Orijinalini görmek için tıklayınız : Bravo multiair 140- golf tsi 140
Arasts61
02-09-2011, 18:30
Arkadaslar bravo nun yeni multiair motorlari icin 0-100 8.5 maksimum surat 205 olarak belirtilmis teknik verilerde. Sizce hangisi alir?
kesinlikle?? ne kadar tecrubeniz oldu 140 lık bravoyla merak ettim.. daha piyasaya cıkalı günler oluyor da..
Peki,soyle anlatayim;
Vw nin motoru cikali 5 sene oluyor,yani denenmis...
Eger cocuklariniza birakmiyacaksaniz,2.eli cok hizli ve % olarak daha az deger kaybeder.
Vw Fiata gore daima daha dayaniklidir,uzun omurludur.
İkisininde kasa tipini begenmesemde,ki golf tdi sahibiyim,bunlardan oturu Golfu secerdim "sahsi" fikrim....
Arasts61
02-09-2011, 19:22
Tecrubem olmadi. 120 lik t- jet vardi bende sattim. İyi gidiyordu. Multiairlarla ilgili her yerde olumlu seyler okuyorum. Fabrika teknik verileri de oldukca iyi gorunuyor. Tecrubesi olan varsa diye actim konuyu.
Kesinlikle derken siz neyi kastediyorsunuz?
Arasts61
02-09-2011, 19:25
Peki,soyle anlatayim;
Vw nin motoru cikali 5 sene oluyor,yani denenmis...
Eger cocuklariniza birakmiyacaksaniz,2.eli cok hizli ve % olarak daha az deger kaybeder.
Vw Fiata gore daima daha dayaniklidir,uzun omurludur.
İkisininde kasa tipini begenmesemde,ki golf tdi sahibiyim,bunlardan oturu Golfu secerdim "sahsi" fikrim....
Ben sadece performans acisindan sormustum..
kelalper
02-09-2011, 19:33
Konuyu açan arkadaş performans açısından sormuş anlıyorum ben yazdıklarından başka bir arkadaşta 5 yıl cart curt yazmış. Yani bu demek oluyor ki bundan sonra Golfün üstüne araba çıkmayacak.
Fiat Bravo 1.4 Multiair Turbo Sport vs VW Golf Mk V 1.4 TSI - FastestLaps.com (http://fastestlaps.com/comparisons/fiat_bravo_14_multiair_turbo_sport-vs-vw_golf_mk_v_14_tsi.html)
Tum fikir ve cart curtlara yardimci olur umarim...
Arasts61
02-09-2011, 20:20
Fiat Bravo 1.4 Multiair Turbo Sport vs VW Golf Mk V 1.4 TSI - FastestLaps.com (http://fastestlaps.com/comparisons/fiat_bravo_14_multiair_turbo_sport-vs-vw_golf_mk_v_14_tsi.html)
Tum fikir ve cart curtlara yardimci olur umarim...
Farkedilebilir derecede hizli diyor tsi icin. Burdaki veriler test verileri dimi? Cunku golf 8.5 sn de 100 yapmis..
Bu araclar arasinda cok performans farki beklemeyin...
Yol tutus ,sanziman ve ara hizlanmalarda onemli.
Ayrica benim goruslerim performans disi fikurlerdir.
Ama hizlanmalarda kucuk farklada olsa vw onde olur sanirim...
Ertug_T.
02-09-2011, 20:57
golf 140hp 220nm , 1340kg
bravo 140hp 230nm, 1275kg
ufak farkla kilonunda avantajıyla bravo önde gider diye düşünüyorum..
Arasts61
02-09-2011, 21:11
golf 140hp 220nm , 1340kg
bravo 140hp 230nm, 1275kg
ufak farkla kilonunda avantajıyla bravo önde gider diye düşünüyorum..
Degerler oyle ancak test verilerine gore tsi hizli gorunuyor.dyno da 127 hp veren Linea t-jet 140 lik golf tsi i geciyo diyorlar 180- 190 a kadar. Testlere bakiyorsun 160 lik dsg jetta da 8,5 sn. 140 lik golf de. Kimisi diyorki 140 lik jetta ile 170 lik jetta arasindaki fark 3. viteste belli oluyor, ilk iki de kim daha iyi kaldirirsa önde o oluyor diye. Nedir bu iş cikamadim bir turlu??
burak35-
02-09-2011, 21:12
Golf u tercih ederim vw den şaşma .:)
Peki,soyle anlatayim;
Vw nin motoru cikali 5 sene oluyor,yani denenmis...
Eger cocuklariniza birakmiyacaksaniz,2.eli cok hizli ve % olarak daha az deger kaybeder.
Vw Fiata gore daima daha dayaniklidir,uzun omurludur.
İkisininde kasa tipini begenmesemde,ki golf tdi sahibiyim,bunlardan oturu Golfu secerdim "sahsi" fikrim....
auto show daki bravonun ikinci el karnesine bakın hangi markanın daha sorunsuz dayanıklı olduğu yazıyor orada.2011 18. sayısında
Peki,soyle anlatayim;
Vw nin motoru cikali 5 sene oluyor,yani denenmis...
Eger cocuklariniza birakmiyacaksaniz,2.eli cok hizli ve % olarak daha az deger kaybeder.
Vw Fiata gore daima daha dayaniklidir,uzun omurludur.
İkisininde kasa tipini begenmesemde,ki golf tdi sahibiyim,bunlardan oturu Golfu secerdim "sahsi" fikrim....
yukarıda hızdan bahsedilmiş.. hangisini alırdınız denmemiş zaten.. bende golf alırdım ikisi de aynı para olsa ama performans sorulan bi konuda kesinlikle golf diyebilmek için bu kadar yeni bi arabayı iyi bi tecrube etmek gerekir diye dusunuyorum.
ayrıyetten motor saglamlıgına gelince, iki aracla da oldukca fazla ugrasma imkanım oldu, inanılmaz saglam fiatın motoru.. ki uzerindeki teknoloji de cok cok iyi. emme subaplarının artık eksantirik yerine manyetik olarak kontrol edilmesi harika bi teknoloji bence.. tam istenildigi zaman acılıp kapanabilmesi ve herseyin cok keskin olması zamanla butun firmaların kullanmak isteyecekleri bir olay. eksantirik kalkıyor artık...
tabiki vw...fiat'ın multijetlerinide gördük... 290 tork diyor :)) 240 nm tork verisi olan bütün dizeller geçiyor onu :)
Arasts61
02-09-2011, 23:01
tabiki vw...fiat'ın multijetlerinide gördük... 290 tork diyor :)) 240 nm tork verisi olan bütün dizeller geçiyor onu :)
110 beygirlik araç 105 beygirliği gecer. bunda garip olan nedir?
Ertug_T.
03-09-2011, 00:14
tabiki vw...fiat'ın multijetlerinide gördük... 290 tork diyor :)) 240 nm tork verisi olan bütün dizeller geçiyor onu :)
güç farklılıkları,kilo farklılıkları hiç etki etmiyor yani =) marka fanatikliğinden değil ama ilginç bir örnek olmuş...
110 beygirlik araç 105 beygirliği gecer. bunda garip olan nedir?
düz mantık herşeyin çözümü tabi.
güç farklılıkları,kilo farklılıkları hiç etki etmiyor yani =) marka fanatikliğinden değil ama ilginç bir örnek olmuş...
şanzıman oranı ve tork dağılımı o kadar berbat bi dizele daha binmedim ;)
Boost Up
03-09-2011, 01:19
MultiAir i Alfa Romeo da deneyeceğim. TCT diye çift kavramalı otomatık sanzumanıda var. 0-100 ü 7-8 sn civarında. Üzeceğini düşünmüyorum. Kilo olarakta 1100 kilo civarı yine sanırsam. (Mito)
tabiki vw...fiat'ın multijetlerinide gördük... 290 tork diyor :)) 240 nm tork verisi olan bütün dizeller geçiyor onu :)
240 nm orj. torklu bir boradan sonra
290 nm lik bu aracımı aldım
240 nm lik torklu araçların ayıra ayıra geçişini gerçekten çok merak ediyorum nasıl geçiyormuş acaba :)
+aracım 1300 küsür kilo
Jeandan-R
03-09-2011, 02:21
1.4tsi 122 leonun 1.4t-jet 120hp bravo karşısında zor tutunduğu bir video vardı. Fiat yine bir süpriz yapar diyorum ben
Fiat Bravo 1.4 Multiair Turbo Sport vs VW Golf Mk V 1.4 TSI - FastestLaps.com (http://fastestlaps.com/comparisons/fiat_bravo_14_multiair_turbo_sport-vs-vw_golf_mk_v_14_tsi.html)
Tum fikir ve cart curtlara yardimci olur umarim...
bu link size ne ifade etti ? 0-100 hızları bravo 8.9, golf 8.5 yazıyor demekki golf geçiyor yani ? sizce bu süreleri test ile mi elde ettiler yoksa hazır verileri mi yazdılar ?
240 nm orj. torklu bir boradan sonra
290 nm lik bu aracımı aldım
240 nm lik torklu araçların ayıra ayıra geçişini gerçekten çok merak ediyorum nasıl geçiyormuş acaba :)
+aracım 1300 küsür kilo
Vallahi çıkıp bir megane III veyahut focus , c4'le deneyin derim...Tork bandı çok dar 1.6 dizellerin...değerler kadar gitmiyor o yüzden...
o dediğiniz araçların ikiside 1,6 dizel,
meg3 80 lik falansa zaten albealarla yürür
kısmet olursa araç kendine geldikten sonra elbet denemek isteri isteyen olursa
en azından görmüş oluruz neyin ne olduğunu
ama bu sınıfta hemen her çeşit aracı kullanmış biri olarak söylüyorum aracın performansı o kdar kilosuna rağmen hiçte yabana atılacak cinsten değil
Arasts61
03-09-2011, 13:52
o dediğiniz araçların ikiside 1,6 dizel,
meg3 80 lik falansa zaten albealarla yürür
kısmet olursa araç kendine geldikten sonra elbet denemek isteri isteyen olursa
en azından görmüş oluruz neyin ne olduğunu
ama bu sınıfta hemen her çeşit aracı kullanmış biri olarak söylüyorum aracın performansı o kdar kilosuna rağmen hiçte yabana atılacak cinsten değil
Sizin arac linea degilmi? Bravo dan hem daha hafif , hemde lastikleri ince ve ufak. Dolayisiyla siz Bravodan daha iyi yurursunuz gibi geliyor. 110 beygirlik psa grubuna gelince o motorlarin 105 beygirlik bravolari gecmesi bence normal. Hele birde 225 tabanli sport paketse bravo zorlanabilir. Ama bravonun 120 likleri de var biliyorsunuz. Onlarin c4 m4 rahat ayiracagini dusunuyorum.
Arasts61
03-09-2011, 13:55
o dediğiniz araçların ikiside 1,6 dizel,
meg3 80 lik falansa zaten albealarla yürür
kısmet olursa araç kendine geldikten sonra elbet denemek isteri isteyen olursa
en azından görmüş oluruz neyin ne olduğunu
ama bu sınıfta hemen her çeşit aracı kullanmış biri olarak söylüyorum aracın performansı o kdar kilosuna rağmen hiçte yabana atılacak cinsten değil
bu link size ne ifade etti ? 0-100 hızları bravo 8.9, golf 8.5 yazıyor demekki golf geçiyor yani ? sizce bu süreleri test ile mi elde ettiler yoksa hazır verileri mi yazdılar ?
Yanlis bilmiyorsam golf 140 ligin 0-100 fabrika veris 9.1 sn. Ama turkiye testlerine 9,4 olarak cikti. Ama benzin kaslitesinin tsi motor uzeindeki etkisi de surekli bahsedilen bir konu tabi...
Arasts61
03-09-2011, 13:57
240 nm orj. torklu bir boradan sonra
290 nm lik bu aracımı aldım
240 nm lik torklu araçların ayıra ayıra geçişini gerçekten çok merak ediyorum nasıl geçiyormuş acaba :)
+aracım 1300 küsür kilo
O bora 2.3 muydu acaba?
bende 122 tsi var yazılımlı,dynoda 140 tan fazla veriyor ama 140 lık tsi beni geçiyor.twincharge cok verimli.
fiatın yeni motorunu bilmem denemek lazım.ama twincharge tsi güzel.
By_HaNNibaLL
03-09-2011, 14:40
o dediğiniz araçların ikiside 1,6 dizel,
meg3 80 lik falansa zaten albealarla yürür
kısmet olursa araç kendine geldikten sonra elbet denemek isteri isteyen olursa
en azından görmüş oluruz neyin ne olduğunu
ama bu sınıfta hemen her çeşit aracı kullanmış biri olarak söylüyorum aracın performansı o kdar kilosuna rağmen hiçte yabana atılacak cinsten değil
Siz o 1.6yla gidip turbo vti geçseniz hiç bişey ifade etmez fiat araclarinin yürüdüğünü ne kimse istiyor nede göz önüne aliniyor cok garip honda 1.6 turbo dizel bi araç cıkarsa k20+turboyu geçer denir.
En güzeli araci aldiğinizda 1.4 tsi bulunur illaki dener görürsünüz
Arasts61
03-09-2011, 14:46
bende 122 tsi var yazılımlı,dynoda 140 tan fazla veriyor ama 140 lık tsi beni geçiyor.twincharge cok verimli.
fiatın yeni motorunu bilmem denemek lazım.ama twincharge tsi güzel.
Onur merhaba kardesim. Sen o katilimda sanirim muzigi sonuna kadaracmamissindir ondan ger kalmis olabilirsin:D
O bora 2.3 muydu acaba?
http://www.techturkey.com/forum/isletim-sistemleri/46404-bora-19-tdi-pd-chip-oncesi-ve-sonrasi-dyno-sheet.html
aracım vp 1,9 tdi 110 hp 240 nm bora comfortline idi
Siz o 1.6yla gidip turbo vti geçseniz hiç bişey ifade etmez fiat araclarinin yürüdüğünü ne kimse istiyor nede göz önüne aliniyor cok garip honda 1.6 turbo dizel bi araç cıkarsa k20+turboyu geçer denir.
En güzeli araci aldiğinizda 1.4 tsi bulunur illaki dener görürsünüz
yok ben hiç bir zaman markacı olmadım olanıda anlamadım nasıl olunuyor
vwden fiata ben yeni geçtim
mantıklı hesaplı donanımlı v.s denk geldi hesapta yokken çıkardım poşetleri taktım plakaları üstüne :)
mantıklı olan kafama yatan araç bir kaç sene hayatımda yerini alır iyisiyle kötüsüyle
benimle birlikte yaşamayacak ya :D
yok ama cidden bilmiyorum pratikte hangisi iyi
aracım 5000 leri bir geçsin bir kaç defa yol görsün denk araçlarla görmek açısından bende denemek isterim
şu an için aracın orjinal ına dokunmayacağım çünkü
1.6 dizel olarak 128 hp lik crdi lar cok guzel.. yazılım sornası da atmosferik arac gibi ve hayatımda gordugum belkide turbo devreye girene kadar lag yaratmayan en guzel kullanımlı dizel..
1.6 dizel olarak 128 hp lik crdi lar cok guzel.. yazılım sornası da atmosferik arac gibi ve hayatımda gordugum belkide turbo devreye girene kadar lag yaratmayan en guzel kullanımlı dizel..
cerato koup'a da koysalar şu motoru ahhh :rolleyes:
Onur merhaba kardesim. Sen o katilimda sanirim muzigi sonuna kadaracmamissindir ondan ger kalmis olabilirsin:D
haha :D .denemek lazım.diğer yerdeki mesajı kapatmıs filtrelemiş anlamamıstım simdi caktım :) buradanda mrblar
Birde videolarda 160 tsi la leon filan deniyordu,fiatta vardı.janttan bitiyor o leon.orjinal jantlarla,bi daha denesin.15-16 jantlı bi yazılımlı 122 tsi ,interlagos jantlı dsg sciroccoyla kesinlikle cok cekişmeli gider.
110 beygirlik araç 105 beygirliği gecer. bunda garip olan nedir?
bu mantıkla golfle bravoda kafa kafaya gider neyi tartışıyoruz ?
Arasts61
05-09-2011, 17:12
bu mantıkla golfle bravoda kafa kafaya gider neyi tartışıyoruz ?
Mantik düz dimi? Düz oldugu kadar da acemice geldi heralde. Merak etmeyin ben biliyorum araci yürüten faktorlerin neler oldugunu. Ruzgar direncinin bile formulunu bulabiliyosun simdi, allaha sukur internet var. zor degil son disli filan, hesap yapmak. Onu ben oraya laf olsun diye yazmadim. 290 nm lik bravo 240 nm lik psa lara geciliyor derse birisi, bende onu yazarim cevaben zira birilerinin aracı yuruten seyin tork degilde torkun uretebildigi guc oldugunu bilmesi gerekir once. Şanzimani sonra anlatirsiniz ona..:)
Arasts61
08-09-2011, 01:56
1.6 dizel olarak 128 hp lik crdi lar cok guzel.. yazılım sornası da atmosferik arac gibi ve hayatımda gordugum belkide turbo devreye girene kadar lag yaratmayan en guzel kullanımlı dizel..
128 lik motor hangilerinde var?
Arasts61
08-09-2011, 02:00
yukarıda hızdan bahsedilmiş.. hangisini alırdınız denmemiş zaten.. bende golf alırdım ikisi de aynı para olsa ama performans sorulan bi konuda kesinlikle golf diyebilmek için bu kadar yeni bi arabayı iyi bi tecrube etmek gerekir diye dusunuyorum.
ayrıyetten motor saglamlıgına gelince, iki aracla da oldukca fazla ugrasma imkanım oldu, inanılmaz saglam fiatın motoru.. ki uzerindeki teknoloji de cok cok iyi. emme subaplarının artık eksantirik yerine manyetik olarak kontrol edilmesi harika bi teknoloji bence.. tam istenildigi zaman acılıp kapanabilmesi ve herseyin cok keskin olması zamanla butun firmaların kullanmak isteyecekleri bir olay. eksantirik kalkıyor artık...
sanırım egzantirik var multiairda. ama adam subapla egzantirik arasına mudahale ederek hava girişini devre göre ayarlıyor. vtec vvti cacık oldu yani...::D:D
punto_multijet
08-09-2011, 07:38
sanırım egzantirik var multiairda. ama adam subapla egzantirik arasına mudahale ederek hava girişini devre göre ayarlıyor. vtec vvti cacık oldu yani...::D:D
emme kısmında egzantirik yok.
Arasts61
08-09-2011, 13:37
emme kısmında egzantirik yok.
ben var diye biliyorum. ilk hareketi egzantirik veriyor . sonra ecu düzeltme veriyor galiba. belki de siz haklısınızdır..
punto_multijet
08-09-2011, 13:53
ben var diye biliyorum. ilk hareketi egzantirik veriyor . sonra ecu düzeltme veriyor galiba. belki de siz haklısınızdır..
googleda multiair yazarsanız ayrıntılı resimler mevcut. mesela 1 tanesi
http://www.caranddriver.com/var/ezflow_site/storage/images/features/09q4/fiat_s_multiair_valve-lift_system_explained-tech_dept/gallery/fiat_27s_27multiair_27_system_28artist_27s_renderi ng_29_photo_6/2940346-1-eng-US/fiat_multiair_illustration_6_2_cd_gallery.jpg
Hatta su adreste baya baya resimler var
http://www.allpar.com/mopar/14.html
Arasts61
08-09-2011, 17:03
googleda multiair yazarsanız ayrıntılı resimler mevcut. mesela 1 tanesi
http://www.caranddriver.com/var/ezflow_site/storage/images/features/09q4/fiat_s_multiair_valve-lift_system_explained-tech_dept/gallery/fiat_27s_27multiair_27_system_28artist_27s_renderi ng_29_photo_6/2940346-1-eng-US/fiat_multiair_illustration_6_2_cd_gallery.jpg
Hatta su adreste baya baya resimler var
The Fiat 1.4 Liter FIRE Engine and MultiAir System (http://www.allpar.com/mopar/14.html)
ok teşekkurler...
kelalper
14-09-2011, 06:51
Dün akşam Jetta TSI ile Linea denediler bende tanık oldum arkadaşlar. 120 lik Linea gerçekten iyi gidiyor. Ciğerinin yettiği yere kadar önde oluyor. Ben arkalarından bastım ama 3 sonuna kadar Linea önde daha sonra jetta gelmeye başlıyor.
Arasts61
14-09-2011, 21:38
Dün akşam Jetta TSI ile Linea denediler bende tanık oldum arkadaşlar. 120 lik Linea gerçekten iyi gidiyor. Ciğerinin yettiği yere kadar önde oluyor. Ben arkalarından bastım ama 3 sonuna kadar Linea önde daha sonra jetta gelmeye başlıyor.
Sen bastin one atladin ne gordunki:)
biz bayaa baya denedik . Ilk iki viteste benden bi firt daha iyi gibi. 3 de gecebiliyorum. Otobanda denediklerimizde ben tirstim ara ara biraktim gazi.
Senin yazilim neydi.? Anormal ayirdin beni. Ankaraya gidince benim arabaya da baktircam. Gitmiyo mu nedir,:soru:
kelalper
15-09-2011, 08:14
o akşam fazla fark olmasın diye standart yazılımı atmıştım. 0,8 bar yani. Gerçi wastegate ayarından sonra o da biraz açılmış olabilir 1 bara gelmiş olabilir bilemiyorum.
:icon_tup:linea ma laf yok.linea geçer.
BlackEmperor
15-09-2011, 16:24
Fiat Bravo 1.4 Multiair Turbo Sport vs VW Golf Mk V 1.4 TSI - FastestLaps.com (http://fastestlaps.com/comparisons/fiat_bravo_14_multiair_turbo_sport-vs-vw_golf_mk_v_14_tsi.html)
Tum fikir ve cart curtlara yardimci olur umarim...
:hahaha:
TSI ın cogu disiplinde onde olacağını dusunuyorum
BlackEmperor
15-09-2011, 16:28
cerato koup'a da koysalar şu motoru ahhh :rolleyes:
++++++ :rolleyes:
kelalper
15-09-2011, 18:56
ilk iki vites yani 2 ve 3 Linea 2 boy önde sonra TSI gelio.
alper ile tanıştık çok mütevazi ve seviyeli bir arkadaş.
jetta 170 lik değilmi,lineada bişey varmı,jettada bişey varmı
evet onur ikiside orjinal.linea 3.vitesin sonlarına kadar başabaş gidebiliyor.hatta 3.vitesin ortalarına kadar önde diyebilirim.linea çok enteresan şaka aracı.
devamında jetta uzayıp gidecek gibimi oluyor?
onur kıvranma olm linea geçer seni sana diyim:D
hafif o zaman,ertugun grande puntonun aynı motorundan degilmi 120 tjet,benim yazılımda cok safe miş oguzhan ya napcaz bilmiyorum :D
hafif o zaman,ertugun grande puntonun aynı motorundan degilmi 120 tjet,benim yazılımda cok safe miş oguzhan ya napcaz bilmiyorum :D
bırakkk bırakkkk sat onu s3 vakti artık :D
kelalper
19-09-2011, 11:04
Linea gerçekten şaşırtıcı şekilde 3 sonuna kadar çok atik. Eğer vites geçişleri dizel kadar uzunsa shortshiftle ve yazılımla çok güzel yürümeye başlar. Kat falan sökülüp düzgün bir egzostla obareeey.
Arasts61
19-09-2011, 11:58
140 lik golf tsi i 180 e kadar onune gecirmiyo o linea. 170 lik jettama bunu yapmasi normal. Denemeler birinci vites rollda basladi. Zaten kaba bir hesap yaparsan olayin anormal olmadigi anlasilir. Aletin 206 nm torku var ve 1200 kilo, benim arac 240 nm, agirligida 1390.( tabi bu torklar ilk firlamalar anindaki etki acisindan degerlendirilmeli). Zaten aletin gazina dokundugun zaman ki tepkisinden anliyorsun anormal gittiini.0-50 si 3.2 sn.Benim aracla ayni. O aracta lastikler 195 15 diye biliyorum. Sıfırdan kalkista benim araca gore daha cok saracagini tahmin ediyorum. Dolayisiyla aslinda birinci vitesi benden hizli da olabilir. Benim tespitim 2. Vites sonuna kadar beraber gittigimiz yonunde.ilk basma aninda hafif one atliyor ama onu ilk tepkisi daha iyi oldugu icin olabilir bu. Bizim araclarin gazi ilk dipleme aninda cok ufak bir beklemesi var biliosunuz( drive by wire. Gerci onda da vardir muhtemelen). Belkide tam ayni anda basamamaktanda olabilir. Ama benim arac o kisa geri kalmadan sonra gazi alinca o ufak fark sabit kaliyor. 2 ye atinca da ayni fark sabit.3 e atinca hafif hafif gecebliyorum.
Ama bu denemlere atits61 icin gecerli. İddia ediyorum baskasi olsa 2 ye atinca geri kalabilir, onun kadar iyi gecirebilecegini sanmiyorum.
Senin araba ne kadar yavaş ya Özgür :)
Arasts61
19-09-2011, 12:54
Senin araba ne kadar yavaş ya Özgür :)
Takas dusunur musun:D
527 lt bagaj var:D
Arasts61
19-09-2011, 12:59
hafif o zaman,ertugun grande puntonun aynı motorundan degilmi 120 tjet,benim yazılımda cok safe miş oguzhan ya napcaz bilmiyorum :D
Yaz bitti ama ben yinede bomba gibig eliyorum:D
Lady gagayla basiyorum artik:D, yakinda youtube dayim, bekle, cok yakindada tum muzik marketlerde olucam, silicem seni:hahaha:
Takas dusunur musun:D
527 lt bagaj var:D
Bagaj bana yılda 1 defa lazım oluyor :) O değil de seni de Golfcü yapalım artık.
140 lık manuel golf tsi 170-180 gibi ancak geçiyor.
2.vites hangi hızda basıyorsunuz?
Arasts61
20-09-2011, 12:38
Senin araba ne kadar yavaş ya Özgür :)
sürünce fena gitmiyo diyodun.:) hersey yalanmış olm:D. duygularımla oynadın:D. satıcam anti-tsi olacam, kafayı bozdum:hahaha:
Arasts61
20-09-2011, 12:49
2.vites hangi hızda basıyorsunuz?
kürşat 2 de bi kere bastık, onda da tam oturtamadık, ben biraz erken basmış olabilirim, 3 e atınca hafif geçmeye başladım.
onun dışındaki denemelerin hepsinde 1 de bastık, açıkçası kornaları hiç duyamadım desem yeridir. linea yurumeye başlayınca bende dipledim. ama ilk iki viteste kesinlikle ondan hızlı olamıyorum. devirlere tam bakamadım ama 3000-4000 civarı olabilir. oda benim araç için yeter gibi, daha ne olsun. bir tek şu problem olmuş olabilir:
bizim aracı sport a aldıgın zaman gaza fazla asılmadan bıraz gittinmi hemen 2 ye atıyor. dolayısıyla korna çalma vs işleri sırasında 1 de tutamıyosun aracı. bende manuele alıp oyle basıyorum. o zamanda sport da 7000 çeviren araç 7250 gibi çeviriyor. o 250 devir biraz boşa çevriliyor gibi geliyor bana. o da biraz kayba neden olabilir ama emin değilim:beuj:
***** 1. vites dişlisini çevirmek kolay olduğundan güç üst devirlerde düşse de 2.viteste daha iyi bir devirde olacağından aslında iyidir. Bu arada sen linea yürümeye başladığında gaza basarsan bu kadar fark etmesi çok normal.
Aracı tek başına sürerken tepkileri güzel kardeş. Soğuma aracından :D Anlaşıldı senin ilacın pbox :) gelince haber ver de sonuçları görelim.
Bu arada bir de Linea ile 3.vites 90km/h de deneme yapar mısınız? :D
Arasts61
20-09-2011, 13:31
***** 1. vites dişlisini çevirmek kolay olduğundan güç üst devirlerde düşse de 2.viteste daha iyi bir devirde olacağından aslında iyidir. Bu arada sen linea yürümeye başladığında gaza basarsan bu kadar fark etmesi çok normal.
Aracı tek başına sürerken tepkileri güzel kardeş. Soğuma aracından :D Anlaşıldı senin ilacın pbox :) gelince haber ver de sonuçları görelim.
Bu arada bir de Linea ile 3.vites 90km/h de deneme yapar mısınız? :D
çıktık tem e peşimden ayrılmadı. gerçi ben tırstım biraz, fazla basamadım ara ara çektim gazı. arkadaş bi şehirde günün her saati trafik olur mu? :D
3 de 90 da basmak için istanbula dönmem lazım, ama artık orayı terkettim, ama ankaraya da varmış değilim, kona göçe geliyorum:D.
şimdi bişey soyleyeceğim şaşacak başkaları.
dun aradı beni 106 gti ile rol da basmışlar, gti gelememiş linea ile.
nasıl olur atmasın diyenler içinde cevabı ben vereyim.
gti 0-50 2,75 sn, 0-100 8,7 sn
linea 0-50 3,2sn 0-100 9,2 sn
bu ne demek 50 de bassalar linea biraz daha hızlı 100 e kadar. sonrası Allah kerim:)
zaten yalan soylemesi imkansız olan biri, tanırım kendisini..
linea test verileri.0-50 3.16,0-80 6.15,0-100 9.21,0-120 12.50,0-400 16.56 sn,esneklik 60-100 4.vites7.38,80-120 5.vites 10.65 sn.şanzuman oranları 1-3.91,2-2.16,3-1.34,4-0.97,5-0.83 son dişli 4.50.1 ağırlık 1180 kg hep 97 kullanıyorum.lastikler 195-60-15.
Boost Up
01-10-2011, 11:39
Filtre-downpipe lı A3 benim mİtoyu çamurluk boyu kadar geçiyor. D.N(122 lik)
Arasts61
01-10-2011, 12:45
linea test verileri.0-50 3.16,0-80 6.15,0-100 9.21,0-120 12.50,0-400 16.56 sn,esneklik 60-100 4.vites7.38,80-120 5.vites 10.65 sn.şanzuman oranları 1-3.91,2-2.16,3-1.34,4-0.97,5-0.83 son dişli 4.50.1 ağırlık 1180 kg hep 97 kullanıyorum.lastikler 195-60-15.
son dişli için 4.50 çok kısa değil mi?
başka araçlardan ornek var mı?
Arasts61
01-10-2011, 12:47
Filtre-downpipe lı A3 benim mİtoyu çamurluk boyu kadar geçiyor. D.N(122 lik)
kardeş senin araçta t-jet motoru mu var? teknik verileri kaç biliyor musun?
122 lik a3 nasıl geçiyo seni anlamadım:beuj:
kelalper
01-10-2011, 13:10
kardeş senin araçta t-jet motoru mu var? teknik verileri kaç biliyor musun?
122 lik a3 nasıl geçiyo seni anlamadım:beuj:
Mito biraz ağır sebebi odur.
son dişli için 4.50 çok kısa değil mi?
başka araçlardan ornek var mı?
a3 1.4t 125 lik test verileri.0-50 3.49,0-80 6.67,0-100 9.88,0-120 13.87,0-400 17.07 esneklik 6 vites olduğundan son 2 viteste yapıldı 60-100 5.vites 10.23,80-120 6.vites 14.91 sn şanzuman oranları.1-3.62,2-1.95,3-1.28,4-0.97,5-0.78,6-0.65,son dişli 4.35.1 ağırlık 1300 kg lastikler 205-55-16
Arasts61
01-10-2011, 13:20
a3 1.4t 125 lik test verileri.0-50 3.49,0-80 6.67,0-100 9.88,0-120 13.87,0-400 17.07 esneklik 6 vites olduğundan son 2 viteste yapıldı 60-100 5.vites 10.23,80-120 6.vites 14.91 sn şanzuman oranları.1-3.62,2-1.95,3-1.28,4-0.97,5-0.78,6-0.65,son dişli 4.35.1 ağırlık 1300 kg lastikler 205-55-16
abi senin aracın hem vitesleri kısa hemde son dişlisi kısa a3 e göre..
evt bende ona dikkat ettim a3 6 vites olmasına göre daha kısa.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.