User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
64 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Murat 124

  1. #39
    gti93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    73
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çevrenizde varsa tempra motoru haber bekliyorum sizden )

  2. #40
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı gti93 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çevrenizde varsa tempra motoru haber bekliyorum sizden )
    İlla tempra motoru olucak diye birşey yok güzel 100 hp üzeri motor koysanız yeter. açık havanıda takarsın. yok turbo 1 bar basıcanda güç alıcanda derdin yok bas marşa git. atmosferik her zaman iyidir.

    Benimde hayalim var hala ileride koyucam Şahin'in kaputun içine V8 yan vermek neymiş ön kalkıcak önnn Vtec Turbo Şahin olduysa V8 Şahin Neden Olmasın

  3. #41

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 sahın motoru ıle aralarındakı tek fark silindir capı farkı 124 lerın..bloklarıda aynı zaten,sadece silindir çapı genısleterek 1.6 şahın motoru oluyor,ugrasmanıza değmez baska motor alıp takmakla,lada motoru deniyor,lada motoru yan motor,ayrıca şanzıman baglantıları uymazkı 124 e,cok ugrasmak lazım...silindirleri genişlettikten sonra bı de turbo takıldımı tadına doyulmaz valla 124 ün..

  4. #42
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 sahın motoru ıle aralarındakı tek fark silindir capı farkı 124 lerın..bloklarıda aynı zaten,sadece silindir çapı genısleterek 1.6 şahın motoru oluyor,ugrasmanıza değmez baska motor alıp takmakla,lada motoru deniyor,lada motoru yan motor,ayrıca şanzıman baglantıları uymazkı 124 e,cok ugrasmak lazım...silindirleri genişlettikten sonra bı de turbo takıldımı tadına doyulmaz valla 124 ün..
    yanlışın var.1.6 motorla 1.2 murat motorunun blokları aynı değil.kapaklarıda aynı değil.
    ayrıca niyetiniz turbolamaksa piston büyütme işindende vazgeçmelisiniz.hatta pistonlar 0.4 yada 0.6 ise std'a çevirmek daha güzeli.

    sıkıştırmayı düşürdükçe basıncı ve avansı açabilirsiniz.buda performansın ana etkenleri zaten.
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  5. #43
    M.degirmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    246
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeterli bi miktar ama o araca bu paraları gömmek israf bence aracı satıp üstüne 5000 tlyi kopuy 205 Gti alsa turbolamaya bile gerek kalmaz bence.
    iyi hoş güzel demişsinde arkadaşın dedigi gibi aracı sadece zevk amaçlı caddede blof of sesi ne bileyim 3.16 lara 3.20 lere koyma gibi zevkler

  6. #44

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=1.24;5980471]yanlışın var.1.6 motorla 1.2 murat motorunun blokları aynı değil.kapaklarıda aynı değil.
    ayrıca niyetiniz turbolamaksa piston büyütme işindende vazgeçmelisiniz.hatta pistonlar 0.4 yada 0.6 ise std'a çevirmek daha güzeli.

    sıkıştırmayı düşürdükçe basıncı ve avansı açabilirsiniz.buda performansın ana etkenleri zaten.[/QUOTE

    ben aynı olarak bılıyorum,ve emınım,kulaktan dolma değil ..ama yıne arastırırım..türkıyede üretılen 124 ler 1250 cc,yanı 1300 131 le aynı motora sahıpler..

  7. #45
    nemonomani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum 2 ltre tempra motoru koy daha ck gc alırsın
    AS GARAGE


    Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.

  8. #46
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 148 hp tempra motoru bulabilirsen zaten direkt bul hem daha ucuza denk gelır hem atmosferık guc bekleme olayı yok hem hacim kazanırsın her turlu sıkıntısız.

    ha turbo evet ayrı bı memleket cok daha hıssıyat verır. ama amac gucse turbodan alamadıgın verımı stock motordan alacaksın.

    ama amac yok ben urasıcam edıcem heves ettım dıyorsan turboyla devam et.

    *Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...

  9. #47
    AtmoSpheriC
    Misafir
    2.0 tempra motoruda başlıbaşına kendisi sıkıntı zaten.. onu adam etmek içinde çok para dökersiniz en iyisi sen turbola keyfine bak caf cuff

  10. #48
    TurboJDM
    Misafir
    gti93 konu ne durumda bi ilerleme falan varmı?

  11. #49
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k4m clio sıfır motor 3500 tl. şanzımanı, motor kulaklarını uydururz dıyosanız guzel seçenek 110 ps motor 124 de güzel şeyler yaşatttırır

  12. #50
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor dairesine enlemesine konumlandırılacak şekilde tasarlanmış motoru dikey pozisyonda uygulamak bayağı uğraştırır.Motor kulak bağlantıları, su giriş ve çıkışları vs. hepsi başlı başına custom çalışma gerektirir.

    Swap düşülüyorsa bence rwd bir aracın motoru tercih edilmeli.Ayrıca karter kazanı ile ön travers ilişkisinide göz önünde bulundurun.Bazı motorlarda karter kazanının (gerekiyorsa yağ pompasının da) custom çalışma yapılarak yönü değiştirilebiliyor ancak bazı motorlarda bu mümkün olmuyor aldığınız motor elinizde kalmasın.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  13. #51
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k4m clio sıfır motor 3500 tl. şanzımanı, motor kulaklarını uydururz dıyosanız guzel seçenek 110 ps motor 124 de güzel şeyler yaşatttırır
    abi bana K4M motor deme. otomatik olduğundan mıdır nedir yürümüyo yaa 0-100 benzinde 14 saniye ölçtük

    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor dairesine enlemesine konumlandırılacak şekilde tasarlanmış motoru dikey pozisyonda uygulamak bayağı uğraştırır.Motor kulak bağlantıları, su giriş ve çıkışları vs. hepsi başlı başına custom çalışma gerektirir.

    Swap düşülüyorsa bence rwd bir aracın motorunu tercih edilmelin.Ayrıca karter kazanı ile ön travers ilişkisinide göz önünde bulundurun.Bazı motorlarda karter kazanının (gerekiyorsa yağ pompasının da) custom çalışma yapılarak yönü değiştirilebiliyor ancak bazı motorlarda bu mümkün olmuyor aladığınız motor elinizde kalmasın.
    sahibinden.com'da bi tane 200sx s13 motoru var 1.8 turbo 5000 tlye oturursa o hacı murat durmaz yerinde.

  14. #52
    AtmoSpheriC
    Misafir
    en iyiysi s13 harika olur al std. sekilde koy alayina git

  15. #53
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı A/R60 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en iyiysi s13 harika olur al std. sekilde koy alayina git
    316i 320i kovalarsın artık yolalrda

  16. #54
    AtmoSpheriC
    Misafir
    aynen

  17. #55
    1998corsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadasın serce yı satsın dırek hazır yapılmıs arac verelım turbo sahın 150-160 beygır aralıgında suanda basınc acarak yenı yazılımla 200 e kadar cıkabılır

  18. #56
    AtmoSpheriC
    Misafir
    var mı hacı dayıda gelişmee

  19. #57
    ilovedrifting - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Rize
    Mesaj
    422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaptıgını bılıyorsun, ben görmedım 800 000 yapan tofas,yaptıysada ıstısnalar kaıdeyı bozmaz ,20 yıldır bu ısın ıcındeyım
    Bahsettiği kişiyi tanıyorum, arabayı biliyorum. Bu adam bu aracı sıfır almış ve uzun yolda bu kmyi yapmıştı. Çok titiz bir kullanıcıdır her 3 bin km de bir motor yağını değiştirmiştir. Bu şekilde bi benzinli motorun bu km leri yapması zor bişey değil.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •