Boost evc gerek duymadan 330 olur fazlası için evc+meth şart ama o zaman şişme ve risk artacaktır
Printable View
K04 ıle 380hp aralıkları cıkaran bi dolu arac var güzel ülkemizde.Bir de afedersniz ama eşşek gibide gidiyorlar :)
K04 den büyük turbo keyifsiz olur stock motora spool devri cok artacakdır.Sonra dsg ye program gerekebilir.
Kendi şahsi fikrim k04'den giderek pompa , cooler , k04 , yazılım , egzost filtre meth vs..
manıfodlu gelıyor 04 zaten.revo stage 3 yaparsan
http://www.techturkey.com/forum/modi...turbo-kit.html
aradıgınız kıt budur. satan arkadas resit bu konuda cok bılgılıdır.sıze hersekılde yardımcı olacaktır. k04kit+pompa+methenol+ıntercooler+yazılım tekrar atılacak(360-380hp)
orj manıfoldunuza k04 olmaz. zaten k04ile manıfold bırdır ayıramazssınız.
Bu kit ile hemde gümrük vs.. ugrasmamıs olursunuz.Direk al tak :)
Passat 2.0 tfsi in internal ile Cupra internal farkli.
Dsg konusalan guclere dayanmaz ama guclendirmek kolay.
Cok fazla sarma probleminiz olucaktir.
Neden 300nm? Testi yada incelemesi var mi?
Sarma=patinaj...
Nedeninin teknik detayi varsa bilmek isterim ;)
Dsg nin linitleri belli,torkun nerede dusmeye basladigi onemli...
amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok ... maddi durumuda madem düzgün 3.35 alsın ... tfsi yapıcaksa değicek bi araç yapsın .. cupra golf R vs gibi .. yok illa sedan ama hızlı araç istiyorsa m5 alın bitsin gitsin...
Dsg7 ile passatdaki dsg6 çok çok ayrı şanzımanlar :)
O yüzden problem olmaz merak etmeyin
1.si 335i e90 sedan bulunan bi araç değil.
2. Cupra hachtback tarzı düşünmüyoruz.
3. M5 yıllık vergisi 7.747,00 TL, Passat CC 2.0 TFSİ 2.129,00 TL.
4. M5 Ortalama yakıt tüketimi 15 Lt, Passat CC 2.0 TFSİ 8-9 lt civarı.
5. Araca Jant,Spor Helezyon gibi parçaların siparişi verildi şimdi 5000 tlye yakın masraf edildi.
bu saatten sonra araç değiştirme gibi bi düşünce içinde değiliz. :)