Orijinalini görmek için tıklayınız : GNS Type-R körfez pisti araç içi çekim
Seans 2
u_ea2heggUU
Seans 2 Tur zamanlarım:
1. Tur: 57.818
2. Tur: 57.688
3. Tur: 57.729
4. Tur: 59.618 -- Burada ufaktan pist dışına kafa çıkardım :D
5. Tur: 57.055 En iyi süre
Seans 3
Videonun başında Yektanın aleni tehditleriyle psikolojik baskı altına alışını da izleyeceksiniz, özellikle kesmedim :hehe: :hehe:
Günün yorgunluğundan ve süre stresinden ötürü çok hata yaptım bu seansta :D , ama yine de paylaşmak istedim araç içi görüntüyü
kuk4YztwICY
3. Seans tur zamanlarım:
1. Tur: 57.557
2. Tur: 57.128
3. Tur: 57.357
Edit: Bu arada, bana vantuzlu kamera ayağını pist günü için ödünç veren ve bu videoları çekmemi sağlayan Emre (Xdream)'e teşekkürü borç bilirim :)
cok hakimsin maşallah. yol tutuşu da gayet güzel arabanın eline saglık.
araç içi çok zevkli maşallah
İlk seansta yaptıgın hataların komple duzeltıpte dondun gelişim diye ben buna derim :) tebrik ediyorum tekrardan dou dahada iyi olur ınsallah kazasız belasız :)
Daha da hizli donermissin aslinda pek zorlamamissin arabayi :) Temiz gidiyosun panpa, GNS'ye masallah, senin de eline ayagina saglik, kesene bereket :D
Ama bi HD Cam lazim, aktif anfi falan alacagina once onu al bak :D
Teşekkürler herkese
Tarıkcım frenlerimi güçlendirdikten sonra hedefim 56 nın altına inebilmek, ilk pist tecrübesi için bu kadarı yeterli bence :)
Vitesten bahsediyorsan arabayı korumak adına özellikle rollinglerdeki gibi hızlı atmıyorum vitesi, oradan da 3-5 bişey çıkar ama pist gibi ağır bir koşulda şanzımanı pek zorlamak istemedim doğrudur :) Hatta 9000 çevirmeme rağmen genellikle 8600-8700 gibi atıyorum rollinge benzemez pist :D
Kamera konusunda haklısın, indirimden aldımm da bu kadar kalitesiz çekeceğini düşünmüyordum :D Zaten pc ye aktarıp convert edene kadar canım çıktı pekte zormuş yani bilseydim almazdım
Maşallah cok temiz :) Aracta coilmi var acaba ? Slickle cıksaymıssın cok degisik sonuclar gelebilirmiş
Maşallah cok temiz :) Aracta coilmi var acaba ? Slickle cıksaymıssın cok degisik sonuclar gelebilirmiş
Teşekkürler
Araçta kw v2 coilover var, sertlik kademesi önler 19 da 6, arkalar 19 da 4, yani gayet yumuşak bir setupta kullandım. Buradaki amaç, şehir içinde nasıl kullanılıyorsa pisttede aynı setupla aracın tepkilerini görmekti.
Bakkal hesabı yapmayayım ama slick taksam tabiki sonuç çok değişik olurdu :D Ama bu lastiklerde hiç fena değil
Evet lastikler iyi görünüyor :) Ben orada başka bir Type-R lı arkadaşla konuştuğumda aracın cok sardığından şikayet ediyodu sence sorun o kadar ciddi değil sanırım :D
Teşekkürler herkese
Tarıkcım frenlerimi güçlendirdikten sonra hedefim 56 nın altına inebilmek, ilk pist tecrübesi için bu kadarı yeterli bence :)
Vitesten bahsediyorsan arabayı korumak adına özellikle rollinglerdeki gibi hızlı atmıyorum vitesi, oradan da 3-5 bişey çıkar ama pist gibi ağır bir koşulda şanzımanı pek zorlamak istemedim doğrudur :) Hatta 9000 çevirmeme rağmen genellikle 8600-8700 gibi atıyorum rollinge benzemez pist :D
Kamera konusunda haklısın, indirimden aldımm da bu kadar kalitesiz çekeceğini düşünmüyordum :D Zaten pc ye aktarıp convert edene kadar canım çıktı pekte zormuş yani bilseydim almazdım
Viraj oncesi frenajlar ve vites atislarin. Vitesleri yukseltirken de yavas atmissin la orada o kadar kibarliga gerek yok :D Kuculturken iyi yapiyorsun da.. Ayrica mesela arka duzluge cikmadan once 2'ye cekiyorsun ya direk 3'te gecsen daha temiz olur gibi. Frenleri guclendirince de yuklene yuklene girersin artik bir dahakine :D
Gran turismo oynuyomuş gibi yaptım kanka çaktırma :hehe:
Gran turismo oynuyomuş gibi yaptım kanka çaktırma :hehe:
yekta forzacı son seans süprizi ordan geliyor :)
Dou eline ayağına kesene sağlık, maşallah, gayet koruma amaçlı ve temiz dönmüşsün :)
araca da pilotaja da maşallah :) ah bi de kamera biraz daha iyi çekeymişşşşş :)
Viraj oncesi frenajlar ve vites atislarin. Vitesleri yukseltirken de yavas atmissin la orada o kadar kibarliga gerek yok :D Kuculturken iyi yapiyorsun da.. Ayrica mesela arka duzluge cikmadan once 2'ye cekiyorsun ya direk 3'te gecsen daha temiz olur gibi. Frenleri guclendirince de yuklene yuklene girersin artik bir dahakine :D
Rollde nasıl attığımı biliyosun :) Pistte gerek görmedim yormaya viraja daha hızlı girmek bana daha çok zaman kazandırır her zaman, vitesi 0.000025 ms daha hızlı atmaktansa çizgiyi daha iyi tutturmak için uğraştım :) :)
Arka düzlükte 2 ye çekme sebebim frenim yetmediği için kompresyona ihtiyacım var :D Videodan pek anlaşılmıyor gerçi. O virajda çok pis bir viraj bence frenleme noktasının en önemli olduğu viraj.
araç içi görüntülerinden çok keyif aldım paylaşım için teşekkürler..
maşallah güzel gidiyor ve yol tutuyor GNS..
phantomLord
16-02-2012, 01:58
güzel başarılı :)
Gunes G.
16-02-2012, 02:18
Bende ne inanmisim ya, adamin piste cikmasina ramak kalmis hala taktik veriyorum ordan ota boka dikkat et diye :)
Her seans videolari izleyip sunu soyle yapalim bunu boyle yapalim diye varimizla calistik, hak ettigimiz sonucu da aldik :)
Tebrikler dogu, 57sn iyi bir rakam, gunun en hizli type-r'i olmayi basardik, bir sonraki organizasyonda daha da iyi sonuclar aliriz insallah...
Ulaaaa konu hortlamış izleyince bi garip oldum :D
Özledim valla çok yorulduk ama çok güzeldi.
Evet hataları her seans sonunda analiz etmemiz baya geliştirdi süreleri :)
Bir dahakine hedef 56.xxx :D
LegenD-R
16-02-2012, 02:23
Bende ne inanmisim ya, adamin piste cikmasina ramak kalmis hala taktik veriyorum ordan ota boka dikkat et diye :)
Her seans videolari izleyip sunu soyle yapalim bunu boyle yapalim diye varimizla calistik, hak ettigimiz sonucu da aldik :)
Tebrikler dogu, 57sn iyi bir rakam, gunun en hizli type-r'i olmayi basardik, bir sonraki organizasyonda daha da iyi sonuclar aliriz insallah...
Ne gündü ya, ayaklarımın acısını hala hissediyorum o günü hatırladıkça. Zevkle izlemiştim :)
Beep, beepp :D
ben 50 bekliyorum senden :D
Bu arada kamerayı ayarladım bi dahakine 720p inşallah :D
Gns type r ı canlı canlı izleme fırsatım çok oldu uykudayken sanırım bı aıle dostumuzla aynı apartmanda oturmaktasınız..:) otoparkta duruşu bıle bırakın benı gıtmk ıstıyorum der gıbı:)
pıst goruntulerını objektıf bı gozle ızledım. arabana ne yazık kı hakım gorunmuyorsun üstad su anda daha dogrusu tedırgın duruyorsun.bu anlayısla karsılanabılır bı durum. vıraj cızgını bı turlu tutturamamıssın, vıraj ıclerınde gucunu anlık tepkıye karsılık weren bı aracta, vıraj dahılınde gaz pedalıyla bu kadar oynamak hatadır zaman kaybettırır. en buyuk taktık dogru cızgı dogru suratte dogu gazbeslemesıyle stabıl kalmaktır. ve dıreksıyonla fazla oynamamktır. vıtes gecıslerı ws daha ııy olabılırdı gbı bırsey yazmıorum cunku pıstte vıraj bitirir olayı;) kardesım ınsallah cok daha guzl zamanlar yapar keyıf alırsın.elıne emegıne saglık..
bLackModeL
16-02-2012, 09:43
güzel paylaşim tskler kardeşimm emegine saglık
Gns type r ı canlı canlı izleme fırsatım çok oldu uykudayken sanırım bı aıle dostumuzla aynı apartmanda oturmaktasınız..:) otoparkta duruşu bıle bırakın benı gıtmk ıstıyorum der gıbı:)
pıst goruntulerını objektıf bı gozle ızledım. arabana ne yazık kı hakım gorunmuyorsun üstad su anda daha dogrusu tedırgın duruyorsun.bu anlayısla karsılanabılır bı durum. vıraj cızgını bı turlu tutturamamıssın, vıraj ıclerınde gucunu anlık tepkıye karsılık weren bı aracta, vıraj dahılınde gaz pedalıyla bu kadar oynamak hatadır zaman kaybettırır. en buyuk taktık dogru cızgı dogru suratte dogu gazbeslemesıyle stabıl kalmaktır. ve dıreksıyonla fazla oynamamktır. vıtes gecıslerı ws daha ııy olabılırdı gbı bırsey yazmıorum cunku pıstte vıraj bitirir olayı;) kardesım ınsallah cok daha guzl zamanlar yapar keyıf alırsın.elıne emegıne saglık..
Elbette hatalar olur ilk pist tecrubemdi sonucta
Tedirginlik elbette var sanzimani ve arabayi kirmak istemedim
Ozellikle son seans gercekten pilim bitmisti
Tesekkurler
Ben canlı izlerken de demiştim Doğu'nun çizgisi bayağı iyi diye, yanılmamışım, süreler gayet başarılı.
Vites konusuna da sonuna kadar katılıyorum. Pistte hızlı vites attığı için avantaj sağlamak için arabayı çok çok iyi tanıyıp, fren noktası ve sürüş çizgisi mükemmel olmalı ki, olay bir tek vites atışa kalsın. Rollde gibi vites atmak ve çok vites atmak debriyajı ısıtmaktan başka bişey değil keza.
Örneğin çoğu arkadaşta gözlemlediğim eksiklik, 3 sonu girilecek viraja 2 saniye kala 4'e çekip, 1 saniye sonra 3'e geri düşüp 3'de girmek gibi.
Doğu'nun pist tecrübesi ne alemde bilmiyorum ama ortalama type-r kullanıcısından çok iyi olduğu aşikar :D
Elbette hatalar olur ilk pist tecrubemdi sonucta
Tedirginlik elbette var sanzimani ve arabayi kirmak istemedim
Ozellikle son seans gercekten pilim bitmisti
Tesekkurler
tebrik ederim arkadaşım yinede gayet güzel. daha iyi sonuçlar elde edebilmen adına ufak bir yorum yazmak istedim. haddimiize düşmezse kusura bakma. amacım karalamk değildi asla:icon_tup:
Ben canlı izlerken de demiştim Doğu'nun çizgisi bayağı iyi diye, yanılmamışım, süreler gayet başarılı.
Vites konusuna da sonuna kadar katılıyorum. Pistte hızlı vites attığı için avantaj sağlamak için arabayı çok çok iyi tanıyıp, fren noktası ve sürüş çizgisi mükemmel olmalı ki, olay bir tek vites atışa kalsın. Rollde gibi vites atmak ve çok vites atmak debriyajı ısıtmaktan başka bişey değil keza.
Örneğin çoğu arkadaşta gözlemlediğim eksiklik, 3 sonu girilecek viraja 2 saniye kala 4'e çekip, 1 saniye sonra 3'e geri düşüp 3'de girmek gibi.
Doğu'nun pist tecrübesi ne alemde bilmiyorum ama ortalama type-r kullanıcısından çok iyi olduğu aşikar :D
Teşekkürler Utkucum,
Dediğin gibi pist rolling e hiç benzemiyor acayip zorluyor arabayı. Pist gününden sonra viraj lastiklerim ve rot başlarım bozulmuştu. Bu da ne kadar zorlandığına iyi bir örnek. Gereğinden daha hızlı vites atmak bana pist tecrübem olmamasından ötürü dezavantaja neden olacağından zorlamak istemedim :)
tebrik ederim arkadaşım yinede gayet güzel. daha iyi sonuçlar elde edebilmen adına ufak bir yorum yazmak istedim. haddimiize düşmezse kusura bakma. amacım karalamk değildi asla:icon_tup:
Estağfurullah, eleştiriler olacakki hatalarımızı görelim, bu sebepten hiç sıkıntı değil bilhassa teşekkür ederim :)
Gunes G.
16-02-2012, 13:24
Gns type r ı canlı canlı izleme fırsatım çok oldu uykudayken sanırım bı aıle dostumuzla aynı apartmanda oturmaktasınız..:) otoparkta duruşu bıle bırakın benı gıtmk ıstıyorum der gıbı:)
pıst goruntulerını objektıf bı gozle ızledım. arabana ne yazık kı hakım gorunmuyorsun üstad su anda daha dogrusu tedırgın duruyorsun.bu anlayısla karsılanabılır bı durum. vıraj cızgını bı turlu tutturamamıssın, vıraj ıclerınde gucunu anlık tepkıye karsılık weren bı aracta, vıraj dahılınde gaz pedalıyla bu kadar oynamak hatadır zaman kaybettırır. en buyuk taktık dogru cızgı dogru suratte dogu gazbeslemesıyle stabıl kalmaktır. ve dıreksıyonla fazla oynamamktır. vıtes gecıslerı ws daha ııy olabılırdı gbı bırsey yazmıorum cunku pıstte vıraj bitirir olayı;) kardesım ınsallah cok daha guzl zamanlar yapar keyıf alırsın.elıne emegıne saglık..
Iyi gozlem yapmissin, soylediklerin dogrudur bende aynini dusunuyorum.
Gelelim sebeplerine, gaz teli, acisi itibariyle gaz pedalinin kontrolunu cok zorlastiran bir konumdaydi o gun (Dogu araci aldigindan beri oyle hatta), vakit bulup duzeltemedik. Bu sebeple gaz pedali, pedaldan cok klavyenin ileri tusu gibi calisiyordu. O kadar sertti ki pedal, hareket ettirmek icin bastiginda ciddi bir kuvvet uygulamak gerekiyordu, haliyle gucle basincada bir anda dibe kadar basmak zorunda kaliyordu dogu. Gaz pedaliyla bu kadar oynamasinin sebebi buydu.
Bunun disinda aracin ecu ayari rolling icin olan ayardaydi, track icin vep*'i daha asagi almak ve gucun daha lineer gelmesini saglamak lazimdi, zamansizliktan bunuda yapamamistik o gun. Bu da vitesle daha cok sevismesini gerektirdi pistte diye dusunuyorum.
Keza coilover ayari cadde'ye uygun bir durumdaydi, bir miktar daha sertlestirme pistte daha iyi sonuclarin gelmesinde mutlaka yardimci olurdu. Yoldaki kasisleri daha rahat absorb edebilmesi icin coiloverlar orta yumusaklikta bir ayardaydi.
Direksyon konusuna gelince, ctr'in direksyonu spor bir arac icin his konusunda pekte basarili degil, artik eps'den midir yoksa direksyon kutusunun yapisindan midir bilinmez, ama hissiyat azaldikca dogunun her direksiyonu cevirdiginde aracin o hareketi aldigini anlamasi icin gecen sure daha da uzun (tur sayisi ve dead zone ile de ilgisi var bunun tabi) bu sebeple direksyona karsi daha agresif bir tutum sergiliyor, yoksa bende hep soyluyorum su direksyona daha yumusak davran diye :)
Birde fren konusu var, standart frenler ciddi yetersiz kaliyor pist kosullarinda, buna da el atmak lazim en kisa surede.
Ve son olarak Dogu'nun ilk pist tecrubesiydi, ne ogrendiyse o gun ogrendi pist adina, ilk turundan son turuna 10sn'lik belki daha fazla bir gelisim kat etti, ki bence en sevindirici olan yanida bu oldu o gun. Eger ilk ciktigi yerde saysaydi, bir sonraki pist gunu icin pekte fazla umutlu olmazdik.
Gozlemlerinin sebepleride bunlardir, bir dahakine buradaki eksikleride giderir Dogu, daha da iyi sonuclar aliriz umarim :icon_tup:
Iyi gozlem yapmissin, soylediklerin dogrudur bende aynini dusunuyorum.
Gelelim sebeplerine, gaz teli, acisi itibariyle gaz pedalinin kontrolunu cok zorlastiran bir konumdaydi o gun (Dogu araci aldigindan beri oyle hatta), vakit bulup duzeltemedik. Bu sebeple gaz pedali, pedaldan cok klavyenin ileri tusu gibi calisiyordu. O kadar sertti ki pedal, hareket ettirmek icin bastiginda ciddi bir kuvvet uygulamak gerekiyordu, haliyle gucle basincada bir anda dibe kadar basmak zorunda kaliyordu dogu. Gaz pedaliyla bu kadar oynamasinin sebebi buydu.
Bunun disinda aracin ecu ayari rolling icin olan ayardaydi, track icin vep*'i daha asagi almak ve gucun daha lineer gelmesini saglamak lazimdi, zamansizliktan bunuda yapamamistik o gun. Bu da vitesle daha cok sevismesini gerektirdi pistte diye dusunuyorum.
Keza coilover ayari cadde'ye uygun bir durumdaydi, bir miktar daha sertlestirme pistte daha iyi sonuclarin gelmesinde mutlaka yardimci olurdu. Yoldaki kasisleri daha rahat absorb edebilmesi icin coiloverlar orta yumusaklikta bir ayardaydi.
Direksyon konusuna gelince, ctr'in direksyonu spor bir arac icin his konusunda pekte basarili degil, artik eps'den midir yoksa direksyon kutusunun yapisindan midir bilinmez, ama hissiyat azaldikca dogunun her direksiyonu cevirdiginde aracin o hareketi aldigini anlamasi icin gecen sure daha da uzun (tur sayisi ve dead zone ile de ilgisi var bunun tabi) bu sebeple direksyona karsi daha agresif bir tutum sergiliyor, yoksa bende hep soyluyorum su direksyona daha yumusak davran diye :)
Birde fren konusu var, standart frenler ciddi yetersiz kaliyor pist kosullarinda, buna da el atmak lazim en kisa surede.
Ve son olarak Dogu'nun ilk pist tecrubesiydi, ne ogrendiyse o gun ogrendi pist adina, ilk turundan son turuna 10sn'lik belki daha fazla bir gelisim kat etti, ki bence en sevindirici olan yanida bu oldu o gun. Eger ilk ciktigi yerde saysaydi, bir sonraki pist gunu icin pekte fazla umutlu olmazdik.
Gozlemlerinin sebepleride bunlardir, bir dahakine buradaki eksikleride giderir Dogu, daha da iyi sonuclar aliriz umarim :icon_tup:
açıklama için teşekkür ederim. uzun uzun yazmanız takdir edilecek davranış:icon_tup:
Doğu içinde daha iyi zamanlar yapıp kendini daha geliştirmesini dilerim.
mert1612
17-02-2012, 17:00
bende herkesle hemfikirim gerçekten araca çok hakimsin kontrolün güzel typer a ayrı bir maşallah zaten kazasız belasız kullan :)
gayet temiz kullanılmış maşallah
Boost Up
18-02-2012, 02:49
ulan sen git bazı virajlara öküz gibi gir, burda bişi yapama:hehe: daha iyisini yaparsın sen, bir dahaki pistte yine yanındayım:)
MURAT-CRX-06
18-02-2012, 03:07
DOU kardeş eline yüreğine sağlık güzel hoş heyecanlı içerden çekimde iyi olmus her nekadar görüntü çok net olmasada iyi fena değil zamanlamanda çok kötü deyil bence daha iyilerini yapacağına inanıyorum basarılar..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.