Orijinalini görmek için tıklayınız : En hızlı büyüyen otomotiv şirketi
http://www.hyundai-blog.com/wp-content/uploads/2008/10/hyundai-genesis-coupe-blue.jpg
Hyundai en hızlı büyüyen otomotiv şirketi oldu..
Hyundai, marka derecelendirme kuruluşu Interbrand tarafından, 2010 yılından ardından 2011'de de "en hızlı büyüyen otomotiv markası"seçildi.
Hyundai'nin yazılı açıklamasına göre, toplamda 6 milyar dolar tutarında marka değeri biçilen Hyundai, geçtiğimiz yıla oranla yüzde 19,3'lük büyüme ile marka değerini bu rakama ulaştırdı.
4 SIRA YÜKSELDİ
Dünyadaki tüm otomotiv markaları arasında 8'inci,genel sıralamadaki markalar arasında 61'inci sırada yer aldı. Geçen yıl tüm markalar arasında 65'inci sırada bulunan Hyundai, 2011 yılında sağladığı büyüme ile 4 sıra yükseldi. Marka değerindeki artış, otomotiv sektöründe yüzde 8,1, tüm markalar arasında yüzde 2,6 oldu.
PT
hyundaiye basvursak beni işe alırlarmı acaba yaa işsiz adamı oynuyoruz :D
bu genesis coupe yi baya tutmuşlar harbiden bi 220 beygirlik bide 306 beygirlik iki versiyonu var ve arkadan itiş enteresan bir araba..
fastchild
15-10-2011, 19:30
bu genesis coupe yi baya tutmuşlar harbiden bi 220 beygirlik bide 306 beygirlik iki versiyonu var ve arkadan itiş enteresan bir araba..
aa hyundai ticari olmayanlara şaft koymayı bilirmiydi yav
valla şaşırdım doğru ya bi tanede beyaz var drift antremanlarına gelen
ProdriveSTI
15-10-2011, 19:36
APR Performance'ın bile body'si var genesis coupe için,demek ki tutuluyor baya :D
hyundainin kac tane ticarı aracı varki
H100,H1,Starex benim bildiklerim :D
Sweet Vagabond
15-10-2011, 21:16
hyundai aştı kendisini :D son zamanlarda güzel araçlar çıkardılar. Merak ettiğim şey doblo connect tarzı araç ne zaman çıkarır ?
onursumer
15-10-2011, 23:11
genesisin rengi ne güzelmiş ya :D
kickbuttowski
15-10-2011, 23:12
hic sasirmadim basligi acarkende kesin hyundaidir diye actim.. helal olsun ne denir..
hondafit
16-10-2011, 00:09
son dönemlerde gayet güzel araçlar çıkartıyorlar
ısınamadıgım nadır markalardan cagdas cızgıyı yakaladılar ama hala out :)
mert_leon
16-10-2011, 01:00
ya hyundaidir yada kia dır diodum 1 seçenekmiş :D
Fiyat çizgisi aynı şekilde yükselmeye devam ederse, rekor küçülme yakındır. :)
berkay_aydin
16-10-2011, 01:07
Kia iyi gidiyor bence :)
Murat Özcan
16-10-2011, 01:25
evet son donemlerde hyundaı baya bır gelıstrdı kendını adamlar yapıyor aracları yaw
hiç beklemiyordum şaşırdım
Mehmet Gazihan
16-10-2011, 01:49
USA da Detroit de orda burda üniversiteleri kendilerine çalıştırıyorlar, Motor v.s. geliştirtiyorlar..
En güçlü dizel motorlar Adamlarda..
2.0crdi 185hp.
twin olması fark edermi bilemem ama
bmw 1.23d 2.0 204 hp
2.0L
The 2.0L R-Engine is a 4 cylinder all aluminum (block and cylinder head) unit, with chain driven dual overhead camshafts operating 4-valves per cylinder. Fuel is supplied to the unit using Bosch 3rd generation common rail direct injection (CRDi) through piezo-electronic injectors operating at 1800 bar, with air being fed through an electronically managed variable geometry turbocharger and an advanced engine control unit (air system-based charge control).
Bore and Stroke are 84.0 x 90.0 mm for a total displacement of 1995 cc. It generates 135 KW (181 BHP) of power and 392 NM (289 lb.ft) of torque.
For reduced vibration and lower booming noise, the R gets a lower balancer shaft which is encased in a stiffened ladder frame housing for increased rigidity. Weight saving features include a serpentine belt with isolation pulley, a plastic head cover, plastic intake manifold and plastic oil filter housing.
To achieve Euro 5 emission compliancy, the R is fitted with a close-coupled Diesel particulate filter plus highly efficient exhaust gas recirculation with by-pass valve.
It is currently fitted to the 2009 Hyundai Tucson (2nd Generation/Tucson ix in Korean Market) and 2010 Kia Sportage (3rd Generation/Sportage R in Korean Market).
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.