Compressor ind diameter , Compressor exd diameter , Turbine diameter , HP
Gt28rs - 47,20 , 60,10 , 53,90 , 250-360
Gt2871(743347-1) 49,20 , 71,00 , 53,90 ,250-400
grafikleri okuyabilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Compressor ind diameter , Compressor exd diameter , Turbine diameter , HP
Gt28rs - 47,20 , 60,10 , 53,90 , 250-360
Gt2871(743347-1) 49,20 , 71,00 , 53,90 ,250-400
grafikleri okuyabilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.
yokmu arkadaşlar şunu açıklayabilcek teknik bilgiye sahib bi arkadaş ?
Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.
Alper büyük fotografdan ceza almadan önce editlersen fotoğrafı iyi olur, eğri için büyük halini link olarak ver kardeşim![]()
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
en basit bilgi şu. rs daha önce dolar ama yüksek devirlerde gücü düşer. 71 daha geç dolar yüksek devirlerde de basınç düşmediği için daha fazla güç alabilirsin. Oradaki hp değerlerine güvenmeyin motora manifolda vs göre farklılık gösterir. 71 de turbo lag daha fazla olur. Pist kullanımı içinse rs tavsiye ederim.
IN BOOST WE TRUST
üstat aslında durum şöle eski turbo rs yenisi 2871 yukarıdaki yazdığım kod
yazdıkların doğru 71 daha geç geliyo ve turbo lag rs e göre daha fazla ama sıkıntım şu rs e göre daha az içeri hava sokabiliyoruz ? burdaki grafiklere göre birbirlerine çok yakın biraz daha fazla hava göndermesi gerekiyo 71 in ama öyle değil
araçta değişen bişey yok rs söküldü 71 takıldı stok 1.8t agu
Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.
Gaz kelebeğin yada emme manifoldun küçük geliyor olabilir. Manifold basıncı ile turbo basıncını ayrı ayrı kontrol edin. Turbo basncın yüksektir ama manifolda yeteri kadar hava girmiyorsa ya kaçak var ya da gaz kelebeğin gelen basınçlı havaya duvar etkisi yapıyor.
IN BOOST WE TRUST
bir sürü etken var etkileyecek. Sadece şu şu nedenlerden diyemem. Aynı basınçta fark zaten çok farklı değildir. O grafikte dikkat ediosan devir bandı yok. Yüksek devirde evet 71 olan daha fazla hava taşır diğerine göre.Ama orta devirlerde yani 4500 rpm civarlarında aralarında dünya fark olmaz. Ama daga yüksek basınçta hala aynı miktarda hava giriosa manifolda o zaman gaz kelebeğin ve manifold küçük geliyordur ki normal. Motorun 1.8 olduğu için manifold ve kelebek ona göre dizayn edilmiştir her ne kadar motorun dayanıklı olsada. Port Polish ile daha fazla verim alabilirsin turbondan.
IN BOOST WE TRUST
rs 4000de full boost yapıyodu 71 4200devirde full boost yapıyo bu beklediğim bişeydi basınç aynı 25psi ar86
sıkıntı hiçbişey değişmemesine rağmen kelebekten daha az hava sokmamız
ozaman stok kelebekten geçmesi gerek max hava kütlesini öğrenmemiz daha mantıklı olucak çünkü aynı manifold ve kelebeğe 1,8bar da hava geçirebiliyoruz gt30 la
kaçak göçek aramaya başlamak lazım gibi duruyo
turbodan olmadığı kesin gibi gözüküyo
Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.
1.7 bar geçer kelebekten. Basıncı bilmediğim için yaptım yukarıdaki yorumları.
IN BOOST WE TRUST
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)