User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: 1.4 125 FR Yakıt Sorunu!

  1. #1
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question 1.4 125 FR Yakıt Sorunu!

    Herkese Merhaba,Malesef 125 TSİ'a benzin yetiştiremiyorum.Şuan Anlık Göstergem 10.8 Lt.(gece düz bomboş yola denk geldimde öyle düşmüş hali)Hadi Açık Hava Filtresi Var Tamam yakıt arttı.Ama Asıl sorum 63'lük egzos borularımın dirsek yerlerinde kaçaklarda mevcut olmaya başladı.Sadece şuanlık kaçakları halletsem kendimi toplayana kadar sorunum biraz dinermi.zaten oem filtreyede geçicem.yoksa benim artık direk olaya bi şekilde el mi atmam lazım?
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hava filtresi kirli ise zengin karışım yapıyor olamaz mı ?
    Bir de ben Bora aracım da bir sorun yaşamıştım bir sensörde arıza varmış gaza bastığım an depo aşşağı iniyordu egzoz dan resmen benzın atıyor du araba çiğ benzin.Servise götürün baktırın bence

  3. #3
    blackjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10 litreler normal gelior artık bana fr de bendede aynı..ama rekorum uzun yol 5.1 lt yaktırmak..
    bende şehir içi hep 10 lt 8 e inince seviniorum

  4. #4
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani dediğinize göre dümdüz yolda ve gece en düşmüş hali 10.8 ise şehiriçi 13-14lerde geziyorsunuz demektir eğer öyleyse aracınızda bi sorun var mutlaka servise gidin derim.
    Dediğiniz kaçaklardandır muhtemelen,bir an önce oem filtreyede geçin
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  5. #5
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    filtre yakıtı o kadar etkilemez(eger temiz ise,ve ses duycam diye bopbop abuk subuk gaza basılmassa)

    karışık gazlamalı vs 11lt ortalama tutturman lazım min..

    egzozdaki kaçaklar bence en buyuk düşmanın..
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  6. #6
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Filtremi duzenli olarak temizliyorum.ve arabayi hic zorlamiyorumda.sirf dusurucem diye surekli anlik yakit gostergesi acik yolda kufur yiye yiye gidiyorum.tesekkur ederim bilgileriniz icin.en kisa zamanda servis yolu gozuktu.
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  7. #7
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    İlk başta egzozda ki kaçakları bulup yaptır.otomatikman kasmadan 8-8.5lara düşer zaten ortalaman.
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  8. #8
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Filtreniz yağlı tip filtre ise, fazla yağlandıgından zamanda akışmetreye verdiği zarardan dolayı yakıtınız yükselmiş olabilir. Akışmetreyi temizleyip orjinal filtre ile deneyin derim.
    inst. kozgaraj

  9. #9
    Hakan_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    20
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım FR ım 3000 km de ş.içi 13 lt den aşşa düşmüyordu fakat gazladığımdanmış birgün teme çıktım ve 6. vites 80-100 gittim çalıştırdığım an motor soğuktu teme gidene kadar 11 lt ile tın tın gittim temde 20 km içinde 8 lt ye düşürdüm tekrar semtime döndüm ufak gazlamalar ve normal kullanımla 9.5 lt yi geçmedi.biz direk aracı soğuk calıstırıp seri kullandığımızdan yakıt tüketimi bilgisayarda hiç düşmüyor.

  10. #10
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.647
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Asıl test bana sorarsanız vaktiniz varsa şu şekilde yapın.Gece trafiğin yoğun olmadığı bir saatte düzlük olan bir otoban yada yolda cruise controller ile 90 KM sabit hızda gidin 30-40 km kadar.yanlız otobana giderken aracı sıkıştırmadan sakin kullanın.sonra anlık değilde ortalamaya bakın yakıt tüketimine bakın.

    Mesela ben 90KM sabit hızla gittiğimde ortalama 5 litre yazıyor.140KM sabit hızla gittiğimde ortalama 7 litre yazıyordu.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  11. #11
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen akismetre olsun borularin kaynagi olsun hepsini yapiyim aklimda kalmasin.corlu mahmutbey arasi otoban 90 la gittigimde max.7 ye dusurdum ben.ama kafayi yemek uzereyim yani bunun bukadar yakicagini bilsem 125 lik niye aliyorum?tekrar tesekkurler fikrini sunan herkese
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  12. #12
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kıvancr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filtreniz yağlı tip filtre ise, fazla yağlandıgından zamanda akışmetreye verdiği zarardan dolayı yakıtınız yükselmiş olabilir. Akışmetreyi temizleyip orjinal filtre ile deneyin derim.


    Cozum burada olmali.Egzos kacagi falan o kadar arttirmamali yakiti soylediginiz rakam bana cok geldi.Hizlanirkende gaz pedaliyla ayaginizin arasinda yumurta varmis gibi basin gaza derdi cook eski bir dergide unutmamisim o tavsiyeyi yillardir.Deneyin fark edecektir.

  13. #13
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben nerdeyse hiç basmıyorum yinede değişmiyo işteUmarım en yakın zamanda kurtulurum bu işten.ilk işim fıltre olayını halletmek.
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  14. #14
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman sensorden olma ihtimali dahada kuvvetleniyor.Egzos kacagi tamam belki biraz flow u arttirir basinc cok az yukselir falan(turbo araca duz boru neden cekiliyor mesela o mantik) ama bunlar dediginiz gibi hic basmiyorum yinede yakit dusmuyor sebebi olmaz.

  15. #15
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    servisle konuştum garantiye kesinlikle girmediğini ve içeri giriş için bile ücret talep ediceklerini söylediler.peki ben bunu dışarıdan kime gösterebilirim sensör olayını?kimin alanına girer tam olarak?Motor?
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •