Orijinalini görmek için tıklayınız : tech turkey dostları lütfen yardımcı olun 1.5 dci güç kaybı
maliilhan
05-10-2011, 10:25
arkadaşlar 1.5 dci 86 bg fakat dayno testinde 25 bg kayıp çıktı araç çekmiyor
1.sabahları rahat çalışıyor tek marşta
2.rolantide dengesizlik yok
3.yağ eksiltme yok,turboda ötme ıslık yok rolantide turbo basıncı 0,9 bar tam gaz yapıldıgında 1,8 e kadar çıkıyor sonra vestenhaus devreye giriyor 1,5 lerde tam gaz sabit kalıyor ara. 150 000 km de
4.siyah duman çok az miktarda var
5.yag cubugunda hafif üfleme var ama dci nin karakteristik özelliği normal diyoarlar
6.würt enjektör temizleyici depoya konduve nano teknoloji carbon clean yapıldı
7.yag yag filtresi hava vs değişti motora motor silk atıldı
8.intercolor dönüş hortumunun üzerindeki basınç ölçen parmak büyüklüğündeki sensör değiştirildi
AMA araçda halen güç kaybı var bu motoru iyi tanıyan arkadaşlar lütfen yarcımcı olun nereye bakmamız gerekli ne yaptırmam gerekli tech türkeyi dostlarından yardım bekliyorum
carbon clean'le pek temizlik olacağını sanmıyorum. mutlaka emme manifoldunu söktürüp elle temizletmen lazım..
motor gücündemi kayıp var aktarmadamı kayıp var ? baskı balata ne zaman değişti ?
aracın emme manifoldunu temizletmek mantıklı birde aracın enjektörlerini söktürüp bi baktırın derim sorun olabilir turbo basınç veriyodur ama mazot yetersiz ise böyle bir sorun olur ama 1,8 bar biraz fazla gibi geldi bana orjinal hali bu kadar yüksekmi
maliilhan
05-10-2011, 10:44
motor gücündemi kayıp var aktarmadamı kayıp var ? baskı balata ne zaman değişti ?
motor güçünde kayıp var baskı balata gayet iyi
Tayfun-E30
05-10-2011, 11:27
Her sey olabilir ama 25 beygir az degil komprasyon olculmeli derim once sonra maf sensoru kontrol edilip enjektorlerde bir enjeektorcude baktirilmali... Ayrica turboyu sokup pallerine bakilabilir ama basinc probleminiz yokmus...
leader_T
05-10-2011, 11:46
Yağ çubuğunda üfleme olması normal mi? Renault'ları bilmediğim için soruyorum.
maliilhan
05-10-2011, 12:15
sıfır fuleans var kuzende yağ cubugundan üflüyor yine 2,0 dci laguna yag cubugundan üflüyor 18 000 km de yüksek basınçlı dizellerde bu yöntemle motor kontrolü sağlıklı değilmiş keza tdi lerde yag cubugundan üflüyor
maliilhan
05-10-2011, 12:16
araç hiçbir arıza kodu vermiyor turbo borusunun üzerindeki maf sensörü değişti parmak kadar elektronik bişey sıkıntı gitmedi
berkay_aydin
05-10-2011, 12:33
kaç binde ? Araç normalken mi böyle oldu yoksa böyle mi alındı ?
hangi dyno'da ölçüm yaptırdın?
maliilhan
05-10-2011, 12:54
kaç binde ? Araç normalken mi böyle oldu yoksa böyle mi alındı ?
böyle aldık fark etmedik satıcı bakımı geldi ondan dedi inandık
By_HaNNibaLL
05-10-2011, 12:57
Bence bi pompa enjektöre baktirin madem o kadar baktiniz hiç bi yerde sıkıntı yoksa
hangi dyno'da ölçüm yaptırdın?
:confused: :confused: :soru: :cool:
maliilhan
05-10-2011, 13:11
:confused: :confused: :soru: :cool:
ankara erkayalarr boshh
ankara erkayalarr boshh
şu erkayalar iş merkezindeki yerde mi ölçtürdün? istanbul yolundan girdiğinde sağ tarafta kalıyor. yaw orası külliyen hatalı ölçüyor. sen o ölçüme bakma... benim 90 lık C3 ü 76 beygir ölçmüştü.. sen diyeceğim yerde bir ölçtür. iskitlerde, çevik kuvvete gelmeden istanbul caddesi üzerinde, full petrolden hemen önce.. 20 lira.
Dizelde yag cubugundan az miktarda ufleme normaldir asiri ise sikinti:)
maliilhan
05-10-2011, 15:53
Dizelde yag cubugundan az miktarda ufleme normaldir asiri ise sikinti:)
evet az üfleme normal demlik irbiği gibi üfleyip yag atarsa dışarı o zaman sıkıntıymış
arkadaşalar reno maisde bi usta buldum tanıdık bana bırak burda tüm parçalar var deneyerek bulurum ben dedi pahalı bişey cıkarsa dışarsa arar sölerim dedi sizce bırakayımmı arabayı
berkay_aydin
05-10-2011, 15:57
Abi bence başka bir dyno'da ölçtür yakın değerler çıkarsa çözümünü ararsınız .. Bu arada araç çok yüksek km'de ise kurumu carbon clean çözmez en azından detaylı kurum temizliği sonrasında carbon clean yaptırın ..
80-85 herneyse o güçte diye aldığınız araç 65 hp lik versiyon olmasın?
berkay_aydin
05-10-2011, 16:14
Basıncınız eğer 1.05 ise aracınız 65 hp'lik versiyonudur..
Basıncınız 1.2 ise 80 hpdir..
Araç megane mı clio mu? 65 ps olabilirsiniz 80 ps olaiblirsiniz 85 ps olabilirsiniz.
maliilhan
05-10-2011, 17:02
Araç megane mı clio mu? 65 ps olabilirsiniz 80 ps olaiblirsiniz 85 ps olabilirsiniz.
arac clio 3 dinamik 85 bg
Osman Bahadır
05-10-2011, 17:06
Araçta güç kaybı var derken bunu yalnızca dynoya bakarak mı söylüyorsunuz? Yoksa araçta önceki haline göre, sıfırına göre veya dengi aynı model ve motor başka bir araca göre mi güç kaybı var? Bu denli bir kaybı kullanımda çok bariz hissetmeniz lazım.
maliilhan
05-10-2011, 17:34
Araçta güç kaybı var derken bunu yalnızca dynoya bakarak mı söylüyorsunuz? Yoksa araçta önceki haline göre, sıfırına göre veya dengi aynı model ve motor başka bir araca göre mi güç kaybı var? Bu denli bir kaybı kullanımda çok bariz hissetmeniz lazım.
evet muadili arac kullandım başka araçlara baktım daynoya soktum ve bende rahatlıkla hissediyorum araç kesinlikle gaz pedalına çok az tepki veriyor
maliilhan
05-10-2011, 17:36
Turbo catlak olabilir, debimetren bozulmus olabilir...
Carbon clean manifold temizligi tabiki cok etkiliyor ama 25hp kayıp imkansız olmaz.
debimetre derken debimetre hangisi,birde arabayı 25 bg kesecek bişeymidir debimetre
yanlışlıkla 65 lik clio da almış olabilirsin.. arabada intercooler var mı? var ise 80-85 lik yok ise 65 liktir.. bir de bunu kontrol et..
araya hemen bir soru sıkıstırıyım bende clio 3 lerin 85 likleri en üst paketle gelmiyomu elektronik klima cruise falan fisman olan yoksa bunlar olmadanda 85lik olma şansı varmı ?
ayrıca soner abinin dyno msjı kaynamış gibi geldi arada onada bi dikkat :)
maliilhan
05-10-2011, 20:07
yanlışlıkla 65 lik clio da almış olabilirsin.. arabada intercooler var mı? var ise 80-85 lik yok ise 65 liktir.. bir de bunu kontrol et..
intercolor var araç 86 bg olandan kesin orda sıkıntı yok
maliilhan
05-10-2011, 20:08
araya hemen bir soru sıkıstırıyım bende clio 3 lerin 85 likleri en üst paketle gelmiyomu elektronik klima cruise falan fisman olan yoksa bunlar olmadanda 85lik olma şansı varmı ?
ayrıca soner abinin dyno msjı kaynamış gibi geldi arada onada bi dikkat :)
aracta 6 airbag dijital klima yamur far sensörü,hız sınırlayıcı sabitleyici vs vs en dolu model
Renoda tanidgin varsa ozaman birak denesin adam en sagliklisi
ayrıca soner abinin dyno msjı kaynamış gibi geldi arada onada bi dikkat :)
evet sen dediğim yerde bi ölçtürsene.. istersen buluşalım bir de ben kullanayım gerçekten arabanın gücü az mı anlarım..
maliilhan
05-10-2011, 20:28
evet sen dediğim yerde bi ölçtürsene.. istersen buluşalım bir de ben kullanayım gerçekten arabanın gücü az mı anlarım..
dostum senin yaşadığın yer las vegas diyor biz kötü angarada yaşıyoruz:)
dostum senin yaşadığın yer las vegas diyor biz kötü angarada yaşıyoruz:)
yaw o las vegası dalgasına yazdım.. etlikteyim ben.. ;)
maliilhan
05-10-2011, 20:30
evet sen dediğim yerde bi ölçtürsene.. istersen buluşalım bir de ben kullanayım gerçekten arabanın gücü az mı anlarım..
dostum kepeklinin yyokuşunu biliyorsundur konya yolunda ne kadar basarsan bas arac o yokuşu 120 den yukarı cıkamıyor
bende önceden 2.0 tdi dsg golf var 190 ile cıkmıştım bir keresinde
maliilhan
05-10-2011, 20:34
yaw o las vegası dalgasına yazdım.. etlikteyim ben.. ;)
bende etlikdeyim neresinde etlik lisesinin 3 sokak yukarısındayım yarın buluşalım bak kardeş
ben aşağı eğlencedeyim.. gatadan 2 durak yukarıda.. 5te işten çıkıyorum.. 5.30-6.00 gibi buluşabiliriz.. ;)
yada aynı bg arabayla rol yapın :)
yada aynı bg arabayla rol yapın :)
benimki yazılımlı olmasaydı dediğin yapılırdı aslında :) :)
bana 105 lik stok dizeller olur :D
Ayni demisken bende bizim burdan dizel mondeo ve passat bulayim roll icin:D
maliilhan
13-10-2011, 22:10
arkadaşalar yetkili servid pompa egr ve manifolt temizli yapmış araba düzeldi,birde aracımın 85 bg değil 105 bg olan clio lardan olduğunu söylediler türkiyeye sınırlı sayıda ital gelmiş bu araç
intercooler varmı? varsa silikon lara ve kelepçelere baktır.ayrıca emme dede sorun olabilir.Yağ iflemesi pekte 25 hp kayıp verecek gibi deildir.
nerden anladılar 105 hp lik olduğunu?
berkay_aydin
13-10-2011, 22:17
Tekrardan ölçüldü mü ? 105 ise sınıfına göre iyi gidiyordur..
105 lik ise bir deneme yapalım :D
berkay_aydin
13-10-2011, 22:19
Bu versiyonda mekanik değişiklik var mı acaba ? Yoksa sadece yazılım mı farklı ?
arkadaşalar yetkili servid pompa egr ve manifolt temizli yapmış araba düzeldi,birde aracımın 85 bg değil 105 bg olan clio lardan olduğunu söylediler türkiyeye sınırlı sayıda ital gelmiş bu araç
6 ileri mi aracınız?
maliilhan
14-10-2011, 07:52
nerden anladılar 105 hp lik olduğunu?
mais deki yetkililer k9k 772motor bu 105 lik motor zaten turbonuz ve enjöktörleriniz farklı dediler mais yurt dışından getirtmiş arçaları biz bu araçları biliyoruz dediler
maliilhan
14-10-2011, 07:56
Bu versiyonda mekanik değişiklik var mı acaba ? Yoksa sadece yazılım mı farklı ?
evet mekanik değişiklik varmış enjektörler farklı birde turbo farklı dedi servis pompadada bi takım değişiklikler varmış,benim egr tıkanmış,turbo hortumunda sıkıntı varmış hallettiler motor kodu k9k 764 dediler sanırım clio daki bg şu şekildeymiş
65
68
70
80
86
103(k9k 772)
106
106 pek az nadir varmış bi elin parmaklarını geçmezmiş
maliilhan
14-10-2011, 07:59
Producer
RENAULT
model
CLIO III (BR0/1, CR0/1)
type
1.5 dCi
Kw
76
cc
1461
n. cil.
4
from
06.2005
to
.
motor code
K9K 772
maliilhan
14-10-2011, 08:04
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) - 1461 cc - 1.5 dCi
Type
cc
Kw
CV
cyl. no.
From
To
Motor Code
1.5 dCi
1461
63
86
4
06-2005
-
K9K 766
1.5 dCi
1461
76
103
4
06-2005
-
K9K 772
1.5 dCi
1461
78
106
4
06-2005
-
K9K 764
1.5 dCi
1461
47
64
4
06-2005
-
1.5 dCi
1461
48
65
4
05-2005
10-2006
K9K 752
1.5 dCi
1461
55
75
4
08-2010
-
1.5 dCi
1461
65
88
4
08-2010
-
105 likse parçalayarak yürümesi lazım, sorunun maf sensörü, turbo ve baskı balat aolma ihtimali yüksek
aracın emme manifoldunu temizletmek mantıklı birde aracın enjektörlerini söktürüp bi baktırın derim sorun olabilir turbo basınç veriyodur ama mazot yetersiz ise böyle bir sorun olur ama 1,8 bar biraz fazla gibi geldi bana orjinal hali bu kadar yüksekmi
0,9 cıkarmak lazım zaten 0,9 atmosfer basıncı
maliilhan
14-10-2011, 20:41
105 likse parçalayarak yürümesi lazım, sorunun maf sensörü, turbo ve baskı balat aolma ihtimali yüksek
şuan 1.2.3. vites kazıyarak gidiyor...reno mais bi yazılım at buna gti niyetine bin dedi ama ben şehir içinde 70 geçmeyen biriyim...nasılll
dyno'da bir ölçüm yaptırsaydın..
maliilhan
14-10-2011, 22:35
[QUOTE=SONE-R;2683194]dyno'da bir ölçüm yaptırsaydın..[/QUO
mais ölçmüş ama bende hafta sonu ölçtürcem
maliilhan
21-10-2011, 19:18
arkadaşlar ankarada adam gibi dayno varmı nereye takılalım güç ölçtürmek için yımırta kasa c3 cü arkadaşımın iskitlerde dediği yerden başka varmı sevgiler
Geçmiş olsun sorun çözülmüş..
Ben bikaç ay önce açmıştım bi dyno sorgusu.Şu başlıkta birçok yer tavsiye edilmiş..
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/95964-ankarada-duzgun-dyno.html
maliilhan
21-10-2011, 19:40
evet sorun çözüldü araç nefessiz kalmış egr içine etmiş her yeri tıkamış
Daha açıklayıcı olabilir misiniz acaba? Araç içi fotoğraf alabilirmiyiz?6 ileri ise dizel clio'nuz 106lıktır. Bursa'dan yurtdışına gönderilmek üzere hazırlanmış versiyonu kullanıyorsunuz...
220 + km görürler , yazılım ve çeşitli işlemlerle ciddi kalkış ara hızlanma değerleri elde edilir:D
onn_dear
22-10-2011, 01:22
evet sorun çözüldü araç nefessiz kalmış egr içine etmiş her yeri tıkamış
dizelde EGR iptali iyidir her zaman :D :D
bu 105 lik clio deneyip görmek lazım :D
bu 105 lik clio deneyip görmek lazım :D
denerim :D
maliilhan
23-10-2011, 21:52
dostum dün mais le görüştüm clionun 65 80 85 100 103 ve 106 sı varmış
103 ve 106 lar 6 ileri 1diğerleri 5 ileri benimki 100 bg olan dan 5 ileri araç ama 100 lük clio varmış bir önceki clio 2 dede 100 lük varmış zaten buda o motorlardanmış yani şu megan 2 lerdeki 100 lüklerden
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.