User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: fiesta dizel

  1. #1
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    fiesta dizel

    arkadaşlar fiesta 1.6 turbodizel aracımız var tek kapı sonradan açılanlardan değil orjinal.
    biz bu aracın turbosunu biraz büyütmek istiyoruz.
    acaba dizel turbosunu söküp yerine benzinli turbosu takabilirmiyiz (kkk k03 1.8t orjinal turbosu) ne yapmamız gerekir. motor açmayı düşünmüyoruz. şuanki durumundan biraz daha güçlendirmek istiyoruz 140-150bg civarı gibi.
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  2. #2
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üzerindeki turboyu büyütüp egzost ve yazılımla istediğin güçler yakalanabilir

  3. #3
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üzerindeki turbodan kastın içi heralde?
    peki benzinli - dizel turbosu change olma ihtimali nedir ? öyle yaparsak ne kadar güçlere çıkma ihtimalimiz olur?
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  4. #4
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çalışma mantığı aynı uydurduktan sonra yağlama ile sıkıntı olmadıktan sonra olur tabiki ama 03 egzostunu senin manifolda uydurman çok zor o sebeple içini büyütebilirsin

  5. #5
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    internette bakıyorumda bulamadım bişeyler
    turbonun içini büyüttük diyelim değiştirmemiz gerekn başka ne olur yani değiştirirsek iyi olur diyebilceğin
    benzinlide olsa enjektördü falandı tamamda dizelde bayağı uzağız
    bide buaraçların motorları ne kadar dayanıklıdır fikrin armı?
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  6. #6
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fikrim var
    araba kaç km de motorla ilgili sıkıntın varmıdır ?
    içini büyüttükten sonra kat iptali yapabilirsin egr iptali yapabilirsin sonrasındada orta karar bi yazılımla çok keyifli bi hale gelir he dersen bütçem var o zaman ayrı işlerle çok daha güçlü olabilirsin

  7. #7
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fikrim var
    araba kaç km de motorla ilgili sıkıntın varmıdır ?
    içini büyüttükten sonra kat iptali yapabilirsin egr iptali yapabilirsin sonrasındada orta karar bi yazılımla çok keyifli bi hale gelir he dersen bütçem var o zaman ayrı işlerle çok daha güçlü olabilirsin
    aracın motor olarak hiç bir sıkıntısı yok turboyu ufak ufak kaybediyoruz madem öyle yüklenelim biraz dedik
    ilk fikir k03ü takıp manifold sona kadar 60lık egzozdu.
    işte acaba enjektördü mazot pompasıydı motor içi yapılanlara yeticekmi orasını bilmiyoruz bütçe olarak problem yok gibi
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  8. #8
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman olur turbo uydurulur güzelde olur ama elinde var sanırım turbo
    komple egzost da yapıldımı sonrada yazılım kalıyor çok keyifli olur
    motor içi yeter basınç abartılmadığı sürece enjektör yeter ilk etapta rail sistem olduğu içinde bu durumlarda pompa sorunu olmaz

  9. #9
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo elimizde var
    ona uygun manifold yaptırıcaz enjektör ve pompa yetiyo ise komple egzoza giricez şuanki 43mm
    yazılım ve sonra kara duman
    basıncı abartmassandan kastın ? 1bar gibi bişey açmayı düşünüyodum ben mesela zaten bldiğim kadarıyla 1.3max verimliliği k03ün
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  10. #10
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıtla besleyerek bakmak lazım onada k03 işini görmicektir senin dayanıklı bir tubo alıp basınç açman lazım k03 ne kadar dayanır bilmiyorum 1,3 barda falan yürütemezsin arabayı hiç orjinalde o kadar basıyo zaten araban neredeyse
    custom bişelerle 1,7 bar lerde günlük sorunsuz olur

  11. #11
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakıtla besleyerek bakmak lazım onada k03 işini görmicektir senin dayanıklı bir tubo alıp basınç açman lazım k03 ne kadar dayanır bilmiyorum 1,3 barda falan yürütemezsin arabayı hiç orjinalde o kadar basıyo zaten araban neredeyse
    custom bişelerle 1,7 bar lerde günlük sorunsuz olur
    obaaa 3071r takalım

    ozaman elimizdeki turbo stokta durur . ozaman gt serisi bişey kovalamamız gerekio
    işler karıştı şimdi

    acaba mondeo yada focusturbosunu oluyomudur
    http://www.turbomaster.info/eng/appl...ger_cars/ford/
    böyle bişey var ama bizim araç2006 burda göremedim zaten üzerindeki turbo ne şuan onuda bilmiyorum
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  12. #12
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt1749 işini çok çok görür yada o ayarda bi turbo
    üzerindekide garett minimini

  13. #13
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt1749 işini çok çok görür yada o ayarda bi turbo
    üzerindekide garett minimini
    serçe parmağımın eni kadar emmesi var turbonun öyle mini
    gt1749 biraz bakınalım neymiş ne değilmiş
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  14. #14
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen onu bi araştır rahat edersin banada dua

  15. #15

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8 turbosu aracınıza olmaz,olsada bısey farketmez pervane çapları cok yakın bırbırıne,sızın turbolar vgt değil ama selenoıd valflı,vgt calısma sıstemı gibi calısıyor..wasgate tahlıye valfı hep acık,calıstırdıgınız anda ve gaza basmanıza göre kapanıp acılıyor,1.8 lerde sürekli kapalı,emme salyangozu basıncının artması ıle tahlıye valfi basınc ıle acılıyor..buyuteceksenız emme pervanesını buyutebılırsınız,yumusak ayar bırde yazılım olursa 90 hplık aracınız 130 hp lere cıkar..

  16. #16

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    ---
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt1544v takabilirsin pallerini büyütüp veya kendi turbosunada işlemyaptırabilirsin. 90hp olanlarda basınç limiti sorunu oluyordu diye biliyorum yabancı sitelerde fcd gibi bir şey ile bu sorun aşıldığında çok rahat 140hp yakalanır.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •