Orijinalini görmek için tıklayınız : GC8 Hakkında..
Herkese slmlar impreza hakkında bir kaç tane sorum olucak..benim 306gti'ım vardı sattım ve 2004 model bir stilo aldım..fakat teknolojik özellikleri ve rahatlığı, eski arabamdaki gücü ve keyfi unutturmaya yetmedi ne yazıkki..su anda bunuda satıp her zaman aklımda bulunan 98-99 gc8 almayı düşünüyorum..bildiğim kadarı ile şanzıman, diff ve kompresyonları düzgün oldukça sorun çıkartmaz diye düşünüyorum..yakıt problemim de olmayacak sanırım..dikkat etmem gereken konular hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim..şimdiden çok saolun..
Stilo almakla hayatının hatasını yapmıssın :)
GC8 iyidir, sitede sahibi olan arkadaslar yardımcı olur, kolay gelsin.
dostum sölencek cok sey var aslında bunlardan ilk akla gelenler şanzımanı hassas vites atmaya dikkat etmelisin ilk marşta hararet kalkmadan yürüme benzıne kesınlıkle diakket et pejo gibi süreklı vites düşüp hızlanma sağLama ve yağ ile kesınlıkle 10 bın gider deyip bakmamazlık yapma 4 bınde deiş(10\60)..
Stilo almakla hayatının hatasını yapmıssın :)
GC8 iyidir, sitede sahibi olan arkadaslar yardımcı olur, kolay gelsin.
çok da hayatımın hatası değil ama hakketen eşşek :) hiç gitmiyo :)
dostum sölencek cok sey var aslında bunlardan ilk akla gelenler şanzımanı hassas vites atmaya dikkat etmelisin ilk marşta hararet kalkmadan yürüme benzıne kesınlıkle diakket et pejo gibi süreklı vites düşüp hızlanma sağLama ve yağ ile kesınlıkle 10 bın gider deyip bakmamazlık yapma 4 bınde deiş(10\60)..
çok saol çok teşekkür ederim..şanzımanı duymuştum, çok nazik olduğunu ve şanzımanda dişlilerin karşılıklı değiştiğini yoksa uğultu yapıyormuş..çok saol söylediklerine dikkat edicem..birde continious basıncı standart gc8 0.8 mi?
Maxiboost
02-11-2007, 10:20
0.8 olması lazım, şanzıman hakkatten çok sakat bir arkadaşım 2. dişliyi kırmıştı yenisi geldi takıldı baya parça deiştirmişti sevinçten çevirirken gene kırdı :D dikkatli olmak gerekio eheh
0.8 olması lazım, şanzıman hakkatten çok sakat bir arkadaşım 2. dişliyi kırmıştı yenisi geldi takıldı baya parça deiştirmişti sevinçten çevirirken gene kırdı :D dikkatli olmak gerekio eheh
evet çok hassas benimde arkadaşım kırdı ikiyi, alışmış saxoda küt diye çakmaya :) 3 kez çaktı 4.cüde gıjjjjjjjjj dedi ve kaldı :) yavaş ve sakin olmak lazım..vites değiştirmede acele etmeyip arabanın kaybettiği 2000rpm'i gücünden kazanmak lazım.. :)
Ehem ehem, biri beni mi çağırdı? :D
Gc8'ler efsanedir diye gireyim söze. Benim oğlum da 97 model. Genel olarak parçaları çoğu kendi klasındaki arabaya göre ucuz diye damardan başlayalım. Forged motor internallarından tutun da bodykitlerine kadar elinizi sallayıp bulabiliyorsunuz. Güç olarak da 98-99 lar 225 hp üretiyorlar. GC8'ler içerisinde en sağlam olan seri 00 üretimi olanlar. Çünkü üzerlerinde WRX şanzımanı var, ateşleme sistemi olarak 4 bobin kullanıyorlar, OBD-II var ve ecutek ve benzeri yazılımlar ile ecularına müdahale etme şansınız var, ayrıca frenler de 2 potlu (99 ve gerisi tek pot).
Tüm gc8'ler standart olarak 0.8 bar ile yürüyorlar. Arada az bulunan jdm ecu'suna sahip olanlar ise 1.1'de yürümekteler. Genel olarak subaruimpreza sevenlerin toplandığı bir forumumuzda var, fakat oradaki çoğu arkadaşımız aynı zamanda buraya da üyeler, fakat tamamen subaru çevresindeki bilgiye ulaşmak isterseniz www.subaruimpreza.org/sbfor adresine de gelebilirsiniz.
Şanzımanlarımız da öyle aman aman kötü değiller, yeter ki içinde 4 kişi varken yanlamaya kalkmayın, ağırlık fazla iken sıfırdan kalkmayın. Şanzıman ben kırılırım der ise çoğunlukla 2. ve 3. vitesten kırılıyor, yaklaşık 300-400 dolar masrafı var. Öyle binlerce küsur dolar masraf çıkartana da benden selam söyleyin, birçok markanın ürettiği ısıl işlemden geçmiş (cyro treated) komple dişli seti bile 1500 dolar. Dog box istersen de helical cut 4500-5000 dolara alabiliyorsunuz.
Ecusunu gıdıklamadan, ayrıca safc tarzı piggyback uygulamalara girmeden, kaliteli bir benzin pompası (walbro lp255 mesela) ve iyi bir benzin regülatörü (aeromotive yada hks) ile intercooleri de iyi soğutmak şartı ile 1.3 bar cont'da standart turbo ile 250-260 hp almak çom mümkün (komple eksoz yaptığınızı varsayıyorum, hepimizin ilk işi bu oluyor)
Ben bu aralar komple yeni bir setup yapıyorum, sorularınız, aklınıza takılan şeyler, temiz gc8 var mı ? tarzı sorularınıza zevkle cevap verebilir(iz) (www.gecesekizciyiz.biz ekibi olarak)
bence gc8 o paraya alınabilecek en iyi, en hızlı ve en keyifli araba sahan:) gitmeyen araba tabiki sanzıman kırmaz ama gucler 250+ olmaya baslıyınca sanzımanında ona gore bazı incelikleri var. 99-00 in sanzmanı da daha saglamdır oncekilere nazaran eger kullanmasını bilirseniz kırmazsınız belli bir guce kadar.
onun haricinde standardı 208-220 hp olan arabaya gore degisiyor bir egzozla 250 lere geliyor. uzerindede paranın musade ettigi kadar gidebilirsin sınır yok. her turlu aftermarket parcası mevcut ve ulasılıyor. ve yine bence ankara cok sanslı subaru konusunda cunku hakan gibi bir ustaya sahip.
çok da hayatımın hatası değil ama hakketen eşşek :) hiç gitmiyo :)
Esek kelimesi bile az gelir ona, bende de var bir tane, konforu süper donanım süper ama o motor yokmu, rezillik...
Sen git 975kg palioyu ucuran 103hp motoru al 1250kilo stiloya koy olcak is mi :)
Ehem ehem, biri beni mi çağırdı? :D
Gc8'ler efsanedir diye gireyim söze. Benim oğlum da 97 model. Genel olarak parçaları çoğu kendi klasındaki arabaya göre ucuz diye damardan başlayalım. Forged motor internallarından tutun da bodykitlerine kadar elinizi sallayıp bulabiliyorsunuz. Güç olarak da 98-99 lar 225 hp üretiyorlar. GC8'ler içerisinde en sağlam olan seri 00 üretimi olanlar. Çünkü üzerlerinde WRX şanzımanı var, ateşleme sistemi olarak 4 bobin kullanıyorlar, OBD-II var ve ecutek ve benzeri yazılımlar ile ecularına müdahale etme şansınız var, ayrıca frenler de 2 potlu (99 ve gerisi tek pot).
Tüm gc8'ler standart olarak 0.8 bar ile yürüyorlar. Arada az bulunan jdm ecu'suna sahip olanlar ise 1.1'de yürümekteler. Genel olarak subaruimpreza sevenlerin toplandığı bir forumumuzda var, fakat oradaki çoğu arkadaşımız aynı zamanda buraya da üyeler, fakat tamamen subaru çevresindeki bilgiye ulaşmak isterseniz www.subaruimpreza.org/sbfor adresine de gelebilirsiniz.
Şanzımanlarımız da öyle aman aman kötü değiller, yeter ki içinde 4 kişi varken yanlamaya kalkmayın, ağırlık fazla iken sıfırdan kalkmayın. Şanzıman ben kırılırım der ise çoğunlukla 2. ve 3. vitesten kırılıyor, yaklaşık 300-400 dolar masrafı var. Öyle binlerce küsur dolar masraf çıkartana da benden selam söyleyin, birçok markanın ürettiği ısıl işlemden geçmiş (cyro treated) komple dişli seti bile 1500 dolar. Dog box istersen de helical cut 4500-5000 dolara alabiliyorsunuz.
Ecusunu gıdıklamadan, ayrıca safc tarzı piggyback uygulamalara girmeden, kaliteli bir benzin pompası (walbro lp255 mesela) ve iyi bir benzin regülatörü (aeromotive yada hks) ile intercooleri de iyi soğutmak şartı ile 1.3 bar cont'da standart turbo ile 250-260 hp almak çom mümkün (komple eksoz yaptığınızı varsayıyorum, hepimizin ilk işi bu oluyor)
Ben bu aralar komple yeni bir setup yapıyorum, sorularınız, aklınıza takılan şeyler, temiz gc8 var mı ? tarzı sorularınıza zevkle cevap verebilir(iz) (www.gecesekizciyiz.biz ekibi olarak)
gerçekten yardımlarınız için çok teşekkür ederim, aklımda hiç soru kalmadı desem yeridir..bugün bir terslik olmazsa arabamı veriyorum ve hemen peşinden gc8 araştırmalarım başlıyor..çok mutlu oldum korkularım gitti desem yeridir :)
bence gc8 o paraya alınabilecek en iyi, en hızlı ve en keyifli araba sahan:) gitmeyen araba tabiki sanzıman kırmaz ama gucler 250+ olmaya baslıyınca sanzımanında ona gore bazı incelikleri var. 99-00 in sanzmanı da daha saglamdır oncekilere nazaran eger kullanmasını bilirseniz kırmazsınız belli bir guce kadar.
onun haricinde standardı 208-220 hp olan arabaya gore degisiyor bir egzozla 250 lere geliyor. uzerindede paranın musade ettigi kadar gidebilirsin sınır yok. her turlu aftermarket parcası mevcut ve ulasılıyor. ve yine bence ankara cok sanslı subaru konusunda cunku hakan gibi bir ustaya sahip.
çok çok teşekkür ederim sanada verdiğim bilgiler için.ben alışana kadar sadece bakımını yapmayı düşünüyorum, tabi 76''lık araborular ve freeflow bir son susturucu haric tabi..ama kafama koydum kesin edineceğim, çünkü ben 306'ımı satarken eşimde kullanır diye bu arabayı almıştım ama eşiminde düz vitesle ilgili sıkıntıları olunca elimizide ikimiziinde istemediği bir araba olmuş oldu :) hakan usta dediğin tork garaj mı yoksa arıcan mı?
şanzımanı 350 hp civarı güclere kadar sorun yaratmaz. vitesle savaş halinde olmayın no problem yani hahaha
standart beyinleri 1.3 barda kesiyor, FCD veya standalone ecu ile o sorunun önüne geçilebiliyor
tüm bunların ötesinde korhan'ın dediği gibi ankara'da bir çok gc8 ile en ufak ayrıntısına kadar uğraşmış tork garajın bulunması çok büyük bir avantaj. tecrübe çok önemli :cool:
gecesekizciyizzzz :D
hakan usta dediğin tork garaj mı yoksa arıcan mı?
www.torkgaraj.com
eywallah çok saolasın bakalım bi tane bulup ii bi baktırıp bişeyler yapıcaz artık ben bu virüsü aldım daha yerimde duramam :)
torkta yapılan 97'lerden bi tanesi satılık bu arada. bulabileceğin en temiz gc8 lerden biridir. ben kefilim bu araca ;)
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4652759
torkta yapılan 97'lerden bi tanesi satılık bu arada. bulabileceğin en temiz gc8 lerden biridir. ben kefilim bu araca ;)
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4652759
evet düşünülebilir ama benim aracımı sattığım fiyatada bağlı durumlar biraz..bugün hepsi netleşecek inşallah :)
lan olum sahan sen hala beni cıkartamadın ben korhan lan lisede ki lakabımı soylemiyim simdi acıkca ayıp olur::
gel her turlu yardımcı olurum sana.
Esek kelimesi bile az gelir ona, bende de var bir tane, konforu süper donanım süper ama o motor yokmu, rezillik...
Sen git 975kg palioyu ucuran 103hp motoru al 1250kilo stiloya koy olcak is mi :)
abi aynı motor değil yalnız:) paliodaki kısa stroklu eski motor. stilo ise uzun stroklu yeni motor. beygirgüçleri aynı ama farklı motorlar.
lan olum sahan sen hala beni cıkartamadın ben korhan lan lisede ki lakabımı soylemiyim simdi acıkca ayıp olur::
gel her turlu yardımcı olurum sana.
amannnnnn sen misin o korhannn vay beeeee :)) buralarda mı karşılacaktık yawwww :D çok sevindim nerdesin şimdi??
iyidir biraderim sagolasin:) is guc kosturuyoruz iste arda kalan zamanlarda da araba olayi hala devam.
haftaya cumartesi gunu tork`a ugra kafanda ne soru varsa cevabini alirsin imprezayla ilgili:)
06 ANIL 38
04-11-2007, 15:36
bence gc8 o paraya alınabilecek en iyi, en hızlı ve en keyifli araba sahan:) gitmeyen araba tabiki sanzıman kırmaz ama gucler 250+ olmaya baslıyınca sanzımanında ona gore bazı incelikleri var. 99-00 in sanzmanı da daha saglamdır oncekilere nazaran eger kullanmasını bilirseniz kırmazsınız belli bir guce kadar.
onun haricinde standardı 208-220 hp olan arabaya gore degisiyor bir egzozla 250 lere geliyor. uzerindede paranın musade ettigi kadar gidebilirsin sınır yok. her turlu aftermarket parcası mevcut ve ulasılıyor. ve yine bence ankara cok sanslı subaru konusunda cunku hakan gibi bir ustaya sahip.
+10000000000
HAKAN İÇİN İSE +90000000000000:heyoo:
iyidir biraderim sagolasin:) is guc kosturuyoruz iste arda kalan zamanlarda da araba olayi hala devam.
haftaya cumartesi gunu tork`a ugra kafanda ne soru varsa cevabini alirsin imprezayla ilgili:)
tamamdır korhancım kesin uğrarım cep telimi yazda benide çaldır bi kendi numarandan.. 0533 309 69 69
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.