PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Civic vti (b16a2) için hangi dereceli egzantrik



Cihad Güney
26-09-2011, 14:03
Merhaba Arkadaşlar,
Başlıkda da belittiğim gibi 98 Model Civic Vti HB aracıma egzantrik uygulaması yapmak istiyorum.
Aracım Spec olarak;

Skunk2 Pro Emme Manifoldu.
Skunk2 Pro 70mm Boğaz kelebeği (alınacak)
Hava Filtre Kiti (Simota Big Tube)
MSD buji kabloları + iridyum buji
Headers, 51lik düz boru, Otto son susturucu
Stage1 baskı balata.

Aem Widedband alındı takılmadı
Skunk2 Ayarlı Kasnak alındı taılmadı
Skunk2 yay+şapka alındı takılmadı
P72+Neptune Beyin alındı takılmadı.

Benim istediğim yüksek devirlerde değil de, 6.000 de başlayıp - max 9.000 bitmesidir.
Destek olarak Piston gerekiyor ise alt devirlerde güç alabilmemiz konusunda, onu da alabilirim.

NOT: Üst kapağım hiç açılmadı.

3rk4n
27-09-2011, 21:07
Yay sapkanı almışsın almışken gene aynı marka skunk 2 stage 2 tercih edilir bence gayette hoş olur :D bide 70mm kelebek büyüktür bence 66mm yeterlidir. Skunk2 emme nin giriş çapı kaç mm ?

JDM VTİ
28-09-2011, 01:01
ayriyetten filtre sisteminizi değiştirin derim.

BAR22
28-09-2011, 01:11
bu setupla stage1 egzantrik ve ayarlı kasnak takarsan güzel bi timing ve map ile iyi bir sonuç alırsın..
daha iyi bir egzantirik için sıkıştırma arttırman gerekir(piston,ince conta vs...)

SAYGIN
28-09-2011, 08:18
Skunk s1 pro koyabilirsin ama yapmisken contada koy bence.s2 fln adam gibi sikistirma olmadan bir ise yaramaz.

tunceR
28-09-2011, 08:29
sadece piston al egzantiriğe gerek yok. sıkıştırma yüksek olsun yeter.

kanashibari
28-09-2011, 08:30
Sıkıştırma girmeyeceksen 1 serileri güzel iş görür ama sıkıştırma yaparım dedin mi işler de değişir.
crower stg2 toda nın vardı bir de orta üst güzel olan skunk2 stg 2 de orta üst iyidir diye hatırlıyorum. honda-tech te kaşılaştırması vardı.

kanashibari
28-09-2011, 08:31
ayriyetten filtre sisteminizi değiştirin derim.

Nasıl bir tip filtre olabilir? Cai tarzı mı yoksa short ram port beslemeli mi?

Sh4rk
28-09-2011, 08:35
fılıtreyı soguk hava ıle beslersen gayet ıyı olur

skunk2 cok agresıf bır serısı vardı fenalarda bır vtec acma sesı sanırım onlar yok artık

ayrıyetten sıkıstırmayı 12.5 cr cıkartırsan gayet ıyı sonuclar alırsın

tunceR
28-09-2011, 08:47
filtre kiti güzel bence.. illa egz. te olsun dersen istediğin devir bandında güç veren crower stg2 uygundur. sıkıştımayıda 13cr ve üstü yaparsan tadından yenmez. :)

kanashibari
28-09-2011, 08:56
13 türkiye şartlarında sorun yaratmaz mı? malesef yakıt kalitemiz 10 numara değli ve çoğu benzin istasyonunda yakıta karışımlar katılıyor sonradan. :( Bence ideali 12 üstüne çıkmamak.

JDM VTİ
28-09-2011, 10:41
filtre kiti güzel değil, ies'te kullanan bi üyemiz bile kutu içi sopuk hava beslemeli yaptı ondan daha fazla verim ve tepki aldı, ki birçok arkadaşım da dediğim sisteme geçince farkı bariz şekilde gördü.

cai en mantıklısı, short ram delik far'la kullanılırsa çok daha güzel olur ama herkes ben gibi kırık olmadığından cai önereyim :D

tampona çizgi şeklinde port açtın mı çok çok iyi olur

Cihad Güney
28-09-2011, 12:21
Merhaba öncelikle geç cvp yazdığım için kusura bakmayın,
hava filtede takılmamıza gerek yok. bu olmaz ise AEM V2 alırız olur biter.
Benim sorum şu olacak egzantrik kesinlikle almak istiyorum, ama çok yüzkesek devir çevirmek için değil.
Biraz alt limitlerde de güçlü çevirmesini ve max 9.000 devirde bitmesini istiyorum.
Araştırmama göre de en uygunu Skunk2 Stage1 bu Spece uygun.
Sıkıştırma konusuna gelir isek hiç bir bilgim yok. Kolları değiştirmeden de güzel sonuç alınabilindiğini yazan kardeşlerimiz oldu.
Bende sadece güzel 12lerde sıkıştırma olacak bir Piston + yanında ne gerekiyor ise ile tamamlamak istiyorum.
Bu konuda ne dersiniz.

Herhalde ozaman enjektör ve subab da değişmelimidir pek bilmiyorum, ama sağlıklı sorun olmicak bir setup ile yürümesii istiyorum aracımın.
Herkeze değerli yorumlaı için şimdiden tşk ediyorum.

Erol
28-09-2011, 12:31
12.5 cr piston ve skunk 2 pro stage1 gayet işini görür..

diger parça listesini pm lemiştim :)

kanashibari
28-09-2011, 12:44
V2 üst devilerde sorun yaratabilir 7500 devir sonrası. Egz olarak 9 bin geçilmeyecekse skunk2 stg1 mantıklı gibi fakat jdm egz de düşünebilirsin itr ctr sıkıştırma ile zaten jdm egz le çok güzel iş çıkarır.

Cihad Güney
28-09-2011, 13:01
Erol Kardeş tşk ederim yardımın için. Maili aldım. eksikleri tamamlayacağım.

Cihad Güney
28-09-2011, 13:07
AEM V2 de yaratıyor ise, ne alacağı ki? :-)
Bu durmda kendi filtrem takılı kalsın. biraz daha soğuk hava alması için geekli işlemleri yaparız.

Skunk2 Stage 1 de bana mantıklı geliyor.
Bu arada 70mm kelebek büyük yazılmış bizim orijinali 60mm olmalı.
bu kadar az fark için yine de kelebek almalımıyım, yani 66mm yerine tornadabizim orijinali büyütürüm. Mantıklı değil mi sizce???

Birde 12.1 - 12.5 cr. piston + segmanları için markanın önemi var mıdır??
Eğer

Talih.b16
28-09-2011, 13:10
AEM V2 de yaratıyor ise, ne alacağı ki? :-)
Bu durmda kendi filtrem takılı kalsın. biraz daha soğuk hava alması için geekli işlemleri yaparız.

Skunk2 Stage 1 de bana mantıklı geliyor.
Bu arada 70mm kelebek büyük yazılmış bizim orijinali 60mm olmalı.
bu kadar az fark için yine de kelebek almalımıyım, yani 66mm yerine tornadabizim orijinali büyütürüm. Mantıklı değil mi sizce???

Birde 12.1 - 12.5 cr. piston + segmanları için markanın önemi var mıdır??
Eğer

cihad stage1 yada ıtr kullanıcan egzantrik ozaman..artı port polish yaptırıcan torna diil.short ram varsa soğuk hava ile besle yeter

kanashibari
28-09-2011, 13:11
Piston markası olarak çok çeşitli örnekler var ama 12 dersen Pctx yani ctr pistonu takabilirsin oem kalite olur. Fakat Cp bu aralar önde koşuyor herkes onu takıyor vtec lere 11.7 12.5 seçenekleri var bildiğim kadarıyla.

Evet v2 de yaratıyor malesef kit güzel şekilli ama 3 tane 90 derecelik açısı var hava çarpa çarpa boğaza ulaşıyor alt orta devirler güzel ama üst devirlerde sıkıntı yaratıyor en güzeli alttan soğuk hava beslemeli oda yapmak oraya simotanın kafa kısmına. Eskiden Stp nin arabasında vardı resimlerini bulabilirsen örnek olur.

tunceR
28-09-2011, 14:05
itr veya stag1 egz. ile araba çok fazla kudurmaz ama bence yapmışken 1 kere yap stage2 veya 3 egz. al. 81,5 ve 82 mm piston al. 200 hp lede olsun araba. filtre kiti sana kalmış ama bence simota tube güzel kalsın.

Talih.b16
28-09-2011, 14:21
itr veya stag1 egz. ile araba çok fazla kudurmaz ama bence yapmışken 1 kere yap stage2 veya 3 egz. al. 81,5 ve 82 mm piston al. 200 hp lede olsun araba. filtre kiti sana kalmış ama bence simota tube güzel kalsın.

bu setupa agresif bi egzantrik gider aynen katılıyorum tuncer..yazık okadar parçaya hakkını vermek lazım.arkadaş benim egzantrikleri alıcaktı vaz geçti heralde bende zaten sattım.ıtr stage1 yapmam onun yerine portpolish yaparım bide piston devam

kanashibari
28-09-2011, 14:34
Evet aslında gönül isterki stg2-3 olsun ama arkadaş illede alt orta devir bandım kuvvetli olsun diyor :D

Erol
28-09-2011, 14:50
arkadaşlar skunk 2 pro stage1 yeterince agresif bir egzantirkdir.

cogu markanın lift degerleri ile karşılaştırın stage 2 lerine denk gelmektedir.

kanashibari
28-09-2011, 14:54
http://b1109.hizliresim.com/11/9/28/6860.gif

Burda karşılaştırmalar var.

Talih.b16
28-09-2011, 14:55
arkadaşlar skunk 2 pro stage1 yeterince agresif bir egzantirkdir.

cogu markanın lift degerleri ile karşılaştırın stage 2 lerine denk gelmektedir.

ne kadar devir dönüyor skunk2 nin stage1 i dolu dolu?yada söyle sorayım stage1 ile itr arasındaki fark ne?yanılmıyorsam itrde yay sapka ve timing gerektirmiyor

tunceR
28-09-2011, 14:57
vti ye egzantirik takıyosan b/c-skunk stage2 veya 3 yada todakiller gerisi boş :)

Erol
28-09-2011, 15:13
pro seriesi
Stage I
INTAKE lift- 12.6 mm, duration 264 @ 1mm
EXHAUST lift - 11.9 mm, duration 264 @ 1mm


degerleri bunlar yukarıdaki tablodan karşılaştırılabilinir. diger egzantirkler ile ama yukarıdaki tablodaki skunk lar tuner serisi

Talih.b16
28-09-2011, 15:23
ee ozaman bendeki egzantrikler baya deişik devir döner nerdeyse todaya yakın bu tabloya göre

Erol
28-09-2011, 15:36
sendeki egzantrikleri tr de kullanabilecek pek bir araç oldugunu sanmıyorum ciddi bir set up ister..







http://store.skunk2.com/media/cms/B-H-Pro-2-Exhaust-Specs.jpg



http://store.skunk2.com/media/cms/B-H-Pro-2-Intake-Specs.jpg

Erol
28-09-2011, 15:40
laci vtec in eski, set up

toda spec C + 13,5 cr piston

Talih.b16
28-09-2011, 15:44
vallaha eagle grankında yay sapkasına itr yağ pompasın aem ems gen 2 sine kadar aldık.bide bendeki sizdeki pistonlar b18c 12.5 cr b16da 11.7 falan oluyor dediler siz 13.5 cr pistonu özelmi yaptırıyosunuz mesala lacidekiler ben bulamadım oyüzden soruyorum

Erol
28-09-2011, 15:48
lacideki ler arias marka arias ın yüksek sıkıştırmalı pistonları mevcut halaaa ama yakıt yok bizde:o özel yakıtla bence 12,7 cr üstü takılmalı..

JDM VTİ
28-09-2011, 15:54
meth neden kullanmadı laci? yada kullandı da biz mi cahil kaldık :):S

Talih.b16
28-09-2011, 15:54
ariasın sitesine bakamdım hiç..bendekiler cp sc7116x viseco ile cpye baktım yüksek cr bunlardı aldık.yani ariasın 13.5 cr pistonu direk var yani?

Erol
28-09-2011, 15:56
olması lazım..

B.Aktepe
28-09-2011, 16:24
arias piston shelf olarak 11.3 cr var.

bore size:3.209 / 81.50
comp height:1.185
dome cc:7.4
cr ratio:11.3
piston weight:283
part no:3330402

B.Aktepe
28-09-2011, 16:25
ariasın sitesine bakamdım hiç..bendekiler cp sc7116x viseco ile cpye baktım yüksek cr bunlardı aldık.yani ariasın 13.5 cr pistonu direk var yani?

shelf piston olarak en iyi seçim budur b16 için.

B.Aktepe
28-09-2011, 16:26
ne kadar devir dönüyor skunk2 nin stage1 i dolu dolu?yada söyle sorayım stage1 ile itr arasındaki fark ne?yanılmıyorsam itrde yay sapka ve timing gerektirmiyor

pro stage 1 ile 9500rpm güç alabilirsin. agresif egzantriklerdir.

B.Aktepe
28-09-2011, 16:28
msd buji kablosu ve iridyum buji yerine;

ngk power cable 01H ve bkr7en11 buji tercih edebilirsin.

gaz kelebeği içinde itr nin 62mm plate ölçüsü olan kelebeğini kullanabilirsin. (kıbrıs tan fuat tan temin edebilirsin)

Talih.b16
28-09-2011, 16:36
bilgiler için sağol bilalde sunu sorucam ozaman herkez arabam 13.5 cr diyo pistonlar custom da diil bu nasıl oluyo?bendeki cplerden takıp conta kapakla oynasalar yine bukadar olmaz zannedersem

B.Aktepe
28-09-2011, 16:38
bilgiler için sağol bilalde sunu sorucam ozaman herkez arabam 13.5 cr diyo pistonlar custom da diil bu nasıl oluyo?bendeki cplerden takıp conta kapakla oynasalar yine bukadar olmaz zannedersem

herkes niye 13.5 diyor çünkü gelen piston kutusunun üstünde b series 12.5 cr yazıyor ince conta ve yüzey taşlama ile olur herhalde diyorlardır :)

piston geldiği zaman içindeki kağıttan bakacağınız 3 değer var.

piston bore size
piston compression height
piston dome volume cc.

bu 3 ölçü ile zealautowerks te kendi sıkıştırmanızı hesaplayabilirsiniz.

krank stroke b16 nın 77.4mm olduğu için sıkıştırma malesef problem ki zaten 12 sıkıştırma ideal bir sıkıştırma. cp piston ince conta kapak yüzey temizleme ile 12 leri yakalarsınız.

B.Aktepe
28-09-2011, 16:40
extra olarakta gömlek çapınızı değiştirirseniz 84 ve üstüne çıkarsanız bu sefer sıkıştırma oranında çeşitlilik artar. daha yükseklere çıkarsınız. fakat 82mm kadar hazır piston bulmak sıkıntılı. custom harici tabi.

tunceR
28-09-2011, 16:45
ff vtecte 81,5 mm vardı 12,5 cr idi yanılmıyosam.

B.Aktepe
28-09-2011, 16:47
ff vtecte 81,5 mm vardı 12,5 cr idi yanılmıyosam.

cp piston ince conta yüzey taşlama vardı işte. 12.1 civarı idi yanlış hatırlamıyorsam.

kanashibari
28-09-2011, 17:09
Ondaki ateşleme sistemi nasıldı Bilal abi?

B.Aktepe
28-09-2011, 17:11
Ondaki ateşleme sistemi nasıldı Bilal abi?

yazdığım gibiydi. ngk idi.

JDM VTİ
28-09-2011, 17:13
peki yukarıda yazdığınız bujhi ve kablosunu klasik f-h-e lu vs bi vtec'te kullansak azda olsa faydası olur mu gereksiz mi olur yoksa, özellikle buji orj 6soğukluk diye biliyorum çğnlü

Talih.b16
28-09-2011, 17:28
ozaman basitce:emme kelebek ateşleme portpolish kaliteli bi headers ssr hytech 82 mm kadar shelf piston yay şapka stage1 veya 2 egzantrik ve yazılımla 200 hplerde sağlıklı bi vtimiz olur.tabi listeye eklenicek seyler olabilir ama basitce böle.ondan sonrası stroker falan toda:) girer işin işine oda kasar zaten.. birde filteli eksozsu headerslı araçlarda bence oem malzeme kullanılmalı buji buji kablosu vsvb en iyi yürüyenlerde böyle oldu hep.

PPR engineering
28-09-2011, 19:39
eğer bolt-on kullanıcaksanız kapağaı açmak istemiyorsanız jun marka egzantirik öneriyorum..part kodu:1004M-H005

292derce 11.7lift değeri
eğer piston koymak istiyorsanız o setup içinde yardımcı olabilirim..

Cihad Güney
28-09-2011, 22:33
Valla 2 gün kimse yazmayınca herhalde bu konuda bilgi alamayacağımı sanıyprdum, ama bakıyorm ki değişik fikirler çıkmaya başladı.
Yanlız bende biraz kafa karıştı :-(
ben en hızlı olmak peşinde değilim ama 200 Beygirleri de gröebilirsem mutlu olurum tabiki.
Şimdi benim setupa göre
1- Gaz Kelebeği 70mm gerek yok mu??
2- Skunk Stage 1 işimiz görüyor anladığım kadarıyla
3- çok kafa karıştırmadan piston olarak CP piston ince conta kapak yüzey temizleme
yaptık mı bu işlem tamam mıdır.

brutal
28-09-2011, 22:46
eğer bolt-on kullanıcaksanız kapağaı açmak istemiyorsanız jun marka egzantirik öneriyorum..part kodu:1004M-H005

292derce 11.7lift değeri
eğer piston koymak istiyorsanız o setup içinde yardımcı olabilirim..

ya olm bırak jun mun kapağa odaklan :)

Talih.b16
28-09-2011, 22:55
Valla 2 gün kimse yazmayınca herhalde bu konuda bilgi alamayacağımı sanıyprdum, ama bakıyorm ki değişik fikirler çıkmaya başladı.
Yanlız bende biraz kafa karıştı :-(
ben en hızlı olmak peşinde değilim ama 200 Beygirleri de gröebilirsem mutlu olurum tabiki.
Şimdi benim setupa göre
1- Gaz Kelebeği 70mm gerek yok mu??
2- Skunk Stage 1 işimiz görüyor anladığım kadarıyla
3- çok kafa karıştırmadan piston olarak CP piston ince conta kapak yüzey temizleme
yaptık mı bu işlem tamam mıdır.

gaz kelebeğini orjinalini portpolish yapıcan 70 büyük geliyo yazmışlar
stage1 işini görücek skunk2 pro stage1
cp piston alıcan sc7116x en iyisi bu dendi piston için sadece ince conta kullanıcan kapağı fazla kurcalamıcan temizlet yeter

B.Aktepe
29-09-2011, 08:42
gaz kelebeğini orjinalini portpolish yapıcan 70 büyük geliyo yazmışlar
stage1 işini görücek skunk2 pro stage1
cp piston alıcan sc7116x en iyisi bu dendi piston için sadece ince conta kullanıcan kapağı fazla kurcalamıcan temizlet yeter

pro 1 agresif olur. dolu dolu 9000 için tuner stage 1 daha iyi olucaktır.

tunceR
29-09-2011, 09:05
Valla 2 gün kimse yazmayınca herhalde bu konuda bilgi alamayacağımı sanıyprdum, ama bakıyorm ki değişik fikirler çıkmaya başladı.
Yanlız bende biraz kafa karıştı :-(
ben en hızlı olmak peşinde değilim ama 200 Beygirleri de gröebilirsem mutlu olurum tabiki.
Şimdi benim setupa göre
1- Gaz Kelebeği 70mm gerek yok mu??
2- Skunk Stage 1 işimiz görüyor anladığım kadarıyla
3- çok kafa karıştırmadan piston olarak CP piston ince conta kapak yüzey temizleme
yaptık mı bu işlem tamam mıdır.



dostum bence önce neyapmak istediğine karar ver hızlı olsun istemiyorum diyosun 200hp olursa sevinirim diyosun.. ozaman hiç girmicen headers filtre egsoz kelebek 170-175 hp bincen. bundan daha yukarısı hızlı oluyo çünkü.. stage1 iyi güzel hoşta otobana çıkınca iş değişiyo elin egzantirikli 106-saxosu 2-3 boy atıyo gidiyo. herşeyi tabloya göre değerlendirmemek lazım kağıt üzerinde olmuyo herşey. 106-saxo kovalıcaksan piston bikere kesinlikle şart. egazntrik, piston ve sıkıştırman limit olması lazım.

kanashibari
29-09-2011, 09:39
Katılıyorum amaç çok önemli ;)
Bilal abiler FF'i 1.6 da limit yaptılar belki daha yukarısı olur fakat fayda maliyet ve amaç çok önemli. FF in amacı Typer kovalamaktı fakat s2000 kovaladı :D

Cihad Güney
30-09-2011, 13:53
dostum bence önce neyapmak istediğine karar ver hızlı olsun istemiyorum diyosun 200hp olursa sevinirim diyosun.. ozaman hiç girmicen headers filtre egsoz kelebek 170-175 hp bincen. bundan daha yukarısı hızlı oluyo çünkü.. stage1 iyi güzel hoşta otobana çıkınca iş değişiyo elin egzantirikli 106-saxosu 2-3 boy atıyo gidiyo. herşeyi tabloya göre değerlendirmemek lazım kağıt üzerinde olmuyo herşey. 106-saxo kovalıcaksan piston bikere kesinlikle şart. egazntrik, piston ve sıkıştırman limit olması lazım.


Güzel kardeşim, önerilerin için tşk ederim.
Ben başda konunun piston da yapmak istediğimi belirttim ama dereceli konusunda fikrim olmadığından, konuyu açmışdım.
Piston konusunda bana Erol Bey bayağı yardımcı oldu, ve dediği gibi 12,1 -12,5 sıkıştırmalı sıfır Piston alacağım CP.
Dediğin de haklısın 106lar, saxolar hafif olduğundan güzel yürüyorlar. Buarda da çok ciddi 106 var.
ben hp piston + dereceli ve tüm ekipmanlarım ile alabilirsem (Neprun ecu vs davar), güzel olur anlamında demek istedim.

Cihad Güney
30-09-2011, 13:54
ben 200 hp piston + dereceli ve tüm ekipmanlarım ile alabilirsem (Neprun ecu vs davar), güzel olur anlamında demek istedim.

01ASU
02-10-2011, 10:49
dilerseniz bnm aracımın parça listesiylede yardımcı olabilirim 12.5 piston ince conta kapak taşlama vs gayet sıkıntısız ve güzel yürüyor

fsunnetci
02-10-2011, 12:43
bolt on şekilde Vti ile 200hp biraz zor olur..Piston olmadıkça stage 2 egzantrik zaten anlamsız olur..Ben SRP pistonlar ile skunk 2 stage 2 ile 200hp alıyordum pistonları B16b yapıp 82mm'e yükseltince 10hp kafadan artış oldu sadece piston farkı ile..

Talih.b16
02-10-2011, 13:15
cihad abisi wiseco cp arias vs vb marka yüksek sıkıştırmalı piston alıcan 81.50 82 veya.b18 için olucak büyük ihtimalle sıkıştırması 12.5 cr olandan.biraz hızlı gidicem diyosan egzantrik farklılık göstricek stage 1 tuner pro stage2 diye biraz hızlanıcam dersen stage1 tuner hızlanıcam diyosan stage2 veya pro serisine geçicen.açmışken port polishde yapıcan emmen var yay şapkan var kelebeğini işleticen wideband yağ pompası conta takımı anakolyatak belki duruma göre yağ jeti vs vb de deişebilir duruma göre ateşleme ile ilgili zaten bilal yazdı büyük ihtmalle radyatör ve ekipmanlarınıda alman gerekicek sağlıklı olması için.buna ilaveten enjectör benzin pompası ve benzin regülatörüde alman gerekebilir.hafifi kasnak vsvb diye baya bi ilerler liste ama olması gerekenler bunlar neptuneyide iyi bi tunere yazdır sonra hayırlı gazlamalar..

Cihad Güney
02-10-2011, 21:22
Saol Talih kardeş aklımda belirlendi artık alacaklarım Piston ve Egzantrik de. Zaten bir çoğunu sıfır aldım. Egzantrik ve Pistonu bugün yarın alacağım gerisi artık ustaya kaldı.
Yazdığın listenin yüzde 90ı hazır durumda.
Tüm arkadaşların değerli yorumları için tşk ederim.

Cihad Güney
02-10-2011, 21:24
dilerseniz bnm aracımın parça listesiylede yardımcı olabilirim 12.5 piston ince conta kapak taşlama vs gayet sıkıntısız ve güzel yürüyor

Kardeşim seni Facebook da olsuni burada olsun takip ediyorum.
Listen aklımda var zaten.
Her şeyin en güzeli senin olsun, verdiğin emekğin en güzelini hakediyorsun.
İnş benim aracımda umduğum gibi olur.

kerem_euk34
02-10-2011, 21:28
oem eksantrik oem beyinle rol vti tekerde 200hp çıktı yakında eksantrik ve beyin uygulaması yapıcam sonucu burdan açıklarım birazda olsa yardımcı olur umarım

Talih.b16
02-10-2011, 21:43
kerem 200 biraz iddalı olmadımı?

kerem_euk34
02-10-2011, 21:57
kerem 200 biraz iddalı olmadımı?

abi daha bi hafta önce dynoya çıktım :D aracımda darton84 y.sıkıştırma piston eksoz sistemi fln var gayet 200hp 200tork mevcut şu an
skunk2 pro stage 2 ile nası bi tepkime vericek bilemiorum merakta ediyorum açıkması s300 olmadan takmak istemiyorum elimde sadece p28 mevcut

Cihad Güney
02-10-2011, 22:10
Mükemmel bir sonuç, merakla bekliyorum devamını!!

Talih.b16
02-10-2011, 22:39
o dynoya kurban maşallah ne denyoymuş..olurmu sence öle bişi?pekiegzantrik yazılımdan sonra ne hedefliyosun 300 falanmı?:)

01ASU
02-10-2011, 22:42
Kardeşim seni Facebook da olsuni burada olsun takip ediyorum.
Listen aklımda var zaten.
Her şeyin en güzeli senin olsun, verdiğin emekğin en güzelini hakediyorsun.
İnş benim aracımda umduğum gibi olur.

liste aşağıda hepside birbirine uyumlu verimli parçalar kopyala yapıştır yapıorum

CP 12.5 cr piston
jun stage3 eksantrik
aem methanol kit
Sıfır krank
İtr yağ pompası
İtr su pompası
Acl race yataklar
Ferrea sübablar
Oem sübab lastiği
Buddyclub 0.5 ince conta
Supertech yay şapka
Arp saplamalar
Arp kol saplamaları
Walbro benzin pompası
Komple 60 lık boru
Project orta susturucu
Hytech headers
Dcsport 63 lük son susturucu
Skunk2pro emme
Emme port polish genişletme 71mm
blox 71mm kelebek
hondata termal conta
Custom geniş radyatör
Custom filtre kiti hks
Neptune beyin
Stage4 baskı balata
Hafif volant
Ebc fren
Tork damper
Hafif krank kasnağı
Mugen fan müşürü
Oem triger ve öteki kayışlar
Aem wideband
Ngk buji kabloları
Deporacing yağ basınç göstergesi
Komple sıfır elektrik tesisatı
Yağ jetleri iptali

Cihad Güney
02-10-2011, 22:54
liste aşağıda hepside birbirine uyumlu verimli parçalar kopyala yapıştır yapıorum

CP 12.5 cr piston
jun stage3 eksantrik
aem methanol kit
Sıfır krank
İtr yağ pompası
İtr su pompası
Acl race yataklar
Ferrea sübablar
Oem sübab lastiği
Buddyclub 0.5 ince conta
Supertech yay şapka
Arp saplamalar
Arp kol saplamaları
Walbro benzin pompası
Komple 60 lık boru
Project orta susturucu
Hytech headers
Dcsport 63 lük son susturucu
Skunk2pro emme
Emme port polish genişletme 71mm
blox 71mm kelebek
hondata termal conta
Custom geniş radyatör
Custom filtre kiti hks
Neptune beyin
Stage4 baskı balata
Hafif volant
Ebc fren
Tork damper
Hafif krank kasnağı
Mugen fan müşürü
Oem triger ve öteki kayışlar
Aem wideband
Ngk buji kabloları
Deporacing yağ basınç göstergesi
Komple sıfır elektrik tesisatı
Yağ jetleri iptali

Kardeşim dynoya çıktın mı hiç. 200 üstü mü merak ediyorum?????

Cihad Güney
02-10-2011, 22:56
Yada yanlış yadım kesin 200 üstü ama ne kadar üstü doğrusu olmalıydı

01ASU
03-10-2011, 06:30
eksantrik methanol eksik setupta ondan şu gücü aldım diyemicem

kanashibari
03-10-2011, 07:32
Umut birde hytech 4-2-2-1 ise tecrüblerini alabilir miyiz?

sword
03-10-2011, 07:38
Yanlismi anladim 1,7 high cr pistonla 200whp . Hayirli olsun:-)

MeRtCaN
03-10-2011, 08:06
oem eksantrik oem beyinle rol vti tekerde 200hp çıktı yakında eksantrik ve beyin uygulaması yapıcam sonucu burdan açıklarım birazda olsa yardımcı olur umarım


kerem senın o cıktıgın dyno da bızım reno 19 (1.4 karburatorlu)

150 hp cıktıtı :D

kanashibari
03-10-2011, 08:31
ovvv 150 hp reno mütişmiş :) kafa kaldırır o mertcan.

PPR engineering
03-10-2011, 08:35
kerem senın o cıktıgın dyno da bızım reno 19 (1.4 karburatorlu)

150 hp cıktıtı :D

200 whp fazla tabiki birazcık..bana göre aracın gidişinede bakarsak 160 whp filan cıkması lazımdı bence..mertcan o ne öle olm :D 1.4 araba hahah:D nerede dyno bizde cıkalım moral gelir..:D

01ASU
03-10-2011, 17:08
Umut birde hytech 4-2-2-1 ise tecrüblerini alabilir miyiz?

bnm kanımca hytech gerçekten süper bişi altta zevkli üstte güzel yapmış yapanlar :D yanlız kidracing ın canını yerim o tam yıkım :D

kerem_euk34
03-10-2011, 20:18
kerem senın o cıktıgın dyno da bızım reno 19 (1.4 karburatorlu)

150 hp cıktıtı :D

mertcan abi abi yapma yaa senin aracın atmo en dolu haliyle 170üstü güç verirdi gibi sen tam sökükken avanslıyken rol vtecte bi vida bile sökük değilken üstüne 2kişi varken arabada avansta yoktu nası bi sonuç oldu biliyosun.... aracım 161hp çıkar heralde :D dediğinize göre varsa elinizde vti dediğiniz gibi 160-170hplerde bi deniyelim nası bi sonuç ortaya çıkıcak :D

kerem_euk34
03-10-2011, 20:27
o dynoya kurban maşallah ne denyoymuş..olurmu sence öle bişi?pekiegzantrik yazılımdan sonra ne hedefliyosun 300 falanmı?:)

dyno sonucuna %100 inanılmaz haklısınız :D o zaman buyrun getirin bi vti ankaraya deneme yapalım aracımın setupları bellidir bnm... varsa oem eksantrik oem beyinle yürüyen bi vti zevkle denerim dediklerinize göre aynı gitmemiz gerekiyo

tunceR
03-10-2011, 20:31
senın aracında 84 mm darton var ama ... orjinal egzantrik ve beyinle böyle yürüyor deme sadece.
200 hp teker veriyosa gücü 215-220 hp demektir. aracın 200 hp çıkabilir potansiyeli var doğru motor gücüdür ama.

Talih.b16
03-10-2011, 20:33
ya araban gitmez demedik ki biz sana tabiki yürür ama 200 olmaz bence halada ısrarlıyım istanbula geldiğinde iyi bir yerde dynoya cık bakalım ne cıkıcak..

kerem_euk34
03-10-2011, 20:38
ya araban gitmez demedik ki biz sana tabiki yürür ama 200 olmaz bence halada ısrarlıyım istanbula geldiğinde iyi bir yerde dynoya cık bakalım ne cıkıcak..

zaten gidicem abi dynoyada çıkarım dönerken yanınada uğrarım bakarsın arac yürüyomu yürümuyomu die... bnm aracım dynoda 161de çıktı 380de çıktı ama son 2dynoda 196 ve 199 çıktı bnde ona göre konuştum

Talih.b16
03-10-2011, 20:55
kerem abisi yine söylüyorum araban cok güzel yürüyodur itirazım yok.geçerken mutlaka uğra çayımı iç yemeğimi ye hatta kal misafir ediyim sorun yok bladerk erkut nasıl misafir ağırladığımızı bilir:)ama kolaymı abisi bu işler 4 tane pistonla 200 hp cıksın olurmu öle şey?olursada benim kafam basmaz

kerem_euk34
03-10-2011, 21:01
kerem abisi yine söylüyorum araban cok güzel yürüyodur itirazım yok.geçerken mutlaka uğra çayımı iç yemeğimi ye hatta kal misafir ediyim sorun yok bladerk erkut nasıl misafir ağırladığımızı bilir:)ama kolaymı abisi bu işler 4 tane pistonla 200 hp cıksın olurmu öle şey?olursada benim kafam basmaz

abi doğru diosunda bende tam liste yazmadım hiç bi zaman küçük şeyleri eklemedim bile.. abicim tabiki uğrarım ticaretimiz oldu dostluk başladı uygun olursak erkut abiyle bile gelirim bn sana bişi demiyorum ama abi mediğim mertcan abinin lafı biraz ağırıma gitti dalga geçer gibi

Talih.b16
03-10-2011, 21:04
ben herzaman beklerim ticaret olmasada:)diyer konu mertcanla aranda ona ben karışamam

chare
07-10-2011, 13:26
liste aşağıda hepside birbirine uyumlu verimli parçalar kopyala yapıştır yapıorum

CP 12.5 cr piston
jun stage3 eksantrik
aem methanol kit
Sıfır krank
İtr yağ pompası
İtr su pompası
Acl race yataklar
Ferrea sübablar
Oem sübab lastiği
Buddyclub 0.5 ince conta
Supertech yay şapka
Arp saplamalar
Arp kol saplamaları
Walbro benzin pompası
Komple 60 lık boru
Project orta susturucu
Hytech headers
Dcsport 63 lük son susturucu
Skunk2pro emme
Emme port polish genişletme 71mm
blox 71mm kelebek
hondata termal conta
Custom geniş radyatör
Custom filtre kiti hks
Neptune beyin
Stage4 baskı balata
Hafif volant
Ebc fren
Tork damper
Hafif krank kasnağı
Mugen fan müşürü
Oem triger ve öteki kayışlar
Aem wideband
Ngk buji kabloları
Deporacing yağ basınç göstergesi
Komple sıfır elektrik tesisatı
Yağ jetleri iptali

artislik yapma :D benim setup seninkini döver :D

chare
07-10-2011, 13:27
cihad abi beni hatırlamışındır umarım yay şapka ticaretimiz geçmişti..

benim tavsiyem sana skunk2 stage1 pro olucaktır...

- Stage I
INTAKE lift- 11.58 mm, duration 252 @ 1mm
EXHAUST lift - 10.8 mm, duration 249 @1mm

- Pro I+ for B series
INTAKE lift- 12.6 mm, duration 264 @ 1mm
EXHAUST lift - 11.9 mm, duration 264 @ 1mm-

Stage II
INTAKE lift- 12.3 mm, duration 266 @ 1mm
EXHAUST lift - 11.8 mm, duration 262 @ 1mm

- Stage III -
INTAKE lift- 12.8 mm, duration 270 @ 1mm
EXHAUST lift - 11.8 mm, duration 279 @ 1mm

Erol
07-10-2011, 14:11
chare headrsını sat bana :D

Cihad Güney
07-10-2011, 14:40
cihad abi beni hatırlamışındır umarım yay şapka ticaretimiz geçmişti..

benim tavsiyem sana skunk2 stage1 pro olucaktır...

- Stage I
INTAKE lift- 11.58 mm, duration 252 @ 1mm
EXHAUST lift - 10.8 mm, duration 249 @1mm

- Pro I+ for B series
INTAKE lift- 12.6 mm, duration 264 @ 1mm
EXHAUST lift - 11.9 mm, duration 264 @ 1mm-

Stage II
INTAKE lift- 12.3 mm, duration 266 @ 1mm
EXHAUST lift - 11.8 mm, duration 262 @ 1mm

- Stage III -
INTAKE lift- 12.8 mm, duration 270 @ 1mm
EXHAUST lift - 11.8 mm, duration 279 @ 1mm


Hatırlamaz mıyım güzel kardeşim, hala kutusunda duryor bütün malzmemeler.
Skunk2 Stage1e karar kıldık zaten benim için konu kapanmıştır.
Ama maalesef arkadaş dan haber bekliyoruz :-(.
Çok alacağım bir parça kalmadı.
Bakalım hayırlısı olsun.

01ASU
07-10-2011, 20:39
artislik yapma :D benim setup seninkini döver :D

ne oldu kiiiii bi manifoltunn bendenn şekil diye zıplıosun bilader hahaha bizimki hytech snnki kid artisssttt hahahah :D