User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
61 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Nos problemi? dizelde...

  1. #1
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Nos problemi? dizelde...

    araca nos taktım. nosu ateşleyince tam basılı tutamıyorum. nosu açınca motor çok şakırıdıyor. standart dizel sesi 2 katına çıkıyor. 2 kere de motor durdu tekrar çalıştı zannedersem. acayip balansda vurduruyor. ancak yarım saniyelik bas çek yapabiliyorum. kadran 5bin devirde kırmızıya giriyor. ben 3binde gibi açıyorum, 5bine gelirken kapıyorum.
    araç 1.6 dizel ford motoru.

    nos memesimi fazla büyük geldi araca? hava yakıt oranlarındamı ayarsızlık oluştu? yoksa motormu kaldıramıyor? sanki silindirlerin hepsine eşit dağılmıyormuşta ondan balanssızlık yapıyormuş gibi geldi bana. havalarda soğudu fazla soğuk olduda o yüzdenmi motor durdu çalıştı acaba?

    tecrübesi olan yardımcı olursa sevinirim.

    +
    edit

    problem halledildi
    N2O4-spec

  2. #2
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu imzanda gözüken 2011 model fiesta tdci'a mı nos taktın sen

  3. #3
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Montajı kim yaptı? Kaput içi foto koyabilirmisin? bir bakalım nereden vermişsiniz nosu

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu imzanda gözüken 2011 model fiesta tdci'a mı nos taktın sen
    sanırım ona takmıs.neden takılmazmı

  5. #5
    pepecura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    anadoluhisarı idman yurdu
    Mesaj
    604
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanırım ona takmıs.neden takılmazmı
    takılırda fiesta ne kadar dayanır? 1.6 ford motoru yanı cok özel bı motor degılse dayanmaz heralde ??



    cok merak ettım bende ne kadar basarılı bı durum bu?

  6. #6
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alican Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Montajı kim yaptı? Kaput içi foto koyabilirmisin? bir bakalım nereden vermişsiniz nosu



    BEnde merak ettim doğrusu.Foto görsek ?
    Dr.Ecu

  7. #7
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende şaşkınlık içersindeyimmmmmm şu an
    gariban 106 gti....

  8. #8

    Üyelik
    Jul 2008
    Şehir
    Tokyo / 07
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni konu açmayayım bende bir soru sorayıım 2010 model honda civic'e nos taksak problem yaratırmı motoru elimize alırmıyız

  9. #9
    R-Turbo
    Misafir
    ben 1.3cdti 70hplik corsada 50lilik bastım 3 tüp bitirdim herhangi bi problemle karşılaşmadım. montaj kısmında problem olabilir gibime geliyo

  10. #10
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu imzanda gözüken 2011 model fiesta tdci'a mı nos taktın sen
    evet. sonra kısmet olursa esas arabama takacam.
    N2O4-spec

  11. #11
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alican Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Montajı kim yaptı? Kaput içi foto koyabilirmisin? bir bakalım nereden vermişsiniz nosu
    fotoları çektim koyacam.

    bölüm olarak memeyi taktığım yer intercoolerdan havanın motora gittiği yer ile gaz kelebeği arasına verdim nosu. tabi o hortum kauçuk olduğu için intercooların üzerine çıkışın olduğu plastik yere montajını yaptım memeyi.
    N2O4-spec

  12. #12
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pepecura Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    takılırda fiesta ne kadar dayanır? 1.6 ford motoru yanı cok özel bı motor degılse dayanmaz heralde ??



    cok merak ettım bende ne kadar basarılı bı durum bu?
    hocam dizel motor dayanıklı gerçekten benzinli olsaydı belkide motoru kırmıştım şimdiye. dizel yük motoru. zaten benzinli gibi ateşleme ile değil sıkıştırma ve basınçla çalıştığı için ona görede dayanıklı ve pahalı oluyor. ayrıca orjinal turbo olması motoru daha bir dayanıklı olduğu anlamınada gelebilir.

    ayrıca önemli olan fiesta olması değil. bu 1.6 motor dizel. 1.4 68hp değil. 95hp. ayrıca araç 1040kg. demir istepneyi vs sökersek heralde 1000kgyi bulur.
    N2O4-spec

  13. #13
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer mümkünse egr iptali ve çipte yaptıracam üst devirleri nosa göre, alt devirleri ise normal programlatabilirsem iyi olur. sonrada arkadaşın vtiyı var. sonra bi bakacaz bakalım 160 hp vtı mı? 160hp turbo dizel nosmu?
    N2O4-spec

  14. #14
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaclık jet kullandın, hangi marka kit, wet-dry vs daha detyalı bilgi verirsen yardımcı olurum...

  15. #15
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada yukarda yazdığım sorunla ilgili bilgisi olan yokmu?
    N2O4-spec

  16. #16
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaclık jet kullandın, hangi marka kit, wet-dry vs daha detyalı bilgi verirsen yardımcı olurum...
    zex standart kit. jet heralde 50lik. kitle gelen jet. dry...
    N2O4-spec

  17. #17
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    .35 yazması lazım 50hp icin
    wet kullanmayı dene yada jeti kucultucen .31 takıp 35hp deniceksin.
    1.4e 100luk bastım 1.2ye sunu bastım diyenlerin gazına gelme, 30hp den baslayıp afr ve avansına gore attırabilirsin. ben 75hp bastım sorunsuz. 90 denedigimde kol egip sekman kırdım...

  18. #18
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nakayama Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni konu açmayayım bende bir soru sorayıım 2010 model honda civic'e nos taksak problem yaratırmı motoru elimize alırmıyız
    -tornacıya gidip sadece toplu iğnenin ucunun geçebildiği kadar deliği olan bir jet/meme yaptır. kiti aldığında dediğim küçük memenin ne olduğunu anlarsın. sonra onu tak. hem tüpün daha fazla gider. hem motor kırma riskini nerdeyse sıfıra indirirsin. ha 50-60hp değilde 20-30hp alırsın. ki 1000tl gibi rakamlara o bile iyidir.

    -4500devirden aşağı nosu açma, kırmızıya girmeden önce nosu kes. 1. ve 5. viteslerde dikkatli ve az kullan.

    -ilk gün motoru kırma, mouse tıklar gibi nosu açıp kapayarak motorun zorlandığını sesinden anlamaya çalış, sonra ne zaman açıp kapayacağına kendin karar ver.

    -bunlara alıştıktan sonra nosu oyuncak gibi zevkine sıksık açıp kapama. motoru dinlendir.
    N2O4-spec

  19. #19
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .35 yazması lazım 50hp icin
    wet kullanmayı dene yada jeti kucultucen .31 takıp 35hp deniceksin.
    1.4e 100luk bastım 1.2ye sunu bastım diyenlerin gazına gelme, 30hp den baslayıp afr ve avansına gore attırabilirsin. ben 75hp bastım sorunsuz. 90 denedigimde kol egip sekman kırdım...
    .35 memenin çapımı? daha yeni taktığımdan o kadar bilgim yok. zaten 30-40hp arası bana yeter. wet dizelde nasıl yapabilirimki. motor inanılmaz komplike bir motor. bir şey takıp sökmek zor. biz sağlıklı taktık ama 3-4saat uğraştırdı bizi.

    bu durumda tornacıya gidip bana şunun aynısını ancak bu deliği .31mmlik olanını yaparmısın mı diyecem?
    N2O4-spec

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •