User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: E30 m10 turbo projemız

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E30 m10 turbo projemız

    Selam takip ettıgım kadarı ile bu işlerle ugrasan ve bana bu konuda yardımcı olacagını duşunudugum bir çok arkadaş var ben standart bır e30 u turbolamak istedım
    kuçuk basınçlarla yurutmeyı dusundum arac m10 318i turboyu direk akısmetre arada olacak şekilde bagladık ilk gunlerde bır sıkıntı olmadı ama su an arac zengın karısmla çalısıyor ve boguluyor bana bu konuda yardımcı olacak bır arkadas arıyorum arac sivasta sımdıden tesekurler

  2. #2

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ve sorun çözülmüştür

    Sorun çözülmüştür sırada kilitli defransîyel

  3. #3
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nasi cozdunuz anlatinki bilinclensin burdakilerde kilit te var 900tl 3,64
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  4. #4
    uluckaban - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorun neymiş? bizide bilgilendirseydiniz.

  5. #5

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Macera aramısız

  6. #6
    M.degirmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    246
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasi cozdunuz anlatinki bilinclensin burdakilerde kilit te var 900tl 3,64
    esnaf mode on abi seni babamla tanıstırayım bana olum baban esnaf adam derdi senle tanıssında esnaf görsün
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Geçen gün ölçüme gittim, yedek tekerden bile 1200 Hp aldık. O da, takılı bile değilken.

  7. #7

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo manifoldumuz


    Uploaded with ImageShack.us

  8. #8
    M.degirmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    246
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muratakdag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo manifoldumuz


    Uploaded with ImageShack.us

    intercool kullanılmadımı ?
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Geçen gün ölçüme gittim, yedek tekerden bile 1200 Hp aldık. O da, takılı bile değilken.

  9. #9

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanmadım aldım ama sıgdıramadım bıraz buyuk yarın kuçugune bakacagız

  10. #10

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam bu iş için çok ugrastım bir m10 la gazlamanın kısada olsa tadını aldım ama sürekliligi olmayan bir macera burada özeleştiri yapan arkadaslar vardı hep haklı çıktılar bu konuyuda ıtıraf edelım jetornic bir beyınle bır m10 turbolamak macera işinden öte degılmıs
    Bana bu konuda ımkanlarımız dogrultusunda olmayacagınıda bılerek yardım eden AYHAN YILDIRIM'a teşekür ediyorum.
    AMA BIR GERCEKTE VAR İNANMAK BAŞARININ YARISIDIR.......

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Krank kapak silindir isine girdiniz mi peki?

  12. #12

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı secomeco Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Krank kapak silindir isine girdiniz mi peki?
    krank standart pistonlarla ve ust sılındır kapagının port işlemı ve sıpopları buyutmustuk sıkıntı ateşleme ve benzın beyın 5500 den sonra enjektörlerı kapatıyor
    5500 den sonra fakıre dusuyor afr 21 lere kadar cıkıyor çok ugrastık olmadı.beyınde yazılıma musait olmayınca su anda ara verdik

  13. #13
    burakcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi hayırdır vaz geçmiş gibisin bende keyifle sizi takip ediyordum

  14. #14
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Para ayıracaksın standalone beyin alacaksın m10 bunu istiyor m10 sağlamdır güvenilirdir ama kırdımıda kol bacak ayırtan türde kırılır.. Bu karışımla kıracağın tek şey piston olur o da ardı ardına basarsan, pistonlar 300 e kadar dayanıyor kollar 350 civarı krankta sorun yok polonyada 840hk m10 var autocross ta kullanılıyor 02 kasada, onda bile hala oem krank kullanılıyor, hacim büyüyüp kranktaki strok arttıkça güç dayanımı düşüyor dipnot olsun bu da..
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  15. #15

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para ayıracaksın standalone beyin alacaksın m10 bunu istiyor m10 sağlamdır güvenilirdir ama kırdımıda kol bacak ayırtan türde kırılır.. Bu karışımla kıracağın tek şey piston olur o da ardı ardına basarsan, pistonlar 300 e kadar dayanıyor kollar 350 civarı krankta sorun yok polonyada 840hk m10 var autocross ta kullanılıyor 02 kasada, onda bile hala oem krank kullanılıyor, hacim büyüyüp kranktaki strok arttıkça güç dayanımı düşüyor dipnot olsun bu da..
    Evet beyın. Bız sımdılık contalarla atlattık ama dedıgınız gıbı kol bacakta gıdebılırdı.
    evet olay beyınde bıtıyor. ama sıkıntısız yurutulse 4 sılındır ıle 6 sılındırlere kafa tutmak guzel sey Bakalım hayırlısı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •