User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Vakum hattı sorusu

  1. #1
    VM5590 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    231
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Vakum hattı sorusu

    Acaba turbo basıncını direk turbo çıkışından yani intercoolerdan öncemi almak lazım yoksa kelebekten sonra emme manifoldundan mı almak daha mantıklı sizce ? Ben araştırdım her iki sistemide kullanan araçlar var.Direk turbo çıkışından alıp wastegate'i kontrol etmek daha mantıklı geliyor bana daha hızlı bir işlem ama intercoolerdan sonrada boostta bir düşüş olabilir yani daha gerek bir değer almak mümkün, karar veremedim ben düşüncelerinizi bekliyorum.

  2. #2
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vasgateyi mi kontrol edeceksin bana turbonun resmini buray koyarsan sana soliebilirim sunu sole yap die
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  3. #3
    VM5590 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    231
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Resim yanımda yok şuanda wasgate nasıl bağlanır biliyorum sadece wastegate için vacum ve boost sinyalini nerden alsam ona kara veremedim intercoolerdan önce turbonun hava çıkışından mı yoksa intercoolerdan sonra emme manifoldundan mı ,esasında her iki şekildede çalıştığını biliyorum ama hangisi daha sağlıklı olur onu merak ettim.

  4. #4
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbonun çıkışından en sağlıklısı benim bildiğim....montaj şemalarındada wastegate için gaz kelebeğinden önce....bov için gaz kelebeğinden sonra gösteriliyor....hatta wastegate için kelebekten sonra almanında bazı sakıncalar doğurabileceği konusunda doktor uyarmıştı beni........ama turbonun çıkışından alınca intercooler ve boru kayıpları yüzünden basınç mutlaka biraz düşüyor...bende 0.1 kadar düşüyordu.....controller yoksa ve yayın basıncına mahkumsanız bu biraz can sıkıcı )))))))
    ben olayı şöyle çözdüm....gaz kelebeğinden hemen önce boruya bir çıkış yaptırttım....ve hortumu oraya bağladım....şimdi kayıp yok....0.5 lik yayım tam 0.5 basıyor.....kelebekten sonraya koymanın olası sakıncalarındanda kurtulmuş oldum )))))

    bu wastegate montaj şeması....
    http://www.full-race.com/articles/tial_instructions.JPG

    buda bov montaj şeması....
    http://www.full-race.com/articles/BV...ll_Diagram.JPG

  5. #5
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özdin abi bazılar emiş ile bazıları itiş olarak çalısıuor bende o yuzden soledim
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  6. #6
    VM5590 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    231
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbonun çıkışından en sağlıklısı benim bildiğim....montaj şemalarındada wastegate için gaz kelebeğinden önce....bov için gaz kelebeğinden sonra gösteriliyor....hatta kelebekten sonra almanında bazı sakıncalar doğurabileceği konusunda doktor uyarmıştı beni........ama turbonun çıkışından alınca intercooler ve boru kayıpları yüzünden basınç mutlaka biraz düşüyor...bende 0.1 kadar düşüyordu.....controller yoksa ve yayın basıncına mahkumsanız bu biraz can sıkıcı )))))))
    ben olayı şöyle çözdüm....gaz kelebeğinden hemen önce boruya bir çıkış yaptırttım....ve hortumu oraya bağladım....şimdi kayıp yok....0.5 lik yayım tam 0.5 basıyor.....kelebekten sonraya koymanın olası sakıncalarındanda kurtulmuş oldum )))))

    bu wastegate montaj şeması....
    http://www.full-race.com/articles/tial_instructions.JPG

    buda bov montaj şeması....
    http://www.full-race.com/articles/BV...ll_Diagram.JPG

    Teşekkürler çok yardımcı oldun kafam karışmıştı valla herşeyle kendim uğraşıyorum, O zaman boost göstergesini ve map sensörünüde wastegate in boost hattına bağlamak daha uygun

  7. #7
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    map sensorunu oldugu yerde bırakın onu ne boost gostergesine nede wg te baglamayın.
    boostu manifol uzerinde bierden yada regulator uzerinden filan alırsın.

  8. #8
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki hayır....map sensörü şu anki mevcut yerinden alsın....boost göstergesinide regülatöre giden hatta bir t yardımıyla alabilirsiniz.....özetle gtı la aynı fikirdeyim ))))

  9. #9
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöyle bi ürün belki daha kolay bağlantı oluşturmanızı sağlayabilir

    http://www.full-race.com/catalog/pro...0c0ab1e3531c6f
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •