User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Dump Valve Kaçağı Nasıl Anlaşılır ?

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Dump Valve Kaçağı Nasıl Anlaşılır ?

    Aracımdaki orjinal dv'nin kaçırıdığını düşünüyorum. Çatlak , patlak gibi nedenlerle. bunu nasıl anlayabilirim ?

    ilginiz için teşekkürler

  2. #2
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın 1.8 T olduğunu varsayarak konuşuyorum. Basınç saati ile gözlemlemek en bantıklı yol. yada aracınızın hava filitresini söktüğünüz zaman boşalma sesi olarak eklediğim videodaki gibi bir ses çıkıyorsa dv niz bozuktur Değiştirmeyi düşünürsenizde forge dv 007 ye geçmenizi öneririm.

    BORKED

  3. #3
    yasarım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yukarida dark ind a soledigi gibi arac basinc tutmaz , basinc tutmadigi gibi gidisindede hissedilir azalma olur.
    er ist ein deutscher

  4. #4

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basınç göstergesinde gözüken bir sorun yok fakat şu videodaki ses biraz aklımı karıştırdı. İlk işim aracın sesini dinlemek olucak

  5. #5
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BreatHTaKinG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basınç göstergesinde gözüken bir sorun yok fakat şu videodaki ses biraz aklımı karıştırdı. İlk işim aracın sesini dinlemek olucak
    Sesiniz bu şekilde çıkıyorsa bir problem yoktur büyük ihtimal ile. Ama en güzeli basınç saati ile gözlemlemek Bazen dv içinin kenar lastiklerinden de yıpranıp kaçırabiliyor. Aracınızda yazılım vs varsa forge 007 ye geçin içiniz rahat olsun DV sağlam bile olsa basıncın fazla geldiği yüksek basınçlarda kaçırma ihtimali yüksek. (yazılım var ise)
    BORKED

  6. #6
    CupraR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dump valve i sokerek kolay bi yonteme bakabilirsin.parmagini valf olan kisimdan bastir yay iyice skissin.sonra kucuk hortum taktigimiz yere dilini koy pistondan parmagini cek.dilini vakumluyosa ve oyle kaliyosa cok iyi forgelerde oyle oluyo.yavas yavas dilindeki basinc azaliyor ve vacumlama gidiyorsa dilinden genelde orjinallerde oyle oluyor cogunlukla.hic vakum yapmiyorsa bozuk demektir.

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arıza varsa cihazdada görebilirsin.
    Başıma gelmişti bi ara...

    Turbo Şarj Bypass Vana Kontrol Devresi
    Turbo Şarj Bypass Vana Kontrol Devresi Düşük
    Turbo Şarj Bypass Vana Kontrol Devresi Yüksek

  8. #8
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim aracında yazılım varsa direk değiştirmen gerekir orjinal dv 1 barın üstünde kaçırır 007 takman lazım oda 250 tl civarında

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basinc saatiyle sadece basincin durumunu görürsün, kacagin dv den mi yoksa baska bi yerden mi olup olmadigini anliyamassin.

    yukarda @CupraR dediyi yöntemi dene, sorun orda deyilse basinc testi yap.

    kolaygelsin..
    Batuhan M. Ince

  10. #10

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet sanırım değiştirmem gerekicek. Yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar

  11. #11
    mfk1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    osmaniye
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BreatHTaKinG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet sanırım değiştirmem gerekicek. Yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar
    sıkıntın dv den mi kaynaklanıyormuş?

  12. #12
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu parcanın dogru calısmaması malesef cok fazla performans kaybı yasatıyor,ozellıkle basıncın peak yaptıgı anlarda...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •