PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : vti ilk çalıştırmada gazı yemiyor



hndcrx
30-09-2011, 17:42
..............

KMR2-GT
30-09-2011, 17:57
araç sogukken yapıyor sadece anladıgım kadarıyla?

MiaMi
30-09-2011, 17:58
Sabahları hemen hemen ilk çalıştırmada o yaşlardaki araçlar yapar benim arabamda ısıtmadan yola çıkayım 1. viteste sabit 3000 devire getiriyorum mesela deniyorum sürekli sanki dalgalanıyormuş hissi veriyor çok takılacak bir sorun değil bence.

hndcrx
30-09-2011, 17:59
araç sogukken yapıyor sadece anladıgım kadarıyla?

aynen araç soğukken yapıyor

hndcrx
30-09-2011, 18:01
..........

MiaMi
30-09-2011, 18:03
hımm,daha önce yaşamadığım için bana garip geldi,buji benzin pompası vs... aklıma ilk bunlar geldi ama kestiremedim tabi.

her 5000 km de buji sıfırlarım , benzin pompam 255 lph walbro dist. vs.vs. hepsi kontrol edildi motor 10K km önce turbo için forgetlendi aküm sıfır 1,5 aylık yani o hafif dalgalanma sorun değil çok teknik bilmem lakin otomatik jikle vs.vs. alakalı olabilir.

Talih.b16
30-09-2011, 18:05
benzin filtreni enson nezaman deiştirdin:?

hndcrx
30-09-2011, 18:07
............

hndcrx
30-09-2011, 18:08
...........

tunceR
30-09-2011, 19:14
O2 sensörünede baktır.

exca
30-09-2011, 22:39
fullden yakıt aldın mı ?

GökhanO
01-10-2011, 00:07
bana iacv sorunu gibi geldi hic kontrol ettirdinmi?

hndcrx
01-10-2011, 01:47
............

hndcrx
01-10-2011, 01:49
...........

exca
01-10-2011, 06:24
hayır almadım ama son zamanlarda biraz dipte gezdim.

bnmde başıma gelmişti aynen bahsettiğin olay Shellden aldım geçti belki de dipte olduğu içindi bilemiyorum ...

MeRtCaN
01-10-2011, 08:18
subap ayarı yaptır bence

F4R
01-10-2011, 08:36
10-12 tane yorum yapılmış en az 7-8 tanesi birbirinden farklı. arkadaşında kafası karışmıştır. gerçi dediklerinizin hepsi olabilir. benimde başıma geldi geçen. ama sanırım ben araba ısınırken gaz verip çektim 2-3 kez araba boğuldu ve tekledi... daha sonraki çalıştırmalarımda yapmadı.

hndcrx
01-10-2011, 16:21
............

Osman Bahadır
01-10-2011, 16:47
idle air control valve
ve
fast idle thermo valve en güçlü ihtimaller.

Çünkü motor soğukken ve rölantide bu sorunları yaşıyorsun.

-O2 sensörü zaten ilk çalıştırmada düzeltme yapmaz. Yani devredışıdır.
-Subap ayarı bozuk olsa motor sesinden her dinleyen anlar.
-Ateşleme sorunu olsa düşük devirde teklemesinden anlarsın.

Mantıkla değerlendirerek seçenekleri düşür derim. Yoksa "usta"ya "servis"e kalırsa subap ayarından başlar, oksijen sensöründen çıkar. Hiçbir gelişme de olmaz.