Orijinalini görmek için tıklayınız : Evotech Moskow Unlim 500+ da 997 PDK 1mile Rekoru kirdi!!
Arkadaslar paylasmak istedim;
Evotech den bir basari daha!!!
Bugun yapilan Moskow Unlim 500+ 1 mile yarisinda 997 pdk ile 26,68 sec ile 1 Mili kostu ve rekor kirdi!!
En yakin rakibine 1 sec ustunluk kurarak buyuk basari elde etti.
1 saate sureler onaylanicak ve Dragtimes.info dan bakabilirsiniz.
Ne diyim,kupalara yer kalmadi artik,Tuner GP-Formula GP-Dragtimes-Tirmanma sampiyonasinda bu sene defalarca birincilik yada ilk 3e girdi...
Oliver dostuma buradanda tebrikler...
Tebrik ederim video düşmemiş henüz Dragtimes forumu çorba şuan :) giderlerin hepsi bugün sonuçlandı herhalde.
Bugun cok cekismeliydi...
Onaylanir sureler birazdan...
Maşallah.
Moskova'da GTR ve Gallardo ne süre elde ettiler? Bilgisi olan?
İstanbul'da Evotech modifiyeli ne araba var, benim M3ler ile test etmek isterim.
1000+ whp, 100-200 km/h 3.xx saniyelerde giden bir Evotech araba varsa özelden irtibata geçelim.
evotechin setupla switzer p750 nin arasında ne gibi farklılıklar var?
ayrıca 997 rekoru switzerde gozukuyor suan:beuj:
3 Porsche 911 Turbo (997) Switzer P800 26.127 313.04 11.09.2010
10 Porsche 911 (997) Turbo Switzer P750 26.605 309.54 11.09.2010
şimdi listeye baktımda ars evo 23.911 ile listede, daha önce hiç incelemedim bu listeyi o yüzden bu rekor bu süreden kötü, neye göre rekor?
997 sinifinda rekor.
Evotech in 3,xx sec araci yok malesef.
Zaten Evotech in firma prensibi,tuv icerisinde maksimumu almak.sizin arac pardon canavar ekstrem kategoride,bence Unlim 500+ a gitmelisiniz ki biraz brove alsin canavar...
P750 pompa benzini ile yurudugu iddia ediliyor ancak 680 lik Evotech araci geciyor ;)
sadece evotech murat uslu ve oliver tebrikler. siniflarinda iyi dereceler
997 sinifinda rekor.
Evotech in 3,xx sec araci yok malesef.
Zaten Evotech in firma prensibi,tuv icerisinde maksimumu almak.sizin arac pardon canavar ekstrem kategoride,bence Unlim 500+ a gitmelisiniz ki biraz brove alsin canavar...
P750 pompa benzini ile yurudugu iddia ediliyor ancak 680 lik Evotech araci geciyor ;)
Moskova'da yarışan diğer araçlardan GTR, Gallardo, 997TT ve Evo lar TÜV den geçemez. Bu kadar "hardcore" bir yarışa katılanlar tüv gibi testleri önemsemez.
Şanssızlık, havalar bozmadan 1000+ whp bir araç bulup da deneyemeceğim :o
Ülkemizde 1000 + whp olduğunu "iddia" eden araçların tamamı yapım aşamasında :soru:
En iyisi kendi kendime Yalan makinesi = vbox ile testlere devam.
Ne demogojisi,ne havasi?
Cenemi kapaticak otomobil yaparsam kapatmasini bilirim...
Gereksiz bir post yazmissin...
Adamlar 997 de 1 mil rekoru kirmis,konu bu,ne icin alinicam yada kacirdigim ne?
Benim icin onemli olan basarisi ve Evotech in firma prensibi bu...
Tuv ile calismak kolay degil,Evotech sadece Dragtimes a arac hazirlamiyor... Bir cok firmaya yazilim veriyor,sende biliyorsun.
Benim hava basmak icin 3 sec otomobile ihtiyacim yok,havayla isim olmaz.
Zaten basarili arkadaslar var,1 kisi eksik kalsin.
997TT: 1M in 100-200 ve 60-130 standard halde ne çıkıyor, ölçtünüz mü?
yazılım yapan firmalar ne güç ekliyor?
standard 1M turboları ile max güç ne henüz bilen yoktur, doğru mu?
Moskova'da yarışan diğer araçlardan GTR, Gallardo, 997TT ve Evo lar TÜV den geçemez. Bu kadar "hardcore" bir yarışa katılanlar tüv gibi testleri önemsemez.
Şanssızlık, havalar bozmadan 1000+ whp bir araç bulup da deneyemeceğim :o
Ülkemizde 1000 + whp olduğunu "iddia" eden araçların tamamı yapım aşamasında :soru:
En iyisi kendi kendime Yalan makinesi = vbox ile testlere devam.
haklisin Mert bey, yarin belki cikarim, haber veririm:)
Zaten dedigin gibi bu tip yarislara hazirlanan otomobillerin Tuv le isi olmaz,sahiplerinin aklinabile gelmez...
Benim 1M de 100-200 10,8 sec cikti ve yazilim-dp-cooler ve Yazilim ile 9,0-9,2 sec goruyorum...
Stock Turbo ile 450-460 hp mumkun bizim icin,ustunu yapan varsa dunyada bilmiyorum.
haklisin Mert bey, yarin belki cikarim, haber veririm:)
Volkan Bey, ortalığı germek istemiyorum ama düşünsenize aramıza bir de supra katılsa, ne güzel çekimler yaparız, yazarken bile ellerim titriyor.
2012 ilkbaharında Allah kısmet ederse supra/masvette/997TT ler/GTR/m3tt/supra şahane bir grup testi yaparız. -
Zaten dedigin gibi bu tip yarislara hazirlanan otomobillerin Tuv le isi olmaz,sahiplerinin aklinabile gelmez...
Benim 1M de 100-200 10,8 sec cikti ve yazilim-dp-cooler ve Yazilim ile 9,0-9,2 sec goruyorum...
Stock Turbo ile 450-460 hp mumkun bizim icin,ustunu yapan varsa dunyada bilmiyorum.
dbn yollarsan 6speed 100-200 km/h listesine eklerim. Listeyi ben düzenliyorum.
Harika olur,suan Afyonda avdayim,sali yollarim mutlaka.
Volkan Bey, ortalığı germek istemiyorum ama düşünsenize aramıza bir de supra katılsa, ne güzel çekimler yaparız, yazarken bile ellerim titriyor.
2012 ilkbaharında Allah kısmet ederse supra/masvette/997TT ler/GTR/m3tt/supra şahane bir grup testi yaparız. -
Iskenderin babasinin rahatsizligi ve maalesef ki vefatindan dolayi projem 1ay kadar aksadi.Ama bugun itibariyle araba serdar da...Bittiginde arayacagim seni...
Iskenderin babasinin rahatsizligi ve maalesef ki vefatindan dolayi projem 1ay kadar aksadi.Ama bugun itibariyle araba serdar da...Bittiginde arayacagim seni...
2012 ilkbahardan önce olmaz derken dükkan ya da araba ayırt etmeksizin, tüm dükkan ve ustaların başına gelen:
A- diyelim ki aracın yola hazır halde, tüm mekanik eksikler giderildi. Bu kadar kapsamlı projelerde her zaman unutulan noktalar olur. Bugün Serdar ile konuştum, çok bilgili, çok profesyonel, konuşurken keyif aldım. Olay ahmet mehmet değil, bu kadar büyük projelerde eksikler olur.
İlk testlerde muhakkak unutulanlar olur.
B- Unutulan dışında ayrıca değiştirilecek parçalar da olur. Bu değiştirilecek parçaların ithal edilmesi 5-10 gün, eğer stokta var ise. Yoksa...
C- Oluşabilecek arızaların teşhisi ve çözülmesi. Arıza çıkma olasılığı her zaman var. Parça kaynaklı, montaj kaynaklı.
Blow off valve kutudan açtım, taktım, kaçak yapıyordu. Yepyeni.
7 gün evvel otobanda pompa yandı. Yanımızda vardı. 2 saatte değiştirdik. Ancak yolda ekip olarak çıkıyoruz, aletlerimiz, yedek parçalarımız vardı. Allah'a şükür arızayı ertesi güne bırakmadan çözdük. Yedekte Aeromotive pompa olmasaydı 1 hafta beklerdik.
Yola çıkarsın bir sigorta atar, yanında olmaz, ya da sigortanın neden yandığını o gün bulmazsın. Ertesi güne kalır.
D- Diyelim arıza ufak veya orta boy. Ustamız/servisimiz 7/24 bizi beklemiyor, başka müşterileri de var. F1 pit ekibi gibi üzerimize atlamalarını bekleyemeyiz. Bu noktada zaman kayıpları oluşuyor.
E- Kasım 1 olduğunda havalar yağmura çamura bağlar. Asfalt sıcaklığı 8-10 derecelere düşer. Yol tutuş kötüleşir.
F- Rodaj yapacaksın. Bu da ek süre anlamına geliyor.
İki adet M3ü A dan Z ye hazırlarken edindiğim bilgilerden derleme yaptım.
Yukarıda belirttiğim sebeplerden dolayı testler 2012 ilkbaharına kalır diyorum.
hazır olduğu zaman çok iyi olacağını düşünüyorum, Serdar çok bilgili ve işçiliği çok kaliteli.
Turbo M3 bir tane konuyu lütfen bırakta kendi konusu dahilinde araç konuşulsun deneme vs konuşulmadan özelden konuşun bu konuları çoğu konuda benzer durumlar oluyor
Turbo M3 bir tane konuyu lütfen bırakta kendi konusu dahilinde araç konuşulsun deneme vs konuşulmadan özelden konuşun bu konuları çoğu konuda benzer durumlar oluyor
Kendi konusu dahilinde detay yok, onaylanan süre yok. Sadece haber var.
Evotech bundan 2-3 sene evvel Türkiye'de iddialı idi, o zamandan beri Evotech tarafından yapılmış bir araçla test etme isteğim fantezim var.
Ne olur yani burada bu başlık altında konu açılsa? Kanun mu var? Cüneyt ve ben konuşuyoruz.
Büyük projelerde oluşabilecek sorunları yazdım, diğer üyelere çok faydalı.
Yazdıklarım büyük proje sahiplerine ışık tutacaktır.
Yazdığın maddeler hikaye diyecek bir kişi çıksın?
Teşekkür getirecek konuya sen negatif yaklaşmışsın.
Sen supra hakkında gördüğün her yazıda savunma yapmayıp tarafsız moderatör olsan? Taktın kafayı bana, bir kere supra hakkında konu açtım.
Konu supra olunca dayanamıyorsun, önemseme. Askerde güzel bir laf vardı "ÖNEMSEME". Su akmaz, önemseme derler. Gece iştima olur, önemseme derler. Supra konusu açılınca sen de önemseme, hafife al Semih.
hakkaten ya supra olunca varya tırnaklarımı yiyorum supra geçilemez supra yenilmez supra nefes almaz supra yemek yemez kendime hakim olamıyorum hafife alamıyorum ehuehu neyse aynı şeyleri senin içinde temenni ediyorum konu 997 konusu suprayla bir alakası yok sanırım değilmi? aynı şeyi senin konunda yapıldığında benzer tepkiyi gösterdiğini hatırlıyorum neyse bunlar sorun değil
taraf tarafsızlık bu konulara hiç girmeye gerek yok ben kendimi biliyorum tanıyorum ve rahatım o konularda
ben sorunlu supra fanatiğiyim evet supra lafı geçince forumdan mail düşüyor ona göre yazıyorum off tırnak gitti yine
edit üstüne edit bu arada çok merak ediyorsan 2jz üzerine 2 yıldır hiç birşey bakmıyorum yapmıyorum hala sen bana supra fanatiği diyorsun ya v8 forever
Konu Evotech aracinin 1 mile rekoru kirmasi idi farkli yerlere geldi...
Evotech 3 sene once iddialiydi simdi degil diye birsey yok,hala oyle ama sizlere gore iddia 3,xx aracsa evet hala iddiali degil dunya capinda.
3 sene once benim 997tt ile 5,8 yuyordum 2 kisi ve bana cok cok fazla yetiyordu,cok kisi ile roll yaptim,"sinifimda" herkesi gecmistim...
Hatta o arac benden sonra 3 sahip degistirdi,herkes limitlerini zorladi,suan 50 binde sanirim ve hala sorunsuz yuruyor...
Benim mod anlayisim bu,bu konuyu acmamdaki sebebde bu idi...
Nekadar hasas-guclu-limitleri zorliyan makineler yapilirsa zevkide cefasida buyuk oluyor,benim tarzimada uymuyor.
Keske 3 sene once deneseydik,cok fazla ortaliktaydim ama pek keyfim kalmadi birkac olaydan sonra.
Neyse,Evotech e 997 deki basarisindan dolayi tebrikler,4-5 senedir Tuner GP-Tirmanma-Dragtimes ve bir cok pist organizasyonunda hic bir zaman kupasiz donmediler...
TYPERHAKAN
02-10-2011, 09:43
peki turbo m3 arkadaş ,aracın takdire şayen eyvallah...evotech bence bir sıkımlıktan ziyade sağlıklı km lerce kullanılacak mod yapıyor,eminim amacı sırf 100-200 3 saniye olsa bunu yapar.ayrıca merakımdan soruyorum aslında sonucunu tahmin edebiliyorum da yinede senden de duymak istiyorum.şimdi evotech 997 pdk ile mahmutbey gişelerden girdiniz yol bomboş kimse yok edirneye kim önce ulaşır?birde bu açıdan bakarsan herhalde emeklerini küçümsememek lazım kim olursa olsun elin gavuruda olsa emek emektir.
PPR engineering
02-10-2011, 09:47
Maşallah.
Moskova'da GTR ve Gallardo ne süre elde ettiler? Bilgisi olan?
İstanbul'da Evotech modifiyeli ne araba var, benim M3ler ile test etmek isterim.
1000+ whp, 100-200 km/h 3.xx saniyelerde giden bir Evotech araba varsa özelden irtibata geçelim.
gtr en son baktığımda 27.42 olması lazımdı öle hatırlıyorum 1 mile
Dunku yarisin sureleri pist edilmedi,sanirim bugun olur.
Forumda yaziyor ama resmi liste yayinlanmadi henuz,votkayi cok kacirdilar heralde...
PPR engineering
02-10-2011, 10:08
Dunku yarisin sureleri pist edilmedi,sanirim bugun olur.
Forumda yaziyor ama resmi liste yayinlanmadi henuz,votkayi cok kacirdilar heralde...
hahah yok arabacı tayfası fazla içmiyo öle :Daraba hazırlanırken akşamları gelip arabalarının yanına orda içerler..
peki turbo m3 arkadaş ,aracın takdire şayen eyvallah...evotech bence bir sıkımlıktan ziyade sağlıklı km lerce kullanılacak mod yapıyor,eminim amacı sırf 100-200 3 saniye olsa bunu yapar.ayrıca merakımdan soruyorum aslında sonucunu tahmin edebiliyorum da yinede senden de duymak istiyorum.şimdi evotech 997 pdk ile mahmutbey gişelerden girdiniz yol bomboş kimse yok edirneye kim önce ulaşır?birde bu açıdan bakarsan herhalde emeklerini küçümsememek lazım kim olursa olsun elin gavuruda olsa emek emektir.
Verdiğin örnek çok uç olmuş, işte cevaplar:
A- her test gününde 50-70 kere dip gazyapıyoruz. 70 ten 210 a kadar.
Bunun 20 gazlamasında nitrous kullanıyoruz.
50-70 sıkım fena sayılmaz.
B- Standard stroke ile 9000 rpm, stroker ile 8700 rpm dönüyoruz.
C- Her test sonrasında kompresyon testi yapıyoruz, ve şu ana dek tek bir sorun oluşmadı. Hamd olsun, tık yok.
D- Her iki haftada bir leak down testi yapıyoruz. Sorun var mı yok mu. Hamd olsun, tık yok.
Test ettiğimiz motoru test eden yok, ilk kez test ediliyor, sorun olabilirdi. Allah'ıma şükürler olsun sorun olmadı.
E- Direksiyonda eskiden SMG vites kolu olan bir kol ile 4 farklı haritayı aktive edebiliyoruz. Yağmurlu hava için düşük basınç & yüksek traction control.
Isınma turları için orta basınç & orta traction control.
Max performans için yüksek basınç....
F-Diyelim ki senin dediğin gibi Mahmut Bey'den girdik. Ben Edirne'ye kadar dip gaz dayanamam. Benim yerime çok iyi bir pilot getirdik. Benim direksiyonum iyi değil, yaşlandım.
Direksiyondan 700-800 whp konumunu ve 8500 deviri seçer.
G- Havanın 35 derece olduğu günlerde bile yağ sıcaklığım 65 C yi geçmedi, su sıcaklığım 75 C yi geçmedi. Hız arttıkça soğutma daha da iyileşiyor.
997 TT im var, Fatih Köprüsünden Selimpaşa sapağına kadar kesintisiz bir gazlama yaşadım, ağustos ayında. Dip gaz. Selimpaşaya vardığımda yağ sıcaklığı 110-115 derecelerde idi. Bahsettiğim sadece flash lanmış 997 TT. Başkasından alıntı değil. Kendi 997 TT imle yaşadıklarımdan.
E46 M3 ile ne kadar zorlasam yağ 65 C yi geçmiyor.
E46 M3 ün motorunda, hem standard hacimde hem de stroker motorda çok ciddi malzeme ve işçilik var. Standard bir 997 TT motorunda çok daha dayanıklı malzemeler ile topladık. Evotech ya da standard bir 997 TT ile karşılaştırmak yanlış olur. 3.6L Metzger motor çok dayanıklı ancak bizim topladığımız motordan daha zayıf.
İş sadece malzeme kalitesi ile kalmıyor, işletim sistemi de çok mühim. 997 TT de fabrikasyon emniyet tedbirleri var. Örnek EGT ısınınca basncı kısıyor, ateşlemeyi rötara alıyor. Bu emniyet sistemlerinin aynıları M3 te kullandığımız işletim sisteminde de var. M3 te ilaveler var, barometrik basınca göre, su sıcaklığına göre, yağ sıcaklığına ve dış hava sıcaklığına göre basıncı ayarlamak, su ve yağ sıcaklıklarına göre motor devri değiştirmek, çok detaylı vuruntu kontrolü....
H- 997 TT ve emek dersen ESMOTOR Emre & İbrahim Levent gelir aklıma,işte asıl emeği verenler onlar. A dan Z ye aracı modifiye ettiler, ellerine sağlık.
J- Aslında elmalar ile elmaları kıyaslarsak senin sorunu şu şekilde düzenlerim:
1000 + whp, yapılı motorlu 997 TT ile
Mert M3 TT
Mahmutbey den Edirne'ye test yapacak.
Her iki pilot da profesyonel olacak.
İşte test bu olur, hem de enfes olur. Tadına doyum olmaz.
peki turbo m3 arkadaş ,aracın takdire şayen eyvallah...evotech bence bir sıkımlıktan ziyade sağlıklı km lerce kullanılacak mod yapıyor,eminim amacı sırf 100-200 3 saniye olsa bunu yapar.ayrıca merakımdan soruyorum aslında sonucunu tahmin edebiliyorum da yinede senden de duymak istiyorum.şimdi evotech 997 pdk ile mahmutbey gişelerden girdiniz yol bomboş kimse yok edirneye kim önce ulaşır?birde bu açıdan bakarsan herhalde emeklerini küçümsememek lazım kim olursa olsun elin gavuruda olsa emek emektir.
suruculerin vasiflarinin esit oldugunu varsayarsak, sorunu bir ornek ile cevaplamaya calisalim. simdi evotech 997 pdk ile honda type r denediginde sonuc nasil olursa, turbo m3 ile evotech 997 pdk denerse ayni sonuc olur. sebebi type r tam gaz giderken evotech 997 pdk ceyrek gaz ile anca gider ve herhangi bir duzlukte yarisi kolaylikla alir, ayni sekilde evotech 997 pdk tam gaz giderkende (tabi yol musade ettigi sure) turbo m3 sanmam ki yarim gaz olsun, ve ayni sekilde yaris sonuna dogru gazlar ve gecer. umarim mantigi anlatabilmisimdir, ama olayi her iki taraf icinde endurans(yani hep tam gaz 24h) seklinde dusunursen, cevabim su olur 1000hp uzeri endurans seviyesine henuz dunyada ulasilamadi.:)
Konu 1 mile rekoru fakat kendi sınıfında yani 997 ler arasında en hızlısı olmus.
Turbom3 adlı arkadas proje yonetimi konusunda olayı bitirmiş nickinin TurboM3,PMP olması gerekli diye dusunuyorum.
Edirneyede karnı daha aç olan cigeri daha cok seven erken varır diyorum :)
Konu 1 mile rekoru fakat kendi sınıfında yani 997 ler arasında en hızlısı olmus.
Turbom3 adlı arkadas proje yonetimi konusunda olayı bitirmiş nickinin TurboM3,PMP olması gerekli diye dusunuyorum.
Edirneyede karnı daha aç olan cigeri daha cok seven erken varır diyorum :)
ben anlamadım konuyu neyin rekorunu kırmıs:beuj: sıralamaya bakarsak en hızlı 3. 997 oluyor.
switzer p800 26.127
switzer p750 26.605
evotech 26.68
ben anlamadım konuyu neyin rekorunu kırmıs:beuj: sıralamaya bakarsak en hızlı 3. 997 oluyor.
switzer p800 26.127
switzer p750 26.605
evotech 26.68
okuyunca anlarsın kendi sınıfında kırmıs rekor ama liste henuz guncellenmemiş galiba :)
Vtanju konuyu guzel ozetlemıs,eger bır yere hızlı ulasılacaksa M3 gecıcektır ama Tam gaz sureklı surmek yada pıst kosullarında yarım saat gıtmek Cok cok cok ıyı tune edılmıs aracları bıle zorlar ve sorun cıkartır...
Lıste guncel degıl henuz gercı eskı yarıslarda da Mk2 de Evotech onde 1 mile de...
Eskı zaman 27,71 idi yenı zaman 26,68sec...
Bu aracta sadece kat ıptalı-Yazılım var....
bır ıkı resım; 7 (http://www.dragtimes.info/forum/showthread.php?t=1601&page=9)
997TT
UGR gallardo ne yapmış, bugün yeni denemeler olmuş mu?
GTR AMS den haber var mı?
Bir GTR piston kırmış AMS
Bir GTR hortum benzin sorunu yaşamış Switzer...
haberler fena...From Moscow with love * AMS 2012 ALPHA 12 Build * - NAGTROC - The Nissan GT-R Owners Club - Page 29 (http://www.nagtroc.org/forums/index.php?/topic/49896-from-moscow-with-love-ams-2012-alpha-12-build/page__st__560)
Aynen oyle ama hala Update etmedıler!!
Vodka mı nedır bılmıyorum??
Genelde 3-4 saate oluyordu...
Ama resımler fena...
J- Aslında elmalar ile elmaları kıyaslarsak senin sorunu şu şekilde düzenlerim:
1000 + whp, yapılı motorlu 997 TT ile
Mert M3 TT
Mahmutbey den Edirne'ye test yapacak.
Her iki pilot da profesyonel olacak.
İşte test bu olur, hem de enfes olur. Tadına doyum olmaz.
abi güzel yazmışsın da nüfus sayım günü falan anca olur bu iş :D
trafik olmicak polis olmicak, sennki biraz nirvanaya ulaşmak gibi bir hayal :D
Moskova'dan son haberler:
GTR AMS motor kırdı şeklinde haber var.
GTR Switzer benzin, hortum kaçakları yaşadı şeklinde haber var.
997 TT Switzer başarılı tamamlamış.
Moskova'dan son haberler:
GTR AMS motor kırdı şeklinde haber var.
GTR Switzer benzin, hortum kaçakları yaşadı şeklinde haber var.
997 TT Switzer başarılı tamamlamış.
M3tt ler 1 milde ne yapar acaba?
M3tt ler 1 milde ne yapar acaba?
Test etmeden konuşamam. Test etmeye niyetim yok. 300 + hızlar.
Test edecek bir pilot olursa ve ben bu pilotun yeterli olduğuna inanırsam aracımı veririm 1 milde ne koşuyor görürüz.
Hayatta kalmak istiyorum, oğlumu yaşamak istiyorum ;)
halilcakir
02-10-2011, 21:01
Weather sucked yesterday...
1st. Porsche 997tt mk.I Switzer R911 25,74sec.
2nd. GTR Alpha 12 25,75sec.
Test etmeden konuşamam. Test etmeye niyetim yok. 300 + hızlar.
Test edecek bir pilot olursa ve ben bu pilotun yeterli olduğuna inanırsam aracımı veririm 1 milde ne koşuyor görürüz.
Hayatta kalmak istiyorum, oğlumu yaşamak istiyorum ;)
Çok anlamsız geliyor ve celiskili 997 ile tapagaz gitmek tehlikesiz roll cage li e46 ile gazlamak hayati tehlikeye sebep olabiliyor supraların alayına gider gider ama diger yandan cok tehlikeli hayatı yasamak lazım e birazda komik oluyor butune bakınca yazılanlar :)
The Two Second Club -- Bugatti, Nissan and Porsche - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=4jOQFMlpdVI)
Çok anlamsız geliyor ve celiskili 997 ile tapagaz gitmek tehlikesiz roll cage li e46 ile gazlamak hayati tehlikeye sebep olabiliyor supraların alayına gider gider ama diger yandan cok tehlikeli hayatı yasamak lazım e birazda komik oluyor butune bakınca yazılanlar :)
1-
997 ile tapa gaz? kaç km hız yaptığımı nereden biliyorsun?
Top speed yaptım şeklinde beyanatım yok.
Kapıştık yazdım.
997 TT aldığım günden beri top speed denemedim.
2- Supraların alayına gider yapmak. Gider mider yok.
Tekrar yazıyorum: İstanbul Edirne hattında ister supra, ister gtr, ister ferrari, ister hayabusa, ne olursa olsun her iki M3 ile teste hazırız.
2-3 gün önceden haber verildiği takdirde işimi ayarlarım 2 M3 ile geliriz.
İsteyen özelden mesaj atar, yer zaman belirleriz.
3- M3 ile 997 TT karşılaştırması: M3 ile 180 km/h de patinaj sorunu yaşıyoruz. 997 TT ile 180 de dip gazda tek el ile kullanabiliyorsun.
M3 bu güçlerde tutunamazken, 997 TT fabrikasyon mühendislik ile 500 hp lerde çok iyi yol tutuş sergiliyor.
eraslanb
03-10-2011, 05:09
[QUOTE=TurboM3;2649010]1-
2- Supraların alayına gider yapmak. Gider mider yok.
Tekrar yazıyorum: İstanbul Edirne hattında ister supra, ister gtr, ister ferrari, ister hayabusa, ne olursa olsun her iki M3 ile teste hazırız.
2-3 gün önceden haber verildiği takdirde işimi ayarlarım 2 M3 ile geliriz.
İsteyen özelden mesaj atar, yer zaman belirleriz.
test derken ne testinden bahsediyorsunuz çok değerli takımınızı getirip lastik basıncı mı ölçeceksiniz???yoksa 100-200 geçip o bin dolarcıklar verdiğiniz arabanız 201 i görmeden fren mi yapacak???;)
bu arada uyandınız günaydın fabrikatör işadamımıza :D çok değerli cevaplarınız bekliyorum
benim konularımda yazma.
özelden taciz etme.
ne yazacaksan açıkça yaz.
Senin altın bezliyken ben araba kullanıyordum.
..........
Edıt:Yanlıs konu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.