Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.4 TSI misfire sorunu



ilhan
22-09-2011, 22:37
Herkese selamlar. Revolu Golf GT aracımda bir set ateşleme bobini değiştirmeme rağmen yeni bobinler ile de 6500 devir üzerinde misfire problemi yaşamaya devam ediyorum. Sorun özellikle yakıt kalitesi düşük olunca ortaya çıkıyor. Her zaman olmuyor. Araç dsg olduğu için dip gazda 6800-6900 devire kadar vites değiştirmiyor. Zaten misfire da oralarda oluşuyor. Herkese şimdiden teşekkürler.

erh
22-09-2011, 22:43
ya surekli iyi yakıt kullan yada yazılıman avansı bi miktar kıstır..

kurtbil
22-09-2011, 22:47
avansı kıstırman daha mantıklı nerede,nasıl yakıt cıkacagı bellı olmuyor

ilhan
22-09-2011, 23:10
İst. içinde opet 97 ile problem olmuyor ama uzun yolda 97 oktan markalı istasyonların yakıtları bile maalesef sıkıntılı. Revo da avans ayarı ile oynanabiliyormu bilmiyorum açıkçası. Yazılım zaten 95 oktana göre ayarlı peak 1.35 basıyor olması lazım. Araç düz-hafif eğimli yolda kadranda 240 ı geçmiyor 5. viteste. Top speed de zaten 5 de yapıyor. 200-230 arasını çok rahat geçerken 6400 devir sonrasını çevirmekte çok zorlanıyor. Bu normalmidir acaba.

audilover
22-09-2011, 23:38
Misfire gevsek subap yaylarindada yapabilir.
Olustugu anda hic log alma sansiniz oldumu?
Turbo overboost yaptiginda genelde 6000 devir sonrasi missfire oluyor bu makinalar.
Yani log alip denemek lazim sundandir demek zor.

ilhan
22-09-2011, 23:52
Logları bir kaç kez inceledik. Misfire sabit aynı silindirde oluşmuyor. Bazen 1 ve 3 bazen 2. silindir gibi misfire oluyor. Daha önce yazdığım gibi yakıt kalitesi etkiliyor. İlk gazlamada benzini anlayabiliyorum araç sağolsun :) İstanbul için Maslak-Kavacık ve Altunizade opet tavsiye ederim onların benzini hiç misfire yapmıyor.

Spawn
22-09-2011, 23:54
detonasyondan dolayı beyin rotara çekiyor olmasın ?

bujilerin fabrika tavsiyeleri içinde mi?

ilhan
23-09-2011, 00:00
Daha yeni 60bin bakımı yapıldı yetkili serviste. .motordan pek bişey anladıkları yok ama en azından vw nin dediğinden başka bişey kullanmıyorlar.

erh
24-09-2011, 11:27
240 cok dusuk bi surat aslında o arac için.. aynen yazılımlı eksoz ve filtreli gt nin 3 kişiyle yaptıgı topspeed videosu..

Golf GT Tacho - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/golf-gt-tacho_725790.htm)

onur_S
24-09-2011, 12:08
bizim 250 yaptıgımız yermi burası,4.vitesten sonra senkron kaymıs videonun :)

Arasts61
24-09-2011, 13:09
240 cok dusuk bi surat aslında o arac için.. aynen yazılımlı eksoz ve filtreli gt nin 3 kişiyle yaptıgı topspeed videosu..

Golf GT Tacho - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/golf-gt-tacho_725790.htm)
O deneme duz yolda mi yapilmis? 65 de basip 200 u gormesi 19 sn aliyo, koltuklar filan yerinde mi? Bildigim kadariyla gt 1270 kg. Normal agirlikta mi bu kirmizi golf?

FaBeRgE
24-09-2011, 13:21
O deneme duz yolda mi yapilmis? 65 de basip 200 u gormesi 19 sn aliyo, koltuklar filan yerinde mi? Bildigim kadariyla gt 1270 kg. Normal agirlikta mi bu kirmizi golf?

videoyu açamadım ama bizim çağların arabası ise gayet normaldir :)

tayyarlar ile yürüyen bir gt:icon_tup:

erh
24-09-2011, 14:33
O deneme duz yolda mi yapilmis? 65 de basip 200 u gormesi 19 sn aliyo, koltuklar filan yerinde mi? Bildigim kadariyla gt 1270 kg. Normal agirlikta mi bu kirmizi golf?

3 kişi ve aracta stepneye kadar hersey üzerinde...

erh
24-09-2011, 14:35
bizim 250 yaptıgımız yermi burası,4.vitesten sonra senkron kaymıs videonun :)

ne senkronu kaymıs? iki ayrı video onlar zaten.. birinde deneme videosu kadranı cektik sadece, diğeri de bi hızdan sonra sadece top speed videosu..

Arasts61
24-09-2011, 14:45
3 kişi ve aracta stepneye kadar hersey üzerinde...
eğimli yolda koltuklar sökük vaziyette 65-200 arasını 17 snde gören bir clio vard, o araçla bu golfun durumu ne olur diye sormuştum size, arada görmediniz herhalde. onun için sordum. bu video da tam 65-200 olmuş.

audilover
24-09-2011, 15:26
Limitoru kaldirirsan yeterli duzlugu bulusan 260 gorulebilir normal yani cunku sanzuman buna musade ediyor afedersiniz bizim kici kirik minik 1.4 tfsilar bile limitoru kaldirinca 255 e kadar gidiyor ha sagliklimi bence degil ama gidiyor iste uzun sursede gitmesi gidiyor.

Arasts61
24-09-2011, 16:26
Limitoru kaldirirsan yeterli duzlugu bulusan 260 gorulebilir normal yani cunku sanzuman buna musade ediyor afedersiniz bizim kici kirik minik 1.4 tfsilar bile limitoru kaldirinca 255 e kadar gidiyor ha sagliklimi bence degil ama gidiyor iste uzun sursede gitmesi gidiyor.

185 pslik mi kıcı kırık olan:)

onur_S
24-09-2011, 18:57
ne senkronu kaymıs? iki ayrı video onlar zaten.. birinde deneme videosu kadranı cektik sadece, diğeri de bi hızdan sonra sadece top speed videosu..

4.vitesten sonra sesle görüntü arası fark var ilk videoda.
ikinci videoda eğim ,ama araba güzel yürüyor ;)

Arasts61
24-09-2011, 19:00
4.vitesten sonra sesle görüntü arası fark var ilk videoda.
ikinci videoda eğim ,ama araba güzel yürüyor ;)
Eğim oldugunu nerden biliyosun? 240 ps civarlari ise yapabilir bence.

audilover
24-09-2011, 19:55
185 pslik mi kıcı kırık olan:)

:):)185 ps lik 1.4 tfsi varmiki tek turbo :)

dragstar
24-09-2011, 20:23
tork limitöre giriyor araç sakın buji, bobin ıvır zıvır değiştirmeyin

power shop herkese aynı şeyi söylüyor

arkadaşımın arabada değiştirmediğimiz şey kalmadı hala sorun devam ediyordu,

orjinal filtre sistemini taktık, turbo basıncı 1,7 den 1,55 lere düştü sorun kesildi

Arasts61
24-09-2011, 21:01
:):)185 ps lik 1.4 tfsi varmiki tek turbo :)

Minik dediginiz icin a1 zannettim. Zaten 255 yapabilecek baska bir tfsi var mi? Gerci onun da saglam bir egim bulmasi lazim :)
Hem onda da tek turbo var, bide SC:)
Audi Turkiye > Modeller > A1 > Dış Görünüm (http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/models/A1new/overview/design/exterior.html#source=http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/models/A1new/overview/engines/motorlar/tfsi.html&container=page)

fangio
24-09-2011, 23:27
bu hızı çevreyolunun neresinde görmüştünüz Erhan hatırlıyor musun?

Bu arada stock olarak düzde 240km/h yi rahat görüyor. Hafif eğim olursa 250km/h yi de görüyor.

fangio
24-09-2011, 23:28
tork limitöre giriyor araç sakın buji, bobin ıvır zıvır değiştirmeyin

power shop herkese aynı şeyi söylüyor

arkadaşımın arabada değiştirmediğimiz şey kalmadı hala sorun devam ediyordu,

orjinal filtre sistemini taktık, turbo basıncı 1,7 den 1,55 lere düştü sorun kesildi

manuel de böyle bir sorun yok yani

erh
24-09-2011, 23:32
4.vitesten sonra sesle görüntü arası fark var ilk videoda.
ikinci videoda eğim ,ama araba güzel yürüyor ;)

videoyu pek iyi anlayamadıgın belli :) o senkron kaymış dedigin ses yandaki type-r ın sesi golfun değil :)


eğimli yolda koltuklar sökük vaziyette 65-200 arasını 17 snde gören bir clio vard, o araçla bu golfun durumu ne olur diye sormuştum size, arada görmediniz herhalde. onun için sordum. bu video da tam 65-200 olmuş.

denemeden bilinmez ama chiefkadirin cliosu haric gecebilen gecebilecek clio olmadı..

erh
24-09-2011, 23:33
manuel de böyle bir sorun yok yani

tork limitorunun dsg ile pek bir alakası yok. yani duz viteste de tork limitörü var.. zaten bu araclar bircok şeyi tork ricasıyla yapıyor..

fangio
24-09-2011, 23:43
yazılım sonrası DSG ile manuel TSI aynı gücü yola verebiliyor mu yoksa manuel 1 adım önde mi?

bu arada ilk sorumu es geçtin galiba Erhancım :)

onur_S
24-09-2011, 23:48
Eğim oldugunu nerden biliyosun? 240 ps civarlari ise yapabilir bence.

240 ps olduğunu sanmadığım için düzde zor,dümdüz yolda zor yapar hafifte olsa eğim olabilir,tam devir aralıkları uymus sanki golf gibi,videoda karıstırmısım o zaman,tayyarın sesi bayagı var golfun ıcınden golfun sesi gibi geliyor

erh
24-09-2011, 23:48
yazılım sonrası DSG ile manuel TSI aynı gücü yola verebiliyor mu yoksa manuel 1 adım önde mi?

bu arada ilk sorumu es geçtin galiba Erhancım :)

enka donusuydu yokus vardı biraz...

manuel ve dsg olarak cok fazla ayrım yapmaya gerek yok. yukarıda arkadasın bahsettigi tork limitoru dsg limitoru değil zaten. motorun tork limitoru.. tamamen yazılımsal bir durum. DSG ile manueli kıyaslarsakta, artık cok bi farkı kalmadı istenildiginde dsg ye de yazılım yapabildigimiz için aynı gucu verdirebilyioruz :)

fangio
24-09-2011, 23:51
240 ps olduğunu sanmadığım için düzde zor,dümdüz yolda zor yapar hafifte olsa eğim olabilir

240PS'e gerek yok zaten düzde o hıza ulaşması için. 210+ PS yetiyor.


Erhan, cevap için sağol kardeş...

onur_S
24-09-2011, 23:57
240PS'e gerek yok zaten düzde o hıza ulaşması için. 210+ PS yetiyor.


Erhan, cevap için sağol kardeş...

her neyse yolun düz oldugunu düşünmüyordum zaten öyleymiş,eğer enka dönüşü bizim bastığımız yolsa benim aracımda orada 250 ye yanaşıyor sonuçta biri 250-biri 260 civarı olsada 250 den 260 a gelmek ciddi güç ister 180 den 190 a gelmiyoruz masallah diyelim

Mehmet Gazihan
25-09-2011, 00:39
Eğer km si biraz varsa zinciri kontrol ettirmeni öneririm.. ***** uzama yapıyor yaygın bi arıza.. yoksa revonun setledigi timing ile knock up limitin çakışacağını zannetmiyorum..

ilhan
25-09-2011, 10:23
Araç 60binde motor 30 bin. Benden önceki sahibi piston kırmış garantiden motor sıfırlanmış. Egzoz stock ve kn panel filtre var. Şöyle bi video çektim araç 3 kişi ve bagaj dolu hafif yokuş yukarı Çocuk olduğu için çok basamıyorum : DSG D modunda 3-4 vites 3.vites bitene kadar dip gaz :
dsg gt tacho - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/dsg-gt-tacho_2316796.htm)

Gene DSG D de 4-5 vites ve yarım gaz, aynı yol ve yük :
gt tacho - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/gt-tacho_2316798.htm)

Bu gidiş revolu stock egzoz ve filtreli gt için normalmidir. 100-200 arası 320d ve 3.0d x5 ile boşken bastığımda yaklaşık 3 boy kadar önde oluyorum.

Arasts61
26-09-2011, 10:55
Araç 60binde motor 30 bin. Benden önceki sahibi piston kırmış garantiden motor sıfırlanmış. Egzoz stock ve kn panel filtre var. Şöyle bi video çektim araç 3 kişi ve bagaj dolu hafif yokuş yukarı Çocuk olduğu için çok basamıyorum : DSG D modunda 3-4 vites 3.vites bitene kadar dip gaz :
dsg gt tacho - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/dsg-gt-tacho_2316796.htm)

Gene DSG D de 4-5 vites ve yarım gaz, aynı yol ve yük :
gt tacho - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/gt-tacho_2316798.htm)

Bu gidiş revolu stock egzoz ve filtreli gt için normalmidir. 100-200 arası 320d ve 3.0d x5 ile boşken bastığımda yaklaşık 3 boy kadar önde oluyorum.

184 luk veya 177 lik 3.20 d ye 100 -200 arası 3 boy yapabiliyorsan bence iyi. aracın görüntüleri net olarak fikir oluşturmuyor. hem yokuş var hem de 3 kişi diyorsun. en güzeli uygun bir yer bulup sport modda 0-100 veya 150, 200 artık ne kadar basabiliyosan basmak ve videoya çekmek. benim kendi aracımla çektigim 0-200 videosu var. aracım çok iyi giden bir araç değil, ama kötü de gitmiyomus. (gt si olan ve bu işlerden anlayan bir arkadaş kullandı, kendi soyledi:D). o video ile karşılaştırarak aracın performansını kontrol edebilirsin.
0-100 senin aracında daha iyi ama 100 den itibaren hızlanmada aşırı fark olmayacağı için kafanda bişeyler oluşabilir.

ilhan
26-09-2011, 11:50
Evet en doğrusu öyle yapmak olacak. Zaten şuna 2 boy öbürüne 3 direk atarız gibi bir durumum iddiam yok. Arac potansiyelini sağlıklı bir şekilde yere aktarsın yeterli benim için. Onu aktarabiliyormuyuz emin değilim bu yüzden yazdım zaten. Bilgi verip yorum yapan herkese tekrar teşekkür ederim.

TYPERHAKAN
26-09-2011, 22:03
sürekli iyi benzin almaya dikkat et o zaman ,şu an en kolay ı bu gözüküyor.yada timming ini biraz düşür,eğer sizin araçlarda timming ayarı yapılıyorsa.

Arasts61
26-09-2011, 22:38
bu hızı çevreyolunun neresinde görmüştünüz Erhan hatırlıyor musun?

Bu arada stock olarak düzde 240km/h yi rahat görüyor. Hafif eğim olursa 250km/h yi de görüyor.
Benim arac duzde cok zorlayip beklersen ancak 230 goruyo. Ben sana soylemistim gitniyo benimki diye.:D
Bide 210+ ps yeter demissin o surat icin ama 19 sn de 65-200 yapmasi icin yetmez bence.
O arac eğer ucurumdan dusmuyosa o videoda:D 240 ps den asagi olmamasi lazim.
Zaten s2000 le videosuda var koprunun ustunden cekilmis. S2000 zor gecmis.

alp1903
27-09-2011, 12:03
http://www.techturkey.com/forum/genel/94452-scirocco-sorun.html

böyle bi sorunla karşılaşmıştım peki budamı tork limitörün devreye girmesi?

ilhan
07-10-2011, 21:39
Herkese selam. Araca NGK BKR7IEX iridyum buji taktık. Misfire sorunu giderildi. 7000 devire kadar sıkıntısız çeviriyor artık. 1.4 tsi kullanıp bu sorunu yaşayanların bilgisine.

997TT
07-10-2011, 21:47
tork limitöre giriyor araç sakın buji, bobin ıvır zıvır değiştirmeyin

power shop herkese aynı şeyi söylüyor

arkadaşımın arabada değiştirmediğimiz şey kalmadı hala sorun devam ediyordu,

orjinal filtre sistemini taktık, turbo basıncı 1,7 den 1,55 lere düştü sorun kesildi
1.7 basinc mi??? Offff diyorum...

levent
07-10-2011, 22:15
0-100 senin aracında daha iyi ama 100 den itibaren hızlanmada aşırı fark olmayacağı için kafanda bişeyler oluşabilir.

yazılımla esas ara hızlanmalar ciddi farkediyor abi ama :confused:

Arasts61
07-10-2011, 23:47
yazılımla esas ara hızlanmalar ciddi farkediyor abi ama :confused:

"senin aracın" derken stok golf gt kastetmiştim. 0-100 de benimkinden bariz iyi ama 100-200 de aşırı fark olmaz dolayısıyla benim videoları izleyip kendinikilerle karşılaştırırsa kendi aracının stok golf gt ile olan farkını da anlayabilir demek istedim orda.

audilover
08-10-2011, 16:54
Herkese selam. Araca NGK BKR7IEX iridyum buji taktık. Misfire sorunu giderildi. 7000 devire kadar sıkıntısız çeviriyor artık. 1.4 tsi kullanıp bu sorunu yaşayanların bilgisine.

Bir kademe soguk buji kendimde onu kullaniyorum hic aklima gelmemisti bujilerim sicak kalacagi ama sorunun cozulmesine sevindim.

Gap leri standart tuttunuz sanirim orijinal bujiniz 0.9 mm aldiginiz iridiumlar 0.8 mm dir bujinin gap araligi bile cok ciddi farkediyor Tsi larda.

Yanliz bu yeni bujilerle 5000 civari dip gazlarda dikkat edin detanasyon yapabiliyor log alip bakarsaniz faydaniza 14-15-20 numarali bloklarin logunu araci calistirip alt ust devirlerde denerseniz nerelerde misfire oluyor ona gore gapleyebilirsiniz.