aynı sistem üzerinden uygulama yapacağız. ilerleyen günlerde farklı uygulamalarıda yaparak en verimli olan sistemde karar kılacağız.
turbonun yağlaması ve soğutması tamamen bağımsız olacak.
Printable View
abi park halindeyken altına eğilip, söküp çalmasınlar turboyu v.s. yi ? :)
çalabilene helal olsun :D
turboda max sıkıştırma oranı kaç kullanabiliriz, wössnerden başka k4m için forged piston üreten firma bulamadım. wössner 12.7 sıkıştırma olarak seçenek sunuyor. konu hakkında bilgili arkadaşların yardımlarını bekliyorum.
wosnerdeki N/A pistonu benim bildigim. orjinal piston ile 300hp leri gorebilirsin sikistirmayi dusurerek, zayif olan kol...fazla guc istiyorsan bakmak lazim, custom yaptirmak zorunda kalabilirsin. kol olarak renailt 5 gt forged kol alacaksin en son 300 sterline satiliyordu ebayde...