User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: clio 1.8 16V F7P turbo GT35-- 500hp

  1. #1
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    clio 1.8 16V F7P turbo GT35-- 500hp

    1.8 lt GT35 doldurur mu sorularını geride bıraktık artık.. 2 barda 500 bhp güç alınmış.

    aynı şekilde 2.0 lt f4r seride GT40 da dolduruyor videolar bölümünde konusu var.

    engine dynamics firmasında yapılmış motor, Efi part Chris tarafından map düzenlenmiş.

    "New engine work for Robbie (1.8 16v Turbo F7P) Mapped by Chris @ EFi Parts. Goal was 500 BHP, but 505BHP was achieved at 2 Bar of boost on a GT35 Turbo. Could have gone further but injectors were almost maxed out. Engine was our Forced Induction build with the addition of 2.0l head, Performance camshafts and uprated valve spring kit"



    motoru da hazır şekilde satılıyor
    f7p turbo

    TR da bu tür denemeleri görememek üzücü...
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  2. #2
    mfk1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    osmaniye
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doldurmuş doldurmasına da kaç bin rpm de doldurmuş.

  3. #3
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt40 ile 2.0 lt , dragda 10,1 sn yapmış mesela. 5000 de doldursa 6000 de doldursa yeter. her vites dönüşü düşeceğin deviri 6000 olarak ayarlarsın.
    herşey hesap kitap bilgi işi.
    doldurmuş.
    gt40 ile 750 beygir alınmış.

    şehir içi aklıyla drag arabalarını yorumlamak bana çok saçma geliyor artık .
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  4. #4
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vr6 35 ayarında turbo ile 5000 de balyoz gibi geliyordu ama lag cok oldugu ıcın gec dolduruyordu,epey bekliyordun

    bence bu basarılı olmus

  5. #5
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 lt GT35 doldurur mu sorularını geride bıraktık artık.. 2 barda 500 bhp güç alınmış.



    TR da bu tür denemeleri görememek üzücü...

    Biz 2 yıl önce bu tarz bir operasyona başlamıştık ama maddi yönden yorulunca ara verip aracı vs vs satmıştık. Ama motorumu elimizdeydi tekrardan yola koyulduk motorumuzu toplamaya başladık yakında cıkarız yollara.



    Facebook - Erman Duygun_un Videoları- R11 F7p swap (- [HQ] - Dailymotion video

    buda ufaktan yürüme videosu...
    Renault Sports & ///MPower

  6. #6
    mfk1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    osmaniye
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt40 ile 2.0 lt , dragda 10,1 sn yapmış mesela. 5000 de doldursa 6000 de doldursa yeter. her vites dönüşü düşeceğin deviri 6000 olarak ayarlarsın.
    herşey hesap kitap bilgi işi.
    doldurmuş.
    gt40 ile 750 beygir alınmış.

    şehir içi aklıyla drag arabalarını yorumlamak bana çok saçma geliyor artık .
    dövseydin bari. drag amaçlı olduğunu düşünmememiştim.

  7. #7
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    7400rpmde 505 hp
    8200rpm de limitör
    6000rpm itibari ile sert üflemeye başlamış
    2200 rpm için değmez bunlar eğlenceli veya performanslı bir araç yerine dynoya oynamışlar
    daha ufak turbo daha erken rpm de alınmış güç motoru sert basınçtan koruyarak
    daha uzun ömürlü ara hızlanma ve pistte daha performanslı ve daha ekonomik bir araç
    yapabilirlerdi ama motoru full forged hazır edip ki gayet güzel olmuş yollamaları güzel
    ..::PASSATURBO1::..

  8. #8
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mfk1980 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dövseydin bari. drag amaçlı olduğunu düşünmememiştim.
    yoğğ yaaa öle deme. üstüme geliyorlar çok
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  9. #9
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    505 hp clio'yu tutundurabilmeyi geçtik balyoz gibi gelen güçte bile tutunması kaldı

    saçma sapan hızlanacağını düşündüğüm bir araç drag için bile olsa biraz geç gelmiş

    6000rpm launch yapması lazım boost ile kalkması için

    4000rpm'de launch yapıp kalktıkdan sonra 6000'e kadar bekle sonra sara sara gitsin pekde efektif olmamış açıkcası

    ha olsa kötü mü olur tabiki yapılsın çıksın gazlasın derim ama TR'de yapılmamasının sebebi o kadar paraya bunun değmemesidir bence parçalar yurtdışında su gibi bol adamlar zevk'i geçmiş fantazi peşindeler artık

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 Lt F7R iyi bir setupla 3200 devirde GT37'yi dolduruyor...

  11. #11
    b.ustaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    1.894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler yeni bi konu açmayayım da burdan sorayım ayak üstü

    bende de 1.4 atmosferik R11 coupe var. turbolamak aklımdan geçiyor ama orj. 67 gibi olan gücünü 100-120 arası bişey yapsam motora girmeden. çok uzun ömürlü olması gerekmez bi 15-20bin km dayansa yeter. ne kadar tutar aşağı yukarı. 3-4bini geçer mi acaba ?

    R11 turbolarda da turbo olduğundan motorun içi farklı değildir diye düşünüyorum ama fark var mı acaba ?

  12. #12
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o işler hep 3-4k ile başlar 10-15 olur
    67 dediğin eğer beygir ise 120 olsa ne olur 150 olsa ne olur o kadar para harcadıktan sonra...
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  13. #13
    b.ustaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    1.894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o işler hep 3-4k ile başlar 10-15 olur
    67 dediğin eğer beygir ise 120 olsa ne olur 150 olsa ne olur o kadar para harcadıktan sonra...
    evet netten bulduğum verilere göre 67hp ve 100nm torka sahip. tek kapı gören turbo zanneder diye düşünüyorum ama atmosferik arabayıda önümüzdeki yılın başlarında bi aksilik olmazsa komple toplucam inşallah. ondan sonra görüntüsünün yanında az çuflasın az da gitsin istiyorum. komple kaporta boyadan sonra param kalmıcak o yüzden çok fazla masraflı olmaması lazım ama bu işlerde para işi tabii

    100hp olabilsem yeter aslında 860kg araba zaten

    hayır bir de işin en güzel yanı orjinal renault 11 turbo jantı buldum onları da alıcam bir daha ki ay... dışı orjinal turbo olunca motoru da turbo olsun istiyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •