Orijinalini görmek için tıklayınız : TSI motor için Evotech mi yoksa Revo mu tercih edersiniz?
Lütfen menfi yada müsbet yorum yazarken sebebini de belirtirseniz sevinirim.
tsı dan kasıt gt170 dımı avatardan anladıgım kadarıyla.Revo 1.4 t 125 lıklerde arıza ısıgı yakma olayını cozemedı bır turlu ama sc+turbo olan motorda sorun olmuyor.Kullanıcılarından aldıgım yorumlara gore yazdım
tsı dan kasıt gt170 dımı avatardan anladıgım kadarıyla.Revo 1.4 t 125 lıklerde arıza ısıgı yakma olayını cozemedı bır turlu ama sc+turbo olan motorda sorun olmuyor.Kullanıcılarından aldıgım yorumlara gore yazdım
aynn katılıyorum.arıza ışıgı yaktıgını duydum bende biçok kişiden revonun
VtecDream
27-10-2011, 11:21
goapr kullanan pek yok galiba türkiyede ?
superchips öneriyo biçok kişide onuda araştırmak lazım bence.
Bende gt 170 var yaklaşık 10K km dir revolu . Ben memnunum, herhangi bir şikayetim yok şimdiye kadar. Genelde agresif kullanmadığım için ortalama yakıt tük. de 100km de yaklaşık 0.4 lt civarında aşağıda eskisine göre. Birde Evotech li arkadaşlardan yorum almak lazım tabi.
revo nun bir kaç denemeden sonra motorun kendini korumaya aldığı, aşırı agresif bir yazılım olduğu ama optimum olmadığı konusunda duyumlar aldım. Evotech ile ilgili pek bir bilgim yok ama Alman işte :)
APR ve S.chips kullanan varsa onlarında yorumlarını bekliyorum.
Revo da 95-98 oktan seçenekeli var yazılımda. Bendeki 95 oktana ayarlı , hep 97 oktan benzin alıyorum. Birileriyle denemedim ama bir kaç ay önce İstanbul-Edirne arasında düzlüklerde 3-4 defa arka arkaya 160/230-240 gibi denedim araçda hiçbir kesilme felan olmadı. Sadece misfire problemi yaşıyordum, bujilerle onunda düzeldiğini düşünüyorum. Henüz top speed deneyip misfire bakma şansım olmadı, göreceğiz bakalım.
evotech denemelisin bence..
Kürşat abi biz superchipsi kullandık çok soft bir yazılım, optimum seviyeden çok uzak. Tabiki sorunsuz sıkıntısız ama istediğimiz güçleri alamamıştık.
Gokhan43
27-10-2011, 13:23
Revo kullanıp memnun kalmayan görmedim çevremde 160-170'lik motorda :)
Revo da 95-98 oktan seçenekeli var yazılımda. Bendeki 95 oktana ayarlı , hep 97 oktan benzin alıyorum. Birileriyle denemedim ama bir kaç ay önce İstanbul-Edirne arasında düzlüklerde 3-4 defa arka arkaya 160/230-240 gibi denedim araçda hiçbir kesilme felan olmadı. Sadece misfire problemi yaşıyordum, bujilerle onunda düzeldiğini düşünüyorum. Henüz top speed deneyip misfire bakma şansım olmadı, göreceğiz bakalım.
bilgi için teşekkürler, missfire mevzusunu sen yazınca hatırladım. Bu arada normal turbo basıncı 1,55bar ın üstünü görmüyor. Revo da bu değer nedir bilgin var mı?
evotech denemelisin bence..
Görkem, neye istinaden böyle dedin :)
İbrahimcim, sağolasın o zaman s.chipsi eliyoruz. :icon_tup:
Gökhan, revo kullanıp memnun kalmayan benim tanıdığım var maalesef, bu arada ben kaçırmışım. Sen 140lık Jetta mı aldın 170lik mi?
Bence revo yu tercih etmelisin , herşeyden önemlisi adamlar sadece VAG grubu için yazılım üretiyorlar ve elde ettikleri güçlere yaklaşan en azından biz bu güçleri alıyoruz sadece yazılım ile diyen bir firma görmedim daha.160 lık TSI lar için Evotech in sitesinde yayınladığı veriler hemen hemen ABT yazılım ile aynı yani 210bg 300nm fakat Revo da 219bg 325nm gözüküyor ki bende Scirocco varken Revo en hızlı yazılımdı superchips i saymıyorum bile custom yazılımlar vs. yaklaşamıyordu yanına Revo nun , şimdi Evotech te popüler oldu TSI kullanıcıları arasında duyduğuma göre fena da gitmiyormuş fakat fiyatları biraz göz korkutuyor sitede yazdığına göre 1000 euro.
Gokhan43
27-10-2011, 13:40
Gökhan, revo kullanıp memnun kalmayan benim tanıdığım var maalesef, bu arada ben kaçırmışım. Sen 140lık Jetta mı aldın 170lik mi?
Ne konuda memnuniyetsizlik yaşayanlar var mesela ? :)
Ben 122'lik Jetta aldım iç kısmı makyaj yiyenlerden modelli olsun bari diye , EcuFast ekibiyle birazcık gıdıkladık soft şekilde sonra :)
Juggernaut
27-10-2011, 13:46
Süperchip çöp.
valla ben revo lu olup safe mode a alan araba gördüm bi kaç denemeden sonra..
Bence revo yu tercih etmelisin , herşeyden önemlisi adamlar sadece VAG grubu için yazılım üretiyorlar ve elde ettikleri güçlere yaklaşan en azından biz bu güçleri alıyoruz sadece yazılım ile diyen bir firma görmedim daha.160 lık TSI lar için Evotech in sitesinde yayınladığı veriler hemen hemen ABT yazılım ile aynı yani 210bg 300nm fakat Revo da 219bg 325nm gözüküyor ki bende Scirocco varken Revo en hızlı yazılımdı superchips i saymıyorum bile custom yazılımlar vs. yaklaşamıyordu yanına Revo nun , şimdi Evotech te popüler oldu TSI kullanıcıları arasında duyduğuma göre fena da gitmiyormuş fakat fiyatları biraz göz korkutuyor sitede yazdığına göre 1000 euro.
Murat, seninle daha önce konuşmuştuk hatırlarsan :) haklısın revo dan memnun kalan çok insan var. Ancak ben pek rolling yapan bir adam değilim. O yüzden çok sınırlarda bir yazılım tercih etmek istemiyorum. Benim için optimum bir yazılım lazım. Ama henüz evotech yaptıran birinden yorum alamadık tabi :(
Ne konuda memnuniyetsizlik yaşayanlar var mesela ? :)
Ben 122'lik Jetta aldım iç kısmı makyaj yiyenlerden modelli olsun bari diye , EcuFast ekibiyle birazcık gıdıkladık soft şekilde sonra :)
Güle güle kazasız, belasız kullan kardeş. Gıdıklayınca tahmini ne kadar güç aldınız peki?
Revo ile ilgili memnuniyetsizlik konusunda ise vaat ettiği kadar gitmiyor desek daha doğru olur. Bizim denediğimiz öyleydi. Başka bir firmanın da hatta GT DSGli aracı benim aracımın gerisinde kaldı… Hal böyle olunca firmaların vaat ettiği güç/tork grafikleri biraz havada kalıyor. Mesela biz 140lık versiyon ile denediğimizde onun yediği fark ile 200ps+ lik bir scirocco ile bizim yediğimiz fark aynı olmuyor.
Gokhan43
27-10-2011, 14:07
Güle güle kazasız, belasız kullan kardeş. Gıdıklayınca tahmini ne kadar güç aldınız peki?
Revo ile ilgili memnuniyetsizlik konusunda ise vaat ettiği kadar gitmiyor desek daha doğru olur. Bizim denediğimiz öyleydi. Başka bir firmanın da hatta GT DSGli aracı benim aracımın gerisinde kaldı… Hal böyle olunca firmaların vaat ettiği güç/tork grafikleri biraz havada kalıyor. Mesela biz 140lık versiyon ile denediğimizde onun yediği fark ile 200ps+ lik bir scirocco ile bizim yediğimiz fark aynı olmuyor.
Teşekkür ederim abi temennin için öncelikle :) Valla tahmini bi rakam söylemem çok zor fakat 140-145 civarı birşey gibi tahmin ediyorum :) Kıştan sonra biraz daha agresifleştirebilirim bakalım kış geçsin de :)
Valla o konuda birşey diyemicem ama arkadaşım Revo'lu Scirocco ile agresif kullanımda , normal kullanımda hiç sorun yaşamadı.Şişme problemim var diyordu çok sıkıştırdığında üst üste başka da şikayet duymadım performanstan memnundu genel anlamda :)
Revoda 95 oktan ayarda 1.35 peak, cont 1 bar , 98 oktanda 1.55 peak (cont bilmiyorum) basıyor olması lazım ama emin değilim. Zaten sizin aracınıza (benimki ile aynı motor) 98 oktan ayar yapmıyor powershop. 95 oktan ile test'e çıktığımızda 98 oktan ayar yapmayalım buna demişti Bayçu. Bende makinayı limitlerine kadar zorlamak istemiyorum. Çoluğumuz çocuğumuz var ailecek kullanıyoruz aracı, stabil olsun sıkıntı çıkarmasın 10 hp eksik olsun düşüncesindeyim. Şu ana kadar da çok şükür hiçbir sıkıntısını olmadı.
Ben bu TSI 'larda yazılım olayını gerçekten anlayamadım.
Etrafımda tüm TSI çeşitlerinden kullanıcı var. (125-160-170-180)
Kullandığı yazılımdan uzun vadede memnun kalan 1-2 tanedir.
Özellikle ateşleme hatası veren revo da gördüm evotech de gördüm.
170 'de durum belki daha iyimserdir bilemiyorum. Bi tane bildiğim 170 vardı custom yapılan. O da limp moda girip girip duruyordu uzun soluklu gazlayamıyordu.
Güncel mapler belki daha iyidir bilemiyorum. Ama gözümle görmedim desem yeridir.
Bir de mape alakasız ama ekleyeyim, egzozla pek bir güç almıyor, bir downpipe yeterli, kat gitsin gerisi orj kalsın eğer müdahale edilecekse.
Shadow_Dancer
27-10-2011, 16:01
125lik'lerde durum nasıl acaba, yazılım yaptırıp verim alabilen var mı ?
125 'de Ümit Doğan'ın yaptığı bi tane var, sorunsuz yürüyor. Ama limitlerde bir yazılım değil.
Şunu da ekleyeyim, çevremdeki TSI kullanıcılarının yazılımları genelde stg2. Daha safe bişeyler yapılırsa belki ateşleme vs. sorunları çözülür.
revo tabiki ortada yani cupralar..
stage 2 ile aldıkları değerler neler peki?
Gokhan43
27-10-2011, 16:06
125lik'lerde durum nasıl acaba, yazılım yaptırıp verim alabilen var mı ?
Ecufast'e çok yakın arkadaşım ve ben yaptırdık 122'lik araçlarımıza :) Ben soft yazılım istedim ilk etapta :) Ki ben Eskişehir'den İstanbul'a geldim, arabayı satın alıp notere gittik işlemleri hallettik direk Ecufast yolunu tuttum :p
Diğer bahsettiğim arkadaşım Golf 6 , yazılımı daha agresif bana göre ki biraz daha agresifleşicek 4 aydır falan kullanıyor o hiç bir sıkıntı yaşamadı ve performans olarak acayip memnunuz :)
160-170-180 hp 'lik TSI lara egzoz, cooler, dv ve cai desteği üzerine stg2 map yüklendiğinde 220-230 hp arası alıyor.
Ecufast'e çok yakın arkadaşım ve ben yaptırdık 122'lik araçlarımıza :) Ben soft yazılım istedim ilk etapta :) Ki ben Eskişehir'den İstanbul'a geldim, arabayı satın alıp notere gittik işlemleri hallettik direk Ecufast yolunu tuttum :p
Diğer bahsettiğim arkadaşım Golf 6 , yazılımı daha agresif bana göre ki biraz daha agresifleşicek 4 aydır falan kullanıyor o hiç bir sıkıntı yaşamadı ve performans olarak acayip memnunuz :)
Bence kurcalamayın, sorunsuz mapiniz varsa nefis, güle güle kullanın, 3-5 hp gelir ama götürüsü getirisinden fazla olabilir :D
Gokhan43
27-10-2011, 16:11
Bence kurcalamayın, sorunsuz mapiniz varsa nefis, güle güle kullanın, 3-5 hp gelir ama götürüsü getirisinden fazla olabilir :D
Şu an zaten köpek gibi gidiyor bro :) Hele ki 17" eşek ölüsü gibi ağır doningtonları söküp orjinal 15" sacları takınca tutabilene aşk olsun :) Alper abiyle biraz daha açıcaz gibi limitlere yaklaşmak baabında :) Şükür şuan ki map sorunsuz sıkıntısız köpek gibi de gidiyor ama işte biraz daha payı olduğunu bilince insan rahat duramıyor :D
Şu an zaten köpek gibi gidiyor bro :) Hele ki 17" eşek ölüsü gibi ağır doningtonları söküp orjinal 15" sacları takınca tutabilene aşk olsun :) Alper abiyle biraz daha açıcaz gibi limitlere yaklaşmak baabında :) Şükür şuan ki map sorunsuz sıkıntısız köpek gibi de gidiyor ama işte biraz daha payı olduğunu bilince insan rahat duramıyor :D
Seni de kaybettik eyvah.
Bak bana söküyor muyum hiç eşşek ölüsü 17 BBS leri?
Araba öyle güzel bro, varsın biraz yavaş gitsin :D
Eski Golft'ünden çok mu iyi? Merak ettim :) Maşallah tekrardan.
darkmann
27-10-2011, 16:19
yakın arkadaşımın 160 lık dsg sciroccosunda evotech var 50-150 hızlanma verisi revodan daha iyi şuanda 10.4 kendisi foruma üye çok memnun şimdilik :)
Gokhan43
27-10-2011, 16:20
Seni de kaybettik eyvah.
Bak bana söküyor muyum hiç eşşek ölüsü 17 BBS leri?
Araba öyle güzel bro, varsın biraz yavaş gitsin :D
Eski Golft'ünden çok mu iyi? Merak ettim :) Maşallah tekrardan.
Haram beygir bozuyo insanları onu anladım :D
Bu bahsettiğim Golf 6 , VAG'a geldiğimiz :) 17" Doningtonlar harbiden eşek ölüsü , hani deseler rahat 5-6 boy çalıyo arabadan diye inanmazdım ama aynı araçla aynı yolda aynı koşullarda Doningtonlar ve 15" sac jantlarla deneme yaptık böyle olcağını hiç tahmin bile etmedik :)
Ha bi kere sök tak yaptık zaten diğer türlü hırsız arabası gibi oluyor , doningtonlar çok güzel zaten :)
Eski Golf 1.8'di , hantaldı o yüzden coiloverdır janttır falan giriştik ona görsel devam ettik , şimdi Jetta 1.4 T olunca ilk etapta performans işini halledip sonradan yavaş yavaş öğrenci bütçesiyle görselliğe yöneleyim diyorum :)
Chip ile çok zevkli oldu , yakıt da süper :) Yazılım yaptırıp Eskişehir'e geri dönüşümde ortalama 5.6 Lt'ydi :) Ki yazılımdan sonra arabayı tatmak amacıyla boş yol görünce dip gaz yapıp ani hızlanmaları test ettim baya gerisinde cruise çalıştırdım falan ona rağmen 5.6 lt yaktı , düzgün gitsem 5lere çok rahat incem demek ki :) Bir de Golf ile Jetta arasında 11 yıl yaş farkı far , her konuda baya farketti :)
Cok sevindim, güle güld kullan tekrardan :)
Gokhan43
27-10-2011, 16:40
Cok sevindim, güle güld kullan tekrardan :)
Teşekkür ettim , ama yine de bir 1.8T değil :D
bende yaklaşık 10bin km dir revo kullanıyorum, henüz aracımda bi sıkıntı olmadı. Ama bende 1.4 tsi larda revonun sıkıntılı olduğunu duymuştum. Evotechde bence iyi bir tercih.
audilover
27-10-2011, 18:01
Tsi icin ama hangi tsi 1.4 122 125 mi yoksa 140-160-170 varyasyonlarimi
Ben iki firmayida denedim ancak 125 hp lik yani sadece turbo olan motorlarda
Kisaca Revo manifolt pressure is not in range hatasi verir misfire verir vs
Evotech ise benim denedigim donemde boost pressure regulation hatasi sorunu vardi su anda cozulmus oldugunu duydum ama denemdim.
Iki firmaya ait boost ign timing ve correction factor loglari mevcut arzu edenler olursa incelemeleri icin bir yerlere yukleyebilirim.
Iki yazilimida denemis birisi olarak su anda ikisinden birisini eger tercih edecek olsaydim sanirim arabayi satardim :) zira 1.4 lerin single charge yazilimlari stabil olarak yapmak gercekten cok zor .
_muhaRRem
27-10-2011, 18:12
Dr.Ecu :evil:
122 lerde verim pek alamıyorsun tork okey ama güç namına üst devirlerde pek bişey çıkmıyor.kat iptali de yararlı olmuyor.wg cubugu sıkısabiliyor,hadi cubuk sıkışmadı,araba habire P0299 veriyor dv kacak yapmamasına rağmen.agresif yazılımda turbo istenilen basıncı basamadığı için arızaya geçiyor.sorunsuz bi yazılımda 4.vitesin sonu gibi 180 km de 4 boy filan fark oluyor anca.zaten stock 132 civarı veren araçlar,yazılım sonrası 145 civarı-150 maximum.tabi her dynoda sağlıklı ölçebiliyormu orası da mechul
122lik aracımda ecufast yazılım var 6-7 bin kmdir sorunsuz kullanıyorum gayet de memnunum
GokhanE.
27-10-2011, 22:20
ikisi arasından bir tercih yaparsam revo derim,ama benim tercihim Ümit Doğan olurdu :icon_tup: birkaç arkadaşımın aracını yazdı gayet memnunuz,maliyet kazanç olarak da revodan daha kazançlı bir yerde.Ankarada olması,ulaşılabilirlik ve güncellenebirlik bizim için tercih sebebi olmuştur.
Juggernaut
27-10-2011, 22:54
1.4 Twincharge lara intercooler değiştirmeden yazılım yapılmamalı orjinal intercooler çok ufak...Yazılım yapıldıktan sonra yeterli gelmiyor.O yüzden uzun süreli gazlanamıyor.Geneli şişer yazılımlıların bazıları korumaya girer bazıları girmez ama şişer..yazılımlı intercoolerlı bildiğim bikaç araba var onlarda ısınmadan dolayı korumaya alan veya ciddi şişen bir araç yok.
dr.ecu-ecufast çevremde kullanan var memnun hepsi
Ankara'da ecufast, revo, pschip, ümit doğan, evotech ve apr li TSI twincharge makine araç sahipleri ile denemek ve farkı görmek isterim. Konuştukça kafa daha da çok karışıyor maalesef :(
Bu arada yorumlarını esirgemeyen ve bilgilerini paylaşan tüm dostlara teşekkürü bir borç bilirim. :)
ankarada varsa zır stock tsi 122 yazılımlı.bende ps var,deneriz.son susturucu var bende sadece ,filtreymiş 60 lık boruymus vs yok safe bi yazılım var 140 üstü zordur .
Evet bilimum twincharge TSI vosvoslar bekleniyorsunuz :)
Arasts61
28-10-2011, 19:13
Evet bilimum twincharge TSI vosvoslar bekleniyorsunuz :)
gel benle dene:D
arabayı verdim gökhana . yarın akşam alacağım. deneriz, aracının eksik yönlerini tespit edersin:hahaha: iyileştirme yapacagın noktaları belirlersin:D
ahali revo lu evo lu aracı olan var mıdır ortak müsait olunan bi zamanda denesek görsek bi 170lik standart araçla arada ne kadar fark olduğunu
gel benle dene:D
arabayı verdim gökhana . yarın akşam alacağım. deneriz, aracının eksik yönlerini tespit edersin:hahaha: iyileştirme yapacagın noktaları belirlersin:D
seninle deneyeceğim. Senin revolu tanıdığın vardır. Bir kıyak yapsana bana :D
Ankarada olsam deneyebilirdik . Hem her iki araçta aynı fark net anlaşılmış olurdu. Arasts61 nickli arkadaşımız bayramda İstanbulda olacakmış, bir aksilik çıkmazsa deneyeceğiz. Onun aracı ile karşılaştırırsanız bizim denemeden sonra fark anlaşılmış olur yaklaşık olarak.
evet en azından bir kıstas olur.
Arasts61
28-10-2011, 23:49
ilhan, cumartesi sabah erkenden deneriz. arefe günü oluyor galiba. güne moralli başlarsın:)
ama geçilirsen mazeretim hazır, aracım istanbulun havasına alışamamış olur :hahaha:
kürşat yarın da senle deneyelim diyeceğim ama musait misin??
araban müsaittir de psikolojin müsait midir bana geçilmeye:hahaha::hahaha:
Cumartesi sabah problem yok.Zaten o gün akşama doğru İst. dışına çıkacağım başka zaman gelemem. Geçmek geçilmek problem değil. Neticede F1 pilotu değiliz, altımızdaki araçta bildiğin Alman halk arabası işte :)
Arasts61
29-10-2011, 00:26
Cumartesi sabah problem yok.Zaten o gün akşama doğru İst. dışına çıkacağım başka zaman gelemem. Geçmek geçilmek problem değil. Neticede F1 pilotu değiliz, altımızdaki araçta bildiğin Alman halk arabası işte :)
ok:icon_tup:
geçmem mumkun değil zaten. amaç farkı görmek.
yusufcan_k
29-10-2011, 00:44
abi anakara icin bi action varsa katılmak isteriz :D
arasts61 seninle irtibata geçecek :)
Superchipsli 1.4 122 hp sahibi biri olarak , superchips cok soft bir yazilim. 1.1 peak ve 0.9cont. degerlere sahip.
CeM öZeR
29-10-2011, 09:19
Stage 2 Evotech yazılım yaptırıp 2500-3000 km de bir buji takımı bitirip yağ eksiltme probleminin çok fazla olduğunu duyduğum ibiza Cupra da olmuş Revo stage 2 yapıp arabanın bazen iyi bazen pek de o kadar iyi yurumedigini arabanın her seferinde aynı performansı sergilemiyor (polo gti) diyen de olmuş. Tabi ne kadar doğru bilemiyorum. Hep 2. Şahıslardan duyulmuş yorumlardır. Bence stage 2 nin üstüne çok gidilmemeli.
Superchipsli 1.4 122 hp sahibi biri olarak , superchips cok soft bir yazilim. 1.1 peak ve9.8 cont. Degerlere sahip.
bende daha softu var 0.92 pik seklinde :)
Buji takimi bitiren aeac cok var 3000 de ama Evotech degil,isim benzerligi olmus sanirim ;)
abt yazılımda buji sıkıntısı varmı ?
varsa nasıl çözülür ?
cumartesi ist.buluşmaya gelecekler.bir liste yapsak nasıl olur.
Evotech Polo gti vs revo rocco manuel denendi polo içinden geçti diyebiliriz ;)
Rocco da;
Komple egzoz
Revo hard yazılım
KN galiba hava filtresi
Stepne vs yok
Polo da;
Soft yazılım
Bmc hava filtresi
Evotech Polo gti vs revo rocco manuel denendi polo içinden geçti diyebiliriz ;)
Rocco da;
Komple egzoz
Revo hard yazılım
KN galiba hava filtresi
Stepne vs yok
Polo da;
Soft yazılım
Bmc hava filtresi
bu araçları görme şansımız var mı?
Herturlu polo gti ile denenir arabayi görme maksatli:)
Ya Ozgur,sen ıyıce kaldırdın,etrafa saldırıyorsun ha ;)
Gorme maksatlı...
Yahu uslanmıcan,hadı kalk yarın sabah,Pıste gıdıyoruz Korfeze,aksama kadar gazlıyoruz...
Salıda Ordege,bırak bu ıslerı yaw,İVO cunun ne ısı var bu grupta ;)
bu araçları görme şansımız var mı?
Videolardaki konuşmalardan rocco r içindekilerin ne kadar revo fanatiği olduğunu anlarsınız zaten :)
Ancak tek geçen var oda Polo ;)
Not: rocco manuel olduğu için polo gibi dsgnin 300tork veya hp sınırı yok yani videolardaki kafa çıkarma sebebi
Scirocco(160hp-manuel-revo-stage1) vs Polo-gti(180hp-dsg-evotech-stage1) video1 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rfYqGG0PqHI)
Scirocco(160hp-manuel-revo-stage1) vs Polo-gti(180hp-dsg-evotech-stage1) video2 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=eQcP8eE-e8E)
Scirocco(160hp-manuel-revo-stage1) vs Polo-gti(180hp-dsg-evotech-stage1) video3 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=B6OuFslmxo0)
Scirocco(160hp-manuel-revo-stage1) vs Polo-gti(180hp-dsg-evotech-stage1) video4 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Nk14iXOCSOk)
bir de şöyle bir video var.
Roll Night Scirocco REVO vs EVOTECH - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=6y2odiGhb1M)
video da şişmeya başlıyo dedikleri heralde revo olan?
Videolardaki konuşmalardan rocco r içindekilerin ne kadar revo fanatiği olduğunu anlarsınız zaten :)
Ancak tek geçen var oda Polo ;)
Not: rocco manuel olduğu için polo gibi dsgnin 300tork veya hp sınırı yok yani videolardaki kafa çıkarma sebebi
Scirocco(160hp-manuel-revo-stage1) vs Polo-gti(180hp-dsg-evotech-stage1) video1 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rfYqGG0PqHI)
Scirocco(160hp-manuel-revo-stage1) vs Polo-gti(180hp-dsg-evotech-stage1) video2 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=eQcP8eE-e8E)
Scirocco(160hp-manuel-revo-stage1) vs Polo-gti(180hp-dsg-evotech-stage1) video3 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=B6OuFslmxo0)
Scirocco(160hp-manuel-revo-stage1) vs Polo-gti(180hp-dsg-evotech-stage1) video4 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Nk14iXOCSOk)
polo'nun sahibi özkan mı? rocco yu sattı mı?
video da şişmeya başlıyo dedikleri heralde revo olan?
yok evotech olan :confused:
darkmann
30-10-2011, 00:36
bir de şöyle bir video var.
Roll Night Scirocco REVO vs EVOTECH - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=6y2odiGhb1M)
bu akşam evotech roccoda dp de kaçak vardı daha sonra düzeldi evotechki araba ama aynı deneme tekrar gerçekleşmeli bence
şişen evo ilk defa duyuyorum ve hiç mantıklı gelmiyo,nitekim dp de kaçak varmış işte..
Bu arac revo ile tekrar denedi,sanirim 2 boy gecti,3 deneme yaptilar.
Sahibi buraya uye,gorunce yazar.
Yazilimin iyi ve saglikli olmasi gecmesiyle degil,sorunsuz hizmet ettiginde ortaya cikar.
Yani,2-3 basmaya sismemeli,isininca ariza isigi yakmamali,kavramayi eline vermemeli...
1 boy gecileyim ama kafam rahat olsun ;)
Bu arac revo ile tekrar denedi,sanirim 2 boy gecti,3 deneme yaptilar.
Sahibi buraya uye,gorunce yazar.
Yazilimin iyi ve saglikli olmasi gecmesiyle degil,sorunsuz hizmet ettiginde ortaya cikar.
Yani,2-3 basmaya sismemeli,isininca ariza isigi yakmamali,kavramayi eline vermemeli...
1 boy gecileyim ama kafam rahat olsun ;)
bu konuda hem fikiriz Murat bey. Önemli olan her daim aynı gücü alabilmek ve sağlıklı bir şekilde gidebilmek... 3-4 basma sonucu performans gidecekse nos yaparız zaten :icon_tup:
bu konuda hem fikiriz Murat bey. Önemli olan her daim aynı gücü alabilmek ve sağlıklı bir şekilde gidebilmek... 3-4 basma sonucu performans gidecekse nos yaparız zaten :icon_tup:
Aynen oyle,tesekkur opsiyonu olsa,tiklicaktim...
Cok fazla performansi dusen yazilimli arac var ve zaman icerisinde "Mutlaka" ariza yapiyorlar...
ilkerbilim
30-10-2011, 20:01
PS yi öneririm. O kadar para vermeye gerek yok. Kendi yaptığı araçlar Revolular'ı geçiyor.
kürşat abi ps yaptırmaz heralde.
kürşat abi ps yaptırmaz heralde.
+1
evo iyidir evo :icon_tup:
karar aşamasındayım. Araştırmaya devam...
Arasts61
31-10-2011, 22:20
karar aşamasındayım. Araştırmaya devam...
elletme arabanııııı:)
karar aşamasındayım. Araştırmaya devam...
biraz daha bekle ;)
iyi bakalım :) pm at bari...
anıl turan
03-11-2011, 16:31
butun sayfalari okudum, net bir fikre sahip olamadim... simdi sorunsuz yurumek icin revo mu evotech mi? =)
PS yi öneririm. O kadar para vermeye gerek yok. Kendi yaptığı araçlar Revolular'ı geçiyor.
revoluyu gecmesı ıyı oldugu anlamınamı gelıyor??
CeM öZeR
04-11-2011, 11:15
Kürşat abi 2.0 tfsi olsa düşünmeden revo da 1.4 tsi da evotech daha önde gibi.
umut onatoglu
04-11-2011, 12:11
Haram beygir bozuyo insanları onu anladım :D
Bu bahsettiğim Golf 6 , VAG'a geldiğimiz :) 17" Doningtonlar harbiden eşek ölüsü , hani deseler rahat 5-6 boy çalıyo arabadan diye inanmazdım ama aynı araçla aynı yolda aynı koşullarda Doningtonlar ve 15" sac jantlarla deneme yaptık böyle olcağını hiç tahmin bile etmedik :)
Ha bi kere sök tak yaptık zaten diğer türlü hırsız arabası gibi oluyor , doningtonlar çok güzel zaten :)
Eski Golf 1.8'di , hantaldı o yüzden coiloverdır janttır falan giriştik ona görsel devam ettik , şimdi Jetta 1.4 T olunca ilk etapta performans işini halledip sonradan yavaş yavaş öğrenci bütçesiyle görselliğe yöneleyim diyorum :)
Chip ile çok zevkli oldu , yakıt da süper :) Yazılım yaptırıp Eskişehir'e geri dönüşümde ortalama 5.6 Lt'ydi :) Ki yazılımdan sonra arabayı tatmak amacıyla boş yol görünce dip gaz yapıp ani hızlanmaları test ettim baya gerisinde cruise çalıştırdım falan ona rağmen 5.6 lt yaktı , düzgün gitsem 5lere çok rahat incem demek ki :) Bir de Golf ile Jetta arasında 11 yıl yaş farkı far , her konuda baya farketti :)
yazilimdan sonra yol bilgisayari yanildigi icin dogru bilgiyi veremiyor yakit tuketimini manuel olarak olcmek lazim bnm yazilimli focus 3 litreye kadar dusuyordu yolbilgisayarinda
Cem, sen yazılım yaptın mı?
CeM öZeR
08-11-2011, 10:24
Yok abi bende senin gibi kararsızım yazılım konusunda ama kış çıktıktan sonra dananın kuyruğunu kökten çekip kopartacağım inşallah :)
Polo gti icin revo dusunuyoruz ne diyorsunuz arkadaslar
Sadece yazılımla bu sonuçlar varken hala revo diyen
https://www.facebook.com/video/video.php?v=2168455695704
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/381113_304819006196164_172033766141356_1266065_520 031944_n.jpg
audilover
23-11-2011, 22:53
Etkilendim videodan :):)
Etkilendim videodan :):)
bende senin etkilenmenden etkilendim :hahaha:
CeM öZeR
25-11-2011, 07:44
Evotech harbi fena sünmüş.Kalkış esnasında araçta 2 kişi mi var 1 kişi mi? Evotechli ve revolu ibiza cupraların videosu dolaşıyordu nette. Onlardada revo 1 araba boyu farkla geçiyordu evotechli olanı. Birde bu araçla sadece revo yazılımlı bir polo gti denemesini görsek çok fena fikir edinicez. :)
Bu arada videoda dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama arabanın km daha 688 yani rodajı bile tam bitmemiş 2000km olunca düşünün ne canavar olcak :)
Sahin9108
22-01-2012, 21:57
Sciroccoya yazılım düşünen bir arkadaşımın araştırmalarından hatırladığım kadarıyla revo. Evotech ve revo yazılım dışında başka farkları olmayan iki rocco arasında revo yazılımlı olan geçiyordu
3 yazilim kullandim sonunda 4. muvafik oldum. 4. de Revo stage 3 powershop.
Aracimdan cok memnunum. Keske hic oyalanmadan sagda solda bosa par harcamadan direk revo yazilim yaptirsaymisim.
Oylama zaten dogru yolu gösteriyor... Aklın yolu birdir. Performanstada öyle iki firmanın arasında dağlar kadar fark olacagını sanmıyorum zaten... Hangi firmanın arabası daha cok daha yaygınsa bende onu seçer ona güvenirim...
Evotech kullanipda nesinden memnun kalmadiniz?
Merakimdan soruyorum...
2 aracıma revo yaptırdım birisi scirocco digeri tt hiçbir sıkıntı çıkmadı arkadaslarım evotech yaptırdı etrafımda 2 3 Arac hala kullanıyor onlardada sıkıntı yok ;)) ama en son yeğenimin roccoya Ozgun yani ecu fast a yaptırdık memnunuz .. Sonuc yazılımdan yana hiç sıkıntı çekmedim güzel bı kampanya beklenİp herhangi birine yaptirabilirdiniz.. 2 marka arasında oyumu evotech e
Rabbit33
01-02-2012, 01:04
Revo gerçekten köklü bir firma kötü diyemem ama 1.4lerde yazılım olayını tam oturtamadı yabancı forumlarda çok agrıza veren var buji,bobin vs..vermeyip memnun olanda ,aynı türkiyede yaptıran arkadaşlarımız gibi.Bende araştırmalarım sonucu evotech diyorum,1.4 lerde sorunsuz ve dünya çapında yaptığı işler ortada yaptıran çok 1.4ler var geneli memnun ve elit bir yazılım.Pazartesi itibarile ecu yu gönderdim evotech e Bmc CDA kit ile canavar olacak inşallah yakında paylaşırım sizlerle.
2 Firmada Güçlü Firmalar....
Evotech , Japon Hariç her gruba ve motora Hitap ediyor ...
Revo , Sadece VAG Grubu ve bazı motorlar ...
1.6 TDI için çıksa Evotech tercih edecem ama çıkmıyor ki :D
PS yi öneririm. O kadar para vermeye gerek yok. Kendi yaptığı araçlar Revolular'ı geçiyor.
ps revoyu geçiyomu valla gaddar reşonun eski bkr cupra kendi klasmanında geçilmedi ilk başlarda arabada sorun vardı sorun giderildi k04 turboyla nasıl gittigini reşoyu tanıyanlar bilir.
ps revoyu geçiyomu valla gaddar reşonun eski bkr cupra kendi klasmanında geçilmedi ilk başlarda arabada sorun vardı sorun giderildi k04 turboyla nasıl gittigini reşoyu tanıyanlar bilir.
Gaddar Reşo acımaz felaketti alpaslan abi :D:D
Gaddar Reşo acımaz felaketti alpaslan abi :D:D
zafacım orası öyle maşallahı var kankamın rolldedinmi dügün dernek bırakır gelir hiç affetmez :D
TYPERHAKAN
21-02-2012, 21:40
ne kadar uzattınız revo mu,evotech mi.yokmu kardeşim evotech li polo,scirocco,ibiza ....revo lu ibizası olan arkadaş vardı konu açmıştı evotech li 1.4 tsi araba ile denemek istiyordu niye bir adet araba çıkmıyor evotech li ; nerde bu arabalar? deneyin bu konu kökünden çözülmüş olsun.
yapın bir organizasyon
Nerde bu arabalar?
Gerci konu 4-5 gundur kapanmis ama alevlensin hesabi...
Eee,kim deniyor,deneyinde millet rahatlasin yada rahatsiz olanlar rahatlasin...
revocu,evocu yada adi her neyse iste ;)
CeM öZeR
22-02-2012, 08:01
Ben halen revonun 1.4 tsı'da yeterince sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. İbiza cupraya denemediğimiz kalmadı. En son denememizi yazıyorum.
İbiza cupra (cam tavanlı =1200 kg) spec = Revo stage 1 (97 oktan) yazılım,revo kutu içi filtre,forge twincooler,orta susturucu iptali,iridium buji ve würth oktan arttırıcı.
Polo gti (4 kapı cam tavanlı =1300 kg) spec = Bmc carbon filtre kiti. Bana soracak olursanız arabanın stock halinde çok bir işe yaradığını düşünmüyorum eşit bir arabayla deneyemedim ama varsada max 1 boy faydası vardır.
Denedik ibiza 1-2 sefer kesti ben geçtim. Yine denedik 2. vites 50 ve 3. vites 75 gibi denedik max geçtiği 3 bilemedin 3.5 boy geçti. Durum bu şekilde. :icon_tup:
stock araçla 3-3.5 boy mu fark ediyo yani ?
ayrıca bmc ile 1 boy fark mı oldugunu söylüyosunuz ?
CeM öZeR
22-02-2012, 08:12
stock araçla 3-3.5 boy mu fark ediyo yani ?
ayrıca bmc ile 1 boy fark mı oldugunu söylüyosunuz ?
Filtrenin varsa katkısı o da 1 boy farkediyordur tahminimce. İki aracında tamamen Stock halinde 1.5 boy civarı geriden geliyordu cupra.
Cda ile 1 boy cok iyi fark...
Burada amac ust devirleri rahatlatmak,turboya taze hava cekmek ve kagit filtrenin cabuk dusun performansini bertaraf etmek...
Buarada ibiza ve polo arasinda 100 kilo mu var??
Filtrenin varsa katkısı o da 1 boy farkediyordur tahminimce. İki aracında tamamen Stock halinde 1.5 boy civarı geriden geliyordu cupra.
yanlış anlama eğer 1 boysa çok ii fark fltre ile
CeM öZeR
22-02-2012, 08:27
Cda ile 1 boy cok iyi fark...
Burada amac ust devirleri rahatlatmak,turboya taze hava cekmek ve kagit filtrenin cabuk dusun performansini bertaraf etmek...
Buarada ibiza ve polo arasinda 100 kilo mu var??
4 kapı cam tavan olmayan polo gti'ın fabrika verisi 1269 kg. Kantarda 1300-1310 kg çıkıyor cam tavanlısı. Cam tavan olmayan ibiza cupranın fabrika verisi ise 1165 kg olması lazım. Yine cam tavana istinaden 1200 kg tahmini rakam yazdım.
Bu arada kantarda 1300-1310 kg çıkan arabanın yakıt deposu boş yani yol bilgisayarı ekranında 20 km range yazıyor. Depoda 3-4 bilemedin 5 litre yakıtla bu ağırlıkta çıkıyor.
ne kadar uzattınız revo mu,evotech mi.yokmu kardeşim evotech li polo,scirocco,ibiza ....revo lu ibizası olan arkadaş vardı konu açmıştı evotech li 1.4 tsi araba ile denemek istiyordu niye bir adet araba çıkmıyor evotech li ; nerde bu arabalar? deneyin bu konu kökünden çözülmüş olsun.
yapın bir organizasyon
Nerde bu arabalar?
Gerci konu 4-5 gundur kapanmis ama alevlensin hesabi...
Eee,kim deniyor,deneyinde millet rahatlasin yada rahatsiz olanlar rahatlasin...
revocu,evocu yada adi her neyse iste ;)
ben o konuyu açtığımda cidden adam gibi deneyelim, oturup muhabbet edelim, çayımızı kahvemizi içelim istedim ama anlatamadık kimseye.. 2-3 revo ve ecufast dışında başka gelirim yazan çıkmadı, sadece kavgaya tartışmaya yazdı diğer araç sahipleri..
benim amacım kendimi ya da başkasını rahatlatmak değildi.. benim derdim yeni yazılım yaptıracaklara için fikir vermesiydi, forumdan yazarak fikir vermek yerine deneyip bakalım ne sonuç çıkıyor ona göre yorum yapalımdı ama olmadı.. bu bana mı bişey kaybettirdi asla..
CeM öZeR
22-02-2012, 08:36
He bu arada yazılımın bazen kesiklik yapması gerçekten ilginç... Biz yazılıma göre yakıt yapmaya çalışıyoruz oktan arttırıcıyla. Yakıta göre yazılım mı yazılıma göre yakıt mı yapacağız şaşırdık. Mesajım gerekli yerlere iletilir de herkes harcadığı paranın hakkını tam anlamıyla sorunsuz ve devamlı alır inşallah ;)
Ben halen revonun 1.4 tsı'da yeterince sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. İbiza cupraya denemediğimiz kalmadı. En son denememizi yazıyorum.
İbiza cupra (cam tavanlı =1200 kg) spec = Revo stage 1 (97 oktan) yazılım,revo kutu içi filtre,forge twincooler,orta susturucu iptali,iridium buji ve würth oktan arttırıcı.
Polo gti (4 kapı cam tavanlı =1300 kg) spec = Bmc carbon filtre kiti. Bana soracak olursanız arabanın stock halinde çok bir işe yaradığını düşünmüyorum eşit bir arabayla deneyemedim ama varsada max 1 boy faydası vardır.
Denedik ibiza 1-2 sefer kesti ben geçtim. Yine denedik 2. vites 50 ve 3. vites 75 gibi denedik max geçtiği 3 bilemedin 3.5 boy geçti. Durum bu şekilde. :icon_tup:
kardeşim istanbulda ben polo gti ile denedim, tek kapı revo stage2 sadece dp var, 3-80de en az bende 3-4 boy oluyor (ben2kişiyim-diğer araç tek ama bagajda tesisat var) videosu var ama buraya koymuyorum.. benzinden çok kaybediyorsunuz orada emin ol, keşke yolun buralara düşse safayla falanda hepberaber denesek burada..
CeM öZeR
22-02-2012, 08:46
kardeşim istanbulda ben polo gti ile denedim, tek kapı revo stage2 sadece dp var, 3-80de en az bende 3-4 boy oluyor (ben2kişiyim-diğer araç tek ama bagajda tesisat var) videosu var ama buraya koymuyorum.. benzinden çok kaybediyorsunuz orada emin ol, keşke yolun buralara düşse safayla falanda hepberaber denesek burada..
Abi senin denediğin elemanın arabasında intercooler yok biz safayla burda denerken 1 basmadan sonra safanın arabasının 3-4 boy geriye düştüğünü gördük sağlıklı denemelerimizde de. Ki stage 2 de araba dünyasını şaşırıyordur intercooler olmadan. Bence aynı speclerde sağlıklı bir araçla denemelisin :) Valla Mart ortalarında eğitime geleceğim İstanbul'a ama arabayla mı gelirim uçakla mı gelirim bilmiyorum. He ben revo şu bu hiç bir markayı savunmuyorum. Burada en yakın arkadaşım ps chiptuning Kayseri bayisi her gün der gel yapıyım diye ama ben 1.4 tsı da pek güvenmiyorum yazılım işine. Alırsam 1 sene sonra felan 2. el tt 2.0 tfsi felan o zaman tadımlık bişeyler yaparım. :) İstanbul'da görüşmek üzere inşallah.
Abi senin denediğin elemanın arabasında intercooler yok biz safayla burda denerken 1 basmadan sonra safanın arabasının 3-4 boy geriye düştüğünü gördük sağlıklı denemelerimizde de. Ki stage 2 de araba dünyasını şaşırıyordur intercooler olmadan. Bence aynı speclerde sağlıklı bir araçla denemelisin :) Valla Mart ortalarında eğitime geleceğim İstanbul'a ama arabayla mı gelirim uçakla mı gelirim bilmiyorum. He ben revo şu bu hiç bir markayı savunmuyorum. Burada en yakın arkadaşım ps chiptuning Kayseri bayisi her gün der gel yapıyım diye ama ben 1.4 tsı da pek güvenmiyorum yazılım işine. Alırsam 1 sene sonra felan 2. el tt 2.0 tfsi felan o zaman tadımlık bişeyler yaparım. :) İstanbul'da görüşmek üzere inşallah.
yok zaten cooler-egzos olsa kafa kafaya ya da o önümde gideriz.. bnmde derdim inan revo değil ama yazılımlı araba stockun arkasına düşünce şaşırıyorum.. benzin olayı için bende safaya dedim, yazılıma göre benzin aranmaz, depoyu doldur en olmadı bagaja oradan hep kullandığın benzini koy bidonla gel burada ona göre yapsınlar yazılımı bi daha sorun yaşama.. ya zaten mutluysan stock halde zorlamaya gerek yok herhangi bir yazılımla.. tt alırsan ama yanına yaklaşmam arkadaşımda stage2 tt var arabamdan soğuttu beni:) inşallah kardeşim herzaman bekleriz, bahanesiyle yüzyüze tanışmış oluruz..
Cok yazdim ama yine yazayim. Gti a cooler cok gerekmiyor,yazilimla alakali gerekiyor...
Testlerimiz ve loglar mevcut,isteyene verebiliriz...
Denemek en guzeli,marka bagimliligi degil,hangisiyle mutlu oldugunuz onemli. Sorunsuz ve saglikli olmasi on sart olmali...
Şimdi ismailciğim düşüncenin yanlış oldugunu belirteyim...
Bikere senin aracın tamamen stock ta 1.5 boy civarı hızlı zaten...
Filtre kitin varki bununda En az ama en az 1 boyu var sayarsak Senin aracın zaten ekstra 2.5-3 boyu var stockta benim arabaya...
Denediğimizde 3.5 geçtim 97 modunda... Ayrıyeten benim 3.5 + senin 3 boyu toplarsak 6.5-7 Boy benim arabanın Hızlandıgını görüyoruz??
Burda kesme yapmasınıda yakıttan dolayı değildi Yanlış aksettirmişsin yazılım normale dönmüş araç stock yürüyordu SPS den 97 modunu tekrar attıgımda kesme mesme olmadı dün akşam farkındaysan???
kardeşim istanbulda ben polo gti ile denedim, tek kapı revo stage2 sadece dp var, 3-80de en az bende 3-4 boy oluyor (ben2kişiyim-diğer araç tek ama bagajda tesisat var) videosu var ama buraya koymuyorum.. benzinden çok kaybediyorsunuz orada emin ol, keşke yolun buralara düşse safayla falanda hepberaber denesek burada..
Mert Abi Martın basında ordayım Milltek, İTG filtre kiti ve Stage 2 için Geldiğimizde Hangi araba nasıl yürüyor herşey açıga cıkıcak Geldiğimde alo dicem sana atlayıp gelirsin :)
Filtrenin varsa katkısı o da 1 boy farkediyordur tahminimce. İki aracında tamamen Stock halinde 1.5 boy civarı geriden geliyordu cupra.
Burdada kendin belirtmişsin zaten sonra insanlar Snn aracınla bnm aracımın stockunun aynı oldugunu düşünüp Revo 3 boymu farkettiriyor diyo
CeM öZeR
22-02-2012, 12:03
Şimdi ismailciğim düşüncenin yanlış oldugunu belirteyim...
Bikere senin aracın tamamen stock ta 1.5 boy civarı hızlı zaten...
Filtre kitin varki bununda En az ama en az 1 boyu var sayarsak Senin aracın zaten ekstra 2.5-3 boyu var stockta benim arabaya...
Denediğimizde 3.5 geçtim 97 modunda... Ayrıyeten benim 3.5 + senin 3 boyu toplarsak 6.5-7 Boy benim arabanın Hızlandıgını görüyoruz??
Burda kesme yapmasınıda yakıttan dolayı değildi Yanlış aksettirmişsin yazılım normale dönmüş araç stock yürüyordu SPS den 97 modunu tekrar attıgımda kesme mesme olmadı dün akşam farkındaysan???
Benim arabam stockta 2.5-3 boy hızlı mı seninkinden? Vay be ne ciğer varmış benim arabada. Denediğim 2 ibiza cupra ve 1 ibiza bocanegranın hepsini de 1.5-2 boy geçebildim. Fazlasında zamanlama hatası safacım. Bana filtreyi söktürecen illa amk :D Ben sana söyleyim filtreyi 3 türlü denedim hepsini yazıyım. Kutu içi spor filtre bi s.ke yaramıyor. Açık tip filtrede bağlantısını iyi yaparsan ama boruların esnek olmazsa en fazla kattığı katacağı bilmemne olacağı yarım boy. Bir tarafını s.ksen çıkacağı bir boy. Sen en kötüsünden bahsediyorsun. 1.4 motor zaten aldığı alacağı hava da gideceği de belli. 2 boy hızlansa araba filtreyle +-15 hp alması lazım ki imkansız.
Benim arabam stockta 2.5-3 boy hızlı mı seninkinden? Vay be ne ciğer varmış benim arabada. Denediğim 2 ibiza cupra ve 1 ibiza bocanegranın hepsini de 1.5-2 boy geçebildim. Fazlasında zamanlama hatası safacım. Bana filtreyi söktürecen illa amk :D Ben sana söyleyim filtreyi 3 türlü denedim hepsini yazıyım. Kutu içi spor filtre bi s.ke yaramıyor. Açık tip filtrede bağlantısını iyi yaparsan ama boruların esnek olmazsa en fazla kattığı katacağı bilmemne olacağı yarım boy. Bir tarafını s.ksen çıkacağı bir boy. Sen en kötüsünden bahsediyorsun. 1.4 motor zaten aldığı alacağı hava da gideceği de belli. 2 boy hızlansa araba filtreyle +-15 hp alması lazım ki imkansız.
Filtre kitin ile bnm araba stock sayarsak 3 boy hızlı senn araba diyorum yazdıklarımı iyi okusan keşke:(
Edit: Zaten sen yazılım yapmıcaksın anlıyorum araban yeni kıyamıyosun ama burda tartışma yaratıyosun yapmıcan halde ismail Eski GOLF 3 GTİ TUrbo projesinden agzın yandı bunu şimdiki arabana ve yazılımlara mal ediosun... Yazılım karsılastırıosun hiçbirine güvenmiyorum diyosun ama insanlar çoktan yol aldı ismail ve agızlarının tadıyla binen biniyor yapan yaptı... Sen hala o yazılım şöyle bu yazılım böyle irdelemekten vazgeç eger yapcaksanda seçimini yap ve biranonce yaptır tadıyla tartısma yapalım deneyelim...
audilover
22-02-2012, 12:33
Yazilimdan sonra ayni denemelerde 5 boy olduysa bence yeterlidir yani yazilimdanda magic beklememek gerek kesinti vs varsa bilemem ama 5 boy gayet yeterlidir.
Intercooler ile ilgili bir suru sey yazdik yani olcmek gerek basinc cok onemli eger basinc stocdan 0.3 0.4 bar yuksekse cooler yazin yeterli gelmeyecekdir 160 hp lik ecotech hic denemedim o yuzden basincla ilgili bir sey diyemeyecegim ama revo nun basinc la ilgili firma politikasindan cooler revoya ozellikle yazin sart diye dusunuyorum.
Yazilimlarin karekteristigi farkli olabilir kimisi fazla advanced timing kimisi fazla boost yuksek oktan olsa ben acikcasi guzel bir timing vs boost combinasyonu ile tork ve hp nin maximun duzeyde alinabilecegini dusunuyorum ama cakma 97 ile imkanlar malesef kisitli.
Rasit yine olayi guzel ozetlemis...
Cooler in gerekli olmasi sadece yazilimdan ;)
Bizim elde ettigimuz degerler ortada,cebi uzmuyor.
Ama iyi benzinimiz olsa harika olurdu...
CeM öZeR
22-02-2012, 14:27
Golf 3 GTI projesiyle ne alaka ? Ben 1.4 tsi'ın limitlerde bir motor olduğunu savunuyorum. Benim burda karşı olduğum bu gücü sorunsuz alabilmek için oktan arttırıcı kullanmak. O pistonların ve ateşleme segmanların bu gidişle 30.000 km sonrasında sana sürpriz acmasın da ;) yok o değil deneyecek araba yok neye kasacağım ki bu sehirde?
Golf 3 GTI projesiyle ne alaka ? Ben 1.4 tsi'ın limitlerde bir motor olduğunu savunuyorum. Benim burda karşı olduğum bu gücü sorunsuz alabilmek için oktan arttırıcı kullanmak. O pistonların ve ateşleme segmanların bu gidişle 30.000 km sonrasında sana sürpriz acmasın da ;) yok o değil deneyecek araba yok neye kasacağım ki bu sehirde?
30.000 Km gitse daha ne isterim Bukadar korkak olsaydım bu işlere girmezdim olm bırak artık şu korkaklıgı anlıyorum araban yenide biraz kılsın ilerde hatanı anlıcaksın :) Ben atımı ahıra baglamak için almadım :D
Sen atını çıkarmıyosun bile sana rakip çok var bu şehirde çıkarmassan tabi rakip bulamazsın :D
Oktan artırıcı konusuna gelince biz ekstra güç almaya calısmıyoruz dandik benzini 97-98 oktana getirmeye calısıyoruz ilk defa 200ml Oktan artırıcı koydum deniyeyim diye onuda sanki her depoda litre litre kullanıomusum gibi sölemişsin :D İstanbuldaki insanlar nasıl sorunsuz biniyor KM lerce stage2 methanol vs nie hemen araba motor bitircek vs vs die algılıosun bu su motoru değilki kankaaa :D
safacım gel walla bekliyorum, geçen sefer kardan dolayı yalan olduk:(
bu arada bayılıyorum ya ikinizin atışmalarını okurken:) cemi de getir gelirken..
CeM öZeR
22-02-2012, 15:46
safacım gel walla bekliyorum, geçen sefer kardan dolayı yalan olduk:(
bu arada bayılıyorum ya ikinizin atışmalarını okurken:) cemi de getir gelirken..
Ben mecbur geleceğim abi eğitim var. :) safa sen git tata'yla yanla :hahaha:
safacım gel walla bekliyorum, geçen sefer kardan dolayı yalan olduk:(
bu arada bayılıyorum ya ikinizin atışmalarını okurken:) cemi de getir gelirken..
Cem i getircemde arabayla gelmesini sağlayamadım ama yanımda getirip eline teslim edicem :D:D
CeM öZeR
22-02-2012, 16:02
Cem i getircemde arabayla gelmesini sağlayamadım ama yanımda getirip eline teslim edicem :D:D
Ceminkıllıgıartıksonbulsun.net
safa hasdallamaoğullarıgillerden.com Daha belli değil diyorum ya amk ama arabayla da gitme ihtimalim var bi program belli olsaydı. Ayrıca atı ahıra bağlamak için almış olsaydım 9.5 ayda 14.250 km ye gelmezdi araba :Deli:
cidden ikinizi aynı ortamda düşünemiyorum, gülmekten roll yapamayız:D:D
CeM öZeR
22-02-2012, 16:57
cidden ikinizi aynı ortamda düşünemiyorum, gülmekten roll yapamayız:D:D
Yok öyle deme abi safa ve ben son derece ciddi oluyoruz nette telefonla arayan olursa kapat hadi kapat roll yapıyoruz meşgulüz felan gibisinden. Sırf onun için aselsandan telsiz felan aldık yani :D Hadda safa bazen lastik havasından geçildiğini bile zennediyor. :hahaha:
Yok öyle deme abi safa ve ben son derece ciddi oluyoruz nette telefonla arayan olursa kapat hadi kapat roll yapıyoruz meşgulüz felan gibisinden. Sırf onun için aselsandan telsiz felan aldık yani :D Hadda safa bazen lastik havasından geçildiğini bile zennediyor. :hahaha:
:):) :icon_tup:
TYPERHAKAN
22-02-2012, 21:58
Filtrenin varsa katkısı o da 1 boy farkediyordur tahminimce. İki aracında tamamen Stock halinde 1.5 boy civarı geriden geliyordu cupra.
1.5 geriden,şimdi 3.5 önde,5 boy stage 1 için tatminkar bence.bizim arabalarda stage 1 ile 5boy hızlanıyordu .
CeM öZeR
23-02-2012, 08:04
1.5 geriden,şimdi 3.5 önde,5 boy stage 1 için tatminkar bence.bizim arabalarda stage 1 ile 5boy hızlanıyordu .
Abi ben ona bişey demiyorum. Biz arabanın kesmeden her seferinde aynı yürüyebilmesi için yazılıma göre yakıt yapmaya çalışıyoruz. Methanol,oktan arttırıcı felan. Ama halbuki yakıta göre olması gerekmez mi bu yazılımın :) Neyse Safa al şu tata'yı yanla sen. :hahaha:
kelalper
23-02-2012, 08:56
Yazılıma göre yakıt ne demek yaw. Genelde kullandığın hazırladığın bir yakıt vardır yazılımı onunla yaparsın yazılımdan sonrada yakıtı değiştirmezsin. Haa yazılım sırasında her hangi bir yakıt kullandıysanız deneyerek yeniden o yakıtı bulmaya çalışana kadar yakıtınızı hazırlayın doldurun yazılımını güncelleyin yakıtıda bir daha değiştirmeyin.
Abi ben ona bişey demiyorum. Biz arabanın kesmeden her seferinde aynı yürüyebilmesi için yazılıma göre yakıt yapmaya çalışıyoruz. Methanol,oktan arttırıcı felan. Ama halbuki yakıta göre olması gerekmez mi bu yazılımın :) Neyse Safa al şu tata'yı yanla sen. :hahaha:
Kanka biz yazılıma göre yakıt yapmıyoruzki? Biz burda iyi benzin bulmaya çalışıyoruz denemediğimiz istasyon kalmadı ve artık kendi yolumuza gittik oktan yükseltiyoruz sadece yarış yakıtı hazırlamıyoruzki optimum düzeyde 98 oktana ulaşmaya çalışıyoruz sadece... İstanbulun yakıtları çok farklı biliyorsun...
CeM öZeR
23-02-2012, 09:35
Kanka biz yazılıma göre yakıt yapmıyoruzki? Biz burda iyi benzin bulmaya çalışıyoruz denemediğimiz istasyon kalmadı ve artık kendi yolumuza gittik oktan yükseltiyoruz sadece yarış yakıtı hazırlamıyoruzki optimum düzeyde 98 oktana ulaşmaya çalışıyoruz sadece... İstanbulun yakıtları çok farklı biliyorsun...
İşe duygusal yönden baktığında ikisi de aynı yakıt. İkisi de kazık. :Deli:
İstanbuldaki yakit yada kayserideki genelde ayni sadece ithal az geldiginde Kirikkale rafineriden gelir.
Rakimdan,Turbonun performansi biraz duser,okadar.
Genelde Shell almaya dikkat edin ic bolgelerde.
Ayrica yazilim var diye yakit oktanini katkilarla artirmak cok zararli.
Cok nadir kullanin cunku bu tip katkilar 3-4 puan yukselttigini soylesede yapamiyorlar ve cok fazla tortu birakiyor! Ayrica pompa ve enjectorde camurlasma yapiyor.
Yazilimda biraz degisiklik yapin,hem bazi probleri bertaraf etmis olursunuz...
enjektörlere zararı olursa temızletılıyormu enjektörler?bana pis bi yakıt geldi pompa filan değiştik ama üst devirde bazen cok az isteksizlesip düzeliyor gibi anlık
Onur, bence sen bi log al sonra tekrar orjinal yazılıma dön. Birde böyle kullan ve log al bakalım. retardlara bak bakalım...
Ultrasonla temizletip,debisine bakabilirsin...
CeM öZeR
26-04-2012, 09:19
Evotech... olay bitmiştir.
CeM öZeR
26-04-2012, 09:44
sebep ? ? ?
Az paraya müşteriyi zora koşmadan illa şunu takmazsan keser bunu takmazsan şişer o olmazsa patlar gibi saçma sapan şeyler yok. 1 ise gerekli olan şey belli 2 ise gerekli olan şey belli. Revo 1.4 tsi'da kendini gerçekten geliştirmeli...
Az paraya müşteriyi zora koşmadan illa şunu takmazsan keser bunu takmazsan şişer o olmazsa patlar gibi saçma sapan şeyler yok. 1 ise gerekli olan şey belli 2 ise gerekli olan şey belli. Revo 1.4 tsi'da kendini gerçekten geliştirmeli...
Yazdıkların yanlış canımıniçi Benim arabaya göre kıyaslıyosun kendi arabanı Revo Stage2 li bi Polo GTİ ile denesen keşke bnm speclerde neler oldugunu görsen :)
şimdi alakasız olacak belki ama
bu polo gti ın ibizi cupra dan daha iyi gitmesinin temel sebebi nedir ?
motor aynı motor sanzıman oranları farklı desem bu denli bir fark yaratması mümkün değil gibi ?
şöyle açayım hatta stage 2 revo ya da evo yazılıma sahip aynı spec lerde
polo gti neden cupra dan daha hızlı? :)
şimdi alakasız olacak belki ama
bu polo gti ın ibizi cupra dan daha iyi gitmesinin temel sebebi nedir ?
motor aynı motor sanzıman oranları farklı desem bu denli bir fark yaratması mümkün değil gibi ?
şöyle açayım hatta stage 2 revo ya da evo yazılıma sahip aynı spec lerde
polo gti neden cupra dan daha hızlı? :)
Şimdi Stage 2 var stage2 var aynı marka yazılımlar aynı specler 2 arabada olsa polo daha hızlı neden VW herzaman ana markadır seattan üste olması zorunluluktur kalitede de bole motordada şanzımandada Mühendislerde bunu düşünerekten VW yi bir adım öne götürücek ufak oynamalar ayarlamalar yapmışlar olayın acıkcası bu. Stockta 1-2 boy hızlı olan polo aynı speclerde stage1&2 de yine hızlı olacaktır...
Şimdi Stage 2 var stage2 var aynı marka yazılımlar aynı specler 2 arabada olsa polo daha hızlı neden VW herzaman ana markadır seattan üste olması zorunluluktur kalitede de bole motordada şanzımandada Mühendislerde bunu düşünerekten VW yi bir adım öne götürücek ufak oynamalar ayarlamalar yapmışlar olayın acıkcası bu. Stockta 1-2 boy hızlı olan polo aynı speclerde stage1&2 de yine hızlı olacaktır...
iyi diyorsunda leon cupra gti dan daha hızlı bir makine değil miydi ?
vag grubunda böyle bir ayrım olsa leon cupra nında yavaş olması gerekirdi sanki :)
her neyse 2 araçta çok güzel ben begeniyorum ancak bir farklılık var demek ki
ben o farklılı merak etmiştim turbo mu yazılım mı buji mi her ne ise gti ı hızlı yapan :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.