Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : renault için piggyback beyin önerisi



BAYTUGAN
01-09-2011, 13:23
r19 turbo projesinde kullanılmak üzere piggyback beyin önerisi için tecrübeli arkadaşların yardımlarına ihtiyacım var. aem fic yada e-manage ultimate düşüncemde var fakat aracımla uyum sorunu yaşarmıyım bilemiyorum.
aracım r19 1.6e k7m motora sahip 60-2 ateşleme sistemi var.Semi-sequential multipoint injection ve two dual output coils e sahip.

yardımlarınız için şimididen teşekkürler.

hkspower
01-09-2011, 18:41
bence e-manage rahatlıkla işini görür..

dragstar
01-09-2011, 20:26
standalone sistem daha sağlıklı olur bence

piggyback fiyatına standalone olarak megasquirt 2 v3.0 olabilir

BAYTUGAN
01-09-2011, 20:56
standalone sistem tabiki daha sağlıklı olacak ama uygulaması epey bir zaman ve uğraş gerektirecek yeniden tesisat çekme falan çok işi olacak o yüzden piggyback düşünüyorum.

Cliosportve
01-09-2011, 21:04
R19 turbolu arkadaş var İstanbulda onunla irtibata geçmeni tavsiye ederim
En sağlıklı kararları beraber alabilirsiniz

iynn-RS
01-09-2011, 21:05
ayarını kim yapacak?

BAYTUGAN
01-09-2011, 21:07
R19 turbolu arkadaş var İstanbulda onunla irtibata geçmeni tavsiye ederim
En sağlıklı kararları beraber alabilirsiniz

bu forumda mı ? nicki ne

BAYTUGAN
01-09-2011, 21:11
ayarını kim yapacak?

ayarını büyük bir ihtimal ankarada yaptıracam olmadı kendimde uğraşırım :) ama öncelikle parçaları tamamlamam lazım,

Cliosportve
01-09-2011, 21:14
O arabanın eski sahibini tanıyorum kendisi çok mütevazi ve saygıdeğer abimizdir.
R21Turbo nickli bu froumdanda artırsanız üye listesinden bulursunuz ismi İlker abidir

iynn-RS
01-09-2011, 21:27
ayarını büyük bir ihtimal ankarada yaptıracam olmadı kendimde uğraşırım :) ama öncelikle parçaları tamamlamam lazım,

ayarı yaptıracagın kısıye danısarak karar versen bence daha mantıklı olur.

dragstar
01-09-2011, 21:31
standalone sistem tabiki daha sağlıklı olacak ama uygulaması epey bir zaman ve uğraş gerektirecek yeniden tesisat çekme falan çok işi olacak o yüzden piggyback düşünüyorum.

yeniden tesisat çekmeye gerek yok, aracın üzerindeki herşey megasquirtle uyumlu, harness yaparak aynen piggyback ecu bağlar gibi bağlantı yapılabilir,

zaman ve fiyat olarakda piggybackde farkı yok denecek kadar az

Oz`
02-09-2011, 23:03
hala ms mi ya =


arkadaşım haltech sprint 500 ü al huzur içinde yaşa bırak ms felan
toplam 25 kblo atı 500 ü alırsan eğer 2.5 metre kablo ile gelio

egzantiriğe 1 cam point yaptığın an sequansial çalışr:D

dragstar
02-09-2011, 23:17
hala ms mi ya =


arkadaşım haltech sprint 500 ü al huzur içinde yaşa bırak ms felan

egzantiriğe 1 cam point yaptığın an sequansial çalışr:D

uğraşmak istememiş, standalone daha sağlıklı olur demiş, semi-seq hiç tesisat fln çekmeden arabanın üzerindeki herşeyi kullanıp ekstra bşy takmadan piggyback fiyatına ve piggyback ile uğraşılacağı sürenin aynısına yapılabilecek megasquirt dışında standalone olmadığı için megasquirt ü önerdim, yanlışmı yaptım ?

ms2 yerine ms3 takılır cam sensör girilmesi gerekir maliyet uğraş emek zaman artar o zmn haltec sprint 500 mü, aem ems4 mü fln tartışılabilir hale gelir

Oz`
02-09-2011, 23:37
ms 3 kaç para ?

dragstar
02-09-2011, 23:56
MegaSquirt-III EMS System with MS3X Expansion V3.57 - Assembled, Brushed Case DIYAutoTune.com (http://www.diyautotune.com/catalog/megasquirtiii-ms3x-expansion-v357-assembled-brushed-case-p-476.html)

ms3x v3.57 640$
aem ems 4 843$
haltech sprint 500 939 $

Oz`
03-09-2011, 00:01
640$+100$ ship diyorum

780+100 de sprnt 500 2.5 meetrede kablosu varr

hangisi sence mantıklı hem piggyback hem standalone bağlanabiliyor

dragstar
03-09-2011, 00:08
Platinum Sprint 500 ECU Only (http://www.haltech.com/store/index.php/platinum-sprint-500-ecu-only.html)

ecu only fiyatı $939 bunada shipping fln gerekiyor,

eğer konu sahibinin arabasına takılacaksa hiç biri,

4 silindire takıcaksak squental istiyorsak hardcore proje değilde ms olabilir $300 fark var çünkü, takılacak arabaya bakılması gerekir,

hardcore proje ise işler değişir,

4 silindirden fazla ise araba, squental çalıştıramadığından sprint 500 gine konuşulması gerekir

Oz`
03-09-2011, 00:13
Platinum Sprint 500 ECU Only (http://www.haltech.com/store/index.php/platinum-sprint-500-ecu-only.html)

ecu only fiyatı $939 bunada shipping fln gerekiyor,

eğer konu sahibinin arabasına takılacaksa hiç biri,

4 silindire takıcaksak squental istiyorsak hardcore proje değilde ms olabilir $300 fark var çünkü, takılacak arabaya bakılması gerekir,

hardcore proje ise işler değişir,

4 silindirden fazla ise araba, squental çalıştıramadığından sprint 500 gine konuşulması gerekir

benim söylediğim parayı ver 1 hafta içinde elindefiy9atı ben belirliyorum :)

bence sprint 500 çok aşırı şekilde mantklı arabasına neye bakman gerekiyor 60-2 olan her arabada çalıştırırım onu ben sıkıntı yok

dragstar
03-09-2011, 00:20
ms fiyatına geliyor o fiyata kablosu dahilse, tabiki haltech ozmn,

sana başka soru abi,

v8, full squental çalışcak, 2 bank enjektör olucak staged injection, cam ve crank sensör girebiliriz, flex fuel input olucak, dual knock boost afr olucak

ha bide transmission controller lı

BigStuff 3 Pro SEFI den başka önerebileceğin bşy varmı ?

Oz`
03-09-2011, 00:24
aem ve motec

dragstar
03-09-2011, 00:27
aem ve motec

aem ems gen 2 ve motec m800 e baktım

enjektör çıkışları yetersiz, trans controller ve flex fuel input yok :(

Oz`
03-09-2011, 17:12
aem ems gen 2 ve motec m800 e baktım

enjektör çıkışları yetersiz, trans controller ve flex fuel input yok :(

kaç enjektor sürüceksin ? flex fuelden bahsederken e85+gas olayındanmı bahsediyorsun ?

trans cooler ne kullannıcaksın ? ne şekilde çalışıyor ? Pwm? or 0 -1 ?

Flex input tan kastin nedir?

dragstar
03-09-2011, 20:08
kaç enjektor sürüceksin ? flex fuelden bahsederken e85+gas olayındanmı bahsediyorsun ?

trans cooler ne kullannıcaksın ? ne şekilde çalışıyor ? Pwm? or 0 -1 ?

Flex input tan kastin nedir?

16 enjektör sürücem, staged injection şeklinde olucak, primary ve secondary hepsi squental

flex fuel da m85 ve pump gas şeklinde , depoya sensör gm flex fuel sensor veya düğme ile geçiş fln olabilir

trans controller olması gerekiyor, electronic controllü tci th 350 3 seleneoisi var + 2 speed gear vendor var elektrik controllü tek selenoidi var

gear vendor 12 v role mantığıyla

şanzıman binary sistem kontrollü,

Gear SolA (Output1) SolB (Output2) 3/2Sol (Output3)
P "on" "on" "off"
R "on" "on" "off"
N "on" "on" "off"
1st "on" "on" "off"
2nd "off" "on" "on"
3rd "off" "off" "on"

tabi bunların yanında neutral switch ve/veya park switch, brake pedal swtich olması gerekiyo

Oz`
03-09-2011, 20:43
anlamadığım sey su staged sürdüğün zaman 8 i çalışırken diğer 8 ini kapaticakmısın ?

trans conterooleride motec kontrol edebilir

senna
03-09-2011, 20:58
transı aemde edebilir sanırım th350mi kullanacaksın?

dragstar
03-09-2011, 21:08
anlamadığım sey su staged sürdüğün zaman 8 i çalışırken diğer 8 ini kapaticakmısın ?

trans conterooleride motec kontrol edebilir

hayır çalışacak,

bakıyım ben motec m880 e,

boost by gear fln yapabilir herhalde

http://www.prolineracing.net/engine-management/big-stuff-3/bigstuff-3-pro-sefi-system-base-16-injector-dae

incelermisin bu ecuyu abi,

dragstar
03-09-2011, 21:16
transı aemde edebilir sanırım th350mi kullanacaksın?

yanlış yazmışım

tci electronically controlled competition reverse pattern manuel valve body th400 + gear vendor 2 speed over/under drive + Currie Enterprises Third member Ford 9", 3.50:1 Ratio, Locker

Oz`
03-09-2011, 21:37
hayır çalışacak,

bakıyım ben motec m880 e,

boost by gear fln yapabilir herhalde

http://www.prolineracing.net/engine-management/big-stuff-3/bigstuff-3-pro-sefi-system-base-16-injector-dae

incelermisin bu ecuyu abi,

açık sölim kullandım daha önce bu ecu yu 16 silindir miyi deilmiydi hatırlamıyorum
.okgüzel sıkıntılar çektim:D satagedd de sana mutluluklar :) eğerki geliştirmedilerse çok ciddi sıkıntılar çekiceksin onları staged çalıştırırken
tek güzel yani 16 enjektor kontrol edebilmesi gibi geldi bana
yanlız bir ara bunlar staged diyordu ama 8 ini kapatıp 8 inle yollarına dewam ediyorlardı yani 16 sı aynı anda açılmıyor olabilir ama geliştirmişlerdir umarım :)

dragstar
03-09-2011, 21:49
açık sölim kullandım daha önce bu ecu yu 16 silindir miyi deilmiydi hatırlamıyorum
.okgüzel sıkıntılar çektim:D satagedd de sana mutluluklar :) eğerki geliştirmedilerse çok ciddi sıkıntılar çekiceksin onları staged çalıştırırken
tek güzel yani 16 enjektor kontrol edebilmesi gibi geldi bana
yanlız bir ara bunlar staged diyordu ama 8 ini kapatıp 8 inle yollarına dewam ediyorlardı yani 16 sı aynı anda açılmıyor olabilir ama geliştirmişlerdir umarım :)

staged yapmam şart çünkü m85 yapacağım için aşırı büyük enjektör takmam gerekir diğer türlü 5000 cc olur o da, benzinle çalışırken diyelim rolantide nasıl olucak fln

hımm valla bu big stuff amerikada pro stock pro mod top fuel ve funny car sınıflarında en çok kullanılan marka diyebilirim, pro stock hariç 24 enjektör kullanıyorlar zaten

araştırmaya devam :)

unuttum sormayı hangi arabada kullanmıştın

Oz`
04-09-2011, 09:11
v8 twin turbo bi araç

senna
04-09-2011, 11:15
yanlış yazmışım

tci electronically controlled competition reverse pattern manuel valve body th400 + gear vendor 2 speed over/under drive + Currie Enterprises Third member Ford 9", 3.50:1 Ratio, Locker



aem kontrol eder sanırım yalnız niye th400 kullanacaksınız? clutchless vs bişi kullansanız?

dragstar
04-09-2011, 16:49
aem kontrol eder sanırım yalnız niye th400 kullanacaksınız? clutchless vs bişi kullansanız?

th400de clutch yok tork convertörlü onun dışında

4l60, 4l80 veya 700r4 lerin güç dayanımı yetmiyor 1500 hp üzeri dayanan yok,

2 ileri powerglide serisi takmak istemedik açıkcası, her ne kadar gear vendor taksamda 4 ileri olarak kullanabilcem ama gear vendor 1000 hp üzeri dayanıklı değil

geriye kalıyor 2 seçenek ya bulabildiğim içi yapılı en güçlü th400 yada lenco veya b&j tarzı air shift şanzımanlar :D

gündelik kullanıcağım arabada air shift veya level shift olmaz diye gittiği yere kadar th400 :cool:

aslında lenconun tork convertörlü 4 ileri şanzımanları var ama güç dayanımı tci ile aynı 2500 hp

senna
04-09-2011, 17:58
th400de clutch yok tork convertörlü onun dışında

4l60, 4l80 veya 700r4 lerin güç dayanımı yetmiyor 1500 hp üzeri dayanan yok,

2 ileri powerglide serisi takmak istemedik açıkcası, her ne kadar gear vendor taksamda 4 ileri olarak kullanabilcem ama gear vendor 1000 hp üzeri dayanıklı değil

geriye kalıyor 2 seçenek ya bulabildiğim içi yapılı en güçlü th400 yada lenco veya b&j tarzı air shift şanzımanlar :D

gündelik kullanıcağım arabada air shift veya level shift olmaz diye gittiği yere kadar th400 :cool:

aslında lenconun tork convertörlü 4 ileri şanzımanları var ama güç dayanımı tci ile aynı 2500 hp

clutchless dediğim zaten jerico vs :D th otomatik o kısımda sorun yok debriyaj olmadığını biliyorum:D

şaka bi yana muhtemelen th400üde kırabilirsiniz o güçlerde, jericoyu vs kullananlar var gündelik ama ısıtması falan problem yaratabilir

dragstar
04-09-2011, 19:33
clutchless dediğim zaten jerico vs :D th otomatik o kısımda sorun yok debriyaj olmadığını biliyorum:D

şaka bi yana muhtemelen th400üde kırabilirsiniz o güçlerde, jericoyu vs kullananlar var gündelik ama ısıtması falan problem yaratabilir

manivelalı level shift şanzımanı kullanan varsa gündelikde ellerinden öperim valla,

atmoferik+ nos ile kıramam da,

twin 108 mm geldiği zaman kırılma ihtimali yüksek, hatta kıramazsam sıkıntı var demekdir, neyse o günlere gelelimde bir daha şaseyi bitiremedik :(

BaDCaT
04-09-2011, 21:50
Twin 108mm nerde kullanıcaksınız ? çok gereksiz bir setup promod'da bile twin 91mm kullaniyorlar 1/4 mili 5 saniye kosuyorlar..

Ayrica sanzumani Rossler'den alirsaniz kirilmaz ve shiftingi cok iyidir th210xd'ye bakin tim lynch'in kullandigi sanzumandir..

Rossler Transmissions (http://www.rosslertrans.com/)

Motec iyidir bir cok promod motec kullaniyor...

Oz`
05-09-2011, 14:19
5 ve altı için kesinlikle Blower :D

dragstar
06-09-2011, 00:40
Twin 108mm nerde kullanıcaksınız ? çok gereksiz bir setup promod'da bile twin 91mm kullaniyorlar 1/4 mili 5 saniye kosuyorlar..

Ayrica sanzumani Rossler'den alirsaniz kirilmaz ve shiftingi cok iyidir th210xd'ye bakin tim lynch'in kullandigi sanzumandir..

Rossler Transmissions (http://www.rosslertrans.com/)

Motec iyidir bir cok promod motec kullaniyor...


rossler i bilmiyordum :D, şanzıman geldiği gibi duruyor eğer gear vendor th210xd ye oturuyorsa veya araya flanşla fln oturtturabilirsem olabilir

turbo seçimi (marka/model) net değil daha


5 ve altı için kesinlikle Blower :D

+ nitromethane :D