User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Honda D14A1 Dual Carburetor Turbo Hk.

  1. #1
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Honda D14A1 Dual Carburetor Turbo Hk.

    Allah kısmet ederse hafta ıcı D14a1 Ef civic alıyorum.. İlerki donemdeki hayallerımı gerceklestırmek adına kasa olarak Ef sectım. Fakat kafamı kurcalayan bir kac soru mevcut.

    Arac orjınal 230.000 de ve 9.3 sıkıstırmaya sahip. Sıkıtrması dusuk ve hafıflıgınde oturu buna turbo dusunuyorum yatakları ve pompayı degıstırdıkten sonra 0.5 basmak okudugum kadarı ile en uygunu olucak sekılde gozukuyor. Turkıye bıldıgınız boyle bır sıstemde yuruyen arac varmı EFİ siz? sizce nasıl olur cıft karbirator oldugu ıcın ayarını nasıl sabıtlerım?

    Aracta ***** EFi olmadı ıcın beyin yok bundan sebeb yakıt sıstemını lpg ye cevırıp lpg beynı ile bu ayarı stabil tutabılırmıyım?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  2. #2
    emoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya/istanbul
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eflerin karbüratörü zaten sıkıntılı artık bilgin olsun sapıtan karbüratör dikiş tutmuyor ayarda biraz sıkıntı yaşayabilirsin.
    R.E.S

  3. #3
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emoro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eflerin karbüratörü zaten sıkıntılı artık bilgin olsun sapıtan karbüratör dikiş tutmuyor ayarda biraz sıkıntı yaşayabilirsin.
    Bıldıgım ıcın boyle bır konu actım zaten.. Tecrube herseyden ıyıdır sorun basınc geldıgınde yakıt ayarının az yada fazla olması. Lpg de bu ayar bıraz daha kolay gıbı ama bakalım fıkırler ne yokde olucak..
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  4. #4
    emoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya/istanbul
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben karbüratörden enjeksiyona geçtim ondada ayar sorunu olmuştu bana dedikleri tüp taktır tüpün beyniyle ayar tutar demişlerdi
    R.E.S

  5. #5
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emoro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben karbüratörden enjeksiyona geçtim ondada ayar sorunu olmuştu bana dedikleri tüp taktır tüpün beyniyle ayar tutar demişlerdi
    Mercedesım var ayrıca onu efi ye gecırdım zaten. Tum sıstemını Aem ve Evo olarak yaptık tekrar aynı ıslerle ugrasmak ıstemıyorum. Alacagım arac 23 senedır orjınal bayan bir ogretmende onda dolayı lpg'ye sıcak bakmıyorum.

    Senın efi kaca mal oldu ne beyın kullndın?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  6. #6
    emoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya/istanbul
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim kayışlar ,yağ,fitre falan derken 3000 tl yi buldu tahminimden fazla gitti çok uğraştırdı... beyin 1.4 is beyni vardı sohc vtec emmesi kullandık.
    R.E.S

  7. #7
    Mikrop_Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alacagın aracı efi'ye cevırmen ortalama 1750-2000 arası bir rakam tutar.
    efi ye cevırıp turbolamak daha mantıklı. benim bildigim dual carb turbo tr'de yok yurtdısında vardır belki.

  8. #8
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne turbosu olum 320.000 kmde dual cv carburatörlü arabaya senin yapacağın ya swap olmalı yada efiye çevirmek bu saatden sonra... karburatörle istediğin kadar ayar ver o karb feedback olmadığı sürece turboda bir boka yaramaz....
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  9. #9
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ex için efi düşünüyoruz bizde. 1.4 ek civicin elektrik tesisatı dist. beyin vs. parçaları mevcut. Ama yine bir piggyback ile hava yakıt ayarı yapmak gerekebilir
    .

  10. #10
    aodabasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    688
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence turbolamak yerine socha çevirip kafanız rahat olur sıkıexntısız ayar sorunu olmadan binersiniz benim planımda böyle allah kısmet ederse para birikince girecez

  11. #11
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mikrop_Ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alacagın aracı efi'ye cevırmen ortalama 1750-2000 arası bir rakam tutar.
    efi ye cevırıp turbolamak daha mantıklı. benim bildigim dual carb turbo tr'de yok yurtdısında vardır belki.
    PArca olarak nereli toplamam lazım? varmı yaptıgın lıste vs toplıyım..
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  12. #12
    kaanpoyrazoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Atakent
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dolu emme , motor içi elektrik tesisatı , distribitör , torpido altı elektrik tesisatı , beyin , benzin pompası vs.. Zaten dual karbratör çokta başarılı bir olay değil , beraber çalışıyor bilinenin aksine.En güzeli enjeksiyona geçip turbolamak..
    Babana aratmakta nedir arkadaş ..

  13. #13
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kaanpoyrazoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dolu emme , motor içi elektrik tesisatı , distribitör , torpido altı elektrik tesisatı , beyin , benzin pompası vs.. Zaten dual karbratör çokta başarılı bir olay değil , beraber çalışıyor bilinenin aksine.En güzeli enjeksiyona geçip turbolamak..
    Kaan abı parcalar varmı sende?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  14. #14
    kaanpoyrazoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Atakent
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaan abı parcalar varmı sende?
    Sen aracı alırsan ben yardımcı olurum sana , çok zor değil parça vs
    Babana aratmakta nedir arkadaş ..

  15. #15
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Carsamba gunu alıyorum abı kısmetse.. peki o sekılde cevırdıgımız zaman turbo ıcın baska beyne gerek varmı?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  16. #16
    kaanpoyrazoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Atakent
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Carsamba gunu alıyorum abı kısmetse.. peki o sekılde cevırdıgımız zaman turbo ıcın baska beyne gerek varmı?
    Programlanabilir olması yeterli olucaktır , p28 gibi bir beyin işini görecektir..
    Babana aratmakta nedir arkadaş ..

  17. #17
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    naçizane tavsiyem:
    karbüratörlerin ikisini de iptal et.onun yerine manifoldun üzerine bir adet gaz kelebeği yerleştir (tornacı ve kaynakçı işi)
    benzinde çalışmasına gerek yok dersen bu çok uygun bi fikir.karbüratöre dediğin gibi turbo takarsan. 3gün sonra karbüratör orta yerinden hava kaçırmaya, şamandırayı ve etrafında ne varsa patlatmaya başlayacaktır. ben 6-7 tane karbüratör patlattım en sonunda bu şekilde yaptım. turbo için karbüratör ve benzin mekanizması gerçekten başa bela.çözülmeyecek bişey değil, ancak uğraştıkça bi tarafları daha patlatıyo.

    ayriyeten dual carb üzerine kep yapmaktansa, normal bi gaz kelebeğinin üzerine sadece bi boru takmak işini oldukça kolaylaştıracak.
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  18. #18
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunla ilgili resim vs varmi ayar tutuyormu oznm?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  19. #19

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizelci olarak takipteyim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •