun 100 km yol yapıyorum ewe gelıyorum ınternetten vıdeo ızlıyorum sonrada ruyamda kullanıyorum arabamı...o benım herseyım abırvtec o bır efsane...tanrım onu coooook sevıyorum...:)
Bu cümlelere diyecek laf yok.Pess artık..
Otoban Canavarı .. Tüm dünyadaki en güzel araba...
Hani ''benim için,arabam dünyadaki en güzel araba'' desen ona dicek lafım yok tabide.Bunlar sadece komik...
Allah sanada VTI nasip etsin.
xxozanxx
06-10-2007, 14:29
Geçen sene aralıkta arabamı alırken pekala vtı'da alabilirdim yada 106 performans makinası olarak...Geçen mesajlarda dediğiim gibi ortalıkta çok fazla var diye almadım... Neden böyle bişey dedinki? Sanki Ferrari kadar pahalı bir makinada vti ,alamıcaz biz dimi Renault'cular olarak dimi..hahaha
turbo feyedıreee ornegı verıyoruz bakıyorum :D savulun turbo FITENNNK gelıo :D
Hızlı_Fransız
06-10-2007, 14:35
arkadaşlar biz size hala beyaz bayrakla geliyoz siz neler yapıyonuz koşkoca adamlarız ayıptır yahu turbo vtec falen vs vs yapmayın ya sizde yapmayın.... şu topic baştan sona kadar okuyun rezillik diz boyu her iki taraf içinde benim topice son msjjımdır anlayan anlar artık ne diyim bu 3 etti...
Bu cümlelere diyecek laf yok.Pess artık..
Otoban Canavarı .. Tüm dünyadaki en güzel araba...
Hani ''benim için,arabam dünyadaki en güzel araba'' desen ona dicek lafım yok tabide.Bunlar sadece komik...
yaw kardesım sennıe kabul etmıyosun vtec dunyadakı en ıı araba...allah allah...:D
Berent.t
06-10-2007, 14:43
2JZ-GTE alayınaaaaaaaaaaa diyomuyuz hiç :D :D :D
Berent.t
06-10-2007, 14:44
biz otomobilleri seviyoruz :)
Arkadaslar sizler aliniyorsunuz. Biz gercekleri soyluyoruz. Ben lada samara,kia sephia,toyota corolla ve rav 4 4000 kmde çalindi,mitsubishi carisma,suziki vitara jeep, wv polo,audi a3,jeep grand cherokee ve renault megane 2001 sedan sahibi oldum. Farkinda iseniz honda zevkinden bahsediyor herkes.
Biz diger arabalara tuu kaka demiyoruz. Honda motor yapan bir firma olarak dunyada kafaya oynayan liderlerden.
Dolayisi ile motoru bize yetiyor. katogorisinde tabi.
Yani sizlerle alip veremedigimiz yok ben halen 306 gti hayraniyim. Tekrar üretsinler alirim .
Bir gercek var biz performanciyiz hepimiz oyle. Gercek ne peki Honda Hayat Onda = Hayatimiz performans.
Geçen sene aralıkta arabamı alırken pekala vtı'da alabilirdim yada 106 performans makinası olarak...Geçen mesajlarda dediğiim gibi ortalıkta çok fazla var diye almadım... Neden böyle bişey dedinki? Sanki Ferrari kadar pahalı bir makinada vti ,alamıcaz biz dimi Renault'cular olarak dimi..hahaha
Bakiniz örnek, ben alamazsiniz demedim. Bir vti sahibi ol dedim. Bir sure kullan vtec ac bakkalda bile parcasini bul. Devirlen bi gor bakalim.
Bak eminim VTI al sende 3 ay sonra bizim gibi olursun. Yikayip evin onune cekip seyredersin geceleri.
Hızlı_Fransız
06-10-2007, 15:00
ya arkadaşlar niye burdabir fanatizim var anlamıyorum sırf bu yüzden bu sitede arabamın bir fotosunu dahi bir yere eklemedim birte kendi cekimlerimize birgfotosu vardı burda renault yürümez diyenler videolar bölümne r5 koyup f430 yiyince r5 e bak didyoalr araç süper diyolar o aracın sahibi pascal fransada oturyor ve ben onla bir forum aracılıgı ile tanışdım gayet saglam yürüyen bir araç araç f7r degil bile f7p motor bu işler paraya bakar arkadaşlar ne kadr para o kdar hep diyelim aydoganın dedigi araça gelince r11 araç stock sayılır yane 1985 yılına göre 1400cc carb araca göre aldıgmız degerler tahmini 130 hp civarıydı yılına göre güzel deger diye düşünüyorum ama yıllar geciyo teknoloji gelişiyo evet bu konuda hep hondaayı taktir ediyom hep atmosferikde güzel iler cıakrıyo araçlar bir cok moda acık o konuda honda tartışılmaz benimburda belirtmek istediğim tek şey ver arkadaşlar fanatizimi bırakalım inanın bazen cok krıcı oluyoz bunun biraz farkına varsak güzel olmaz mı burda bir birimizin arabasını kötülücegimize kardeş orasını böyle yapsan daha güzel olmaz mı gibi yorumlarla pekiştirsen hepimiz araçları hızlı olsa dünyaya bir mesaj versek artık tr de tuning var artık bizde dünyaya oynuyoz desek cok dahagüzel olmaz mı arkadaşlar evet ben r19 1600cc den 145 hp aldım benim aracım için gayet gecerli bir rakam hatta cok bile fazla diye düşündüm...ama bunlar hep kendimi geliştirmek içindi hiç bir zamn kimseyle yarışmadım her zman kendi kendimi geçmeye calıştım...
Saygılar inşallah sizde bana katılırsınız...
bak burda birrenaultcu olarak neler demişim demmeki konuyu tam okumuyosun...
Bak ne guze demissin. Alinmis gibi neden daraniyorsunuz.
Ben senin arabanin ilk konusunu okudugumda helal olsun ne guzel arac yapmis masallah dedim. Halende derim.
Bak yesil zeytin yapragi uzatiyoruz iste daha ne yapalim.
Hızlı_Fransız
06-10-2007, 15:04
bakınız sizin hondacı arkadşalarınız konuyu bulandırdılar ben akç msjdır neler diyorum kimse iplemiyo bu millet kavga hır gür peşinde mi bende gecenlerde aradakşım 86 preludesinin yaptım b20a5 yaprken bile zevk aldım hepde diyoruım bir birimiz geliştirme yönünde eleştiri yapalım lütfen...
arkadaşın saydırmış burda reelde de böle saydırabiliyomu peki?böle bi mekanikerde ilk defa görüorum:)
xxozanxx
06-10-2007, 16:30
Bakiniz örnek, ben alamazsiniz demedim. Bir vti sahibi ol dedim. Bir sure kullan vtec ac bakkalda bile parcasini bul. Devirlen bi gor bakalim.
Bak eminim VTI al sende 3 ay sonra bizim gibi olursun. Yikayip evin onune cekip seyredersin geceleri.
Mod'lu vti kullanmadımmı hiç? Kullandım tabi gayette iyi devirleniyor.Bizim gözümüzde performans önemli tabi ama insan bazen görünüşte istiyor.Şahsen ben herkeste olan arabayı almak taraftarı değilim...örneğin angel eye'sız vtec göremiyoruz artık maşallah herkeste var.Ama binbir uğraşla yurtdışından bir angel getirdim Megane'a nerdeyse herkes ilk defa görüyorum hayırlı olsun yada çok değişik görünüyor süper olmuş dedi,tıpkı bu topicte olduğu gibi:) Yada görünüşü bırak bir kenara yine çok uğraş ile kısa ayna mahruti taktık makinaya kısa şanzıman ile çok değişir makina biliyorsunuz millet yine hayret etti ne kadar iyi giden F7R orjinaline göre diye.Drag'lara girerkende bunu satıp gidip bir 106 alabilirim pekela 700 kg'lere düşürüp 180-200 hp'lerede 10-12 milyar gibi rakamlarla çıkarabilirim(izmirdeki ortalığı süpüren ünlü dc 106 gibi)ama bu hoşuma gitmiyor benim.Eğer başarabilirsem tek olmak güzel bence...inşallah olursa tabi:) Ondan asla vti almam...
Saygi duyarim, binbir zahmete girmekte ayri bir konu zevk. Sedan meganenima seffaf stop icin aylarca arastirma yaptigimi bilirim.
xxozanxx
06-10-2007, 21:25
Bende tabiki saygı duyarım.Herkesin kişisel tercihi sonuçta:) Kazasız belasız sürüşler hepimize;)
Berent.t
07-10-2007, 00:48
kazasız belasız ozan..işalla emeğinin karşılığını alırsın ;)
farklılık ıyıdır ozan senı tebrıkedıorum bu konuda;)
herkes honda yapar vti yukler bişiy olmaz dıkkat cekmez... ama f7r sfı gsı yukledınmı ayrıcalıklı olursun sayılı olursun:) geçıncede sora miss:) malıyet/gitme işinede gelınce gidip 106 alalım ondan iyisi yok parca vs yonunden:)
bakalım opel yurucekmı....
xxozanxx
07-10-2007, 03:25
kazasız belasız ozan..işalla emeğinin karşılığını alırsın ;)
farklılık ıyıdır ozan senı tebrıkedıorum bu konuda;)
herkes honda yapar vti yukler bişiy olmaz dıkkat cekmez... ama f7r sfı gsı yukledınmı ayrıcalıklı olursun sayılı olursun:) geçıncede sora miss:) malıyet/gitme işinede gelınce gidip 106 alalım ondan iyisi yok parca vs yonunden:)
bakalım opel yurucekmı....
Teşekkür ederim Berent:)
M3CSL ,dostum sanada teşekkür ederim...Marjinal olmak her zaman güzeldir...Saçmalamadıktan sonra:) gibip bir renault toros turbolayım demekte marjinallik tabi ama işin saçmalığı :) hani bunu yazmazsam bu forumda ''Marjinal olmak her zaman güzeldir'' lafımı bile o yöne çekebilirler o yüzden yazdım :rolleyes:
Senin v6 da yürürse tadında yenmez ya 6 silindir off...Rolling lerde ezer geçer walla:cool:
:) stockta bile gidıyo bakalım azcık oynayınca nasıl olcak:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.