User Tag List

4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: blow off bozuldu mu ???

  1. #1
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    blow off bozuldu mu ???

    selamlar. aracım murat 124 turbo. 20psi'da biniyorum. ancak 1 haftadır. blow off kendi başına çalışmaya başladı. bozuldu mu bozulmadı mı bilmiyorum.

    blow off takılı ancak,genelde kullanmıyorum.yani vakum hortumunu takmıyorum. 1hafta öncesine kadar bi sıkıntı yoktu. şimdi ise 15psi'ı geçince kendiliğinden açmaya başlıyo.ötmeye başlıyo.gazı salmamı bekliyo yani. blow off açınca da basınç daha fazla yükselmiyo. vakum hortumunu takıp blow off'u faal duruma getirdiğimde ise, herşey normal. 20 psi'a kadar çıkıyo.gazı saldığımda da blow off açıyo.

    blow off bozuldu desem değil. bozulmadı desem hiç değil. ???
    yardım edin arkadaşlar
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  2. #2
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BOV'ların hepsi aynı yapı ve tipte değil. Bazıları basıncı yine basınç hattından gelen basınçla dengelerken, bazıları diyaframda manifold vakum hattından gelen basıncı kullanarak basıncı dengeliyor, manifolddaki basınç vakuma dönüşünce de açıyor. Bu yüzden manifold vakum bağlantısını çıkarmaman gerekir. Eğer vakum bağlıyken de basınç tutmuyorsa dışarıda basınç vererek test et derim. Eğer dışarıda basınç verdiğinde de basıncı tutamıyorsa muhtemelen diyafram yırtılmıştır veya yayın sertliği yeterli değildir.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  3. #3
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BOV'ların hepsi aynı yapı ve tipte değil. Bazıları basıncı yine basınç hattından gelen basınçla dengelerken, bazıları diyaframda manifold vakum hattından gelen basıncı kullanarak basıncı dengeliyor, manifolddaki basınç vakuma dönüşünce de açıyor. Bu yüzden manifold vakum bağlantısını çıkarmaman gerekir. Eğer vakum bağlıyken de basınç tutmuyorsa dışarıda basınç vererek test et derim. Eğer dışarıda basınç verdiğinde de basıncı tutamıyorsa muhtemelen diyafram yırtılmıştır veya yayın sertliği yeterli değildir.

    önceden vakum hattını sökük kullandığımda hiçbir sıkıntı yoktu.şimdi ise vakum hattı takılı değilken kaçırmaya başladı. vakum hortumunu taktığımda kaçırma yok.
    benimki manifolda bağlı, basınç hattına değil.bi süre böyle kullanacağım. rahatsız olursam komple sökcem galiba :S
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  4. #4
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önceden vakum hattını sökük kullandığımda hiçbir sıkıntı yoktu.şimdi ise vakum hattı takılı değilken kaçırmaya başladı. vakum hortumunu taktığımda kaçırma yok.
    benimki manifolda bağlı, basınç hattına değil.bi süre böyle kullanacağım. rahatsız olursam komple sökcem galiba :S
    O zaman diyaframın yırtılmıştır. Manifolda bağladığın vakum hattı ile basıncı dengeliyormuşsundur. Hortumu sökünce basınç dengelenemediği için iş tamamen yaya kalır ve belirli bir basınç üstünde kaçırır.

    Her halükarda manifold hortumunu bağlayacaksın. Vakum almadığın sürece zaten düzgün çalışmaz BOV.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •