User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: yüksek hızda kesiklik

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    yüksek hızda kesiklik

    araç punto t-jet, 1446 garret turbo , büyük ic, 60,lık dp ve egzoz var, araç 180 km.ye kadar gayet canlı sonrası ise sanki arkadan asılıyorlar,kesiklik yapıyor ve araç zengine kaçıyor, afr 10 un altına düşüyor artık kaç bilemiyom, bazen de sorunsuz 220-230 ları görüyor sebep ne olabilir

  2. #2
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende de buna çok benzer bi sorun var emmenin üzerindeki basınç sensörüm bozuk ondan dolayı yapıyodur diye tahmin ediyorum belki sizinkide öyle olabilir bazen yapıp bazen yapmaması genelde sensör arızası

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cevabınız için teşekkür ederim, arıza yakması gerekmez mi?

  4. #4
    KSE71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul.
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo standart değil sanırım. Onu düşünerek yazdım. Benzin pompası olabilirmi? yetiştirmiyor diye düşündüm. Veya turbo büyütülüp yazılım güncellenmediyse

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılım dr. ecu, pompa yetiştirmese araç zengine kaçıyor ama, yakıt az gelse fakirde kalmazmı

  6. #6
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kasılma hissi zengin boğulduğundan pompa da sıkıntı olsa fakire düşmeli,aynı düzenek üzerinden düşünerek regülatör ayarlımı standartmı.bazen basıncı kontrol edemiyor olabilirmi örnek 3 yerine 3.5 4 lere yükselip mesela aşırı yakıt püskürmeye sebep olabilirmi.

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorun bunu devamlı yapmaması,regülatörden olsa devamlı yapmazmı, basıncı biraz kıstım yüksekmi diye ama sonuç aynı

  8. #8
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz dan kasıt nedir bimiyorum ama tomei diye geçen çinli regülatörde başıma geldi. bi öyle bi böyle afr ler, değiştim düzelmişti.

  9. #9

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim, deneyeceğiz bakalım, olabilecek sorunlara bunuda yazdık

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •