User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Cooper S Dump Valve

  1. #1
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cooper S Dump Valve

    Arkadaslar Cooper s aracima İskende down pipe ve yazilim yaptiracagim. Yazilim sonrasi turbo basinci artacagi icin dump valve tavsiye ediliyor fiyat 700 civari.

    Blow of ve dump valve farki nedir ?

    Dump valve in katkisi ne olur bu islemlerde aracima
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  2. #2
    s2kfreak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Atasehir
    Mesaj
    190
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oncelıkle dumpvalve ın seslı sessız modelı vardır blow of cooper s e emsal scırccoya takılır fakat ses alırsın guc kaybedersın. dumpvalve yuksek basınclarda basınc kacırmasını onler . oem e gore bırde extra seslısı senı tatmın eder dusunursen forge un seslısı var bende satabılırım . seslı derken bır cuf yapanı var bır yapmıyanı var.

  3. #3
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkdaşlar bu dump valve ile ilgili çok araştırma yaptım net bir bilgiye ulaşamıyorum. Bu parçayı takmanın aracıma artısı ne olacaktır , haftasonu taktırmaya gideceğim çok karasız kaldım.

    Özellikle otomatik araçlarda daha verimli olduğunu okudum birçok yerde vites geçişleri hızlı olduğu için o esnada güç kaybı yaşanmadığı söyleniyor.
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  4. #4
    ssdriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Bodrum/Ankara
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben aynı şey diye biliyorum. amacı ayağınızı gazdan çektiğinizde havanın geri basıncı ile turbo pallerini yavaşlatmasının önüne geçmektir. oluşan geri basıncı blow off ile dışarı atıyor ve turbo pallerinin yavaşlamasını engelliyor. handikap olarak da maf'ın okuduğu havanın bir kısmını dışarı attığı için karışıma zararı olur diyenler de var. belki anlık zengine düşürüyordur bilemiyorum. ama mantıken gaza bastığınızda emişe müdahale etmiyor. neden böyle bir efsane var acaba ?

  5. #5
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dump valve 2 yıldır yazılımlı aracımda kullanıyorum. Olmassa olmazlardan arkadaşların dedikleri faydaları araca sagladıgı doğru. Oem valfiniz performansınızı dusurucektir ve belli bi zaman sonra basınca dayanamaz olup yırtılıp basınç kaçırcak hale gelicektir. Dump valve amacı bilindiği üzere ayağı gazdan çekildikten sonra turbonun üzerine basıncı gelmesini önlemektir. Turbonuz hep yüksek rpm lerde olucak ve buda size gaz tepkisi artı hep dolu bir turbo basıncı saglıyacaktır. Ayrıyeten turbonun üzerine yüksek basınç binmediği için Turbo saglıgı ve ömrü içinde dumpvalve şarttır
    GT-R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •