arkadaşlar araç 2.0 taunus. orjinal motor kullanılan turbo ford c-max dizel turbosu. bu şartlar altında turbo hiç doldurmuyo. herhangi bi güç alamıyoruz. bu neden kaynaklanıyodur.
arkadaşlar araç 2.0 taunus. orjinal motor kullanılan turbo ford c-max dizel turbosu. bu şartlar altında turbo hiç doldurmuyo. herhangi bi güç alamıyoruz. bu neden kaynaklanıyodur.
ALL MOTOR B20 vtec
ATMOKING MANİSA
Mapped by SPEED
Speedy Gonzales
C-max 109hp 1.6 tdci motordur. Onda da değişken geometrili Garrett GT1544V turbo var. Ayarını, controlünü neye göre yapıyorsunuz acaba? Değişken geometrili turbonun kanatlarını neyle kontrol ediyorsunuz? Değişken kanatlar egsoz gazını doğrudan bypass ediyor olabilir. Kanatlar ne konumda acaba dikkat ettiniz mi? Veya membran hareket ediyor mu hiç?
o.b.k arkadaşıma katılıyorum.o ayar.yani westegate yada basınç ayarı da denebilir.
ancak elinizdeki turbonun westegate sistemi elektronikse bunu kontrol etmeniz bayaa bi zor.elektronik sistemler giriyor işin içine.değilse ayar vidasını en geriye çekerek tekrar denemenizi tavsiye ediyorum.
bir de kaçak göçek vs kontrollerini çok iyi yapın.intercooler karbüratör vs
TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ
arkadaşlar verdiğiniz bilgiler doğrultusnda bağlantıları kontrol ettik ancak hala sorun çözülmüş değil. turboyu değiştirelim dedik ne takmamız gerekir siz neyi tavsiye edersiniz.
ALL MOTOR B20 vtec
ATMOKING MANİSA
Mapped by SPEED
Speedy Gonzales
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)