User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Ayc 79 Rocco dyno sonucu

  1. #20

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah Duhancigim daha ne olsun
    6000-7000 arasindaki dalgalanma oralarda retard aldigina isaret ediyor ama tabi bakmak lazim oralarda bir git geller yasanmis
    bir 100-200 olcsen super olucak aslinda.

  2. #21
    Gürkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL/ATAŞEHİR - ADANA
    Mesaj
    1.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde bilgili arkadaşlara bir sorum var. Motor gücü 6000 rpm civarında ürettiği gücü yaklaşık olarak korurken neden tekerlek gücünde iniş yaşanmaya başlar?
    aktarma kaybı oluyoo çunku
    COP&AYF

    KARAMÜRSEL SEPETİ

  3. #22
    Gürkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL/ATAŞEHİR - ADANA
    Mesaj
    1.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.

    Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.

    Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.

    Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.

    Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.

    Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.
    olay bundan ibaret işte
    COP&AYF

    KARAMÜRSEL SEPETİ

  4. #23
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Duhan abi maşallah. Daha da iyi olabilir.
    cem buji yi neden değiştirdin,revo buji yi değiştiriyo diye eleştirmiyormuydun,yanlış mı hatırlıyorum
    zd9000 cupra

  5. #24
    BlackEmperor
    Misafir
    gayet başarılı turbo back egzoz ile 240 lara yaklaşır

  6. #25

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teker gucundekı durum anlatılmış,her aracta oyledır ztn.. gercek gucu gormek ıstıyorsanız teker gucu egrısıne bakın sona kdr duz gıdıyorsa cok ıyıdır..

  7. #26
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert G Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim maşallah, çok iyi değerler. Artık yavaş yavaş koysak şu dp ile egzosu
    İnşallah kardeşim yakın zamanda
    Alıntı Kekuti* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel değerler, bence 100-200 ölçün daha verimli olur dyno'ya pek güvenmiyorum ben
    ilk fırsatta bir p-box yakalayabilirsem bende çok istiyorum
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence yüksek devirde tekerlekte kaybın artmasının sebebi, mekanik parçaların fazla hareketten ötürü ısınması ve sürtünmesinin artmasıyla alakalıdır. Sonuçta motorun kendi içinde de patlamaya dönmeye karşı bir direnç var ve ısındıkça yada devir artıp daha şiddetli hareket etmeye zorlandıkça bu dirençte artacaktır.
    ----
    Öyle dyno göstermekle olmuyorki gel deneyelim ) Yada ben geleyim deneyelim olmuyor böyle uzaktan yorumlaşmak )
    Ama maaşalahh allah kaza bela vermesinn
    Kardeşim valla bende seninle çok denemek istiyorum, inşallah tez zamanda yollarımız kesişir
    Alıntı MECOO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah Allah kaza bela vermesin. Gidişini biliyorduk zaten, dyno sonucunuda gördük şimdi. Son zamanlarda çok ara verdik Duhan kardeşim, haberleşelim açmayalım arayı
    Evdeki press kalktı üzerimden abi ilk uygun olduğum hafta sonu çıkabiliriz, yanlız hep benim arabaya roll konusu açıyoruz sıra sende artık
    Alıntı cnzdmr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stage 2 ye geçin bence egzoz ve dp ile birlikte

    ***** altyapı hazır
    Hocam .14 tsi manuel için Revo'da stage 2 çıkmadı daha
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Duhan abi maşallah. Daha da iyi olabilir.
    İnşallah Cem
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.

    Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.

    Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.

    Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.

    Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.

    Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.
    Değerli yorumların için teşekkür ederim.
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masallah Duhancigim daha ne olsun
    6000-7000 arasindaki dalgalanma oralarda retard aldigina isaret ediyor ama tabi bakmak lazim oralarda bir git geller yasanmis
    bir 100-200 olcsen super olucak aslinda.
    Raşit abi görüştüğümüz zaman loglarıda alırsak süper olur

  8. #27
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonuc guzel bence egzostun degismesi iyi olur

  9. #28
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah abıcım hızlanmadan bır deneyelım bakalım aradıkı farkı kapatabılcekmı
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  10. #29
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cahitarsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masallah abıcım hızlanmadan bır deneyelım bakalım aradıkı farkı kapatabılcekmı
    Yok Cahit o geceki speclerle aynı bu sonuç , aradaki fark kolay kolay kapanmaz

  11. #30
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu alevlendirmek istemem fakat şunu sorayım, mesela bu 6000-7000 devir arası soruna 1 e 1 revo karışabiliyor mu? Custom yazdırma şansınız var mı?

    Yoksa şayet Özgün gibi 1 e 1 yüzyüze görüşebileceğin bir tuner tavsiye ederim.

  12. #31
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    belkı tutnurum abı golgelerın gucu adına Ptesı kısmetse ayar yapcak oznm denerız abım
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  13. #32
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu alevlendirmek istemem fakat şunu sorayım, mesela bu 6000-7000 devir arası soruna 1 e 1 revo karışabiliyor mu? Custom yazdırma şansınız var mı?

    Yoksa şayet Özgün gibi 1 e 1 yüzyüze görüşebileceğin bir tuner tavsiye ederim.
    max. olarak 6000 rpm çevirip bir üst vitese geçiyorum , 6000 rpm sonrası teker gücünde düşüş başlıyor. Kısacası 6000 rpm üzeri uğraş benim adıma çokta önemli değil. Yazılımımdan memnun olduğum için herhangi bir değişim düşünmüyorum. Tavsiyeniz için yinede teşekkür ederim
    Alıntı cahitarsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    belkı tutnurum abı golgelerın gucu adına Ptesı kısmetse ayar yapcak oznm denerız abım
    Cahit ben arabamın stock yazılımlı hali için konuşmuştum Stock yazılımlı hali ile benim seni yakalamam imkansız Kuzu'nun maaşallahı var stock 1.4 tsi'cılara pek denemelerini tavsiye etmiyorum

  14. #33
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abim maşallah, Allah nazarlardan korusun, daha iyi olacak inşallah
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  15. #34
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    max. olarak 6000 rpm çevirip bir üst vitese geçiyorum , 6000 rpm sonrası teker gücünde düşüş başlıyor. Kısacası 6000 rpm üzeri uğraş benim adıma çokta önemli değil. Yazılımımdan memnun olduğum için herhangi bir değişim düşünmüyorum. Tavsiyeniz için yinede teşekkür ederim

    Cahit ben arabamın stock yazılımlı hali için konuşmuştum Stock yazılımlı hali ile benim seni yakalamam imkansız Kuzu'nun maaşallahı var stock 1.4 tsi'cılara pek denemelerini tavsiye etmiyorum
    Yok abım sımdı yazılım guncellencek ya revolu farkı kapatmak ıcın dedım ben revoda kayboluyorsun ya obakımdan hıc degılse 200 lere kdr kopup gıtmesen..
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  16. #35
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 motor için çok başarılı sonuçlar, araç hem de manuelmiş tam benim kalemim, güle güle kullan aracını.

  17. #36
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Evdeki press kalktı üzerimden abi ilk uygun olduğum hafta sonu çıkabiliriz, yanlız hep benim arabaya roll konusu açıyoruz sıra sende artık
    ooo süper o zaman, beni tanıyorsun öyle konu filan yapmam, ama çağırıldığım heryere elimden geldiğince yetişirim

  18. #37
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tgelin bende Teker gücü var
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  19. #38
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oncelikle masallah kazasiz belasiz binin ama benim anlamadigim birsey var 228 HP ler egzost takinca 240 HP ler bana inandirici gelmiyo

    bu gune kadar bircok rocco ile denedim 240 HP olan ustuyum diyen ile aynada gormekte zorlandim dbn ve yolda denemeden dyno bana pek birsey ifade etmiyo

    bu gune kadar hic bir aracimi cikarmadim ama Özgunlerin dukkanda araci cikarticam cunki oldukca gercek sonuclar cikartiyo pasaoglunun dyno bana biraz bol keseden gibime geliyo

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •