User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
62 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: MB 200K Guclendirme?

  1. #20
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.956
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elegance ile avantgarde arasında 2 cm yükseklik farkı var amortisör üzerindeki lastik parçaları farklı ... amortisörlerin kendileri farklı mı onu bilmiyorum yalnız ...

    bir muhabbette geçmişti 200 k ların beyni biraz narin sanırım yazılım riskli diye biliyorum araştırmak lazım garantili yaptırmak lazım ...

  2. #21
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadan itmenin zamani geldi En mantikli araba da o su an benim icin


    E46 istiyorum ama mantikli gelmiyor, servis kismi biraz korkutuyor model/km bakimindan.
    o fiyata onu alacağına RX-8 gibi birşey alsan. ne kadar yüklesende MB'ler konfor için tasarlanmış araçlar AMG almadıktan sonra fazla birşey beklemenin anlamı yok. onun yerine E46 3.20ci, 3.25ci, 3.30ci düşün daha tatminkar olur.

  3. #22
    by serçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Mesaj
    4.828
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel bi konu benim için takipteyim

  4. #23
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o fiyata onu alacağına RX-8 gibi birşey alsan. ne kadar yüklesende MB'ler konfor için tasarlanmış araçlar AMG almadıktan sonra fazla birşey beklemenin anlamı yok. onun yerine E46 3.20ci, 3.25ci, 3.30ci düşün daha tatminkar olur.
    Valla E320 bende epey beklenti olusturdu, yeterli guc ve tork geldikten sonra Mercedes fazlasiyla tatminkar.

    Ben daha dogru duzgun yanlayabilen bir RX8 goremedim, kullanma firsatim da olmadigi icin yorum yapamam ama simdiye kadar gorduklerimle Mercedes E320 cok daha iyi diyebilirim

    Yanlayan stock RX8 videosu olsa da izlesek

  5. #24
    vodkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    mersin & zürih
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    avangarde & elegance hakkında burdan bilgi sahibi olabilirsin
    http://www.techturkey.com/forum/gene...es-clk-hk.html

    99 ile 200 w208 arasındaki fark kücük makyaj operasyonu ile diraksiyon tuşlu oldu ondandır

  6. #25
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla E320 bende epey beklenti olusturdu, yeterli guc ve tork geldikten sonra Mercedes fazlasiyla tatminkar.

    Ben daha dogru duzgun yanlayabilen bir RX8 goremedim, kullanma firsatim da olmadigi icin yorum yapamam ama simdiye kadar gorduklerimle Mercedes E320 cok daha iyi diyebilirim

    Yanlayan stock RX8 videosu olsa da izlesek
    Yapan yapıyor türkiyede olmasada yapan var sonuçta

    RX8 touge drift - YouTube

  7. #26
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forumda aracini inceleme firsayi bulabilecegim Elegance CLK sahibi arkadasimiz var midir acaba?

    Bizdeki E320 avantgarde, baska arabadan inip binince cok konforlu gelse de surekli kullanimda sert hissettiriyordu zaten, genel olarak gazlamaya da uygun aslinda genel dinamikleri, Elegance cok yumusak/hissiz kaliyorsa hic bakmayacagim ama cook nazik gelmezse elegance CLK da bakabilirim, tatminkar araclar var piyasada.

  8. #27

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sürüş olarak fark war , alçaklık , sertlik vs...Spor sürüş istiyorsanız direkt avantgarde alın derim ayrıca donanım olarak avantgarde en dolusu sanırım ? E2 paketli araçlar (tam içerdiği donanımları bilmesemde) elegance da hiç duymadım

  9. #28
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sürüş olarak fark war , alçaklık , sertlik vs...Spor sürüş istiyorsanız direkt avantgarde alın derim ayrıca donanım olarak avantgarde en dolusu sanırım ? E2 paketli araçlar (tam içerdiği donanımları bilmesemde) elegance da hiç duymadım
    Donanimda degilmis fark, yukarida da linkte aciklaniyor, fark daha cok surus-gorsellik odakli.

    Elegance olarak eksiksiz donanimli araclar oldugu icin onlara yonelebilirim ama hata yapmak istemiyorum o yuzden tecrube etmek niyetindeyim

  10. #29

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben neden avantgardeyi yillarca en dolu en ust version bildim anasini satiyim nese

    Tarik yanlamak virajda donuslerde arkasini hafif sallamasimi yoksa bildigin kontrollu drift atmasimi?
    clk surus dinamikleri acisindan cok basarili deil, yumusak direksion tepkisiz. yanlasada sportif suruste keyif vermeyecektir, bu araclar bir minideki arkayi salip topladigi keyfi vermezki:S

  11. #30
    vodkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    mersin & zürih
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Forumda aracini inceleme firsayi bulabilecegim Elegance CLK sahibi arkadasimiz var midir acaba?

    Bizdeki E320 avantgarde, baska arabadan inip binince cok konforlu gelse de surekli kullanimda sert hissettiriyordu zaten, genel olarak gazlamaya da uygun aslinda genel dinamikleri, Elegance cok yumusak/hissiz kaliyorsa hic bakmayacagim ama cook nazik gelmezse elegance CLK da bakabilirim, tatminkar araclar var piyasada.
    mersine gelirsen var benimki w209 elegance cabrio fabrika siparişi amg süspansiyonlu avangarde ile elegance arasında aman aman bir park yok tamamen senin zevkine hitap eden dokunuşlara sahip ici,w208 de comfort ve sport moda sahip vites varmı hatırlamıyorum. fakat w209 da bu standart grey galeri olanlada sport ve winter secenegi var almanya ici satılan modellerde sunulan opsiyondu.
    hız merakım olmadıgı sadece şu şekilde özetleyim,comfort modda kickdown yapınca bariz yavaşlıgı hissediyorsun fakat sport modda sanki 5.5 litre amg gibi köpek gibi gidiyor

  12. #31
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben neden avantgardeyi yillarca en dolu en ust version bildim anasini satiyim nese

    Tarik yanlamak virajda donuslerde arkasini hafif sallamasimi yoksa bildigin kontrollu drift atmasimi?
    clk surus dinamikleri acisindan cok basarili deil, yumusak direksion tepkisiz. yanlasada sportif suruste keyif vermeyecektir, bu araclar bir minideki arkayi salip topladigi keyfi vermezki:S
    Simdi soyle acikliyim

    Arabanin gucu yettigince kontrollu drift yapiyorum tabi ki, karda kista cok kolay, onun disinda caddede falan arkayi sala sala makas atarak gidebiliyorum E320'de, yaz sicaginda kotu asfaltlarda falan Mercedes'in yuksek manevra kabiliyetinin de etkisiyle epey gideri var, dolayisiyla benim CLK'dan beklentim de en az E'nin verdigi hazzi vermesi. CLK 320 alabilirsem ne ala ama vergi dolayisiyla 200K daha uygun geliyor.
    Viraj kabiliyeti falan cok iyi, trafik yapmaya da iyi geliyor E320 Avantgarde, bi spor yay tarzi bir sey eklesem salinimlari azaltsam efsane olacakmis gibi bir hali var

    He bir de bizim araba da Avantgarde diye geciyor ama bos oglu bos Alman paket diyenler var, koltuklar yari deri, sunroof/cam tavan yok, airmatic yok, B sutunlarinda arka taraf icin ek havalandirma izgaralari yok, koltuk isitma zaten yok, hafiza koltuk yok vs vs Ama yine baz donanimi bile fazlasiyla tatminkar tabi
    Alıntı vodkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mersine gelirsen var benimki w209 elegance cabrio fabrika siparişi amg süspansiyonlu avangarde ile elegance arasında aman aman bir park yok tamamen senin zevkine hitap eden dokunuşlara sahip ici,w208 de comfort ve sport moda sahip vites varmı hatırlamıyorum. fakat w209 da bu standart grey galeri olanlada sport ve winter secenegi var almanya ici satılan modellerde sunulan opsiyondu.
    hız merakım olmadıgı sadece şu şekilde özetleyim,comfort modda kickdown yapınca bariz yavaşlıgı hissediyorsun fakat sport modda sanki 5.5 litre amg gibi köpek gibi gidiyor
    Bizim arac MB Turk cikisli ama W/S modlari var sadece, kitapciga baktim o S de Standart demekmis zaten O dedigin farki tecrube edemedim yani ama Standart bile baya tatmin ediyor ya, ahmak yari-otomatikler gibi degil, hizlanmayi cok kesmiyor.
    Bkz. 0-200

    W211 E320 0-200 kmh - YouTube

    BORKED

  13. #32
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kompressör motorlara turbo uygulaması vardı mosselmanın ve benzeri 1 2 firmanın 250 hpler alınıyordu

    clk 320 ddiğiniz araba yeterli drift kabiliyetine sahip yol için yanlama diyelim

    demekki 200 hp ler aşırı beslemeyle alınırsa yüksek torkla gayet keyifli olur

    heleki küçük kasnak yazılım la gzl güçler çıkar yeterlide olur

    mosselmanın hazır yazılımları var firmayla irtibata geçilip bilgi alınabilir kişisel görüşüm
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  14. #33
    vodkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    mersin & zürih
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimkide koluman cıkışlı zaten ben vermiştim siparişi benim kitapcıkta sport ve comfort diyor
    satılık w209 500 var fiyatı iyi ama kazası büyük

  15. #34
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    tarik herturlu yanlarsin ama benim gibi biyerden sonra takoz olmasini isticeksin arabanin 140beygir dizelle 245 lastikle yanliyosam clk ile haylihayli yanlaman lazim amma velakin 2.kntrayi devam ettiremiyosun. bitek yagmur yagcak o zmn viraj falanda donuyorum ben onun harici bildigin besik 6-4bastik arabayi aga 1gr sertlesme olmadi ona gore dusun
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  16. #35

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    w203 (2000-2007 arası), c200k lerde (1.8 kompressor 163 hp) 19 inç jantlı versiyonlar mevcut. Piyasada çokça satıldı da.

    c320 ye göre şanzıman tepkileri çok daha hızlıydı, esp yi kapatınca sanırım büyük jant+düşük profilli lastiklerin etkisi ile (kilitli dif olduğunu düşünmüyorum açıkçası) arkasını çok kolay bırakıyordu.

    bir keresinde servisten ödünç verilen bir c200k ile baya bi eğlenmiştik..

  17. #36
    TurboJDM
    Misafir
    CLK 320 alabilirsen ondan al derim yakın arkadaşımın kuzeni geldi almanyadan CLK 320 ile dün geldi akşam bi marmaris yaptık aracın gidişi on numara yanlama dersen hiç denemedik ama o serilikte yanlamaya güzel gidicek bi araç. Tam playboyluk araba. travestiler dahil herkes bize bakıyordu o sesle
    Araç çok temiz Almanya'da 10700€ aldığını duyunca kafayı yiyordum

  18. #37
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    w209 clk 270 cdi ler nasıldır peki. kolay güç alınabilirmi?

  19. #38
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    w209 clk 270 cdi ler nasıldır peki. kolay güç alınabilirmi?
    dizel sonuçta yazılıma bakar olay.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •