Orijinalini görmek için tıklayınız : Afr Değerleri ve Anlamları
Arabam turbo şuan 0.5 bar basıyorum.Üzerinde td05 18G takılı sıkıştırmam biraz pistonlardan ötürü düşük..
Afr tam dip gazda 10.1-10.2 gibi gösteriyor.Her zaman basmıyorum ama en büyük zararı bana ileride ne olur?
Rolantide ise 16.5 ile 18.0 arası gidip geliyor sanki stop edecekmiş gibi oluyor ama afr deki değer 18 lere gelince oluyor genelde stop etme eğilimi bunların nedenleri nelerdir?
arabanız ayarsız olduğundan tam anlamıyla hem performansını göstermez hemde aşırı yakıt tüketimi olur ve pistonlarınızı komple benzinle yıkıyorsunuz şuan en güzeli düzgün ayar yapılıp binmek araba obd0 mı obd1 mi
konuyu benim arkadaşım açmış benim yerime
obdo pr4 çiplenmiş oem beyin kullanıyorum ve üstünde sanırım motor yapılmadan önceki senin yazdığın yazılımı kullanıyorum deneme amaçlı taktım senin (stlegal) çipi dipgazda 10.5 11.5 değer veriyor
benim sorum dip gazdaki afr değerleri 10.5 11.5 arasın ideal değer değilmidir
vede rölantideki sürekli oynak afr genelde 15 17 arası sıkıntı yaratmaz diye biliyorum
neyin göstergesidir
AFR oynaması o2 açık ise o2 sensorunun salaklığıdır açık değil ise mapin salaklığdır,
11.5 senin için ideal bir rakam BEnce
konuyu benim arkadaşım açmış benim yerime
obdo pr4 çiplenmiş oem beyin kullanıyorum ve üstünde sanırım motor yapılmadan önceki senin yazdığın yazılımı kullanıyorum deneme amaçlı taktım senin (stlegal) çipi dipgazda 10.5 11.5 değer veriyor
benim sorum dip gazdaki afr değerleri 10.5 11.5 arasın ideal değer değilmidir
vede rölantideki sürekli oynak afr genelde 15 17 arası sıkıntı yaratmaz diye biliyorum
neyin göstergesidir
deneme amaçlı takmışsınız fakat takdığınız enjectorler aynı cc bile olsa doğru olarak injector lag time girmek gerekir..+ olarak obd0 da rolanti dalgalanmısı normal düzgün bir ayar tutturmak çok zordur..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.